als ik die zou willen zou ik die eisen. Ik vraag niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaneeltjes plagen, zoentjes vragen.
Ik zie bijna elke ochtend van die wilde.. En heel af en toe verdwijnen ze onder m'n wielen..quote:
Haha, je zou God op je blote knietjes moeten danken als jij Kaneel zou mogen zoenen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik die zou willen zou ik die eisen. Ik vraag niet.
Sja, Atheïst als ik ben, betwijfel ik of ik dat zou doenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, je zou God op je blote knietjes moeten danken als jij Kaneel zou mogen zoenen.
ik moest lachenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie bijna elke ochtend van die wilde.. En heel af en toe verdwijnen ze onder m'n wielen..
Vrouwen die dingen gaan eisen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik die zou willen zou ik die eisen. Ik vraag niet.
Jup. That's me.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen die dingen gaan eisen.
Konijnenhaters die dingen eisen.
Want kinderenmensen die vragen...quote:
Worden op hun bips geslagen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Want kinderenmensen die vragen...
Exact. Daarom gewoon eisen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Want kinderenmensen die vragen...
hmm.. verleidelijk, maar nee. Ik vraag niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worden op hun bips geslagen.
quote:
moet ik die kennen dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
l
[..]
Alle foto's op Fok zijn niet van haar
Ik heb geen idee over wie je het hebt?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
l
[..]
Alle foto's op Fok zijn niet van haar
Slaap lekker, konijnenhaatser.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. verleidelijk, maar nee. Ik vraag niet.
slaap lekker konijntjequote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker, konijnenhaatser.
Kaneel kent haar welquote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt?
Oh en omdat Kaneel haar kent ken ik haar nu ookquote:
Hou je bek, secretaressequote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en omdat Kaneel haar kent ken ik haar nu ook?
Ik zal even informerenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is zij een meisje met problemen?
ik ben het eens met samzzquote:
maar waar kennen jullie haar van? kwam die ergens zomaar heen ofzo, iets met leiden, waar ontmoet je dat soort meisjes?quote:
Wat nou, ik laat je me gewoon niet nemen straks, dan piep je wel andersquote:
Anders dan wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou, ik laat je me gewoon niet nemen straks, dan piep je wel anders.
Tjah, kan er weinig aan doen, in 't donker zie je ze gewoon niet als ze vlak voor je auto of bus de weg over schieten..quote:
Een octaafje hoger slechtsquote:
Ja, dat zeg ik netquote:
En even snel op het kopieeraparaat?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net. Geen vluggertje achter de archiefkast.
En dan ondertussen kopietjes maken van m'n kont, zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 00:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En even snel op het kopieeraparaat?
Dat zou ik toch nooit doenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ondertussen kopietjes maken van m'n kont, zeker.
Jamaarlekkerebillenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ondertussen kopietjes maken van m'n kont, zeker.
Natuurlijk nietquote:
Ik heb toch niks aan eenquote:
Kusje, danquote:Op donderdag 6 september 2012 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb toch niks aan eenterwijl ik op een taxi aan het wachten ben?
Lekker en liefquote:
Fijne avond, moppiequote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker en liefIk kus terug. Passioneel
![]()
![]()
Nu echt weg![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Nou. Gisteren te horen gekregen dat mijn moeder waarschijnlijk geen jaar meer te leven heeftLongkanker
Moet ik ineens een uitvaart gaan regelen, voor het geval dat, terwijl ze zich nog kiplekker voelt. Heel onwerkelijk.
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Nou. Gisteren te horen gekregen dat mijn moeder waarschijnlijk geen jaar meer te leven heeftLongkanker
Moet ik ineens een uitvaart gaan regelen, voor het geval dat, terwijl ze zich nog kiplekker voelt. Heel onwerkelijk.
Ben er stil van en prijs me gelukkig dat mijn moeder dat overleeft heeft. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte het komende jaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou het kunnen doen, maar ik mag straks boodschappen doen en de bende opruimen die mn broertje heeft gemaakt in mijn afwezigheid..quote:Op donderdag 6 september 2012 08:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil in bed blijven vandaag.
wat een kutnieuws.. sterkte man!!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
wanneer ga je je broertje eens schoppen ipv zijn zooi opruimen?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen doen, maar ik mag straks boodschappen doen en de bende opruimen die mn broertje heeft gemaakt in mijn afwezigheid..
Zodra hij een ruggengraat en ballen heeft aangegroeid.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer ga je je broertje eens schoppen ipv zijn zooi opruimen?
Holy moly. Sterkte man.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
maar ik heb begrepen dat vooral dat groeien een probleem isquote:Op donderdag 6 september 2012 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodra hij een ruggengraat en ballen heeft aangegroeid.
Je kan ze ook kopen en opplakken.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik heb begrepen dat vooral dat groeien een probleem is
Zodra hij niet bijna 2 koppen groter meer is.. Oh.. wacht..quote:Op donderdag 6 september 2012 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer ga je je broertje eens schoppen ipv zijn zooi opruimen?
Tegen z'n knie schoppen heeft ook wel effect hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zodra hij niet bijna 2 koppen groter meer is.. Oh.. wacht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy fuck.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Heb je zo weinig werk dan of heb je niet zo'n zin?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Wordt het vandaag weer zo rustig hier?
Als jij er bent niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Wordt het vandaag weer zo rustig hier?
Meer dan genoeg werk, maar heb wel afleiding nodigquote:Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef STING het volgende:
Heb je zo weinig werk dan of heb je niet zo'n zin?
Ik was hier gister de hele dag.. en het was rustigquote:Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij er bent niet.
Ik ga pitten. Morgen phone conf met de baas in Rio.
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen z'n knie schoppen heeft ook wel effect hoor
Of is dat ook al te hoog
Dat kan nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat herken ik wel jaquote:Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meer dan genoeg werk, maar heb wel afleiding nodig
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:28 schreef STING het volgende:
Dat herken ik wel jaalleen soms teveel afleiding nodig
ok dan misschien niet schoppen maar dit blijf je toch ook niet doenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zodra hij niet bijna 2 koppen groter meer is.. Oh.. wacht..
Ik dump zijn troep gewoon bij z'n pc en op z'n bureau, Kijken hoe hij dan de hele tijd wil gaan gamen zonder het op te ruimen..quote:Op donderdag 6 september 2012 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
ok dan misschien niet schoppen maar dit blijf je toch ook niet doen
Wees maar niet bang, daar verzint hij wel wat op hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dump zijn troep gewoon bij z'n pc en op z'n bureau, Kijken hoe hij dan de hele tijd wil gaan gamen zonder het op te ruimen..
Ahh, right. Ik kan me voorstellen dat je als steeds moet wachten, dat die behoefte wel een stuk groter wordt jaquote:Op donderdag 6 september 2012 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nouja, mijn qry is nogal traag, dus ik heb elke keer zeker 5 seconden om iets te doen. Dat het dan wat langer duurt enzo, ja dat is dan weer jammer voor de baas
Ik ken hem, hij schuift gewoon alles aan de kant zodat hij net kan doen wat ie moet doenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, daar verzint hij wel wat op hoor
Dat bedoel ik iddquote:Op donderdag 6 september 2012 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ken hem, hij schuift gewoon alles aan de kant zodat hij net kan doen wat ie moet doen
En zijn reactie is dan ook gewoon: "Je bent gamer of je bent het niet.."quote:
Je laat wel lekker over je heen lopen.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En zijn reactie is dan ook gewoon: "Je bent gamer of je bent het niet.."
Zo lang hij niks op mijn bureau gaat zetten dat van hem is zoekt ie het zelf maar uit, de berg wordt vanzelf te hoog om te negeren..quote:Op donderdag 6 september 2012 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je laat wel lekker over je heen lopen.
Nope, we delen een appartementje, maar we willen allebei toch wel weer iets aparts van elkaar..quote:Op donderdag 6 september 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
Maar je broer woont tijdelijk bij je in ofzo?
Horeca kan heel zwaar zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang hij niks op mijn bureau gaat zetten dat van hem is zoekt ie het zelf maar uit, de berg wordt vanzelf te hoog om te negeren..
Zijn excuus: "Ja, ik heb een zware baan.."
Mijn neus, hij loopt een beetje mensen te bedienen in z'n hotel, max 9 uur per dag...
Ik ben 12 tot 14 uur per dag bezig met rijden, mensen in en uitladen (in geval van mensen in rolstoel), bagage in en uit laden, en me dan ook nog moeten concentreren op de weg tussendoor.. Uhuh.. Zwaar werk..
Sorry hoor, maar mensen bedienen lijkt me een stuk zwaarder dan rondrijden.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang hij niks op mijn bureau gaat zetten dat van hem is zoekt ie het zelf maar uit, de berg wordt vanzelf te hoog om te negeren..
Zijn excuus: "Ja, ik heb een zware baan.."
Mijn neus, hij loopt een beetje mensen te bedienen in z'n hotel, max 9 uur per dag...
Ik ben 12 tot 14 uur per dag bezig met rijden, mensen in en uitladen (in geval van mensen in rolstoel), bagage in en uit laden, en me dan ook nog moeten concentreren op de weg tussendoor.. Uhuh.. Zwaar werk..
Het is fysiek zwaar ja, de bus door smalle straten heen bewegen is mentaal zwaar..quote:Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mensen bedienen lijkt me een stuk zwaarder dan rondrijden.
Beide zwaar dus. Ik kan me best voorstellen dat je na een hele dag lopen geen zin hebt om op te ruimen.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is fysiek zwaar ja, de bus door smalle straten heen bewegen is mentaal zwaar..
Hij doet het zelfs niet als hij 2 dagen vrij is..quote:Op donderdag 6 september 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide zwaar dus. Ik kan me best voorstellen dat je na een hele dag lopen geen zin hebt om op te ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |