als ik die zou willen zou ik die eisen. Ik vraag niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaneeltjes plagen, zoentjes vragen.
Ik zie bijna elke ochtend van die wilde.. En heel af en toe verdwijnen ze onder m'n wielen..quote:
Haha, je zou God op je blote knietjes moeten danken als jij Kaneel zou mogen zoenen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik die zou willen zou ik die eisen. Ik vraag niet.
Sja, Atheïst als ik ben, betwijfel ik of ik dat zou doenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, je zou God op je blote knietjes moeten danken als jij Kaneel zou mogen zoenen.
ik moest lachenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie bijna elke ochtend van die wilde.. En heel af en toe verdwijnen ze onder m'n wielen..
Vrouwen die dingen gaan eisen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik die zou willen zou ik die eisen. Ik vraag niet.
Jup. That's me.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen die dingen gaan eisen.
Konijnenhaters die dingen eisen.
Want kinderenmensen die vragen...quote:
Worden op hun bips geslagen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Want kinderenmensen die vragen...
Exact. Daarom gewoon eisen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Want kinderenmensen die vragen...
hmm.. verleidelijk, maar nee. Ik vraag niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worden op hun bips geslagen.
quote:
moet ik die kennen dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
l
[..]
Alle foto's op Fok zijn niet van haar
Ik heb geen idee over wie je het hebt?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
l
[..]
Alle foto's op Fok zijn niet van haar
Slaap lekker, konijnenhaatser.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. verleidelijk, maar nee. Ik vraag niet.
slaap lekker konijntjequote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker, konijnenhaatser.
Kaneel kent haar welquote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt?
Oh en omdat Kaneel haar kent ken ik haar nu ookquote:
Hou je bek, secretaressequote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en omdat Kaneel haar kent ken ik haar nu ook?
Ik zal even informerenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is zij een meisje met problemen?
ik ben het eens met samzzquote:
maar waar kennen jullie haar van? kwam die ergens zomaar heen ofzo, iets met leiden, waar ontmoet je dat soort meisjes?quote:
Wat nou, ik laat je me gewoon niet nemen straks, dan piep je wel andersquote:
Anders dan wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou, ik laat je me gewoon niet nemen straks, dan piep je wel anders.
Tjah, kan er weinig aan doen, in 't donker zie je ze gewoon niet als ze vlak voor je auto of bus de weg over schieten..quote:
Een octaafje hoger slechtsquote:
Ja, dat zeg ik netquote:
En even snel op het kopieeraparaat?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net. Geen vluggertje achter de archiefkast.
En dan ondertussen kopietjes maken van m'n kont, zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 00:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En even snel op het kopieeraparaat?
Dat zou ik toch nooit doenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ondertussen kopietjes maken van m'n kont, zeker.
Jamaarlekkerebillenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ondertussen kopietjes maken van m'n kont, zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |