als ik die zou willen zou ik die eisen. Ik vraag niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaneeltjes plagen, zoentjes vragen.
Ik zie bijna elke ochtend van die wilde.. En heel af en toe verdwijnen ze onder m'n wielen..quote:
Haha, je zou God op je blote knietjes moeten danken als jij Kaneel zou mogen zoenen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik die zou willen zou ik die eisen. Ik vraag niet.
Sja, Atheïst als ik ben, betwijfel ik of ik dat zou doenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, je zou God op je blote knietjes moeten danken als jij Kaneel zou mogen zoenen.
ik moest lachenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie bijna elke ochtend van die wilde.. En heel af en toe verdwijnen ze onder m'n wielen..
Vrouwen die dingen gaan eisen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik die zou willen zou ik die eisen. Ik vraag niet.
Jup. That's me.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen die dingen gaan eisen.
Konijnenhaters die dingen eisen.
Want kinderenmensen die vragen...quote:
Worden op hun bips geslagen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Want kinderenmensen die vragen...
Exact. Daarom gewoon eisen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Want kinderenmensen die vragen...
hmm.. verleidelijk, maar nee. Ik vraag niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worden op hun bips geslagen.
quote:
moet ik die kennen dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
l
[..]
Alle foto's op Fok zijn niet van haar
Ik heb geen idee over wie je het hebt?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
l
[..]
Alle foto's op Fok zijn niet van haar
Slaap lekker, konijnenhaatser.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. verleidelijk, maar nee. Ik vraag niet.
slaap lekker konijntjequote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker, konijnenhaatser.
Kaneel kent haar welquote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt?
Oh en omdat Kaneel haar kent ken ik haar nu ookquote:
Hou je bek, secretaressequote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en omdat Kaneel haar kent ken ik haar nu ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |