Dat half R&P volgend jaar tegelijk gaat biggenquote:
Mag Air aan de tiet?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Hoe dan ook, ik ga de beebie hier zijn late avondvoeding geven en dan hopelijk een paar uurtjes slapen voordat het mormel weer begint te krijsen
Is hij een beebie?quote:
De andere helft is al geweest?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat half R&P volgend jaar tegelijk gaat biggen
quote:
Nee, dat zijn van die meiden die bij hoog en bij laag beweren nooit te gaan biggen. Die komen nog wel aan de beurtquote:
Oh, die.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat zijn van die meiden die bij hoog en bij laag beweren nooit te gaan biggen. Die komen nog wel aan de beurt
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed, voordat de kleine weer begint te krijsen.
Hee, ik ben geen varkentjequote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat zijn van die meiden die bij hoog en bij laag beweren nooit te gaan biggen. Die komen nog wel aan de beurt
Het lijken wel zwangerschappenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Jemig wat een hoop bruiloften morgen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Jemig wat een hoop bruiloften morgen.
Buitenechtelijke kinderen...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die hoeven niet aan elkaar verbonden te zijn
Je hebt wel een probleem wanneer de sharia ingevoerd wordt hierquote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kind zal zich zo verloren voelen
Toch ga ik liever trouwen dan kinderen baren. Qua volgorde dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Trouwen is achterhaald, zoooo 2008
Of in ieder geval trouwen voordat dat kind uitgepoept is.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
Toch ga ik liever trouwen dan kinderen baren. Qua volgorde dan.
Ik hou die volgorde ook keurig aan hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat niet-trouwen z'n beste tijd wel heeft gehad. Net als de Senseo. Slow coffee is hipquote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, werpen doe ik niet meer, maar trouwen zou ik wel leuk vinden, ooit.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dwergwerpen ook niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, werpen doe ik niet meer, maar trouwen zou ik wel leuk vinden, ooit.
Zo 2012quote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Als 't dwergje erg lastig is, heb ik die neiging wel eens. Maar ja, dan gaat de kinderbescherming weer moeilijk doen enzo...quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat niet-trouwen z'n beste tijd wel heeft gehad. Net als de Senseo. Slow coffee is hip
Dat zijn toch die lui die van een afstandje kijken hoe het mis gaat?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als 't dwergje erg lastig is, heb ik die neiging wel eens. Maar ja, dan gaat de kinderbescherming weer moeilijk doen enzo...
Alleen als je bewijzen achterlaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als 't dwergje erg lastig is, heb ik die neiging wel eens. Maar ja, dan gaat de kinderbescherming weer moeilijk doen enzo...
Niets wat een beetje straktrekken niet kan verhelpenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb
wel gezegd dat ik wil niet te oud en verlopen wil zijn als ik trouw, dus dat het geen 15 jaren plan moet worden.
Ja ik ben geen fanquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn toch die lui die van een afstandje kijken hoe het mis gaat?
Wie wel?quote:
Het houdt een keer op hequote:Op donderdag 6 september 2012 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat een beetje straktrekken niet kan verhelpen
Getuige het verspookte celebs-topic ja...quote:
Ojee, je had die tijdslijn misschien iets strakker moeten zetten. Nu denkt ie natuurlijk dat het ook prima is als ie het over 12 jaar vraagtquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb
wel gezegd dat ik wil niet te oud en verlopen wil zijn als ik trouw, dus dat het geen 15 jaren plan moet worden.
Ik zou niet zwanger willen trouwen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Of in ieder geval trouwen voordat dat kind uitgepoept is.
Ben je al getrouwd dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ik hou die volgorde ook keurig aan hoor
Nee, ik ben er zeker van dat ik een dikke vette blob word als ik zwanger ben en zo wil ik echt niet trouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Tegen die tijd vind je je buik en alles zo mooidat het niet meer uitmaakt.
Er loopt er ook een rond weer hier met zo'n vette pens, nou wat maakt dat vrouwen mooi zeg..quote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen die tijd vind je je buik en alles zo mooidat het niet meer uitmaakt.
Hormonen kunnen alles veranderenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zeker van dat ik een dikke vette blob word als ik zwanger ben en zo wil ik echt niet trouwen
Als man moet je gewoon zeggen dat dat mooi isquote:Op donderdag 6 september 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Er loopt er ook een rond weer hier met zo'n vette pens, nou wat maakt dat vrouwen mooi zeg... Dat waggelt door de gang
.
Noem je me nou dik?!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er loopt er ook een rond weer hier met zo'n vette pens, nou wat maakt dat vrouwen mooi zeg... Dat waggelt door de gang
.
Ik heb wel eens laten vallen dat eigenlijk 40 de max vindt.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ojee, je had die tijdslijn misschien iets strakker moeten zetten. Nu denkt ie natuurlijk dat het ook prima is als ie het over 12 jaar vraagt
Vreselijk iddquote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet zwanger willen trouwen.
Is ie allang vergetenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens laten vallen dat eigenlijk 40 de max vindt.
Die arme man raakt helemaal in de war van jouquote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens laten vallen dat eigenlijk 40 de max vindt.
Ik kijk wel beter uit. Dan gaan ze het nog geloven ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als man moet je gewoon zeggen dat dat mooi is
Heb je al gevraagd of je je kopje koffie erop kwijt mag?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel beter uit. Dan gaan ze het nog geloven ook.
Ik hou het bij "lekker handig werken zo he?" want kan uiteraard ook weer niet 100% zeggen wat ik denk.
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel beter uit. Dan gaan ze het nog geloven ook.
Ik hou het bij "lekker handig werken zo he?" want kan uiteraard ook weer niet 100% zeggen wat ik denk.
Ooh jaquote:Op donderdag 6 september 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, 4 jaar terug. Maar niet met deze man
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die arme man raakt helemaal in de war van jou
Nee, vermijd dr verder maar weer, want er komt toch geen zinnig woord meer uit. Het was wel een leuke chick, maar tis nu echt een dramawijf.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al gevraagd of je je kopje koffie erop kwijt mag?
Hij noemt je een onuitstaanbaar dramatische dikke olifant. Ik zou hem bijten als ik jou was.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ga je me nu vertellen dat die 23 kg extra met niet prachtig maakte?
Dat krijg je als ze zwanger wordenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, vermijd dr verder maar weer, want er komt toch geen zinnig woord meer uit. Het was wel een leuke chick, maar tis nu echt een dramawijf.
Ja, daarom motten ze dan ook gewoon niet doen...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat krijg je als ze zwanger worden
The call of nature is strongquote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom motten ze dan ook gewoon niet doen...
Bestaat zoiets nog niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef MissMSX het volgende:
Dat ze er zelfs al liedjes over maken... I wanna have your baby
Ja, snap dat ook best wel hoorquote:
Ja, dat bedoel ikquote:
Doen we sowieso niet, maar idd, wat een debielenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
O echt, je lacht je de ballen uit je broek. Gezeik gehad met die iPad, topic erover geopend op het forum van Radar. Krijg ik een mail of ik m'n berichten in dat topic wil wissen nu alles is opgelost. Ja, want nu is het ineens wel een betrouwbaar bedrijf, als ze na 4+ maanden pas leveren en nog steeds mensen op hun spullen/geld zitten te wachten
Radarquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen we sowieso niet, maar idd, wat een debielen.
Baas in eigen buikquote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, snap dat ook best wel hoor.
Maar ga niet roepen als vrouw dat je zo ontwikkeld bent en modern, vrijgevochten en zelfstandig.
Het was van Radar, dus ik kan de berichten nog aanpassen, maar dat doe ik niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen we sowieso niet, maar idd, wat een debielen.
Ik ben datquote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, snap dat ook best wel hoor.
Maar ga niet roepen als vrouw dat je zo ontwikkeld bent en modern, vrijgevochten en zelfstandig.
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
O echt, je lacht je de ballen uit je broek. Gezeik gehad met die iPad, topic erover geopend op het forum van Radar. Krijg ik een mail of ik m'n berichten in dat topic wil wissen nu alles is opgelost. Ja, want nu is het ineens wel een betrouwbaar bedrijf, als ze na 4+ maanden pas leveren en nog steeds mensen op hun spullen/geld zitten te wachten
Ik zou dit er gewoon achteraan posten om hun te sarrenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was van Radar, dus ik kan de berichten nog aanpassen, maar dat doe ik niet.
Owh ja, een motor... Later als ik groot benquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
Op deze [ afbeelding ]
heb ik gisteren voor het eerst achterop gezeten(Voor het eerst achterop de motor sowieso
)
Haha ja precies: "Wat denk je zelf?"quote:Op donderdag 6 september 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou dit er gewoon achteraan posten om hun te sarren
80?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, een motor... Later als ik groot ben
Daar zal het wel op neerkomen jaquote:
Ja hoor, uiteraardquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie het verband nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, uiteraard.
Maar kom niet aan met, vrouwen moeten gelijk behandeld worden, zelfde salaris etc.
quote:Ik heb net telefonisch contact met u gehad.
Hierin gaf u aan dat u de review die u heeft geplaatst niet gaat verwijderen.
Het feit is wel dat wij dit hebben afgesproken en dat u van ons een compensatie heeft ontvangen.
Mocht u de review dus niet verwijderen eisen wij het overgemaakte geld terug.
Graag ontvang ik een reactie hierop.
Eh... Wat is het verband?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, uiteraard.
Maar kom niet aan met, vrouwen moeten gelijk behandeld worden, zelfde salaris etc.
Wat een heerlijk bedrijf!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben het bij meer mensen geflikt
http://tweakers.net/shopreview/8240/it-become-one.html
Is er ook niet, ik ben dom om me heen aan het flamen om reacties uit te lokkenquote:
gaaf ding, vond je het wat?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
Op deze [ afbeelding ]
heb ik gisteren voor het eerst achterop gezeten(Voor het eerst achterop de motor sowieso
)
Ik heb al vier jaar geen auto meer gereden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen ja
Dit jaar wel 10 jaar geleden dat ik m'n rijbewijs heb gehaald
Sowieso erg sneu om actief om positieve reviews overal te vragen. "Pick me, pick me!"quote:Op donderdag 6 september 2012 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben het bij meer mensen geflikt
http://tweakers.net/shopreview/8240/it-become-one.html
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er ook niet, ik ben dom om me heen aan het flamen om reacties uit te lokken.
Nadat je er een teringzooi van hebt gemaakt.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso erg sneu om actief om positieve reviews overal te vragen. "Pick me, pick me!"
Ik al 10 jaar geen motorquote:Op donderdag 6 september 2012 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al vier jaar geen auto meer gereden.
Leek me eigenlijk wel duidelijkquote:
Al hadden ze dat niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nadat je er een teringzooi van hebt gemaakt.
Misschien dat ze nu de zaakjes weer op orde hebben en dat die negatieve recensies klanten wegjagen, maar dan nogquote:Op donderdag 6 september 2012 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nadat je er een teringzooi van hebt gemaakt.
Ik vroeg me al af waar die ongenuanceerde uitspraak vandaan kwam. Doe je anders nooit.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leek me eigenlijk wel duidelijk.
Bij jou weet je het nooitquote:Op donderdag 6 september 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leek me eigenlijk wel duidelijk.
Lol wut? Je kent me toch, ik doe niet andersquote:Op donderdag 6 september 2012 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar die ongenuanceerde uitspraak vandaan kwam. Doe je anders nooit.
Jij denkt dat ze dat niet gedaan hebben?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Als ze nou die fora in de gaten hadden gehouden TIJDENS die teringbende.
Ze hadden toch jouw klacht gemarkeerd als opgelost zonder dat er iets was gedaan?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Als ze nou die fora in de gaten hadden gehouden TIJDENS die teringbende.
Hence the sarcasm.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut? Je kent me toch, ik doe niet anders.
O jaquote:Op donderdag 6 september 2012 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hadden toch jouw klacht gemarkeerd als opgelost zonder dat er iets was gedaan?
O, dat bericht is wel verwijderdquote:Op donderdag 6 september 2012 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja'Klant reageert niet op verzoeken, klant moet wel meewerken.'
M'n broer ontplofte zowat.
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:54 schreef MissMSX het volgende:
Nog maximaal 2 maanden en dan ben ik TanteMSX. Heb er zo'n zin in
verwijderd of leeggemaakt? Link?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat bericht is wel verwijderd
Ik haat jequote:Op donderdag 6 september 2012 09:57 schreef Q. het volgende:
Zo, wat zal ik eens gaan doen op mn eerste vakantiedag? Eerst maar opstaan zo.
Verwijderd. M'n broer, die de iPad voor me had besteld, had op klacht.nl een klacht geplaatst over het bedrijf. Stond na een paar dagen bij dat het opgelost was omdat de klant niet reageerde op mails en verzoeken. Dat was dus gelul, dus m'n broer gelijk een nieuwe klacht plaatsen. Beide klachten zijn nu weg.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verwijderd of leeggemaakt? Link?.
zonde, zou even een review op tweakers maken danquote:Op donderdag 6 september 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verwijderd. M'n broer, die de iPad voor me had besteld, had op klacht.nl een klacht geplaatst over het bedrijf. Stond na een paar dagen bij dat het opgelost was omdat de klant niet reageerde op mails en verzoeken. Dat was dus gelul, dus m'n broer gelijk een nieuwe klacht plaatsen. Beide klachten zijn nu weg.
Zwangere mormonen?quote:
Een kruising tussen hormonen en mormonen?quote:
gelovige stofjes in een vrouwenlichaam, hoezo?quote:
Volgens mij heb ik ze nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelovige stofjes in een vrouwenlichaam, hoezo?.
Heiligschennis!quote:
Postnatale abortus is toegestaanquote:
Wederom, what else is new?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Postnatale abortus is toegestaan
Daar staat m'n klacht nog welquote:Op donderdag 6 september 2012 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zonde, zou even een review op tweakers maken dan.
Gewoon om ze etteren.
Ah, dan is het goedquote:Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar staat m'n klacht nog wel
Kun je die nog aanpassen en aanvullen met de klacht dat je klachten verwijderd zijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar staat m'n klacht nog wel
Ik weet niet hoequote:Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je die nog aanpassen en aanvullen met de klacht dat je klachten verwijderd zijn?
beetje een post om het posten dus?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het nog maar even.
HW wil je vast wel helpenquote:
Wel tof, maar wel erg wennen. Geen controlequote:
Zoiets.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beetje een post om het posten dus?.
quote:Tweakers.net streeft ten alle tijden naar de grootst mogelijke betrouwbaarheid van reviews. Desondanks kan de betrouwbaarheid van reviews niet gegarandeerd worden. Het profiel van reviews bij deze winkel wijkt sterk af van het gemiddelde.
IT Become One benadert actief reviewers om in ruil voor aanpassing of verwijdering van negatieve reviews compensatie te bieden. Wij werken hier niet aan mee, en het is ook tegen onze voorwaarden. Reviews zijn slechts een korte periode aan te passen.
niet zo snugger Nouk!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wel tof, maar wel erg wennen. Geen controleEn ik veroordeel mensen die in spijkerbroek altijd voor/achterop de motor zitten, en nu deed ik het zelf ook. Daarom vond ik het soms wel eng, maar verder wel gaaf en ik werd hoe langer de rit duurde, meer relaxed.
Mijn rug is wel een beetje naar de klote na die rit trouwens![]()
I know, maar ik ga voor een keer proberen geen pak kopenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:33 schreef rival het volgende:
niet zo snugger Nouk!
ja je zit met gespannen spieren in het begin, logisch ook.. daar krijg je last van
Heeft vriendje een motor gekocht?
en nu ben je op zoek naar een pak en gaan jullie europa door de komende vakantie?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft hij al een paar jaar, maar hij wilde graag dat ik een keer mee zou gaan.
Denk dat dat leuker is als je beide een motor hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
en nu ben je op zoek naar een pak en gaan jullie europa door de komende vakantie?
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:59 schreef Samzz het volgende:
Rutte heeft sterke voorkeur voor CDA
Echt iets waar ik op zit te wachten, een kabinet met VVD en CDA.
Haha, nee. Sowieso is hij een absolute mooiweerrijder en die motor is niet echt geschikt met bagagequote:Op donderdag 6 september 2012 11:06 schreef rival het volgende:
en nu ben je op zoek naar een pak en gaan jullie europa door de komende vakantie?
En nog 2~3 partijen, want die hebben samen 50 zetels of zoquote:Op donderdag 6 september 2012 10:59 schreef Samzz het volgende:
Rutte heeft sterke voorkeur voor CDA
Echt iets waar ik op zit te wachten, een kabinet met VVD en CDA.
Ja, ik weet. Maar serieus, VVD en CDA? Dat ziet toch niemand zittenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nog 2~3 partijen, want die hebben samen 50 zetels of zo
Wat zijn VVD-studenten?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lterrein-sturen.html
Drugssnuivers niet?
Mensen die de VVD-studie doen natuurlijk sillyquote:
Misschien kan de PVV gedoogsteun verlenenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar serieus, VVD en CDA? Dat ziet toch niemand zitten.
En dan over een half jaar weer naar de stembussenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien kan de PVV gedoogsteun verlenen
De studies waar je geen neuk aan hebt. Bedrijfskunde dan vooral. Wat een flutopleiding is datquote:Op donderdag 6 september 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Studenten economie en/of bedrijfskunde
Waarom precies? Wat voor goeds heeft de VVD voor Nederland in petto?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
VVD op 76 zetels, dat zou mooi zijn.
alsjeblieft zegquote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we de VVD belonen voor hun puinzooi van de afgelopen 2 jaarquote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Een sterkere economie voor iedereen, en niet kleine groepen paaien met aalmoezen onder het mom van sociaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom precies? Wat voor goeds heeft de VVD voor Nederland in petto?
2 HELE JAREN!!!!! schandalig dat ze midden in een crisis, griekenland, spanje, portugal niet even alles hebben rechtgetrokken, wat een faal!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, laten we de VVD belonen voor hun puinzooi van de afgelopen 2 jaar
PVDA, SP, GL, D66 en PVDD hebben volgens de peilingen (bijna) een meerderheid
En voor wat betreft de zorg en welzijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een sterkere economie voor iedereen, en niet kleine groepen paaien met aalmoezen onder het mom van sociaal.
Geen kortzichtig microdenken dat je met mensen een fooi te geven doet alsof je goed bezig bent, maar voor het hele land de situatie gezond maken.
Misschien wel een sterkere economie voor iedereen, maar niet het profijt daarvan voor iedereen. Uiteraard de lasten op de zwakste schouders.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een sterkere economie voor iedereen, en niet kleine groepen paaien met aalmoezen onder het mom van sociaal.
Geen kortzichtig microdenken dat je met mensen een fooi te geven doet alsof je goed bezig bent, maar voor het hele land de situatie gezond maken.
Het enige wat er uit is gekomen is 130km/h... Nou... geweldig.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 HELE JAREN!!!!! schandalig dat ze midden in een crisis, griekenland, spanje, portugal niet even alles hebben rechtgetrokken, wat een faal!.
Gewoon een prima regeling waarbij niet elke wissewasje vergoed gaat worden, hooikoortstmiddelen bijv kan je ook gewoon zelf kopen. Zodat er geld is om kanker etc wel te kunnen blijven behandelenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En voor wat betreft de zorg en welzijn?
Door compromissen met links, dus daarom rechtse meerderheidquote:Op donderdag 6 september 2012 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige wat er uit is gekomen is 130km/h... Nou... geweldig.
Ja, zo kan ik er ook nog een paar zeg, de zwakste schoudersquote:Op donderdag 6 september 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel een sterkere economie voor iedereen, maar niet het profijt daarvan voor iedereen. Uiteraard de lasten op de zwakste schouders.
Gewoon een prima regelingquote:Op donderdag 6 september 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon een prima regeling waarbij niet elke wissewasje vergoed gaat worden, hooikoortstmiddelen bijv kan je ook gewoon zelf kopen. Zodat er geld is om kanker etc wel te kunnen blijven behandelen.
Jammer, ik had er nog wel een paar willen horen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef MissMSX het volgende:
Zo, dat waren mijn oneliners voor vandaag
Ja, je hebt gelijk, zo werkt het iddquote:Op donderdag 6 september 2012 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een prima regeling. Zorg gaat alleen maar meer kosten onder de VVD en nog meer omslachtig worden. Lekker geld weghalen bij het personeel en de patiënten zodat iig de managers en directeuren in hun Mercedes kunnen blijven rijden.
Heerlijk toekomstbeeld, inderdaad.
Moet je het iemand kwalijk nemen als hij geen belasting KAN afdragen?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik er ook nog een paar zeg, de zwakste schouders. Hoeveel belasting dragen die af?
.
En die maken ook de meeste kostenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef MissMSX het volgende:
Het is ALTIJD de middenmoot die de zwaarste lasten draagt.
Fijne instelling. Ik hoop van harte dat jij nooit ernstig ziek wordt.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, zo werkt het idd.
Dat ligt eraan he?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet je het iemand kwalijk nemen als hij geen belasting KAN afdragen?
Misschien heb je morgen gelukquote:Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, ik had er nog wel een paar willen horen.
Ik ben prima verzekerd hoor, en als ik ernstig ziek word is 150 euro extra eigen risico (hoe dan ook verpakt) het laatste waar ik aan denkquote:Op donderdag 6 september 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijne instelling. Ik hoop van harte dat jij nooit ernstig ziek wordt.
Als het eigen risico 150 euro zou blijven, wat dus niet het geval is onder de VVD.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben prima verzekerd hoor, en als ik ernstig ziek word is 150 euro extra eigen risico (hoe dan ook verpakt) het laatste waar ik aan denk.
Daarom zeg ik ook EXTRAquote:Op donderdag 6 september 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het eigen risico 150 euro zou blijven, wat dus niet het geval is onder de VVD.
Denk je nu werkelijk dat ik het met ernstige ziektes over een verkoudheidje heb? Serieus?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook EXTRA.
Waarom moet alles maar vergoed worden, de pil, simpele verkoudsheidsmiddelen etc. En dan wel klagen dat er geen geld meer is voor ALS-patienten om iets te noemen...
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat ik het met ernstige ziektes over een verkoudheidje heb? Serieus?
Ik ken mensen die altijd hard gewerkt hebben en hun lichaam daarmee naar de kloten hebben gewerkt voor wie die 150 euro wel een groot probleem zou zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben prima verzekerd hoor, en als ik ernstig ziek word is 150 euro extra eigen risico (hoe dan ook verpakt) het laatste waar ik aan denk.
Ik ben niet boos. Ik vind het alleen van de zotten dat je de pil en verhoudheidsmedicijnen aanhaalt om je punt te maken. Daar heb ik het namelijk helemaal niet over.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]jij leest echt niet als je ergens boos over bent he?
IK meld zelf al ALS......
En ik ken mensen die voor elk wissewasje naar de dokter gaan, dus dat heb je overal en altijd.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken mensen die altijd hard gewerkt hebben en hun lichaam daarmee naar de kloten hebben gewerkt voor wie die 150 euro wel een groot probleem zou zijn.
Daar hebben we het wel over.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Ik vind het alleen van de zotten dat je de pil en verhoudheidsmedicijnen aanhaalt om je punt te maken. Daar heb ik het namelijk helemaal niet over.
Daarnaast heeft de pil een heel belangrijke rol in de vrijheid van vrouwen gehad en zie ik niet in waarom vrouwen moeten betalen omdat zij degenen zijn die zwanger kunnen raken. Daarnaast spaart de pil ook nogal wat kosten uit qua ongewenste zwangerschappen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat ik het met ernstige ziektes over een verkoudheidje heb? Serieus?
Mensen krijgen dat niet vergoedquote:Op donderdag 6 september 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel over.
Omdat mensen dus dat soort dingen vergoed krijgen is er minder geld voor mensen die ECHT ziek zijn.
Dat ook nogquote:Op donderdag 6 september 2012 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarnaast heeft de pil een heel belangrijke rol in de vrijheid van vrouwen gehad en zie ik niet in waarom vrouwen moeten betalen omdat zij degenen zijn die zwanger kunnen raken. Daarnaast spaart de pil ook nogal wat kosten uit qua ongewenste zwangerschappen.
Sja, dat zeg jij zo klakkeloos, als ik zou moeten dokken en het is gewoon overlegd, waarom zou ik dat dan niet doen? Omdat jij dat zegt?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ook nog. Maar ik vind het eerlijk gezegd geen ramp dat ik de pil zelf moet betalen, hij kost me 12,95 per jaar.
Maar je hebt wel gelijk, geen man die betaalt aan anticonceptie zodra hij weet dat de vrouw wel aan de pil is.
De meeste (gelukkig) wel aan anti-SOA middelen. Ik heb iig vele malen meer betaald aan condooms dan alle vrouwen waarmee ik seks heb gehad bij elkaarquote:Op donderdag 6 september 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ook nog. Maar ik vind het eerlijk gezegd geen ramp dat ik de pil zelf moet betalen, hij kost me 12,95 per jaar.
Maar je hebt wel gelijk, geen man die betaalt aan anticonceptie zodra hij weet dat de vrouw wel aan de pil is.
Ik heb nog nooit een vriend gehad die de kosten voor anticonceptie middelen wilde delen. Niet dat het nu de wereld aan kosten zijn, maar toch.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zeg jij zo klakkeloos, als ik zou moeten dokken en het is gewoon overlegd, waarom zou ik dat dan niet doen? Omdat jij dat zegt?
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste (gelukkig) wel aan anti-SOA middelen. Ik heb iig vele malen meer betaald aan condooms dan alle vrouwen waarmee ik seks heb gehad bij elkaar
In een relatie kan ik me voorstellen. Maar volgens mij heb jij ook wel eens seks buiten een relatie. Zou je dan gek opkijken als ze zou vragen of je even af wil tikken voor haar anticonceptie?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zeg jij zo klakkeloos, als ik zou moeten dokken en het is gewoon overlegd, waarom zou ik dat dan niet doen? Omdat jij dat zegt?
Nou ja, ik ben wel (zoals stbab) zegt, degene die de condooms heeft, en die krengen kosten wel ff meer dan 12,95 per jaar, pas per 12, 2 dagen werkquote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vriend gehad die de kosten voor anticonceptie middelen wilde delen. Niet dat het nu de wereld aan kosten zijn, maar toch.
Ik heb het ook niet gevraagd, overigens, dus ik neem ze ook niks kwalijk verder, maar typisch is het wel. Seks heb je toch samen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
In een relatie kan ik me voorstellen. Maar volgens mij heb jij ook wel eens seks buiten een relatie. Zou je dan gek opkijken als ze zou vragen of je even af wil tikken voor haar anticonceptie?
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel (zoals stbab) zegt, degene die de condooms heeft, en die krengen kosten wel ff meer dan 12,95 per jaar, pas per 12, 2 dagen werk.
Ik heb ook gewoon condooms hoor en ook altijd bij me als ik ga stappen of wat dan ookquote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel (zoals stbab) zegt, degene die de condooms heeft, en die krengen kosten wel ff meer dan 12,95 per jaar, pas per 12, 2 dagen werk.
Das dus nog niets vergeleken met condoomsquote:Op donderdag 6 september 2012 11:37 schreef Ripley het volgende:
Mijn pil kost overigens vele malen meer dan 12,95 per jaar hoor. Ik was er per drie maanden 15 euro aan kwijt, 60 euro per jaar dus.
Kan best zijn dat de prijzen inmiddels verhoogd zijn, ik ben een tijdje gestopt met de pil, slik hem nu weer en heb nog een jaarvoorraad dus nog geen reden om naar de apotheek te gaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:37 schreef Ripley het volgende:
Mijn pil kost overigens vele malen meer dan 12,95 per jaar hoor. Ik was er per drie maanden 15 euro aan kwijt, 60 euro per jaar dus.
Jij kwam zelf met dit punt hoor, sjappiequote:Op donderdag 6 september 2012 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dus nog niets vergeleken met condooms.
En in Kiev was eigenlijk de eerste keer dat "zij" ze had.
Maar goed, dit is dus geneuzel in de marge, een paar tientjes hier, een paar tientjes daar. Dat is dus niet waar de VVD mee bezig is.
350 euro eigen risico bij een heel duur traject is gewoon peanuts.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kwam zelf met dit punt hoor, sjappie.
Maar goed, ik had het over mensen die ernstig ziek zijn, die komt de VVD niet tegemoet, nee, die gaan meer eigen risico betalen, voor veel mensen is 350 euro erg veel geld.
Op de gehele rekening is dat misschien peanuts, maar mensen die ernstig ziek zijn hebben wel meer om zich zorgen over te makenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
350 euro eigen risico bij een heel duur traject is gewoon peanuts.
350 is veel als je idd voor van alles maar naar de dokter loopt en DAT is nou juist de bedoeling.
Gewoon geen seks hebben, veel goedkoper.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:37 schreef Ripley het volgende:
350e als je van een WAO moet rondkomen, is niet peanuts.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
350 is veel als je idd voor van alles maar naar de dokter loopt en DAT is nou juist de bedoeling.
Je zegt het zelf idd, als je ernstig ziek bent maak je je niet zo druk om 350 euro lijkt mequote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de gehele rekening is dat misschien peanuts, maar mensen die ernstig ziek zijn hebben wel meer om zich zorgen over te maken.
En voor ieder wissewasje naar de dokter hoeft voor mij niet, die mensen mogen knetterhard aangepakt worden, maar niet over de rug van mensen die al in zak en as zitten met hun ziekte.
Ik denk dat je best een beroep mag doen op zelfredzaamheid, maar in de zorg werkt dat gewoon niet. Op gegeven moment heeft iedereen dat een keer nodig en met de huidige prijzen is dat gewoon niet meer te betalenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef stbabylon het volgende:
De VVD gelooft iig meer in de zelfredzaamheid van mensen, dan dat ik denk dat ze kunnen. Wat voor mij genoeg reden is, om er nooit op te stemmen.
En dat komt dus weer door de "druppel aan de neus, dokter" mensen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je best een beroep mag doen op zelfredzaamheid, maar in de zorg werkt dat gewoon niet. Op gegeven moment heeft iedereen dat een keer nodig en met de huidige prijzen is dat gewoon niet meer te betalen.
Jawel, als je weinig geld hebt dan is 350 euro heel veel. Op de totale rekening is het misschien een schijntje, maar als je weinig geld hebt en het moet ophoesten... Nou. Voor je gezondheid is zorgen om de financiën niet zo heel bevorderend.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt het zelf idd, als je ernstig ziek bent maak je je niet zo druk om 350 euro lijkt me.
Nee, maar dat is dan ook totaal niet aan de orde bij de VVD, dat is gewoon een leugen.
Nee, door de privatisering van de zorg waardoor de macht bij de zorgverzekeraars is komen te liggenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat komt dus weer door de "druppel aan de neus, dokter" mensen..
Mijn schoonouders hebben alletwee altijd gewerkt en zijn op als gevolg daarvan. Zij zitten op een minima grens en hebben gewoon medicijnen nodig. 350 euro is heel veel geld voor die mensen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik vind het een beetje zoeken. Als jij ernstig ziek bent en je kan echt op geen 1 manier 350 euro bij elkaar zoeken.. dat lijkt me echt een verzonnen situatie.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, als je weinig geld hebt dan is 350 euro heel veel. Op de totale rekening is het misschien een schijntje, maar als je weinig geld hebt en het moet ophoesten... Nou. Voor je gezondheid is zorgen om de financiën niet zo heel bevorderend.
Sja, ik zie alleen "alleenstaande moeder met 2 kinderen"quote:Op donderdag 6 september 2012 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben alletwee altijd gewerkt en zijn op als gevolg daarvan. Zij zitten op een minima grens en hebben gewoon medicijnen nodig. 350 euro is heel veel geld voor die mensen.
In hun geval springen wij graag bij omdat wij prima verdienen. Maar als wij er niet waren geweest hadden ze alleen een dochter gehad die alleenstaande moeder is met twee kinderen die in d ethuiszorg werkt. Die had wat zij tekort komen ook niet kunnen ophoesten. En dan?
Nee, hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik vind het een beetje zoeken. Als jij ernstig ziek bent en je kan echt op geen 1 manier 350 euro bij elkaar zoeken.. dat lijkt me echt een verzonnen situatie.
Jij kan je niet voorstellen dat iemand met een WAO die sowieso al elk dubbeltje moet omdraaien, daar moeite mee heefT?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik vind het een beetje zoeken. Als jij ernstig ziek bent en je kan echt op geen 1 manier 350 euro bij elkaar zoeken.. dat lijkt me echt een verzonnen situatie.
Sommige mensen hebben nogal moeite zich te verplaatsen in andere mensen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik lees op een ander forum regelmatig mee in een discussie over ditzelfde onderwerp waar ook chronisch zieke mensen en ernstig zieke mensen aan deelnemen. Mensen die niet of nauwelijks 350 euro bij elkaar kunnen sprokkelen zijn tegenwoordig meer regel dan uitzondering, helaas
.
Dan eet je toch gewoon een keer een dagje geen kaviaar? Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat iemand met een WAO die sowieso al elk dubbeltje moet omdraaien, daar moeite mee heefT?
Nee, alleen heb je er als moeder niet veel over te zeggen als je kerel bij je weg gaat en geen alimentatie betaalt. Ik zeg niet dat ze zielig is, alleen dat zij die twee mensen ook niet zou kunnen onbdersteunen in het financieren van medicijnen die ze echt nodig hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik zie alleen "alleenstaande moeder met 2 kinderen"
Moet ik dat zielig vinden ofzo?
Opzich zou ik me dat kunnen indenken ja. Maar wie zegt dat die mensen dan op dat moment niet geholpen worden?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat iemand met een WAO die sowieso al elk dubbeltje moet omdraaien, daar moeite mee heefT?
Genoeg mensen die inderdaad niet de steun hebben die jij jouw ouders kan geven.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, alleen heb je er als moeder niet veel over te zeggen als je kerel bij je weg gaat en geen alimentatie betaalt. Ik zeg niet dat ze zielig is, alleen dat zij die twee mensen ook niet zou kunnen onbdersteunen in het financieren van medicijnen die ze echt nodig hebben.
Ze zijn misschien niet ernstig ziek in jouw boekje (en dat van de VVD) omdat ze geen kanker hebben, maar ze lopen echt niet voor een verkoudheidje naar de dokter.
Dat leek mij ook jaquote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef MissMSX het volgende:
Je krijgt toch in ieder geval een tegemoedkoming in de vorm van zorgtoeslag als je niet voldoende middelen hebt?
Sooooooooooooooow, how's your love life?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat leek mij ook ja.
Ik vind het echt enorm krom om de VVD weg te zetten als een kille club aso's. Niemand wil dat er mensen kreperen in Nederland.
Maar goed, zullen we het weer over leuke dingen hebben?.
Idd HW.. doe eens vertellenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sooooooooooooooow, how's your love life?
Eigen risico is 220 vanaf volgend jaar, 350 als het aan de VVD ligtquote:Op donderdag 6 september 2012 12:12 schreef MissMSX het volgende:
Even snel berekend, als je met z'n tweeen bent en samen 20.000 per jaar aan inkomen hebt krijg je 145 euro per maand aan zorgtoeslag. Dat dekt niet alles, maar je komt wel een heel end (zo'n driekwart van de totale kosten).
ver wegquote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sooooooooooooooow, how's your love life?
Nou, dat lijkt me geen drama eigenlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigen risico is 220 vanaf volgend jaar, 350 als het aan de VVD ligt.
Nee, want jij kan het betalen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me geen drama eigenlijk.
Dat heb ik er al in meeberekendquote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigen risico is 220 vanaf volgend jaar, 350 als het aan de VVD ligt.
En bovendien gaat het om een indicatie. Ik weet niet wat voor verzekering iemand heeft, dus een berekening blijft nattevingerwerk. Maar dat je 145 euro toeslag krijgt blijft staan.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik er al in meeberekend
En als jij het echt niet kan, krijg je dus toeslagquote:
Wel zo makkelijkquote:
Ik stem niet alleen uit eigen belangquote:Op donderdag 6 september 2012 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als jij het echt niet kan, krijg je dus toeslag.
Echt, het is allemaal niet leuk op dit moment, ik baal ook van al het gezeik mbt kosten en lasten. Maar er is nou eenmaal maar 1 zak geld, en daar moeten we het mee doen.
En die zak geld wordt alleen maar groter als het beter gaat met het hele land, en dus niet met 1 groep wel, en 1 groep niet. Dat is veels te veel stemmen op je eigen belang van dit moment.
Wat bedachtzaam van jequote:Op donderdag 6 september 2012 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen
heen kusje vandaag want ik ben ziek en dan worden jullie ook ziek
We houden er wel een beflappie tussenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen
heen kusje vandaag want ik ben ziek en dan worden jullie ook ziek
Dat laatste is zo hol en onwaar. Dat is hetzelfde als "links geeft alles aan de allochtonen"quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem niet alleen uit eigen belang. Ik ben namelijk niet ernstig ziek of chronisch ziek, wel vind ik dat het in de zorg veel beter kan, zuiniger, maar niet door dit op de patiënten te verhalen.
En dat laatste vind ik wel ironisch, juist de VVD is een één groep wel één groep niet partij. De rijken worden rijker en de armen worden alsmaar armer.
Maar back to the point, die kunt die zorgtoeslag toch niet buiten beschouwing laten in je redenatie?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem niet alleen uit eigen belang. Ik ben namelijk niet ernstig ziek of chronisch ziek, wel vind ik dat het in de zorg veel beter kan, zuiniger, maar niet door dit op de patiënten te verhalen.
En dat laatste vind ik wel ironisch, juist de VVD is een één groep wel één groep niet partij. De rijken worden rijker en de armen worden alsmaar armer.
Links geeft niet alles aan de allochtonenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste is zo hol en onwaar. Dat is hetzelfde als "links geeft alles aan de allochtonen"
geil!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We houden er wel een beflappie tussen
Beterschap
Preciesquote:Op donderdag 6 september 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Links geeft niet alles aan de allochtonen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geil!
In dat geval![]()
![]()
![]()
En tnx (samzz ook)
Klopt. Maar ook met zorgtoeslag moet je onder de VVD nog 155 euro betalen (als eigen risico 350 wordt). Voor veel mensen is dat veel geldquote:Op donderdag 6 september 2012 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar back to the point, die kunt die zorgtoeslag toch niet buiten beschouwing laten in je redenatie?
Wellicht wordt de zorgtoeslag ook wel hoger. Geen idee, want daar hoor ik niemand over.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook met zorgtoeslag moet je onder de VVD nog 155 euro betalen (als eigen risico 350 wordt). Voor veel mensen is dat veel geld.
Dat zou wel zo eerlijk zijn, de zorgtoeslag ook omhoog. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet wetenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wellicht wordt de zorgtoeslag ook wel hoger. Geen idee, want daar hoor ik niemand over.
Maar je kunt echt niet alleen naar je broekzak kijken als je ook een vestzak hebt
Dat mag uiteraard, ik ben niet zo anti-D66 iigquote:Op donderdag 6 september 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind sowieso de plannen van D66 gewoon veel beter dan die van de VVD (of welke andere partij dan ook)
Ze staan dan ook niet voor niks zo laag in de peilingenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, ik ben niet zo anti-D66 iig.
Ik vind de PvdA gewoon een zielig clubje en de SP een eng clubje. PVV idem. De rest telt niet mee. Ok CDA een beetje, dat zijn gewoon meewaaiers.
Terecht. Maar goed, eigenlijk is het na 12 sept weer gewoon wat MissMSX zei, je wordt van alle kanten genaaidquote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze staan dan ook niet voor niks zo laag in de peilingen.
Voor daadkracht hoef je ook niet bij de VVD te zijn, dat hebben ze al bewezen... Rutte liegt dat ie barst is de laatste tijd wel naar voren gekomenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht. Maar goed, eigenlijk is het na 12 sept weer gewoon wat MissMSX zei, je wordt van alle kanten genaaid.
Met dit stelsel worden er altijd alleen maar compromissen gesloten die in de praktijk nooit goed werken.
Ik zeg niet dat de VVD het dan maar alleen moet doen, een beetje links geluid erbij moet ook. Maar een beetje meer daadkracht zou fijn zijn.
Ja, ik was er al klaar meequote:Op donderdag 6 september 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor daadkracht hoef je ook niet bij de VVD te zijn, dat hebben ze al bewezen... Rutte liegt dat ie barst is de laatste tijd wel naar voren gekomen.
Maar goed, ik ben de politiek wel even zat nu. Let's talk about sex
.
Hoi KT.quote:
Mooi. Dus. Vertel eens een verhaaltje.quote:
Ik ben toch geen kinderoppas?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi KT.
[..]
Mooi. Dus. Vertel eens een verhaaltje.
Even een praktijkvoorbeeldje:quote:Op donderdag 6 september 2012 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar back to the point, die kunt die zorgtoeslag toch niet buiten beschouwing laten in je redenatie?
Ik begrijp ook wel dat het niet zwart/wit is, maar je krijgt in ieder geval wel een tegemoedkoming. In de discussie van net werd die volledig buiten beschouwing gelaten en dat vond ik niet volledig.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Even een praktijkvoorbeeldje:
WAO, zorgtoeslag 67 euries de maand, verzekering 162 euries de maand, eigen bijdrage medicatie 87 euries de maand+ eigen risico. Dat was echt wel krap, te weinig, toen ik nog alleen woonde. En er is niemand die dan even aanbiedt om het potje aan te vullen.
De belangrijkste rede voor mij om nooit en te nimmer op de huidige linkse partijen te stemmen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat HW ook al aangaf: er is maar 1 pot met geld. En ik heb altijd geleerd dat je niet meer moet uitgeven dan je hebt. Want geld lenen kost geld he.
Daarom stem ik iig al niet linksquote:Op donderdag 6 september 2012 12:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat het niet zwart/wit is, maar je krijgt in ieder geval wel een tegemoedkoming. In de discussie van net werd die volledig buiten beschouwing gelaten en dat vond ik niet volledig.
Het is gewoon een zeer complex probleem dat je niet met een paar woorden of simpele maatregelen kunt oplossen. Dat geldt voor rechts, maar even hard voor links. Want roeptoeteren vanaf de zijlijn dat het anders moet kan iedereen, maar ik hoor geen enkele partij nu eens een structurele oplossing aandragen.
En wat HW ook al aangaf: er is maar 1 pot met geld. En ik heb altijd geleerd dat je niet meer moet uitgeven dan je hebt. Want geld lenen kost geld he.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
De belangrijkste rede voor mij om nooit en te nimmer op de huidige linkse partijen te stemmen.
Op dat punt is dat al voldoende motivatie.
Die willen structureel een overheidstekort in stand houden en een eventueel overschot niet gebruiken om schulden af te lossen maar om nog meer uit te geven.
En dan vervolgens geld steken in de schuldhulpverlening, want mensen hebben steeds meer schulden. Gek he, als je het 'goede' voorbeeld geeftquote:Op donderdag 6 september 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom stem ik iig al niet links.
Zoals er nu, met name in de politiek, geredeneerd wordt, is er een enorm begrotingstekort, maar bestaat er nog steeds geen armoede in nederland. Armoede bestaat wel degelijk, maar zolang je daar niet zelf mee te maken hebt of zelf niet afhankelijk bent van intensieve zorg, kun je makkelijker over bepaalde bezuinigingsmaatregelen heenstappen. Maar als ervaringsdeskundige word ik pissed als er gezegd wordt, door politici, dat de thuiszorg maar zelf betaald en geregeld moet gaan worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat het niet zwart/wit is, maar je krijgt in ieder geval wel een tegemoedkoming. In de discussie van net werd die volledig buiten beschouwing gelaten en dat vond ik niet volledig.
Het is gewoon een zeer complex probleem dat je niet met een paar woorden of simpele maatregelen kunt oplossen. Dat geldt voor rechts, maar even hard voor links. Want roeptoeteren vanaf de zijlijn dat het anders moet kan iedereen, maar ik hoor geen enkele partij nu eens een structurele oplossing aandragen.
Ja, ik ben behoorlijk gefrustreerd hierover.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zoals er nu, met name in de politiek, geredeneerd wordt, is er een enorm begrotingstekort, maar bestaat er nog steeds geen armoede in nederland. Armoede bestaat wel degelijk, maar zolang je daar niet zelf mee te maken hebt of zelf niet afhankelijk bent van intensieve zorg, kun je makkelijker over bepaalde bezuinigingsmaatregelen heenstappen. Maar als ervaringsdeskundige word ik pissed als er gezegd wordt, door politici, dat de thuiszorg maar zelf betaald en geregeld moet gaan worden.
Ik vind dat er teveel over 1 kam geschoren wordt, natuurlijk zijn er mensen die onterecht naar een dokter gaan, die onterecht een uitkering ontvangen en die onterecht allerlei hulpmiddelen toegewezen krijgen. Maar dat houdt niet automatisch in dat iedereen dat doet.
Er zijn inderdaad genoeg mogelijkheden om efficiënter te werken, alleen in de tweede kamer zelf al. Vooral in de zorg kan enorm bezuinigd worden wanneer er eens goed gekeken wordt naar de omslachtigheid van de administratiequote:Op donderdag 6 september 2012 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
En dan vervolgens geld steken in de schuldhulpverlening, want mensen hebben steeds meer schulden. Gek he, als je het 'goede' voorbeeld geeft
Het is heel simpel: de hand moet op de knip en zaken moeten efficienter geregeld gaan worden. En er moet vooral een langetermijnvisie komen. En vooral dat laatste is onmogelijk in het politieke systeem dat we hebben. Laat Bea maar weer aan de macht, dan hebben we in ieder geval een stabiel regime
Mja dat vind ik ook zo jammer heh. Opzich heb ik best wat links bloed maar hier slaan ze gewoon compleet de plank mis. Van mij mogen ze het gat in de begroting helemaal vullen door het weg te stelen bij de rijkste 10% ofzo (bij wijze van spreke), maar die optie is er niet. De keus van links is alleen maar het gat nog wat groter te maken.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
De belangrijkste rede voor mij om nooit en te nimmer op de huidige linkse partijen te stemmen.
Op dat punt is dat al voldoende motivatie.
Die willen structureel een overheidstekort in stand houden en een eventueel overschot niet gebruiken om schulden af te lossen maar om nog meer uit te geven.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad genoeg mogelijkheden om efficiënter te werken, alleen in de tweede kamer zelf al. Vooral in de zorg kan enorm bezuinigd worden wanneer er eens goed gekeken wordt naar de omslachtigheid van de administratie.
Dat is ook echt begrijpelijk. Ik zie ook echt graag dat de mensen die het echt nodig hebben ontzien worden. Maar ook dan geldt dat er maar 1 pot met geld is en dat er toch altijd mensen zullen zijn die erop achteruit gaan. Het hoogtepunt van onze welvaartsmaatschappij is echt voorbij.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:58 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ja, ik ben behoorlijk gefrustreerd hierover.
Dat laatste gebeurt ook echt wel weet ik uit ervaring. Maar verandering kost tijd en 'het volk' hoort liever dat er morgen al een oplossing is. En politici zitten er zoals gezegd alleen voor de korte termijn en hebben dus geen baat bij het promoten van structurele oplossingen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad genoeg mogelijkheden om efficiënter te werken, alleen in de tweede kamer zelf al. Vooral in de zorg kan enorm bezuinigd worden wanneer er eens goed gekeken wordt naar de omslachtigheid van de administratie.
Ik zit er ook steeds meer aan te denken om maar gewoon blanco te stemmen... Ik moet me daar toch eens meer in verdiepen, ik dacht altijd dat de blanco stem naar de grootste partij ging, maar dat is dus niet zo, toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook echt begrijpelijk. Ik zie ook echt graag dat de mensen die het echt nodig hebben ontzien worden. Maar ook dan geldt dat er maar 1 pot met geld is en dat er toch altijd mensen zullen zijn die erop achteruit gaan. Het hoogtepunt van onze welvaartsmaatschappij is echt voorbij.
En ongenuanceerde uitspraken van politici... tsja, die zijn altijd tenenkrommend. De werkelijkheid is ingewikkeld en kan niet in een prachtige oneliner gevat worden die duidelijk alleen bedoeld is om zieltjes te winnen voor een zetel in het pluche.
Dat weet ik, maar je hoort er gewoon helemaal niks over. En dan komt er zo'n bericht over het VUmc bovenop... Dan baal je als burger toch best welquote:Op donderdag 6 september 2012 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt ook echt wel weet ik uit ervaring. Maar verandering kost tijd en 'het volk' hoort liever dat er morgen al een oplossing is. En politici zitten er zoals gezegd alleen voor de korte termijn en hebben dus geen baat bij het promoten van structurele oplossingen.
Blanco stemmen worden niet meegerekend in de zetelverdeling.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds meer aan te denken om maar gewoon blanco te stemmen... Ik moet me daar toch eens meer in verdiepen, ik dacht altijd dat de blanco stem naar de grootste partij ging, maar dat is dus niet zo, toch?
Blanco stem gaan naar de partijen die het meeste bij een zetel in de buurt zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds meer aan te denken om maar gewoon blanco te stemmen... Ik moet me daar toch eens meer in verdiepen, ik dacht altijd dat de blanco stem naar de grootste partij ging, maar dat is dus niet zo, toch?
Wat over het VUmc?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je hoort er gewoon helemaal niks over. En dan komt er zo'n bericht over het VUmc bovenop... Dan baal je als burger toch best wel.
Tsja, dat komt ook vooral door de media. Die springen bovenop sappige verhalen, maar wanneer wordt er eens uitgebreid aandacht besteed aan alle succesverhalen in de zorg?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je hoort er gewoon helemaal niks over. En dan komt er zo'n bericht over het VUmc bovenop... Dan baal je als burger toch best wel.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blanco stemmen worden niet meegerekend in de zetelverdeling.
Euhm... Okéquote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blanco stem gaan naar de partijen die het meeste bij een zetel in de buurt zitten.
Als er 50,00 blanco stemmen zijn worden deze stapsgewijs opgedeeld voor elke zetel. Als het CDA dan nog 1000 stemmen nodig heeft, krijgen zij die. Vervolgens zijn er nog 49.000 stemmen over voor de de volgende partij (bijvoorbeeld de PVV) die met 5000 stemmen de volgende zetel in beslag nemen. En zo gaat het door tot er 0 blanco stemmen over zijn.
Zo heb ik het geleerd/onthouden in ieder geval.
Nee dat slaat nergens op. Een blanco stem is gewoon ongeldig en telt niet mee op geen enkele manier.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blanco stem gaan naar de partijen die het meeste bij een zetel in de buurt zitten.
Als er 50,00 blanco stemmen zijn worden deze stapsgewijs opgedeeld voor elke zetel. Als het CDA dan nog 1000 stemmen nodig heeft, krijgen zij die. Vervolgens zijn er nog 49.000 stemmen over voor de de volgende partij (bijvoorbeeld de PVV) die met 5000 stemmen de volgende zetel in beslag nemen. En zo gaat het door tot er 0 blanco stemmen over zijn.
Dat klopt nietquote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet en dat is jammer, iddquote:Op donderdag 6 september 2012 13:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, dat komt ook vooral door de media. Die springen bovenop sappige verhalen, maar wanneer wordt er eens uitgebreid aandacht besteed aan alle succesverhalen in de zorg?
Heb je dat niet meegekregen? Er zijn de laatste tijd toch behoorlijk veel klachten over dat ziekenhuisquote:
Oh, is dat altijd zo geweest? Hoe kan ik dat dan onthouden hebben uit mijn maatschappijleerlessen van een aantal jaar terug?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee dat slaat nergens op. Een blanco stem is gewoon ongeldig en telt niet mee op geen enkele manier.
Behalve voor de opkomstcijfers natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee dat slaat nergens op. Een blanco stem is gewoon ongeldig en telt niet mee op geen enkele manier.
Dus als je een statement wilt maken, kan je het beste gewoon blanco stemmenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klopt niet
Een blanco stem wordt alleen gebruikt voor de opkomstcijfers, verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |