Dat half R&P volgend jaar tegelijk gaat biggenquote:
Mag Air aan de tiet?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Hoe dan ook, ik ga de beebie hier zijn late avondvoeding geven en dan hopelijk een paar uurtjes slapen voordat het mormel weer begint te krijsen
Is hij een beebie?quote:
De andere helft is al geweest?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat half R&P volgend jaar tegelijk gaat biggen
quote:
Nee, dat zijn van die meiden die bij hoog en bij laag beweren nooit te gaan biggen. Die komen nog wel aan de beurtquote:
Oh, die.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat zijn van die meiden die bij hoog en bij laag beweren nooit te gaan biggen. Die komen nog wel aan de beurt
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed, voordat de kleine weer begint te krijsen.
Hee, ik ben geen varkentjequote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat zijn van die meiden die bij hoog en bij laag beweren nooit te gaan biggen. Die komen nog wel aan de beurt
Het lijken wel zwangerschappenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Jemig wat een hoop bruiloften morgen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Jemig wat een hoop bruiloften morgen.
Buitenechtelijke kinderen...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die hoeven niet aan elkaar verbonden te zijn
Je hebt wel een probleem wanneer de sharia ingevoerd wordt hierquote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kind zal zich zo verloren voelen
Toch ga ik liever trouwen dan kinderen baren. Qua volgorde dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Trouwen is achterhaald, zoooo 2008
Of in ieder geval trouwen voordat dat kind uitgepoept is.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
Toch ga ik liever trouwen dan kinderen baren. Qua volgorde dan.
Ik hou die volgorde ook keurig aan hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat niet-trouwen z'n beste tijd wel heeft gehad. Net als de Senseo. Slow coffee is hipquote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, werpen doe ik niet meer, maar trouwen zou ik wel leuk vinden, ooit.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dwergwerpen ook niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, werpen doe ik niet meer, maar trouwen zou ik wel leuk vinden, ooit.
Zo 2012quote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Als 't dwergje erg lastig is, heb ik die neiging wel eens. Maar ja, dan gaat de kinderbescherming weer moeilijk doen enzo...quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat niet-trouwen z'n beste tijd wel heeft gehad. Net als de Senseo. Slow coffee is hip
Dat zijn toch die lui die van een afstandje kijken hoe het mis gaat?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als 't dwergje erg lastig is, heb ik die neiging wel eens. Maar ja, dan gaat de kinderbescherming weer moeilijk doen enzo...
Alleen als je bewijzen achterlaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als 't dwergje erg lastig is, heb ik die neiging wel eens. Maar ja, dan gaat de kinderbescherming weer moeilijk doen enzo...
Niets wat een beetje straktrekken niet kan verhelpenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb
wel gezegd dat ik wil niet te oud en verlopen wil zijn als ik trouw, dus dat het geen 15 jaren plan moet worden.
Ja ik ben geen fanquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn toch die lui die van een afstandje kijken hoe het mis gaat?
Wie wel?quote:
Het houdt een keer op hequote:Op donderdag 6 september 2012 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat een beetje straktrekken niet kan verhelpen
Getuige het verspookte celebs-topic ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |