Dat half R&P volgend jaar tegelijk gaat biggenquote:
Mag Air aan de tiet?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Hoe dan ook, ik ga de beebie hier zijn late avondvoeding geven en dan hopelijk een paar uurtjes slapen voordat het mormel weer begint te krijsen
Is hij een beebie?quote:
De andere helft is al geweest?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat half R&P volgend jaar tegelijk gaat biggen
quote:
Nee, dat zijn van die meiden die bij hoog en bij laag beweren nooit te gaan biggen. Die komen nog wel aan de beurtquote:
Oh, die.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat zijn van die meiden die bij hoog en bij laag beweren nooit te gaan biggen. Die komen nog wel aan de beurt
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed, voordat de kleine weer begint te krijsen.
Hee, ik ben geen varkentjequote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat zijn van die meiden die bij hoog en bij laag beweren nooit te gaan biggen. Die komen nog wel aan de beurt
Het lijken wel zwangerschappenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Jemig wat een hoop bruiloften morgen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Jemig wat een hoop bruiloften morgen.
Buitenechtelijke kinderen...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die hoeven niet aan elkaar verbonden te zijn
Je hebt wel een probleem wanneer de sharia ingevoerd wordt hierquote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kind zal zich zo verloren voelen
Toch ga ik liever trouwen dan kinderen baren. Qua volgorde dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Trouwen is achterhaald, zoooo 2008
Of in ieder geval trouwen voordat dat kind uitgepoept is.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
Toch ga ik liever trouwen dan kinderen baren. Qua volgorde dan.
Ik hou die volgorde ook keurig aan hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat niet-trouwen z'n beste tijd wel heeft gehad. Net als de Senseo. Slow coffee is hipquote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, werpen doe ik niet meer, maar trouwen zou ik wel leuk vinden, ooit.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dwergwerpen ook niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, werpen doe ik niet meer, maar trouwen zou ik wel leuk vinden, ooit.
Zo 2012quote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Als 't dwergje erg lastig is, heb ik die neiging wel eens. Maar ja, dan gaat de kinderbescherming weer moeilijk doen enzo...quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat niet-trouwen z'n beste tijd wel heeft gehad. Net als de Senseo. Slow coffee is hip
Dat zijn toch die lui die van een afstandje kijken hoe het mis gaat?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als 't dwergje erg lastig is, heb ik die neiging wel eens. Maar ja, dan gaat de kinderbescherming weer moeilijk doen enzo...
Alleen als je bewijzen achterlaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als 't dwergje erg lastig is, heb ik die neiging wel eens. Maar ja, dan gaat de kinderbescherming weer moeilijk doen enzo...
Niets wat een beetje straktrekken niet kan verhelpenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb
wel gezegd dat ik wil niet te oud en verlopen wil zijn als ik trouw, dus dat het geen 15 jaren plan moet worden.
Ja ik ben geen fanquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn toch die lui die van een afstandje kijken hoe het mis gaat?
Wie wel?quote:
Het houdt een keer op hequote:Op donderdag 6 september 2012 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat een beetje straktrekken niet kan verhelpen
Getuige het verspookte celebs-topic ja...quote:
Ojee, je had die tijdslijn misschien iets strakker moeten zetten. Nu denkt ie natuurlijk dat het ook prima is als ie het over 12 jaar vraagtquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb
wel gezegd dat ik wil niet te oud en verlopen wil zijn als ik trouw, dus dat het geen 15 jaren plan moet worden.
Ik zou niet zwanger willen trouwen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Of in ieder geval trouwen voordat dat kind uitgepoept is.
Ben je al getrouwd dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ik hou die volgorde ook keurig aan hoor
Nee, ik ben er zeker van dat ik een dikke vette blob word als ik zwanger ben en zo wil ik echt niet trouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Tegen die tijd vind je je buik en alles zo mooidat het niet meer uitmaakt.
Er loopt er ook een rond weer hier met zo'n vette pens, nou wat maakt dat vrouwen mooi zeg..quote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen die tijd vind je je buik en alles zo mooidat het niet meer uitmaakt.
Hormonen kunnen alles veranderenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zeker van dat ik een dikke vette blob word als ik zwanger ben en zo wil ik echt niet trouwen
Als man moet je gewoon zeggen dat dat mooi isquote:Op donderdag 6 september 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Er loopt er ook een rond weer hier met zo'n vette pens, nou wat maakt dat vrouwen mooi zeg... Dat waggelt door de gang
.
Noem je me nou dik?!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er loopt er ook een rond weer hier met zo'n vette pens, nou wat maakt dat vrouwen mooi zeg... Dat waggelt door de gang
.
Ik heb wel eens laten vallen dat eigenlijk 40 de max vindt.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ojee, je had die tijdslijn misschien iets strakker moeten zetten. Nu denkt ie natuurlijk dat het ook prima is als ie het over 12 jaar vraagt
Vreselijk iddquote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet zwanger willen trouwen.
Is ie allang vergetenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens laten vallen dat eigenlijk 40 de max vindt.
Die arme man raakt helemaal in de war van jouquote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens laten vallen dat eigenlijk 40 de max vindt.
Ik kijk wel beter uit. Dan gaan ze het nog geloven ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als man moet je gewoon zeggen dat dat mooi is
Heb je al gevraagd of je je kopje koffie erop kwijt mag?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel beter uit. Dan gaan ze het nog geloven ook.
Ik hou het bij "lekker handig werken zo he?" want kan uiteraard ook weer niet 100% zeggen wat ik denk.
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel beter uit. Dan gaan ze het nog geloven ook.
Ik hou het bij "lekker handig werken zo he?" want kan uiteraard ook weer niet 100% zeggen wat ik denk.
Ooh jaquote:Op donderdag 6 september 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, 4 jaar terug. Maar niet met deze man
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die arme man raakt helemaal in de war van jou
Nee, vermijd dr verder maar weer, want er komt toch geen zinnig woord meer uit. Het was wel een leuke chick, maar tis nu echt een dramawijf.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al gevraagd of je je kopje koffie erop kwijt mag?
Hij noemt je een onuitstaanbaar dramatische dikke olifant. Ik zou hem bijten als ik jou was.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ga je me nu vertellen dat die 23 kg extra met niet prachtig maakte?
Dat krijg je als ze zwanger wordenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, vermijd dr verder maar weer, want er komt toch geen zinnig woord meer uit. Het was wel een leuke chick, maar tis nu echt een dramawijf.
Ja, daarom motten ze dan ook gewoon niet doen...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat krijg je als ze zwanger worden
The call of nature is strongquote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom motten ze dan ook gewoon niet doen...
Bestaat zoiets nog niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef MissMSX het volgende:
Dat ze er zelfs al liedjes over maken... I wanna have your baby
Ja, snap dat ook best wel hoorquote:
Ja, dat bedoel ikquote:
Doen we sowieso niet, maar idd, wat een debielenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
O echt, je lacht je de ballen uit je broek. Gezeik gehad met die iPad, topic erover geopend op het forum van Radar. Krijg ik een mail of ik m'n berichten in dat topic wil wissen nu alles is opgelost. Ja, want nu is het ineens wel een betrouwbaar bedrijf, als ze na 4+ maanden pas leveren en nog steeds mensen op hun spullen/geld zitten te wachten
Radarquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen we sowieso niet, maar idd, wat een debielen.
Baas in eigen buikquote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, snap dat ook best wel hoor.
Maar ga niet roepen als vrouw dat je zo ontwikkeld bent en modern, vrijgevochten en zelfstandig.
Het was van Radar, dus ik kan de berichten nog aanpassen, maar dat doe ik niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen we sowieso niet, maar idd, wat een debielen.
Ik ben datquote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, snap dat ook best wel hoor.
Maar ga niet roepen als vrouw dat je zo ontwikkeld bent en modern, vrijgevochten en zelfstandig.
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
O echt, je lacht je de ballen uit je broek. Gezeik gehad met die iPad, topic erover geopend op het forum van Radar. Krijg ik een mail of ik m'n berichten in dat topic wil wissen nu alles is opgelost. Ja, want nu is het ineens wel een betrouwbaar bedrijf, als ze na 4+ maanden pas leveren en nog steeds mensen op hun spullen/geld zitten te wachten
Ik zou dit er gewoon achteraan posten om hun te sarrenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was van Radar, dus ik kan de berichten nog aanpassen, maar dat doe ik niet.
Owh ja, een motor... Later als ik groot benquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
Op deze [ afbeelding ]
heb ik gisteren voor het eerst achterop gezeten(Voor het eerst achterop de motor sowieso
)
Haha ja precies: "Wat denk je zelf?"quote:Op donderdag 6 september 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou dit er gewoon achteraan posten om hun te sarren
80?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, een motor... Later als ik groot ben
Daar zal het wel op neerkomen jaquote:
Ja hoor, uiteraardquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie het verband nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, uiteraard.
Maar kom niet aan met, vrouwen moeten gelijk behandeld worden, zelfde salaris etc.
quote:Ik heb net telefonisch contact met u gehad.
Hierin gaf u aan dat u de review die u heeft geplaatst niet gaat verwijderen.
Het feit is wel dat wij dit hebben afgesproken en dat u van ons een compensatie heeft ontvangen.
Mocht u de review dus niet verwijderen eisen wij het overgemaakte geld terug.
Graag ontvang ik een reactie hierop.
Eh... Wat is het verband?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, uiteraard.
Maar kom niet aan met, vrouwen moeten gelijk behandeld worden, zelfde salaris etc.
Wat een heerlijk bedrijf!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben het bij meer mensen geflikt
http://tweakers.net/shopreview/8240/it-become-one.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |