Yeahhhhhh en nog een voldoende terug!!! Nog eentje te gaan!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:22 schreef Luxuria het volgende:
Yes nog een voldoende terug!
Hopelijk krijg ik de andere twee cijfers ook nog deze week terug en dan kan ik beginnen met afstuderen!
precies dit.. haha =(quote:Op woensdag 5 september 2012 15:27 schreef cafpow het volgende:
Meh, niet echt goed. Op sommige momenten voel ik het gemis zo erg dat ik wel kan jankeno en voel me moe en verveeld
Dankje!quote:
In dat geval post ik maar niksquote:Op woensdag 5 september 2012 18:13 schreef shawtyyy het volgende:
Och mensjes, kop op! waarom zijn we allemaal toch o zo depri haha..
Feel free om te posten wat je maar wil hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
In dat geval post ik maar niks
Zo heb ik me ook wel eens gevoeld. Als je je net zo goed voelt als ik me voelde dan voel je je vast heel goedquote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Same here & tegelijk voel ik me super.
Och menneke toch..quote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
In dat geval post ik maar niks
Tja liefde & mensen kwetsen.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zo heb ik me ook wel eens gevoeld. Als je je net zo goed voelt als ik me voelde dan voel je je vast heel goed
COLDPLAY!?!?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Ik voel me okay. Ben nog vrij rustig.
Strakjes werken bij Coldplay. Ik heb er zin in
Wat kunnen FOK!kers inderdaad toch lief zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
Als jullie iemand willen helpen zich goed te voelen, zouden jullie dan een kijkje willen nemen in dit topic: Verjaardagskaart voor mijn moeder ?Zo gaaf om te lezen dat zoveel mensen meedoen en een kaartje sturen! Dat is FOK! en dat maakt mij, heel ontopic, echt heel blij
Cool, jij staat achter de bar of een eettentje ofzo?quote:
Je kon wel naar Coldplay, je wilde alleen niet alleen gaan. Eigen beslissing dus. En het is ook logisch dat je opleiding wat zwaarder wordt naarmate die vordert. Dus hup, stoppen met zelfmedelijden en denk aan de toffe dingen in 't leven en wees niet bang hard te werken.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
The fuck, dit schooljaar wordt het toch nog even 2 tandjes bijschakelen vergeleken met vorig jaar
edit: en ik baal hard dat ik niet naar Coldplay kanmaargoed, het eerstvolgende concert in Nederland ben ik erbij, hoe dan ook!
Een gebrek aan geld en een schooldag tot half 6 maken het me onmogelijk. Het zou kunnen; ik zou spaargeld op kunnen nemen en mijn school even aan de kant zetten maar je zegt zelf dat ik niet bang moet zijn om harder te werken.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kon wel naar Coldplay, je wilde alleen niet alleen gaan. Eigen beslissing dus. En het is ook logisch dat je opleiding wat zwaarder wordt naarmate die vordert. Dus hup, stoppen met zelfmedelijden en denk aan de toffe dingen in 't leven en wees niet bang hard te werken.
Achter de barquote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool, jij staat achter de bar of een eettentje ofzo?
OT: Verward, ellendig, bang. Weer een knoop in mn maag.
Ik wil ook!!!!quote:
quote:
Pics van wat je aan hebt dan!?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:10 schreef Luxuria het volgende:
Wat zijn mijn mannelijke collega's toch complimenteus vandaag
404 not foundquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Pics van wat je aan hebt dan!?
Fuck mijn school en spaargeld, volgende keer ben ik er bij!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een gebrek aan geld en een schooldag tot half 6 maken het me onmogelijk. Het zou kunnen; ik zou spaargeld op kunnen nemen en mijn school even aan de kant zetten maar je zegt zelf dat ik niet bang moet zijn om harder te werken.
En dat mijn school moeilijker wordt is logisch, maar het is altijd wel even schrikken als je ziet wat er op je af komt. Niks zelfmedelijden, ik begrijp niet waar je dat uit opmerkt. Het is gewoon een constatering dat ik dit jaar wat harder zal moeten werken
Het is al een tijdje aan de gang eigenlijk. Kijk, ik ben geen persoon die om alles een complimentje geeft, elke dag belt of sms'jes stuurt etcetera. Echter is er toch wat fout als ik liever heb dat ze niet langskomt, dan dat ze wel komt. Ik vind het 's avonds vaak leuker om met vrienden op Skype te zitten,dan vroeger te gaan slapen omdat zij 's ochtends moet werken. Het probleem waar het hem in zit is dat het mij allemaal gewoon niet veel doet, ik ben hier een beetje emotieloos in geworden en ik zit al een tijdje te denken dat ik misschien een andere soort vriendin nodig heb dan haar (of misschien ben ik teveel op mijzelf om aan een relatie te denken , kan ook). Ik denk dat er binnenkort eens een goed gesprek gevoerd moet worden. Zij wil mij duidelijk niet kwijt, maar ik kan gewoon niet garanderen dat ik haar de aandacht kan geven die zij verdiend.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:28 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Bij mij is het net anderom Kyos, ik heb het gevoel dat ik haar teveel aandacht geef of zij mij in ieder geval te weinig. We zien elkaar normaal alleen in t weekend dus t is veel bellen en sms'en enzo, maar ik moet altijd het initiatief tonen lijkt wel. Nu bijvoorbeeld heb ik expres een dagje geen contact gezocht maar dan hoorik dus ook niks van haar. Niet eens ff welterusten ofzo. Morgen nog maar eens een dagje geen contact zoeken, kijken wat er gebeurt... Anyway, wel kut voor jou trouwens. Maar als je zelf al aangeeft dat de vlam uit aan het gaan is kun je beter eerlijk zijn denk ik?
waar slaap jij dan? hier zijn al een tijdje geen muggen meer.quote:
Eigen schuld, dikke bult lijkt me in dit gevalquote:Op vrijdag 7 september 2012 04:17 schreef annanasje het volgende:
Kut.
net terug van uitgaan en moet 9 uur opstaan om te werken..
Zat verschillende dingen die je kan doen toch? Of kan je helemaal niks?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Lastpost het volgende:
Zin om te sporten, alleen dat minder prettige lichaam werkt niet mee.
Lekker voor je, misschien een van die sletten die je steeds gebruiktquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef SunTzu het volgende:
Heeft er verdomme weer een auto tegen de mijne aangereden en ze zijn alweer doorgereden.
En ik was niet ter plaatse om die persoon te liquideren.
Edit: Let bygones be bygonesquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:19 schreef Party_P het volgende:
Wanneer je denkt dat het weer de goede kant op gaat en dat je samen een nieuwe start maakt...is de klap wel heel erg hard als je de volgende dag ineens krijgt te horen dat je geen contact meer kan en mag hebben.
Vol ongeloof en onbegrip![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef SunTzu het volgende:
Ik ben een klootzak maar kan niet monogaam blijven.
Ik ben al een aantal maanden met een meisje aan het scharrelen maar ondertussen nog steeds met anderen. En vandaag whatsappte ze mij of ik haar zsm wilde halen want haar stiefvader sloeg haar, haar moeder en haar broertje van 2,5 jaar oud. Toen ik daar aankwam stond ze voor op straat te janken en haar stiefvader was er vandoor gevlucht met het broertje net nadat hij haar en haar moeder in elkaar had geslagen.quote:
Goed verhaal man. Lekker kort.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:12 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal maanden met een meisje aan het scharrelen maar ondertussen nog steeds met anderen. En vandaag whatsappte ze mij of ik haar zsm wilde halen want haar stiefvader sloeg haar, haar moeder en haar broertje van 2,5 jaar oud. Toen ik daar aankwam stond ze voor op straat te janken en haar stiefvader was er vandoor gevlucht met het broertje net nadat hij haar en haar moeder in elkaar had geslagen.
Ik ben toen met haar naar een rustige plek gegaan zodat ze naar de politie kon bellen maar ze dacht alleen aan haar moeder. Dus toen zijn we weer terug gegaan en de politie kwam daar omdat de buurvrouw het hele gevecht had gehoord en dus de politie had gebeld.
Die stiefvader is later nog teruggekomen en ik was echt zo kwaad maar de politie stond erbij.
Hij is opgepakt en die moeder gaat naar een blijf van me lijf huis en het zoontje gaat naar 1 of andere opvang.
Het ergste is dus dat ik haar de hele tijd heb bedrogen wat een soort van trap na is als ze erachter komt terwijl ik weet dat het sowieso niks word tussen ons.
Die meid vertelde het zo tegen mij, kan misschien zijn omdat haar moeder zodanig toegetakeld is dat ze tijdelijk niet voor het kind kan zorgen ofzo. De reden dat ik dit verhaal typte is om te vertellen waarom ik mij zo voel. Mja fuck it, jullie met je perfecte leventje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed verhaal man. Lekker kort.
Ik weet niet waarom je de behoefte hebt om dit hele verhaal, en dus het privéleven van dat meisje, hier te komen verkondigen.
Het enige dat ik lees is "blablabla ik ben een slappe zak."
En sowieso twijfel ik steeds meer aan al jouw sterke verhalen. Als een moeder naar een bvmlh gaat, gaan kinderen normaal gesproken gewoon mee. Die opvang klinkt dus als gelul.
Er werd nergens toch gevraagd naar een levensverhaal? Kon veel korter: "Het meisje heeft ook nog eens problemen thuis, dat maakt me nog een grotere klootzak."quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Die meid vertelde het zo tegen mij, kan misschien zijn omdat haar moeder zodanig toegetakeld is dat ze tijdelijk niet voor het kind kan zorgen ofzo. De reden dat ik dit verhaal typte is om te vertellen waarom ik mij zo voel. Mja fuck it, jullie met je perfecte leventje.
Maar niet verloofd!quote:Op zondag 9 september 2012 11:13 schreef eleusis het volgende:
Beroerd, berooid, beroofd, verdoofd, geloofd.
Dat, maar dan vanavond.quote:Op zondag 9 september 2012 11:27 schreef Miam het volgende:
lui.. vanmiddag maar even een terrasje opzoeken
Ik ook een beetje.quote:Op zondag 9 september 2012 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
Eenzaam, moet weer eens een leven gaan beginnen geloof ik
Waarom niet? Lekker in de zonquote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef zwartedoos het volgende:
Al mn vrienden zijn naar een festival maar ik ben gisteren al naar een ander festival geweest dus niet echt zin vandaag, maar nu verveel ik me, zucht, twijfel, toch gaan?
Omdat ik ook nogal pijn heb door de lange dag gisteren door een ziekte en ik niet weet of t slim is om nu weer te gaan..quote:Op zondag 9 september 2012 17:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker in de zonAls je het niks vind kan je altijd gewoon terug naar huis toch
. Was mijn bbq niwt goed genoeg voor je afleiding vandaag ! Grapje he, wist wel wat je liever wilde,hmmmm. Ot ; nog steeds depriquote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef zwartedoos het volgende:
Al mn vrienden zijn naar een festival maar ik ben gisteren al naar een ander festival geweest dus niet echt zin vandaag, maar nu verveel ik me, zucht, twijfel, toch gaan?
wat?quote:Op maandag 10 september 2012 00:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
. Was mijn bbq niwt goed genoeg voor je afleiding vandaag ! Grapje he, wist wel wat je liever wilde,hmmmm. Ot ; nog steeds depri
Het komt wel vaker voor dat Fok!kers elkaar in het echt ook kennenquote:
quote:
Geen wonder dat ik niks van je gehoord hebquote:Op zondag 9 september 2012 23:09 schreef pietkanarie het volgende:
Niet zo slim. Hele weekend zonder mobiel gedaan, die was uitgevallen. Dacht mijn oplader vergeten te zijn... Ontdekte net dat ik hem helemaal niet vergeten ben.
Dat klinkt spannend!quote:Op maandag 10 september 2012 14:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
En dat gaat vanaf vandaag gebeuren!
Tsja, het mag gewoon niet, ook al is het rustigquote:Op maandag 10 september 2012 15:20 schreef Daan2x256 het volgende:
Niet echt goed. Moe.
En net zo'n enveloppe met een paarse rand op mijn bureau gevonden.
Geflitst door een mobiele radar op de buitenring waar niemand reed behalve ik om 22:52 uur 's avonds op het rustigste stuk van de N-weg.Ik reed 90 gecorrigeerd 87 waar je 80 mag...
Lekker cashen als je daar gaat flitsen.
41 euro + 6 euro administratiekosten, duur geintje en dan valt het nog mee vergeleken als je harder rijdt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Tsja, het mag gewoon niet, ook al is het rustig
Wat kost dat geintje?
OT:
Best goed. Nog één kies eruit en mijn gebit is weer helemaal top.
Kop op. Positief inzien en vak halenquote:Op maandag 10 september 2012 16:10 schreef Mishu het volgende:
Ik ben nu toch ingeschreven
Maar voel me toch nog steeds down. Het haalt je zo naar beneden zoiets. Ik heb eventjes weer mn plezier in school verloren*snif*...
3x goed nieuws op een dag is scheepsrechtquote:Op maandag 10 september 2012 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Blij! Eindelijk goed nieuws! Nu hopen dat m'n twee andere afspraken vanmiddag ook een positieve uitkomst hebben *duimduim*.
Ja, je dacht al dat ik je aan het negeren was he!quote:Op maandag 10 september 2012 12:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik niks van je gehoord heb![]()
![]()
OT; Best ok, Maar vanavond gaan ze mss overwerken op mijn werk, dus later thuis dan gepland
Ook echt in de nazomer he..quote:Op maandag 10 september 2012 19:19 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Welkom bij de verkoudheidsclub!
Vond het idd minder prettig, kreeg allerlei rare gedachten..quote:Op maandag 10 september 2012 17:35 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, je dacht al dat ik je aan het negeren was he!![]()
Ontopic: beetje geïrriteerd.... ik had afgelopen week een super leuke klas, in tegenstelling tot het afgelopen jaar. De klas van vorige jaar negeerde me al vanaf de eerste minuut (de meesten dan, niet allemaal). Nu ben ik niet gevoelloos dus dat vond ik toch best vervelend. Afgelopen week nieuwe klassenindeling en toen had ik het eindelijk echt gezellig. Vandaag.. klas opgeheven (te klein, 17 mensen) en iedereen zit weer ergens anders.
Niet janken. Gewoon je rechterpoot wat meer in bedwang houdenquote:Op maandag 10 september 2012 15:20 schreef Daan2x256 het volgende:
Niet echt goed. Moe.
En net zo'n enveloppe met een paarse rand op mijn bureau gevonden.
Geflitst door een mobiele radar op de buitenring waar niemand reed behalve ik om 22:52 uur 's avonds op het rustigste stuk van de N-weg.Ik reed 90 gecorrigeerd 87 waar je 80 mag...
Lekker cashen als je daar gaat flitsen.
Wie gaat er dan ook zo vroeg naar bedquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:26 schreef kwiwi het volgende:
Wakker.. lig al sinds 22u in bed maar slapen wil niet lukken.
Ik wilde extra lang slapenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:31 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo vroeg naar bed
Jij rijdt zeker geen auto...quote:Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet janken. Gewoon je rechterpoot wat meer in bedwang houden![]()
*knuffel geeftquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:29 schreef Fera het volgende:
Kut ... Relatie waarschijnlijk naar de klote.
Sterkte meis..quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:29 schreef Fera het volgende:
Wat?! *geeft knuffel*quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:29 schreef Fera het volgende:
Da's inderdaad kut. Sterkte!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:29 schreef Fera het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat je met je motor altijd aan de snelheid houdt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Al 14 jaarEn 9 jaar motor.
![]()
OT; Beroerd, snotverkouden
en nou moeten we bang worden?quote:Op maandag 10 september 2012 14:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
En dat gaat vanaf vandaag gebeuren!
sterkte ermeequote:Op dinsdag 11 september 2012 09:29 schreef Fera het volgende:
Vecht dat maar via DM uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:16 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je met je motor altijd aan de snelheid houdt?![]()
Rustig weggetje, geen kip op de weg, moe en bijna thuis, dan ga ik niet echt meer op mijn snelheidsmeter kijken.
Gaat het wel een beetje?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
Bedankt voor de steun iedereen.
(geen zin om iedereen te quoten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |