Yeahhhhhh en nog een voldoende terug!!! Nog eentje te gaan!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:22 schreef Luxuria het volgende:
Yes nog een voldoende terug!
Hopelijk krijg ik de andere twee cijfers ook nog deze week terug en dan kan ik beginnen met afstuderen!
precies dit.. haha =(quote:Op woensdag 5 september 2012 15:27 schreef cafpow het volgende:
Meh, niet echt goed. Op sommige momenten voel ik het gemis zo erg dat ik wel kan jankeno en voel me moe en verveeld
Dankje!quote:
In dat geval post ik maar niksquote:Op woensdag 5 september 2012 18:13 schreef shawtyyy het volgende:
Och mensjes, kop op! waarom zijn we allemaal toch o zo depri haha..
Feel free om te posten wat je maar wil hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
In dat geval post ik maar niks
Zo heb ik me ook wel eens gevoeld. Als je je net zo goed voelt als ik me voelde dan voel je je vast heel goedquote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Same here & tegelijk voel ik me super.
Och menneke toch..quote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
In dat geval post ik maar niks
Tja liefde & mensen kwetsen.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zo heb ik me ook wel eens gevoeld. Als je je net zo goed voelt als ik me voelde dan voel je je vast heel goed
COLDPLAY!?!?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Ik voel me okay. Ben nog vrij rustig.
Strakjes werken bij Coldplay. Ik heb er zin in
Wat kunnen FOK!kers inderdaad toch lief zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
Als jullie iemand willen helpen zich goed te voelen, zouden jullie dan een kijkje willen nemen in dit topic: Verjaardagskaart voor mijn moeder ?Zo gaaf om te lezen dat zoveel mensen meedoen en een kaartje sturen! Dat is FOK! en dat maakt mij, heel ontopic, echt heel blij
Cool, jij staat achter de bar of een eettentje ofzo?quote:
Je kon wel naar Coldplay, je wilde alleen niet alleen gaan. Eigen beslissing dus. En het is ook logisch dat je opleiding wat zwaarder wordt naarmate die vordert. Dus hup, stoppen met zelfmedelijden en denk aan de toffe dingen in 't leven en wees niet bang hard te werken.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
The fuck, dit schooljaar wordt het toch nog even 2 tandjes bijschakelen vergeleken met vorig jaar
edit: en ik baal hard dat ik niet naar Coldplay kanmaargoed, het eerstvolgende concert in Nederland ben ik erbij, hoe dan ook!
Een gebrek aan geld en een schooldag tot half 6 maken het me onmogelijk. Het zou kunnen; ik zou spaargeld op kunnen nemen en mijn school even aan de kant zetten maar je zegt zelf dat ik niet bang moet zijn om harder te werken.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kon wel naar Coldplay, je wilde alleen niet alleen gaan. Eigen beslissing dus. En het is ook logisch dat je opleiding wat zwaarder wordt naarmate die vordert. Dus hup, stoppen met zelfmedelijden en denk aan de toffe dingen in 't leven en wees niet bang hard te werken.
Achter de barquote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool, jij staat achter de bar of een eettentje ofzo?
OT: Verward, ellendig, bang. Weer een knoop in mn maag.
Ik wil ook!!!!quote:
quote:
Pics van wat je aan hebt dan!?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:10 schreef Luxuria het volgende:
Wat zijn mijn mannelijke collega's toch complimenteus vandaag
404 not foundquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Pics van wat je aan hebt dan!?
Fuck mijn school en spaargeld, volgende keer ben ik er bij!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een gebrek aan geld en een schooldag tot half 6 maken het me onmogelijk. Het zou kunnen; ik zou spaargeld op kunnen nemen en mijn school even aan de kant zetten maar je zegt zelf dat ik niet bang moet zijn om harder te werken.
En dat mijn school moeilijker wordt is logisch, maar het is altijd wel even schrikken als je ziet wat er op je af komt. Niks zelfmedelijden, ik begrijp niet waar je dat uit opmerkt. Het is gewoon een constatering dat ik dit jaar wat harder zal moeten werken
Het is al een tijdje aan de gang eigenlijk. Kijk, ik ben geen persoon die om alles een complimentje geeft, elke dag belt of sms'jes stuurt etcetera. Echter is er toch wat fout als ik liever heb dat ze niet langskomt, dan dat ze wel komt. Ik vind het 's avonds vaak leuker om met vrienden op Skype te zitten,dan vroeger te gaan slapen omdat zij 's ochtends moet werken. Het probleem waar het hem in zit is dat het mij allemaal gewoon niet veel doet, ik ben hier een beetje emotieloos in geworden en ik zit al een tijdje te denken dat ik misschien een andere soort vriendin nodig heb dan haar (of misschien ben ik teveel op mijzelf om aan een relatie te denken , kan ook). Ik denk dat er binnenkort eens een goed gesprek gevoerd moet worden. Zij wil mij duidelijk niet kwijt, maar ik kan gewoon niet garanderen dat ik haar de aandacht kan geven die zij verdiend.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:28 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Bij mij is het net anderom Kyos, ik heb het gevoel dat ik haar teveel aandacht geef of zij mij in ieder geval te weinig. We zien elkaar normaal alleen in t weekend dus t is veel bellen en sms'en enzo, maar ik moet altijd het initiatief tonen lijkt wel. Nu bijvoorbeeld heb ik expres een dagje geen contact gezocht maar dan hoorik dus ook niks van haar. Niet eens ff welterusten ofzo. Morgen nog maar eens een dagje geen contact zoeken, kijken wat er gebeurt... Anyway, wel kut voor jou trouwens. Maar als je zelf al aangeeft dat de vlam uit aan het gaan is kun je beter eerlijk zijn denk ik?
waar slaap jij dan? hier zijn al een tijdje geen muggen meer.quote:
Eigen schuld, dikke bult lijkt me in dit gevalquote:Op vrijdag 7 september 2012 04:17 schreef annanasje het volgende:
Kut.
net terug van uitgaan en moet 9 uur opstaan om te werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |