quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit soort topics zijn niet gewenst hier.
Misschien is het een kloon.quote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Nenaunir het volgende:
En hij heeft ook nog enkel alleen hiervoor een FOK-account aangemaakt, dus lijkt me zo ie zo niet op zijn plaats
Vanaf nu allemaal stemmen op Jan-Willem jongens!quote:Op maandag 10 september 2012 23:48 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb uit irritatie voor dit topic mijn stem gegeven aan Jan-Willem de Jong.
hee kerel, wat is jouw UI ook alweer? Is dat van mono of van This Will destroy You?quote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Nenaunir het volgende:
En hij heeft ook nog enkel alleen hiervoor een FOK-account aangemaakt, dus lijkt me zo ie zo niet op zijn plaats
quote:Op maandag 10 september 2012 23:52 schreef tarantism het volgende:
[..]
hee kerel, wat is jouw UI ook alweer? Is dat van mono of van This Will destroy You?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat RTL dan vast wel met brieven aankomt om dit topic te laten verwijderen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:53 schreef Tropanzia het volgende:
Als Martijn Asbreuk later daadwerkelijk tuinman van koffietijd wordt, en mensen Googlen op z'n naam en zien dan dit topic, dan denken ze ook; mooie internet-slijmkoning die tuinman.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Nenaunir het volgende:
[..]awww yeah broeder, ben nu A Three-Legged Workhorse aan het luisteren. Rockt verder mijn vrindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is leuker om nog even lol te hebben tot er een mod langskomt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:56 schreef schommelstoel het volgende:
Dat dit topic nog open is trouwens.
Niemand een topic report gedaan?
allangquote:Op maandag 10 september 2012 23:56 schreef schommelstoel het volgende:
Dat dit topic nog open is trouwens.
Niemand een topic report gedaan?
Je hebt volkomen gelijk, waar gaan we het over hebben in dit topic?quote:Op maandag 10 september 2012 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, het is leuker om nog even lol te hebben tot er een mod langskomt.
Over hamsters & cavia'squote:Op dinsdag 11 september 2012 00:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, waar gaan we het over hebben in dit topic?
Dit topic vraagt om een verandering.
Zij heeft echt het gezicht wat een mix is tussen een hamster een varkentjequote:Op dinsdag 11 september 2012 00:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen "over monique smit", maar dat is ook een hamster, dus prima
[ afbeelding ]
Toch zou ik haar doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zij heeft echt het gezicht wat een mix is tussen een hamster een varkentje![]()
Ze is sowieso vervelend, vooral als ze praat.
Wel met een appel in der mond, ben bang dat ze zo klinkt als ze klaarkomt namelijkquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wel met een appel in der mond, ben bang dat ze zo klinkt als ze klaarkomt namelijk
[..]
Wel met een appel in der mond, ben bang dat ze zo klinkt als ze klaarkomt namelijk
[..]
Het was ooit begonnen als serieus topic door TS.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is dit het nachtbagger topic trouwens?
Kunnen we gelijk kijken of TS goed is in het baggervrij houden van een tuin.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is dit het nachtbagger topic trouwens?
Mooi, dan is dit nu het NB topicquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het was ooit begonnen als serieus topic door TS.
Maar het is uitermate geschikt als nachtbagger topic
ik doe het liever zelf, anders heb ik heel die koffietijd kliek in de tuin hangen, zeurende om koffiequote:Op dinsdag 11 september 2012 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk kijken of TS goed is in het baggervrij houden van een tuin.
Straks snoeit ie het topicquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk kijken of TS goed is in het baggervrij houden van een tuin.
Sinds kort moet ik altijd aan deze hommo denken als iemand over bakken heeftquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:17 schreef kwiwi het volgende:
Dit topic gaat nu over bakkers
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sinds kort moet ik altijd aan deze hommo denken als iemand over bakken heeft![]()
[ afbeelding ]
ik verwar hem altijd met johan vlemmixquote:
Eigenlijk komt die hele zender me inmiddels de strot uit. Behalve jamie oliverquote:
Ik wou eigenlijk wel gaan slapen nu ja, morgen weer op tijd opquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:24 schreef kwiwi het volgende:
Jamie![]()
Maar de foto's worden pikanter, dus kinderbedtijd!
[ afbeelding ]
Nog eentje danquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:24 schreef kwiwi het volgende:
Jamie![]()
Maar de foto's worden pikanter, dus kinderbedtijd!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:27 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zocht op 'Strange Cake' google afbeeldingen.
Deze is vrij bizar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal toch niet bij een koffietafel zijn heWat is dezequote:Op dinsdag 11 september 2012 00:27 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nog eentje dan![]()
[ afbeelding ]![]()
Sta je dan met een stuk van zijn ogen, Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zal toch niet bij een koffietafel zijn he
[..]
Wat is deze
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zal toch niet bij een koffietafel zijn he
[..]
Wat is deze
"Hij had het hart altijd op de tong liggen.."quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sta je dan met een stuk van zijn ogen, Gecondoleerd.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hij had het hart altijd op de tong liggen.."
*kwak*
"o wacht nu nog steeds"
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hij had het hart altijd op de tong liggen.."
*kwak*
"o wacht nu nog steeds"
Forum Opties | |
---|---|