abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116409278
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

_________________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
_________________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Groningen
Stibba, hiker regio Rotterdam
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tltgya, hiker regio Groningen
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
#26 || Luciano da Silva
pi_116409329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik prima. Wellicht voor Ruben ook een optie, mits je de auto hebt?
Yups. Die auto lijkt me geen probleem. Eerst maar eens zien of het door gaat! :9

Edit:
Het lijstje ook maar even in het nieuwe topic:

Zaterdag 6 oktober, karten bij Kartcentrum De Woerd, Driebergen
1 heat ¤ 14,00
2 heats ¤ 28,00

Alleen bij voldoende animo (acht man of meer)

In:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
pi_116409374
Even recapitulerend:

Zaterdag 6 oktober 2012, ± 15:00u, karten bij Kartcentrum De Woerd, Driebergen

Kosten: 1 heat ¤14,00, 2 heats ¤28,00

Voor iedereen die post in dit topic en het leuk vind om mee te gaan. Zie het als een forummeet, maar dan met collega's. Zet je autisme overboord en durf je zolderkamer te verlaten! Bij voldoende animo gaat het feest door, en daarbij moet je denken aan circa acht mensen minimaal.

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Rubenr3 (mits meerijden met iemand)

Laten we even snel koppen met spijkers slaan, dan kan er gereserveerd worden!
#26 || Luciano da Silva
pi_116409552
Ja ik moet standaard werken op zaterdag, dus ik sla over.
pi_116410476
Ja ik moet ook standaard werken op zaterdag, maar hiervoor wil ik best eens vrij vragen!

En in zwolle komen is geen probleem.
pi_116410853
Ik ga wss ook wel met de auto vanuit regio Rotterdam, maar dat kan zowel de lease van m'n pa als de 'gewone' auto van m'n ma zijn. Dus meerijden met mij zal wel kunnen, maar er is een kans dat ik wél benzinekosten heb :P
pi_116411224
Ook al ben ik redelijk nieuw hier lijkt 't me een ontzettend goed plan! Wou sowieso weer eens een keer karten dus komt goed uit.

Ik weet niet hoe druk ik 't dan heb met m'n studie maar dan moet ik dan misschien ff en weekje niet werken voor EW.
pi_116412423
Helaas een feest waar ik naartoe moet dan, dus ik haak af.
pi_116413545

Voor iedereen die post in dit topic en het leuk vind om mee te gaan. Zie het als een forummeet, maar dan met collega's. Zet je autisme overboord en durf je zolderkamer te verlaten! Bij voldoende animo gaat het feest door, en daarbij moet je denken aan circa acht mensen minimaal.

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Viezze

Mijn aanmelding is even onder voorbehoud, de week daarvoor is de eerste week van mijn stage en misschien moet ik nog verhuizen e.d. (ga in Katwijk wonen). Maar denk dat het wel kan.
Eigenlijk werk ik dan niet meer bij EW maar goed, karten is altijd leuk :P
pi_116418785

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Viezze
- MG_13

Ik denk dat ik wel kan als ik zo de studiehandleidingen bekijk. :) Waarschijnlijk kan ik met de leaseauto van m'n pa maar dat weet ik nog niet zeker.
pi_116425507

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Viezze
- MG_13
- Maxmin

I'm in! Er staat trouwens op de site dat die 14 euro per heat is voor karts van 50km/h. 70km/h is 17 euro.
Ik kom waarschijnlijk met het OV, tenzij iemand met de auto vanuit/door utrecht oost komt.
pi_116427417
Ik heb trouwens geen idee hoe de OV verbinding is tussen het station en de kartbaan. Wil anders best een (paar) keer op en neer rijden.
pi_116427666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef S-RS het volgende:
Ik heb trouwens geen idee hoe de OV verbinding is tussen het station en de kartbaan. Wil anders best een (paar) keer op en neer rijden.
Ja, als ik een auto bij m'n ouders weet los te krijgen kan ik dat ook wel doen :P

En zo niet claim ik bij deze meteen een plekje in jouw auto 8-) :7
pi_116427988

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Viezze
- MG_13
- Maxmin
- Dery1990

Ik doe ook mee! :7
pi_116433460
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, als ik een auto bij m'n ouders weet los te krijgen kan ik dat ook wel doen :P

En zo niet claim ik bij deze meteen een plekje in jouw auto 8-) :7
Ik ook!:p

@Dery1990: Goed dat je je over je autisme hebt weten te zetten!
pi_116433739
Kan ik me eventueel nog op het laatste moment aanmelden? Ik heb waarschijnlijk iets anders dat weekend.
pi_116434716
Om vervuiling te voorkomen en onze 90-dagen-niet-actief regel te handhaven heb ik in de op (wiki) CvHof / BetweenTheRays / Keuzer en tw4a eruit gehaald.
pi_116435367
Ik heb About2Break1, BAC92, Fireblast, Misterx333, RangeRover, Stibba, tltgya en verse_vis eruit gehaald.
pi_116435507
Ik zal morgen eens bellen over hoe en wat.
#26 || Luciano da Silva
pi_116437132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb About2Break1, BAC92, Fireblast, Misterx333, RangeRover, Stibba, tltgya en verse_vis eruit gehaald.
Ik heb alleen gekeken of iemand > 90 dagen niet ingelogd heeft. Hoe heb jij gekeken dan?
pi_116438005
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb alleen gekeken of iemand > 90 dagen niet ingelogd heeft. Hoe heb jij gekeken dan?
Als je op iemands profiel kijkt en je klikt op de gebruikersnaam naast de avatar, kun je de postgeschiedenis zien. Ik heb gekeken in welk studentchauffeurtopic desbetreffende persoon voor het laatst heeft gepost.
pi_116442456
Leuk idee zo'n meet, zeker in combinatie met karten!

Helaas kan ik op die datum niet :(
pi_116442502
Ik ga morgen weer werken, benieuwd wat er op het programma staat ;)

Helaas wel mijn iPhone laten stuiteren, dus moet het zonder smartphone doen morgen :P
pi_116442767
Ik heb vandaag maar een reservetelefoon met internet enzo gekocht, ik ken mezelf wel een beetje en het kan zo zijn dat ik mijn smartphone de avond voor ik moet werken sloop.
pi_116443715
Ik neem altijd m'n tablet mee als reserve navi e.d. ^O^
pi_116451955
Vanochtend gebeld voor een spoedje, op naar Wieuwerd voor een Audi A4.
pi_116453621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef S-RS het volgende:
Ik neem altijd m'n tablet mee als reserve navi e.d. ^O^
Patsert :')
#26 || Luciano da Silva
pi_116454318
hmm een vaste klant zei net dat ie rond december een 911 krijgt.. 2ehands weliswaar uit 08, maar toch :)
pi_116454849
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Patsert :')
Half nederland loopt tegenwoordig met zo'n ding. Boeit verders niet hoor! :+
pi_116457668
Ik heb geen back-up bij me. Als mn telefoon er mee kapt ben ik best wel de lul, aangezien mijn wegenkennis slecht is en ik mn route niet voorbereid...
Ik heb wel meerdere navigatiemogelijkheden op mn telefoon, voor het geval één app het niet weet of er mee kapt. Zo kom ik met mijn vaste programma (Sygic) niet goed bij de veiling in Barneveld
pi_116458039
Karten, leuk initiatief. Kan die zaterdag helaas niet.
Had vandaag op 'beschikbaar vanaf 11u' gezet en werd gisteren al gebeld. Een enkele rit Leeuwarden - Vaassen. Een Mondeo diesel, reed een stuk fijner als die benzine Mondeo's die ik eerder heb gereden.
Morgen hele dag beschikbaar, dus hoop dat de telefoon zo rinkelt!
Volgens mij zou ik zonder smartphone ook hopeloos zijn. Grote wegen gaat nog wel, maar daarna..
Heb altijd nn tablet mee om filmpjes te kijken in de trein, tevens back up navi. Volgens mij zouden de OV reizen zonder 9292 app wel een keer zo lang duren. Die gps is echt ideaal!
pi_116459414
Ik kan denk ik ook wel die zaterdag. Maar vooralsnog even een optie. Hopelijk vanaf deze week standaard op donderdag werken! :) Helaas maar één dag maar meer zit er voorlopig niet in.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_116461954
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:55 schreef maxmin het volgende:
Ik heb geen back-up bij me. Als mn telefoon er mee kapt ben ik best wel de lul, aangezien mijn wegenkennis slecht is en ik mn route niet voorbereid...
Ik heb wel meerdere navigatiemogelijkheden op mn telefoon, voor het geval één app het niet weet of er mee kapt. Zo kom ik met mijn vaste programma (Sygic) niet goed bij de veiling in Barneveld
Haha, grappig! Ik gebruik die app net, en moet morgen naar Barneveld toe..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_116462204
De Baron van Nagellstraat moet je toch wel zonder navigatie kunnen vinden?
pi_116463344
Dat is wel verreweg de makkelijkste ja :D
pi_116464542
Net gebeld voor morgen. Eerst Wieuwerd - Stein in een 530D, daarna een Grand Espace van Born naar Utrecht. Beide automaat, vindt het wel prima :) . Zeker die 1e rit is een mooie, met daarbij een fijne auto!
Voor die eerste rit moet ik de auto tussen 8:30 en 9:00 ophalen en vóór 12:00u afleveren. Enkele reis is 3 uur en 5 minuten zonder evt vertragingen, dus dat is wel erg krap.
pi_116464953
Klinkt wel als een goede dag! Stein ben ik ook wel eens geweest. Bij mij was het een wissel dus geen OV daar, maar het zag er niet uit alsof er veel OV kwam :') ligt ook precies op de grensmet België geloof ik.

En nu wil ik ook telefoon :P
pi_116465087
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De Baron van Nagellstraat moet je toch wel zonder navigatie kunnen vinden?
Ja klopt. Was maar even een voorbeeldje van wat hij niet goed doet. Hij stuurt me altijd naar een naburig dorp toe ipv barneveld. Linksaf na de snelweg ipv rechtsaf.

@Gehaktstaaf: Is wel wat krap ja maar wat ze bij mij de laatste tijd steeds flikken is om me OM 7u30 een auto te laten halen voor een rit van 1u45min en die OM/VOOR 9u30 af te leveren. En dat terwijl ik nog schade op moet nemen in Houten, waar die ouwe man 's ochtends nogal traag is. Ook doodleuk vragen of ik wel op tijd was bij het ophaaladres, als ik EW bel om te zeggen dat ik te laat kom.
pi_116465905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Net gebeld voor morgen. Eerst Wieuwerd - Stein in een 530D, daarna een Grand Espace van Born naar Utrecht. Beide automaat, vindt het wel prima :) . Zeker die 1e rit is een mooie, met daarbij een fijne auto!
Voor die eerste rit moet ik de auto tussen 8:30 en 9:00 ophalen en vóór 12:00u afleveren. Enkele reis is 3 uur en 5 minuten zonder evt vertragingen, dus dat is wel erg krap.
Goh, ik mag morgen in Wieuwerd een Renault Master halen :')
pi_116466540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Goh, ik mag morgen in Wieuwerd een Renault Master halen :')
haha, zo'n ding heb ik daar al eens gehaald, met zo'n nare semi-automaat..
Hoe laat ben jij daar ongeveer?
pi_116466549
Volgens mij denkt EW dat mijn leven gratis is ofzo, de hele week geen werk gehad :')
pi_116466669

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Viezze
- MG_13
- Maxmin
- Dery1990
- Neerlands_Trots

Ik doe mee namens team AR :P
En maxmin, vanuit Utrecht oost kun je makkelijk met de fiets naar Driebergen, doe ik ook! Kan er tenminste nog wat bier gedronken worden na afloop
pi_116467342
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

haha, zo'n ding heb ik daar al eens gehaald, met zo'n nare semi-automaat..
Hoe laat ben jij daar ongeveer?
8:27 sta ik in Mantgum en vraag ik een lift van meneer de piloot :D
pi_116467520
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Viezze
- MG_13
- Maxmin
- Dery1990
- Neerlands_Trots

Ik doe mee namens team AR :P
En maxmin, vanuit Utrecht oost kun je makkelijk met de fiets naar Driebergen, doe ik ook! Kan er tenminste nog wat bier gedronken worden na afloop
Ik wil denk ik ook wel.. Kun je daar komen met het OV?
Nee.
pi_116467584
Morgen thuis :'(
Dan maar een spoedje.
pi_116467607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef dery1990 het volgende:

[..]

8:27 sta ik in Mantgum en vraag ik een lift van meneer de piloot :D
Oke dan! Zit nog een beetje te twijfelen. Ze gaan pas om half 9 open. Maar aangezien ik om 12u in Limburg moet zijn wil ik er wel vroeg zijn. Dus misschien met de bus? Maar misschien ook wel 8:20 trein.
pi_116468495
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:15 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik wil denk ik ook wel.. Kun je daar komen met het OV?
Komt die weer:

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef S-RS het volgende:
:+
pi_116468868
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef S-RS het volgende:

[..]

Komt die weer:

[..]

:+
Haha oké, lezen is niet mijn sterkste kant. :+
Nee.
pi_116471319
Morgen voor college nog een ritje van Leeuwarden naar Groningen in een Peugeot 308, ideaal zo!
pi_116472853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef Rubenr3 het volgende:
Morgen voor college nog een ritje van Leeuwarden naar Groningen in een Peugeot 308, ideaal zo!
Haha op dat soort ritjes hoop ik ook wel eens als ik bij mn ouders ben. Lekker met de auto naar Utrecht ipv de trein. Maar geen mens die een auto leaset daar tussen de boeren....
pi_116473322
Ik kom anders vaak genoeg in boerendorpjes voor EW.
pi_116473902
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik kom anders vaak genoeg in boerendorpjes voor EW.
Ik ook zo nu en dan wel, maar zelden in het oosten
pi_116480516
Vandaag heerlijk van 9:00 - 20:00 gewerkt
pi_116481482
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef maxmin het volgende:

[..]

Haha op dat soort ritjes hoop ik ook wel eens als ik bij mn ouders ben. Lekker met de auto naar Utrecht ipv de trein. Maar geen mens die een auto leaset daar tussen de boeren....
Moet hem helaas niet uit m'n eigen woonplaats halen, dat zou helemaal mooi zijn. Maar heb morgen 3 uur de tijd voor een rit van nog geen uur, kan dus mooi even thuis zitten tussendoor.
pi_116487760
Dom!! Wou net voor dat ik de stad in ging even m'n tankbon op de post doen. 2 seconden na dat ik hem in mn broekzak deed was ik het natuurlijk al vergeten. Halverwege de avond ineens KUT waar is dat ding :') Ik wist dat ik hem iets daarvoor nog had, dus even dezelfde route terug gelopen. Hop, daar lag die op straat :P Zonet meteen even een nieuwe enveloppe gepakt en hem in de brievenbus gegooid. Die raak ik niet meer kwijt :+
pi_116504059
Goed, maandag weer mijn eerste dagje EW en het is gelijk een leuke. Mag naar Frankfurt am Main voor een Twingo :P
pi_116505020
Hmm, ik lees al een tijdje mee in dit topic. Het kriebelt ondertussen aardig om te gaan solliciteren. Maar iets houd mij telkens tegen: het feit dat je structureel 1 dag per week beschikbaar moet zijn....

Ben deze week begonnen met mijn HBO studie en heb wel 1 dag vrij, maar die heb ik soms denk ik toch nodig om te studeren. Aan de andere kant is dit een mooie bijbaan en kan ik wel wat centjes gebruiken...

Kan iemand mij over de streep trekken of juist een negatief advies geven? :P
pi_116505272
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Mandéra het volgende:

Kan iemand mij over de streep trekken of juist een negatief advies geven? :P
Haha ik kan beiden wel denk ik!

Wat betreft over de streep trekken:
Gewoon bij je sollicitatie zeggen dat je elke week een dag beschikbaar bent. Vervolgens is het totaal geen probleem als je dat vervolgens niet altijd bent. Ik zelf maak er helemaal een potje van en ben regelmatig meerdere weken niet beschikbaar omdat ik zo'n ongelooflijke tyfusstudie gekozen heb.

Wat betreft negatief advies geven:
Als je geld wil verdienen moet je niet voor EW gaan werken en ook niet voor AR. Het uurloon is niet al te best en er gaat ook nog wel tijd in voorbereiding zitten die je niet uitbetaald krijgt. Je moet het echt van uren maken hebben en aangezien je daar soms ook niet op kan vertrouwen word je er niet rijk van.

Maar als werken zonder dik loon en collega's je niks boeit is het zeker leuk werk!
pi_116510114

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Viezze
- MG_13
- Maxmin
- Dery1990
- Neerlands_Trots
- DrSnuggle

Het lijkt mij ook wel weer eens leuk om te gaan karten, nu maar hopen dat mn saldo het toe laat. Ben onlangs mijn weekendbaan kwijt geraakt vanwege bezuinigingen dus ik zit tijdelijk iets krapper.
pi_116530186
Gisteren zo'n dag gehad waarop alles tegenzit. Ik moest een A4 in Groningen ophalen. 's Ochtends haasten om op tijd bij de dealer te zijn, bleek de auto in Assen te staan. Toen de bus naar Assen gepakt, bleek dat de Groningerstraat was afgesloten en de bus 'mijn' halte niet aandeed. De chauffeur wou pas bij de volgende halte stoppen en ik mocht 2km extra lopen.
Onderweg naar Leiden wat file gehad, maar dat viel nog wel mee. In Leiden kwam de bus niet of veel te laat opdagen waardoor ik m'n aansluiting miste. Ik was daardoor eigenlijk al veel te laat bij mijn ophaaladres, ik kon nooit meer om 16u in Almere zijn. Onderweg naar Almere op de A10 stilgestaan in een stinkende, smerige Caddy zonder airco van een bekend bouwbedrijf. In Almere net de bus gemist, waardoor ik 20 minuten kon wachten. Tot overmaat van ramp had de trein naar Groningen ook nog 10 minuten vertraging door o.a. defecte spoorwegovergangen (dat gebeurt wel erg vaak de laatste tijd). Door dit soort dagen heb ik niet echt zin meer om nog te gaan werken voor EW. Het levert dan wel extra uren op, maar ook extra frustratie.

Ik had trouwens vorige week een vraag gesteld aan de administratie over die Esso-bonnen. Mijn vraag was:

quote:
Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat ik met mijn Esso-bonnen moet doen. In de mail over het opsturen van bonnen stond dat een kopie van de Esso-bonnen voldoende is. Moet dit een ‘papieren kopie’ per post zijn of is een bijlage bij de digitale ritbon al voldoende?
Gisteren kreeg ik pas een reactie:

quote:
Als je een Esso bon van [klantnaam] hebt dan de originele opsturen en ook als je een tankbon zelf hebt voorgeschoten.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag? :')
pi_116531365
Gehehe, dat is inderdaad een dom antwoord :')
Volgens mij moet je de bonnen tegenwoordig altijd opsturen. Ook als je met de esso pas hebt betaald. Zo niet, dan hebben ze nu een bon van mij die ze straks rechtstreeks de prullenbak in kunnen gooien.
pi_116531946
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:24 schreef maxmin het volgende:

[..]

Haha ik kan beiden wel denk ik!

Wat betreft over de streep trekken:
Gewoon bij je sollicitatie zeggen dat je elke week een dag beschikbaar bent. Vervolgens is het totaal geen probleem als je dat vervolgens niet altijd bent. Ik zelf maak er helemaal een potje van en ben regelmatig meerdere weken niet beschikbaar omdat ik zo'n ongelooflijke tyfusstudie gekozen heb.

Als je geld wil verdienen moet je niet voor EW gaan werken en ook niet voor AR. Het uurloon is niet al te best en er gaat ook nog wel tijd in voorbereiding zitten die je niet uitbetaald krijgt. Je moet het echt van uren maken hebben en aangezien je daar soms ook niet op kan vertrouwen word je er niet rijk van.

Maar als werken zonder dik loon en collega's je niks boeit is het zeker leuk werk!
Dank voor dit advies. :)
pi_116532038
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:43 schreef S-RS het volgende:
Gehehe, dat is inderdaad een dom antwoord :')
Volgens mij moet je de bonnen tegenwoordig altijd opsturen. Ook als je met de esso pas hebt betaald. Zo niet, dan hebben ze nu een bon van mij die ze straks rechtstreeks de prullenbak in kunnen gooien.
Als je met je esso pas betaald hebt mag je de bon inscannen en als bijlage met de ritbon meesturen. Behalve volgens mij bij één klant waarbij je het origineel moet opsturen.(dat staat wel in die mail)
Alle andere bonnen van tanken wassen etc die je niet met je Esso pas hebt betaald moet je origineel op sturen.

Inderdaad een vaag antwoord van ze. De communicatie is sowieso slecht. Ze lezen de helft van wat je schrijft compleet niet.
pi_116532075
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:21 schreef maxmin het volgende:

[..]

Als je met je esso pas betaald hebt mag je de bon inscannen en als bijlage met de ritbon meesturen. Behalve volgens mij bij één klant waarbij je het origineel moet opsturen.(dat staat wel in die mail)
Alle andere bonnen van tanken wassen etc die je niet met je Esso pas hebt betaald moet je origineel op sturen.

Inderdaad een vaag antwoord van ze. De communicatie is sowieso slecht. Ze lezen de helft van wat je schrijft compleet niet.
Ah oké, ik dacht dat je alle bonnen moest opsturen. Nou ja, ze gooien hem maar lekker zelf in de prullenbak ;)

De communicatie is idd waaaardeloos..
pi_116533066
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:24 schreef maxmin het volgende:

[..]

Weet niet waar je studeert, maar bij Athlon krijg je op zich een aardig salaris (meer als bij EW en AR), en alle tijd wordt betaald. Planning en voorbereiding doe je gewoon op de vestiging.
pi_116535165
Die Ssangyong op fb is wel heel lelijk. :')
pi_116535351
Ik keek net in m'n portemonnee en zag dat ik gewoon nog steeds m'n EW tankpas heb :')

Zou 'ie het nog doen? >:)
pi_116535452
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:37 schreef Maharbal het volgende:
Ik keek net in m'n portemonnee en zag dat ik gewoon nog steeds m'n EW tankpas heb :')

Zou 'ie het nog doen? >:)
Huh, niks gehoord over het inleveren?

Maandag solliciteren voor chauffeur van Albert. Minimaal 16 u per week en EW ernaast.
pi_116535475
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:41 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Huh, niks gehoord over het inleveren?

Maandag solliciteren voor chauffeur van Albert. Minimaal 16 u per week en EW ernaast.
Nop, en ik werk er al ruim 2 jaar niet :')
pi_116535585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef maxmin het volgende:

[..]

Mijn ouderlijk huis staat in Bergen op Zoom. Het is wel vaker voorgekomen dat ik daar een auto kan ophalen en naar omgeving Utrecht moest brengen. Prima in twee opzichten omdat je toch die kant op moet en omdat je er nog eens voor wordt betaald.
pi_116543747
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Tot overmaat van ramp had de trein naar Groningen ook nog 10 minuten vertraging door o.a. defecte spoorwegovergangen (dat gebeurt wel erg vaak de laatste tijd).
Dan zat ik denk ik in de zelfde trein. Altijd als ze beginnen met omroepen begin ik hem te knijpen dat er iemand gesprongen is, dus dan valt 10 minuten nog mee :P
pi_116544023
morgen met de motor naar de nurgburgring, biker weekend :)
pi_116551219
Ik stuur alles op. ze zoeken het daar maar uit.
#26 || Luciano da Silva
pi_116556597
Ik ben een Groninger, ik ga geen hele postzegel van 50 cent verspillen wanneer het niet noodzakelijk is. :P
pi_116556874
Staan Groningers zo bekend als krenten?
pi_116560398
Ik moet echt ff aan de bak komende tijd... heb op 1 dag nog maar 4,5 uur gewerkt :{
pi_116560615
0 uur :'( Nog 7 dagen beschikbaar, dus hopelijk nog wat werk. Gelukkig beginnen deze week alle colleges weer. Zijn er weer minder mensen beschikbaar :)
pi_116560727
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:41 schreef dery1990 het volgende:
Ik moet echt ff aan de bak komende tijd... heb op 1 dag nog maar 4,5 uur gewerkt :{
Ik sta op 0 uur en dat blijft de rest van de maand wel zo vrees ik. Afgelopen week heel veel college gehad en vanaf morgen heb ik 2 weken veldwerk. Oktober wordt financieel zwaar:p
pi_116568853
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:41 schreef dery1990 het volgende:
Geen spoedje erachteraan gekregen dus?
Mijn dag begon al met vertraging doordat de BMW nog getankt moest worden, had ik mooi even de tijd om wakker te worden met een bakkie koffie. Onderweg naar Limburg zeker een half uur vertraging opgelopen tussen Arnhem en Nijmegen. Ew gebeld dat ik de aflevertijd van mijn 2e rit waarschijnlijk niet ging halen. Werd een uurtje later van gemaakt, als ik dat niet ging redden moest ik weer bellen.
Toen ik de BMW had afgeleverd (op privé adres) vroegen die mensen mij hoe ik weer thuis kwam. Toen zei ik dat ik naar Born moest om daar een auto op te halen. Werd direct gezegd, 'als je met het OV gaat ben je er volgens mij volgende week nog niet! We brengen je wel even, is maar een kwartiertje'. Ik reuze blij!
Vervolgens in Born de Grand Espace opgehaald. Wat een ding is dat zeg, de Titanic onder de auto's! Knetter luxe en enorm lomp!
Uiteindelijk dus precies op de vooraf afgesproken aflevertijd in Utrecht.
Daarna begon het OV drama, heb er in totaal anderhalfuur langer over gedaan door de nodige vertragingen! Heb dus flink uren kunnen maken.
Die 530D was wel een geweldige auto trouwens. Elke keer als iemand met 100 à 110 op de linkerbaan aan het inhalen was daarna vol de kickdown in, zie je die lui echt kijken van 'wat komt daar voor aso voorbij knallen :)
pi_116569067
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 17:22 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Vervolgens in Born de Grand Espace opgehaald. Wat een ding is dat zeg, de Titanic onder de auto's! Knetter luxe en enorm lomp!
Ik was blij dat ik er was. Echt. Wat een enorme grafbakken zijn dat. Gaat helemaal nergens over en dan durven ze er ook nog 60k voor te vragen :N
pi_116569298
Wat verdient dit nou als 20 jarige? En wordt er verwacht dat je vaak kan werken tussen 9/5 overdag?
Rustig aan.
pi_116569596
@gehaktstaaf

Ik kreeg niks meer idd. Mooi dat je wat plezier had in die 530d! De Master was ook leuk hoor ;(
pi_116569757
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
Wat verdient dit nou als 20 jarige? En wordt er verwacht dat je vaak kan werken tussen 9/5 overdag?
Loon staat op de site en ja, er wordt verwacht dat je wekelijks minstens één hele dag beschikbaar bent. De dag begint vrijwel altijd stukken eerder dan 9 uur. Meestal ga ik tussen 7 en 8 de deur uit, regelmatig ook vroeger
pi_116569820
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:49 schreef maxmin het volgende:

[..]

Loon staat op de site en ja, er wordt verwacht dat je wekelijks minstens één hele dag beschikbaar bent. De dag begint vrijwel altijd stukken eerder dan 9 uur. Meestal ga ik tussen 7 en 8 de deur uit, regelmatig ook vroeger
Hier staat dat je dit krijgt uitbetaald: Salaris: 19-21 jaar ¤6,08,
Je werkt van 8 tot 5 zogezegd?
Rustig aan.
pi_116570282
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hier staat dat je dit krijgt uitbetaald: Salaris: 19-21 jaar ¤6,08,
Je werkt van 8 tot 5 zogezegd?
http://www.easyway.nl/chauffeur/functie-hiker/salaris/
pi_116570349
quote:
Tis wel een redelijk bedrag, doch denk ik dat ik in ieder geval nu niks te zoeken heb aldaar.. Ik heb gewoon iedere dag college :)
Rustig aan.
pi_116587630
Ik heb een vraag wat betreft de functie privechauffeur.

Krijg je ook reistijd betaald? Stel je moet een klant van Amsterdam naar Maastricht brengen en je woont in Den Helder. Krijg je de tijd van het heen reizen van Den Helder naar Amsterdam en het terug reizen van Maastricht naar Den Helder betaald? Of is het puur alleen de rit van Amsterdam naar Maastricht?

En hoe zit het met fooi? Valt dat een beetje mee of is het grote aanvulling op je salaris?
pi_116589655
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:34 schreef Pharmenides89 het volgende:
Ik heb een vraag wat betreft de functie privechauffeur.

Krijg je ook reistijd betaald? Stel je moet een klant van Amsterdam naar Maastricht brengen en je woont in Den Helder. Krijg je de tijd van het heen reizen van Den Helder naar Amsterdam en het terug reizen van Maastricht naar Den Helder betaald? Of is het puur alleen de rit van Amsterdam naar Maastricht?

En hoe zit het met fooi? Valt dat een beetje mee of is het grote aanvulling op je salaris?
ook van denhelder-a'dam en terug naar DH. alleen is er een beetje een vreemde regeling die verdomd lastig is uit te leggen, waardoor je een (meestal klein) gedeeltje OV-tijd slechts 7 euro per uur krijgt (in mijn geval, ik krijg normaal 9,95). de rest van de OVtijd gewoon vol loon.

en wat betreft fooi; ik weet niet of het in het noorden van het land anders is maar hier in het zuiden valt het vies tegen. terwijl ik toch meestal ritten heb van minimaal 200 km
pi_116594766
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:22 schreef mothergoose het volgende:

[..]

ook van denhelder-a'dam en terug naar DH. alleen is er een beetje een vreemde regeling die verdomd lastig is uit te leggen, waardoor je een (meestal klein) gedeeltje OV-tijd slechts 7 euro per uur krijgt (in mijn geval, ik krijg normaal 9,95). de rest van de OVtijd gewoon vol loon.

en wat betreft fooi; ik weet niet of het in het noorden van het land anders is maar hier in het zuiden valt het vies tegen. terwijl ik toch meestal ritten heb van minimaal 200 km
Over fooi.. Ik heb overdag nog maar 1 of 2 keer fooi gehad, terwijl de ritten waarbij je mensen ophaalt van feestjes en borrels wel wat beter zijn voor de fooien.
Nee.
pi_116598478
Ik mag morgen weer aan de bak. Emmen - Harderwijk in een V70, Harderwijk - Meerkerk in een A3 en Nieuwegein - Barneveld in een Caddy. Helaas alles van voor 2009, maar wel 170 paardjes in de A3, met automatisch bakje ^O^
pi_116605722
Nou, bel eens! :(
pi_116605907
Nou, hou eens op met mailen en SMS-en! :(
Nee.
pi_116608526
morgen n x5.
pi_116609034
Zo, mijn ritje Duitsland zit er ook weer op. Toch blijft het heerlijk om op de autobahn te rijden. Geen gezeik, gewoon gassen. Kunnen ze in Nederland niet over meepraten.
pi_116610762
Duitsland ritje is ook erg lekker! ^O^

Weer geen werk voor morgen :( Als er ook geen spoedje komt maar eens mailen. Weten ze igg mn naam weer :7
pi_116627641
Ik moet het ook even van twee dagen in de week hebben. AR is de laatste tijd nogal van de spoedjes, dus ik heb nog goede hoop voor morgen :)
pi_116647057
jezus, was er net ook iemand op utrecht C die naar deventer moest?

trein zou op spoor 8 komen, komt aan, staat op het bord Rotterdam. dus 1000 mensen erin die naar rotterdam willen.
1 min later staat er op het bord 'deventer'. dus 1000 mensen eruit, andere 1000 erin.
1 min later staat er op het bord 'niet instappen' dus die 1000 weer eruit.
1 min later staat er weer op 'rotterdam', dus 1000 erin, en weg trein. fukking chaos.

trein naar deventer ging overigens doodleuk 'niet'.
pi_116648289
Hallo.
vorige week ben ik aangenomen als hiker bij easyway. Lees al een tijdje mee met dit forum en heb er al wat handige informatie uitgehaald maar heb zojuist besloten me ook maar eens te registreren en een bericht te postten. Ik heb namelijk vanmiddag te horen gekregen dat ik morgen mijn eerste ritten heb.

Ik moet een renault kangoo van capelle a/d ijssel naar enschede brengen en moet van hetzelfde adres een fiat doblo mee terug naar capelle nemen. Nou heb ik hier ook meteen een vraag over. Er staat namelijk in de ritinformatie dat ik voor het bedrijf in capelle 1 easyway/fleetway formulier moet invullen, verder staat er niets. Ik snap niet helemaal hoe ze dat bedoelen. Ik dacht namelijk dat ik s ochtends in capelle er 1 moest invullen, af laten tekenen en meenemen naar enschede, auto inleveren en af laten tekenen. Vervolgens er weer 1 invullen in enschede meenemen naar capelle en af laten tekenen. Want 1 formulier voor twee auto's lijkt mij niet echt werken.

Hoop dat iemand hier mij een antwoord kan geven.
pi_116649074
Voor elke auto vul je een formulier in.

Formulier spreekt vrij voor zich, laten tekenen op ophaaladres, kopietje laten maken voor ophaaladres. Auto afleveren en formulier weer laten aftekenen en evt. laten kopieren voor afleveradres. Dat formulier is dan klaar om op te sturen/ te mailen naar EW. Dan vul je een 2e formulier in voor de tweede auto, zelfde verhaal als voor de eerste auto.
pi_116653876
Je hebt een "wissel" zoals dat heet. Dan proppen ze eigenlijk 2 ritten in 1 opdracht. Je moet dat gewoon zien als 2 aparte ritten en je dient inderdaad 2 transportformulieren in te vullen. Je dient voor de declaratie van je uren ook 2 ritbonnen in te vullen.

Ik had zelfs wel eens van die constructies als auto ophalen op plaats A.. afleveren op plaats B.. vanaf daar een auto doorbrengen naar plaats C en vervolgens auto terug naar A.. Dan moet je echt goed lezen anders sta je zo op een verkeerd adres met de verkeerde auto.
pi_116654988
Ik heb ook dat formulier ingevuld op de website. Kreeg te horen dat ik op een wachtlijst kwam?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_116658315
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb ook dat formulier ingevuld op de website. Kreeg te horen dat ik op een wachtlijst kwam?
Duidelijk toch?
pi_116659164
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

Duidelijk toch?
Ik dacht dat er wel werk was
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_116661033
Verschilt per regio.
pi_116661294
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Verschilt per regio.
hmm ja heb me ingeschreven voor Nijmegen
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:19:18 #106
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_116661622
Ik zou graag meedoen met het kartevenement, maar ik kan helaas niet. Anders had ik jullie allemaal een poepje laten ruiken. B-)

Deze stuurman staat aan wal. :P

Over stuurman gesproken: mijn vorige BMW heb ik verkocht aan Neerlands_Trots. Wie wil mijn huidige kopen? [TK] BMW 5-Serie 2.0 I 520i U9 1990 E34 Sterlingsilber
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_116663807
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:42 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik dacht dat er wel werk was
Pff, zit al 6 beschikbare dagen uit mn neus te vreten :(
pi_116665968
Laatste twee weken van de vijf beschikbare vier dagen gewerkt. Mag dus niet klagen. Morgen Emmeloord - Lisse in een v50, haarlem - oldenzaal in een Scenic en enschede - Oldenzaal in een golf. Snap die laatste trouwens niet. Is het nou zo moeilijk om even met twee auto's 12 km op en neer te rijden??
pi_116674784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Kevindinhinho het volgende:
Laatste twee weken van de vijf beschikbare vier dagen gewerkt. Mag dus niet klagen. Morgen Emmeloord - Lisse in een v50, haarlem - oldenzaal in een Scenic en enschede - Oldenzaal in een golf. Snap die laatste trouwens niet. Is het nou zo moeilijk om even met twee auto's 12 km op en neer te rijden??
Wtf Enschede Oldenzaal? dat slaat echt nergens op :')

Ik kom zelf uit de buurt van Enschede, op UT zouden toch ook wel een x aantal hikers zitten die dat even kunnen fixen?
pi_116675741
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 03:28 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Wtf Enschede Oldenzaal? dat slaat echt nergens op :')

Ik kom zelf uit de buurt van Enschede, op UT zouden toch ook wel een x aantal hikers zitten die dat even kunnen fixen?
In Oldenzaal zit een vrij groot depot van een leasemaatschappij. Komt zovaak voor dat je niet al te ver in de buurt een auto moet ophalen. Over het algemeen zijn er in Oldenzaal niet zo heel veel personeelsleden aanwezig.. en ze laten hun auto's innemen door die andere maatschappij. Ik heb ook wel eens heen en weer moeten rijden.. Kon toen gelukkig met de innamemaatschappij mee vanaf Oldenzaal :P.
pi_116677526
Er was een maand toen het service centrum van Almere in Arnhem net open was, toen had ik een aantal keer ritjes van 5-10km. Zelfs een collega gehoord die dezelfde bushalte op 5 minuten lopen kon gebruiken voor zowel ophalen als inleveren :')
pi_116687882
Nou, de kogel is door de kerk, ik heb gesolliciteerd bij Easyway. Sta op de wachtrij (regio Maastricht). Ben benieuwd hoe lang het duurt. :)
pi_116688810
Zit al een paar weken te zoeken naar een baan voor erbij als koerier oid. Maak dat is toch nog lastiger dan verwacht, kan niets vinden :9

Heb een van de dames van EW ook maar eens gemaild of het zo rustig blijft of ze mij gewoon een mongool vinden :+
pi_116689033
Morgen vrij en maar bij beschikbaarheid gezet dat ik erg graag wil werken. ^^
pi_116690182
Vrijdag vrij, maar op donderdag college tot 17.50.. Hopen dat die niet-zelf-bellen regel ook niet inhoudt dat ik per se telefonisch moet bevestigen op de dag zelf ipv ritjes op de site laten zetten en vrijdagochtend terugbellen.
pi_116692651
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:49 schreef Mandéra het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk, ik heb gesolliciteerd bij Easyway. Sta op de wachtrij (regio Maastricht). Ben benieuwd hoe lang het duurt. :)
hou me eens op de hoogte wat ze zeggen.. ik zit nl ook regio maastricht en heb de laatste tijd wel vaker geen werk terwijl beschikbaar.
pi_116693791
Whut?! :') ik wil solliciteren voor hiker maar daar ben ik te oud voor :') (23)
I are Baboon
  woensdag 12 september 2012 @ 17:16:14 #118
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116693801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:15 schreef S-RS het volgende:

Heb een van de dames van EW ook maar eens gemaild of het zo rustig blijft of ze mij gewoon een mongool vinden :+
Nou dan weet ik wel wat het antwoord is....
#26 || Luciano da Silva
pi_116694192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nou dan weet ik wel wat het antwoord is....
Joh, was een inkoppertje. Tuurlijk blijft het niet zo rustig! :W
  woensdag 12 september 2012 @ 17:32:23 #120
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116694427
Dat bedoelde ik toch ook peniskoker!
#26 || Luciano da Silva
pi_116695652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef joppie_saus het volgende:
Dat bedoelde ik toch ook peniskoker!
Oh. Optie 2 was ook meer dan terecht geweest :D
pi_116696272
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef mothergoose het volgende:

[..]

hou me eens op de hoogte wat ze zeggen.. ik zit nl ook regio maastricht en heb de laatste tijd wel vaker geen werk terwijl beschikbaar.
Ik post het hier wel, eerst maar eens hopen dat ze binnenkort bellen!
pi_116696722
Bijna loon! Net na het weekend wel jammer :P
pi_116696940
Ik hoop voor het weekend, ik zit nu met een rekening waar 0,25 euro op staat :') :') Stomme zomervakantie :(
pi_116718741
Ja het is de rustigste periode sinds ik ben begonnen bij AR.. Denk dat er misschien aan het einde van de maand nog wel een piek komt door de BTW-verhoging. Of treft dat de lease/verhuurmarkt niet?
pi_116721976
80% van de ritten zijn leasebakken. 99% van de leasebakken zijn geleased door bedrijven en die hoeven geen btw te betalen. Dus ik verwacht het niet ;)
pi_116723406
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef S-RS het volgende:
80% van de ritten zijn leasebakken. 99% van de leasebakken zijn geleased door bedrijven en die hoeven geen btw te betalen. Dus ik verwacht het niet ;)
Nouja bedrijven moeten wel belasting betalen, maar of dat veel invloed heeft op die leasewagens weet ik niet.
pi_116736676
De niet-gebeld-worden-frustratie geldt nu ook voor mij. Voor vandaag weer niet gebeld. Ik baal best wel want dit is de derde week dat ik niet word gebeld! :(

Die mail met 'het wordt weer drukker' is niet echt geloofwaardig zo.
pi_116739840
Het is momenteel weer erg rustig, beetje jammer dat ze dan toch steeds mailen dat het druk is..
pi_116742307
Nog niet alle gegevens zijn binnen, maar het lijkt een bijzonder ritje te gaan worden.
Zodadelijk richting Wieuwerd, daar een auto ophalen, waarmee ik naar Zeeland moet. Daar een hotelletje pakken en dan hopen op morgen iets van een ritje de goede kant op.
Ben benieuwd :)
pi_116742341
Ik ben net ook gebeld over een ritje naar Zeeland, ze zou me nog terugbellen. Ben benieuwd wat ze verzonnen hebben.
pi_116742788
Bij ons loopt het eigenlijk wel aardig door. Hal in Nijmegen is bijna leeg, zullen binnenkort wel weer nieuwe auto's komen ;)

In ieder geval een flinke lading 5008's
pi_116744545
Ik heb voor maandag en dinsdag een leuk chauffeursritje gescoord.. https://maps.google.nl/ma(...)t=h&gl=nl&mra=ls&z=8

Maandagochtend vertrekken, in de avond een hotel in de kop van Noord Holland, en dan weer verder. Dinsdagavond weer thuis, woensdag de auto weer wegbrengen.
Nee.
pi_116744617
Leuke huisjes daar.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2012 16:22:55 ]
pi_116744766
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb voor maandag en dinsdag een leuk chauffeursritje gescoord.. https://maps.google.nl/ma(...)t=h&gl=nl&mra=ls&z=8

Maandagochtend vertrekken, in de avond een hotel in de kop van Noord Holland, en dan weer verder. Dinsdagavond weer thuis, woensdag de auto weer wegbrengen.
Dat is de moeite, beetje mooie bak?
pi_116744829
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Dat is de moeite, beetje mooie bak?
Nog niet bekend, is een huurauto die ik maandag op moet halen bij een verhuurder, en daar woensdagochtend weer in moet leveren.

Volgens EW was het, de klant kennende, een fatsoenlijke auto. Maar dat is wel een heel breed begrip.
Nee.
pi_116744909
Ik dacht dat jij tegenwoordig taxibusjes rijdt. Of ben ik nu in de war met iemand anders?
pi_116745058
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik dacht dat jij tegenwoordig taxibusjes rijdt. Of ben ik nu in de war met iemand anders?
Klopt, dat is mijn andere bijbaan. Dat ga ik morgenmiddag weer doen. En zaterdag overdag.
Nee.
pi_116745215
Ik heb voor morgen relaxte werkdag. Groningen - Born, daar auto omwisselen, door naar Barendrecht, daar auto omwisselen en door naar Barneveld.
#26 || Luciano da Silva
pi_116745610
Morgen Vlaardingen - Alkmaar - Steenbergen. Vlaardingen - Alkmaar in een VW Polo (gelukkig 1.2TSI met 90pk en geen BM) en dan vanaf hetzelfde adres naar Steenbergen in een Ibiza (1.4, geen ecomotive).
In Vlaardingen vanaf 9 uur halen, in Alkmaar tussen 14.00 en 15.00 halen. Eerst uitslapen dus :9
pi_116745683
Oh, leuk, eerste auto voor 14.00 afleveren... Hopen dat ie gelijk klaarstaat dan
pi_116762116
Mijn route morgen :')

http://goo.gl/maps/JTiUH
#26 || Luciano da Silva
pi_116763169
Nou, ik zit mooi in een hotelletje in Goes! Was een spoedrit in een Antara en kon niet meer met OV naar huis, dus is er een hotel voor mij geregeld. Morgenvroeg wel om 7u in de trein om in Breda een Golf op te halen, die moet naar Groningen, ben dan weer bijna thuis. Helaas is mijn aflevertijd precies op dat beroerde tijdstip dat het met de bussen totaal niet uitkomt.
Hotel zit naast het station, echt ideaal! Zulke ritjes mogen ze mij vaker voor bellen!
pi_116765490
Tot hoe laat worden jullie in het geval van een hotelovernachting doorbetaald?
pi_116768207
Ik vul gewoon de tijd in tot ik in het hotel was. Hebben ze verder niks over gezegd, maar ik denk niet dat ze m'n nachtrust ook uitbetalen :)
pi_116771206
Ik was dus gister ook gebeld voor (dezelfde?) of een zelfde soort rit naar Zeeland. Alleen werd mij verteld dat de klant het zelf op zou lossen. Rare gang van zaken want het duurde ook nog eens drie kwartier tot ik antwoord kreeg. Toen vanochtend eens sms dat er nog een rit was, helaas kon ik die niet meer rijden omdat ik anders te laat in Groningen ben ;(
pi_116771516
Toch lekker, dat uitslapen op een werkdag :9 zit pas net in de bus :9
pi_116774688
Heerlijk, in de regen van de trondheimweg naar P3 lopen. Was ik nou net in alle haast gisteren vergeten m'n paraplu ook in te pakken
pi_116783214
Vanmorgen een Polo 1.2 TSI gereden, reed best aardig. Daarnet een Ibiza 1.4. Die was echt nauwelijks beter dan die Ecomotive-zooi. Nog steeds supertraag, maar wel een 4-cilinder dus het klonk iig niet als een tractor.
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:51:25 #150
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116787123
Wát een ongelooflijke tyfusdag :r
#26 || Luciano da Silva
pi_116793915
Wat een kutweek zul je bedoelen, van de 3 beschikbare dagen niets kunnen werken. Voor komende maandag ook al niet gebeld...
pi_116794219
Ik werd vandaag eerst gebeld om maandag 9:00 - 18:00 locatiewerk te doen. Gezegd dat ik echt om 18:00 weer thuis moest zijn. Werd ik een uur later gebeld voor ander locatiewerk van 8:00 - 17:00. Prima zo.
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:10:49 #153
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116794663
Ik dacht vandaag mooi even via Duitsland te gaan om tijd te besparen. Kom ik bij Oberhausen in file, kostte me bijna 40 minuten. Toen eindelijk in Born, moest ik mooi even half uur lopen naar volgende adres al daar. Stond ik op groot terrein voor de auto, bleek die aan de andere kant van het terrein te staan. Kom ik bij de auto, liggen de sleutels nog in kantoor. Nou, door naar Barendrecht was het probleem niet, maar van Barendrecht naar Barneveld wel. Dikke tering bende op de A28, 50 minuten vertraging gehad en pas om kwart voor 5 op afleverlocatie...
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:11:24 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116794680
Wel brute auto op dat terrein trouwens:

#26 || Luciano da Silva
pi_116826223
Hebben jullie al salaris btw?
Nee.
pi_116826337
nope
pi_116879981
Centjes :9~
pi_116880783
YES! *O*
pi_116880827
Ah mooi.. huurauto die ik meekreeg is een e200 van 8000km oud. Fijn :)
Nee.
pi_116881000
Zitten overigens wel wat verdachte witte sporen in..
Nee.
pi_116885015
Hahaha, uv lampje meegenomen? :P

Wat is die nieuwe 9292 app trouwens chill ^O^
pi_116885203
En er staat weer wat geld op de rekening!
Opzich vindt ik dat voorschieten van OV in vakanties zo erg nog niet, net statiegeld. Zonder dat je het verwacht heb je het ineens weer :) .

Die 9292 app, ik weet het niet. Hij is wel mooier, geeft ook reismogelijkheden die sneller zijn maar verder lopen. Maar hij stuurt me soms wel naar verkeerde haltes.
pi_116888237
Morgen maar weer eens aan het werk. Meppel Gouda, wissel, met een ix35 en NNB, Hoogeveen Deventer daarna met een Passat.
pi_116888609
Oh, lekker dagje wel hoor. ix35 vind ik echt een mooie auto trouwens!
pi_116894756
Weer een lekker dagje op locatiew gewerkt.

Het werk blijft leuk, maar ik begin me wel een beetje te ergeren aan die 4 euro netto per uur :').
pi_116896170
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:49 schreef Mandéra het volgende:
en ik heb bericht ontvangen dat er een vacature is! Om 2 voor 5 mail ontvangen, direct gebeld, maar helaas is de lijn al gesloten. :') - voicemail ingesproken en hopen dat ik morgen wordt teruggebeld, tof!
pi_116896446
Moet morgen weer eens naar Almere. Voor het eerst met een grote bus daarheen die niet naar binnen past. Waar moet ik dat ding dan parkeren? Of zijn daar geen vaste plaatsen voor?
.
pi_116896882
Gewoon hek in en dan buiten parallel aan het gebouw, voorbij de ingang waar je normaal binnenrijdt. En dan ook op slot en sleutel inleveren.
pi_116897698
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef Mandéra het volgende:

[..]

en ik heb bericht ontvangen dat er een vacature is! Om 2 voor 5 mail ontvangen, direct gebeld, maar helaas is de lijn al gesloten. :') - voicemail ingesproken en hopen dat ik morgen wordt teruggebeld, tof!
dat slaat echt helemaal nergens op. een vriend en tevens collega van mij in regio Maastricht, en ikzelf zitten beiden al weken voor ons uit te kijken omdat er geen fuk te doen is hier..
pi_116897835
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:43 schreef mothergoose het volgende:

[..]

dat slaat echt helemaal nergens op. een vriend en tevens collega van mij in regio Maastricht, en ikzelf zitten beiden al weken voor ons uit te kijken omdat er geen fuk te doen is hier..
Het zal vast een reden hebben waarom ze toch een plek hebben? Ik ben in ieder geval benieuwd.
pi_116898165
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef Panthera. het volgende:
Gewoon hek in en dan buiten parallel aan het gebouw, voorbij de ingang waar je normaal binnenrijdt. En dan ook op slot en sleutel inleveren.
Thnx! Kijk wel wat ik doe, vaak staan er ook gewoon busjes voor geparkeerd, langs de voorkant van de loods/garage zeg maar waar ook de trailers staan te laden/lossen.
.
pi_116898324
Klopt. Staat toch ook gewoon in ritgegevens dacht ik?
pi_116898364
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:01 schreef Panthera. het volgende:
Klopt. Staat toch ook gewoon in ritgegevens dacht ik?
Bij AR niet, daar staat alleen dat hoge busjes niet in de loods mogen.
.
pi_116898418
Ah duidelijk :)
pi_116905377
volgens mij voor de eerste keer in de geschiedenis dat ik teveel salaris krijg. toch een klein avondje zuipen, 30 euro :)
pi_116915287
Toch een mooi ding, die Tesla die daar altijd staat :P
  maandag 17 september 2012 @ 23:16:00 #177
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_116916559
Vanmiddag ben ik gebeld voor mijn eerste ritje sinds maart! Zwolle - Born en Born - Duiven. In totaal mag ik ongeveer zes kilometer lopen, maar dat deert niet. Ik heb het gemist :7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  maandag 17 september 2012 @ 23:46:21 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116918194
Ik heb Easyway tijdje terug een wijziging doorgegeven met betrekking tot loonheffing. Daarbij vermeld, dat dit pas 1 september in diende te gaan. Hebben ze het doodleuk over augustus ook al verrekend. Sukkels, echt onvoorstelbaar :r
#26 || Luciano da Silva
pi_116918817
Heb je al gebeld naar de kartbaan joppie_saus? :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 09:41:23 #180
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116924181
Ja maar ze nemen niet op. Bel vanmiddag wel even.
#26 || Luciano da Silva
pi_116925400
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef MuurStraat het volgende:
Toch een mooi ding, die Tesla die daar altijd staat :P
Vorige week heb ik een stukje gereden in een Tesla, wat een bizarre ervaring was dat. Geen geluid maar je gaat als de brandweer.
pi_116926413
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

Vorige week heb ik een stukje gereden in een Tesla, wat een bizarre ervaring was dat. Geen geluid maar je gaat als de brandweer.
Is idd leip, heb een keer een rondje gemaakt in dat ding wat daar in Almere staat, erg vet :P
pi_116926758
Zo na college nog een spoedje gekregen van Leusden naar Meerkerk in een A3, prima :)
pi_116926879
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

Toevallig dat ding van frieslandlease die vorige week op zernike stond?
pi_116928408
Ik zag hem daar vorige week donderdag ook staan ja, leuk dingetje.
pi_116928504
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef S-RS het volgende:

[..]

Toevallig dat ding van frieslandlease die vorige week op zernike stond?
Ja. FrieslandLease was zo vriendelijk om ons de Tesla een dagje uit te lenen :)
pi_116928891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:12 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik zag hem daar vorige week donderdag ook staan ja, leuk dingetje.
Huh, studeer jij ook in Groningen? Ga je elke dag met de trein van LWD naar Groningen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja. FrieslandLease was zo vriendelijk om ons de Tesla een dagje uit te lenen :)
Nice! Was dat voor je studie? Ik zag hem op gegeven moment nog wel wegrijden. Misschien was jij dat dan wel :P

M'n pa zit trouwens ook bij FrieslandLease. Die lui zijn wel relaxt maken nergens een probleem van en doen tenminste wel goed hun werk. Kunnen veel leasemaatschappijen nog van leren.
pi_116928969
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:26 schreef S-RS het volgende:

[..]

Huh, studeer jij ook in Groningen? Ga je elke dag met de trein van LWD naar Groningen?

[..]

Nice! Was dat voor je studie? Ik zag hem op gegeven moment nog wel wegrijden. Misschien was jij dat dan wel :P

M'n pa zit trouwens ook bij FrieslandLease. Die lui zijn wel relaxt maken nergens een probleem van en doen tenminste wel goed hun werk. Kunnen veel leasemaatschappijen nog van leren.
Ik studeer in Groningen ja, elke dag op en neer reizen helaas.. Druk bezig met kamer zoeken!
pi_116929051
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:28 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik studeer in Groningen ja, elke dag op en neer reizen helaas.. Druk bezig met kamer zoeken!
Ah oké, dat reizen was ik na 1,5 jaar ook heuuulemaal klaar mee! :9
Wel een nadeel, nog meer concurrentie als jij hier komt wonen :+
pi_116930225
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:26 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ja voor de EBF Conference. Onder de inschrijvingen hebben we twee keer een ritje verloot en omdat ik zelf had gefixt dat we de Tesla mochten lenen heb ik zelf ook nog een rondje gereden :D
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:07:54 #191
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116930310
Wat een mongolen bij die kartbaan, maar het is geregeld. Zaterdag 6 oktober om 15:00u, twee heats.
#26 || Luciano da Silva
pi_116930358
Goedzo joppie O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja voor de EBF Conference. Onder de inschrijvingen hebben we twee keer een ritje verloot en omdat ik zelf had gefixt dat we de Tesla mochten lenen heb ik zelf ook nog een rondje gereden :D
Tof hoor! Lijkt me wel apart om in zo'n ding te rijden idd. Schijnen nog verdomd snel te zijn. Zeker op de tussensprints. Maar daar weet jij vast meer van :D
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:11:37 #193
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116930450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef S-RS het volgende:
Goedzo joppie O+

[..]

Ja. Wij appen nog wel even hoe laat en waar wij tweetjes verzamelen, hè knul? Mag je nou al met 508 van paps of wordt het toch de MX-5 O+
#26 || Luciano da Silva
pi_116930457
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef S-RS het volgende:

[..]

Tof hoor! Lijkt me wel apart om in zo'n ding te rijden idd. Schijnen nog verdomd snel te zijn. Zeker op de tussensprints. Maar daar weet jij vast meer van :D
Het is heel apart dat je op elk moment het volle vermogen hebt, dus als je het 'gas' intrapt schiet je direct weg (en schiet je nek naar achteren). Comfortabel is het niet, ik was eigenlijk al te groot voor de auto (ben rond de 1.85), maar daar is het ook niet voor gemaakt.
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:13:21 #195
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116930528
Ah, leuk, auto´s die zijn gemaakt voor dwergen!
#26 || Luciano da Silva
pi_116930697
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja. Wij appen nog wel even hoe laat en waar wij tweetjes verzamelen, hè knul? Mag je nou al met 508 van paps of wordt het toch de MX-5 O+
Tuurlijk schatjuh *; Moesten er niet nog meer lui meerijden vanaf Meppel?

Ik vraag nooit of ik de auto mag lenen, ik pak hem gewoon als die er staat :6 En ik pak de 508 natuurlijk, issche graties. Met al een magische 3,5uur gewerkt deze maand ga ik geen geld verstoken aan benzine :+
Maar moeders neemt hem vaak mee op zaterdag, maar die is rond die tijd meestal wel terug. En anders gaat ze maar in d'r eigen koektrommel.

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, leuk, auto´s die zijn gemaakt voor dwergen!
Past jou perfect dus! :D
pi_116931008
Easy-way mag nu wel eens terugbellen, na dat mailtje van gisteren ben ik veelste nieuwsgierig. :P

Misschien na 15u vandaag zelf maar eens bellen?
pi_116931027
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:17 schreef S-RS het volgende:

[..]

Als het even kan zou ik graag mee rijden!
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:25:09 #199
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116931068
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef Mandéra het volgende:
Easy-way mag nu wel eens terugbellen, na dat mailtje van gisteren ben ik veelste nieuwsgierig. :P

Misschien na 15u vandaag zelf maar eens bellen?
Gewoon nu bellen
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:25:27 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116931089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:17 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik vraag nooit of ik de auto mag lenen, ik pak hem gewoon als die er staat :6 En ik pak de 508 natuurlijk, issche graties. Met al een magische 3,5uur gewerkt deze maand ga ik geen geld verstoken aan benzine :+
Maar moeders neemt hem vaak mee op zaterdag, maar die is rond die tijd meestal wel terug. En anders gaat ze maar in d'r eigen koektrommel.

[..]

Past jou perfect dus! :D
Klopt. Oh en ik ben shotgun!
#26 || Luciano da Silva
pi_116931329
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Gewoon nu bellen
Oke, done that. Ze is gaan lunchen tot kwart over 2. :') :') :') :')
pi_116931461
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:24 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Als het even kan zou ik graag mee rijden!
Is goed, plek zat ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Klopt. Oh en ik ben shotgun!
Shotgun? Ikke nie snap?
pi_116934749
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:34 schreef S-RS het volgende:

[..]

Is goed, plek zat ;)

[..]

Shotgun? Ikke nie snap?
Haha, I call shotgun!

Ik moest het een paar maanden terug ook weten :P

quote:
Riding shotgun refers to the practice of sitting alongside the driver in a moving vehicle.

The expression "riding shotgun" was apparently not used in the days of actual stagecoach travel. At that time, the position next to the driver was said to be occupied by an "express messenger" or sometimes colloquially a "shotgun messenger". The phrase "riding shotgun" (not found before 1905) was applied later to print and especially film depiction of stagecoaches and wagons in the Old West in danger of being robbed or attacked by bandits. A special armed employee of the express service using the stage for transportation of bullion or cash would sit beside the driver, carrying a short shotgun (or alternatively a rifle)[citation needed], to provide an armed response in case of threat to the cargo, which was usually a strongbox. Absence of an armed person in that position often signaled that the stage was not carrying a strongbox, but only passengers.[1]

More recently, the term has been applied to a game, typically played by groups of friends to determine who rides beside the driver in a car. Typically, this involves claiming the right to ride shotgun by calling out 'shotgun' first. There may be other rules involved in the game, such as a requirement that the vehicle be in sight.[2][3]

The phrase has been used to mean giving actual or figurative support or aid to someone in a situation or project, i.e. to "watch their back".
pi_116935677
Vanochtend voor het eerst een bus met een of andere vage begrenzer gereden. 50 in z'n 3 liep dat ding in de begrenzer, en 50 in 4 trilde te veel.... sleutel om dat irritante systeem uit te zetten zat er niet bij.
.
pi_116936009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Haha, I call shotgun!

Ik moest het een paar maanden terug ook weten :P

[..]

Haha duidelijk :P Dan zal ik het kinderzitje maar meenemen. Je moest dat ik langer dan 1.35 zijn om voorin te mogen zitten.
pi_116936060
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha duidelijk :P Dan zal ik het kinderzitje maar meenemen. Je moest dat ik langer dan 1.35 zijn om voorin te mogen zitten.
Ik heb ooit eens de hele regels vertaald.. straks eens opzoeken.
Nee.
pi_116937532
Over ongeveer 3 weken mag ik op gesprek komen bij Easy Way. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mandéra op 18-09-2012 16:05:36 ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:09:55 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116938070
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef S-RS het volgende:

[..]

Mag ik die dan ook lenen in de karts?
#26 || Luciano da Silva
pi_116939032
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Mag ik die dan ook lenen in de karts?
Ja tuurlijk! En ik zal die blokjes voor onder je voeten ook wel meenemen. Wel zo handig als je bij het gas kan!

Heb je ook al gereserveerd voor het aantal personen? QuiCk01 gaat misschien ook mee, maar die kan vlak van te voren pas beslissen.

[ Bericht 11% gewijzigd door S-RS op 18-09-2012 16:58:53 ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:31:00 #210
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116941908
Ik zei een mannetje of 11, dus eentje meer of minder zal ze weinig uitmaken.
#26 || Luciano da Silva
pi_116942698
Ik ben er definitief niet bij.
pi_116943154
Dit is dus de laatste stand? Dacht dat Dimitri ook ging?

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Rubenr3
- Viezze
- MG_13
- Maxmin
- Dery1990
- Neerlands_Trots
- DrSnuggle
- QuiCk01 (misschien)
pi_116953308
1. Degene die shotgun roept moet de auto duidelijk kunnen zien. De chauffeur hoeft de auto niet te zien.

2. Als jij als eerste wordt opgehaald op een reis krijg je automatisch shotgun, totdat je andere shotgunregels overtreed. Dan zul je shotgun af moeten staan.

3. Je kunt niet Shotgun roepen nadat iemand anders dat al geroepen heeft voor die reis.

4. Als mensen tegelijkertijd shotgun roepen en er onduidelijk is wie het eerste was volgt er automatisch een race naar de auto, degene die het eerste bij de passagiersdeur is krijgt shotgun.

5. Shotgun kan niet van binnenuit een gebouw geroepen worden. Parkeergarages zijn bij dezen uitgezonderd.

6. Als de chauffeur het een beetje in de war wil schoppen kan hij reload roepen, dat betekent dat degene die eerder shotgun had zijn rechten verliest en degene die het eerste weer shotgun roept shotgun krijgt. Dit kan ook gebruikt worden als je degene die shotgun had niet zo mag. Dit wordt vaak toegepast als meerdere mensen tegelijkertijd shotgun riepen en de chauffeur niet zeker weet wie het eerste was. Een shotgun heeft maar 2 lopen dus je kunt maar 1 keer reload roepen.

7. Als shotgun al geroepen is voor de passagiersstoel dan komt linksachter, rechtsachter en dan als 5e de middelste plaats, ook wel de ‘Bitch Seat’.

8. Iedereen is gelijk, dus vrouwen hebben niet automatisch recht op de passagiersstoel!

9. Als de chauffeur van de auto dronken is of op een andere manier incapabel is om zijn plichten als chauffeur te voldoen krijgt hij automatisch shotgun.

10. Als de rit onderweg is, is de chauffeur de baas over de radio. Echter, als de weg de volle concentratie opeist of als het de chauffeur niet meer interesseert krijgt de shotgunner de rechten van de radio. Als de passagier waardeloze muziek opzet wordt hij automatisch gedegradeerd tot de ‘Bitch Seat’.

11. De schoenenregel, iedereen die shotgun roept moet zijn schoenen dragen. Dit is ter preventie van mensen die shotgun roepen en vervolgens weer naar binnen moeten om de schoenen aan te trekken, en zo de rit vertragen.

12. Shotgun telt boven alle andere kreten voor de passagiersstoelrechten.

13. Shotgun kan ook gebruikt worden voor andere dingen dan de passagiersstoel, zoals linksachter, rechtsachter, vrouwen, niet de deur hoeven open te doen.

14. Als men met een stelletje reist, krijgt er 1 automatisch de shotgunrechten en verplichting. Niemand wil 2 kleffe mensen achterin vervoeren.

15. Als iemand met succes shotgun heeft geroepen geeft dit niet het recht om de chauffeur op zijn navigatievaardigheden aan te spreken (“Hier links mongool”) of rijvaardigheden (“Ik zou naar de 3 schakelen!”). Als de passagier dit doet verliest hij zijn rechten op shotgun.

16. Als iemand zegt: “Wat is shotgun?” nadat het is geroepen moet diegene lopen.

17. Als je bij de auto komt en degene die shotgunrechten heeft is bekend en diegene probeert de deur te openen terwijl de deur nog dicht is, en dat daardoor de deur dicht blijft (dit gebeurt als de chauffeur de deur opent en de passagier trekt tegelijkertijd aan de handgreep waardoor de deur op slot blijft)verliest hij automatisch zijn rechten op shotgun. Shotgun Suicide!

18. Degene die shotgun heeft neemt automatisch alle verantwoordelijkheid op zich voor het openen van de poort, vragen stellen aan de passagiers en bij een afhaalrestaurant bestellingen doorgeven. Hij of zij is in principe de co-piloot en ook verantwoordelijk voor het gedrag van de andere passagiers. Dit betekent dat hij de passagiers onder controle moet houden, al moet hij slaan, water spuiten of tassen gooien naar de achterbank.

19. Als de vriend of vriendin van de chauffeur meerijdt mag deze zelf weten waar hij of zij gaat zitten.

20. De piratenregel – Als een van de potentiële passagiers in het voertuig overtuigend gekleed is als een piraat krijgt hij of zij automatisch shotgun. Als er meerdere piraten mee willen rijden start er automatisch een zwaardgevecht.
Nee.
pi_116953457
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:03 schreef S-RS het volgende:
Dit is dus de laatste stand? Dacht dat Dimitri ook ging?

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Rubenr3
- Viezze
- MG_13
- Maxmin
- Dery1990
- Neerlands_Trots
- DrSnuggle
- QuiCk01 (misschien)
Ik heb het in mijn agenda staan, doe mij er ook maar bij!
Nee.
pi_116953789

Wat is ze mooi hé. O+
Heb haar nu thuis staan, morgenvroeg weer inleveren bij Europcar.
Nee.
pi_116954744
De shotgun regels even doorgewerkt. Die joppie gooi ik gewoon in de achterbak!

quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Dimitri_ het volgende:

Wat is ze mooi hé. O+
Heb haar nu thuis staan, morgenvroeg weer inleveren bij Europcar.
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:43 schreef Dimitri_ het volgende:
Zitten overigens wel wat verdachte witte sporen in..
Je hebt ze zelf aangebracht? :D

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Rubenr3
- Viezze
- MG_13
- Maxmin
- Dery1990
- Neerlands_Trots
- DrSnuggle
- QuiCk01 (misschien)
- Dimitri
pi_116954932
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:24 schreef S-RS het volgende:
De shotgun regels even doorgewerkt. Die joppie gooi ik gewoon in de achterbak!

[..]

[..]

Je hebt ze zelf aangebracht? :D

Tot nu toe gaan mee:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
- Rubenr3
- Viezze
- MG_13
- Maxmin
- Dery1990
- Neerlands_Trots
- DrSnuggle
- QuiCk01 (misschien)
- Dimitri
Haha nee poederig.. Heb er een foto van, ff zoeken.
Nee.
pi_116955103
Nee.
pi_116955944
Ooooh, een beetje coke op het dashboard. Zie je wel vaker in die mocro bakken ;)
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:06:29 #220
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116957821
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef Dimitri_ het volgende:

16. Als iemand zegt: “Wat is shotgun?” nadat het is geroepen moet diegene lopen.

+

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:34 schreef S-RS het volgende:

Shotgun? Ikke nie snap?

= S-RS gaat lopen :+

Oh wacht, dan hebben we geen vervoer.
#26 || Luciano da Silva
pi_116960330
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

+

[..]

= S-RS gaat lopen :+

Oh wacht, dan hebben we geen vervoer.
Ben bang dat je dat toch al niet had :+

quote:

9. Als de chauffeur van de auto dronken is of op een andere manier incapabel is om zijn plichten als chauffeur te voldoen krijgt hij automatisch shotgun.

pi_116967404
quote:

15. Als iemand met succes shotgun heeft geroepen geeft dit niet het recht om de chauffeur op zijn navigatievaardigheden aan te spreken (“Hier links mongool”) of rijvaardigheden (“Ik zou naar de 3 schakelen!”). Als de passagier dit doet verliest hij zijn rechten op shotgun.

oneens. er zijn chauffeurs die gewoon kut rijden.
pi_116968336
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 02:21 schreef mothergoose het volgende:

[..]

oneens. er zijn chauffeurs die gewoon kut rijden.
Ja klopt, maar je hebt ook idioten die zich met je rijstijl bemoeien. :') Nogal vervelend. Mijn moeder: "Niet zo dicht op je voorganger!" "Je mag hier maar 80, jij betaalt de boete hé!" etc etc
Nee.
pi_116969672
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 08:01 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja klopt, maar je hebt ook idioten die zich met je rijstijl bemoeien. :') Nogal vervelend. Mijn moeder: "Niet zo dicht op je voorganger!" "Je mag hier maar 80, jij betaalt de boete hé!" etc etc
Haha vooral over de snelheid, als ik 130 op de snelweg rijdt begint mijn moeder ook al te zeuren :')
pi_116971836
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:25 schreef Viezze het volgende:

[..]

Haha vooral over de snelheid, als ik 130 op de snelweg rijdt begint mijn moeder ook al te zeuren :')
BOETES ZIJN VOOR JOU HE?

Klinkt extreem bekend :')
pi_116973188
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:46 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

BOETES ZIJN VOOR JOU HE?

Gezeur. Als ik met mijn moeder in de auto zit dan rijden we toch in mijn auto, dus die opmerkingen krijg ik gelukkig niet.
pi_116975071
Nooit ergens last van, maar dit plaatje is dan ook heel erg op mij van toepassing:

pi_116975335
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:46 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

BOETES ZIJN VOOR JOU HE?

Ah, ik dacht dat ik de enige was. M'n moeder is echt een draak in de auto :')
M'n vader boeit het niet echt.
pi_116977681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:29 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat ik de enige was. M'n moeder is echt een draak in de auto :')
M'n vader boeit het niet echt.
Precies hetzelfde hier :') Moest een keer mijn pa naar Schiphol brengen omdat de trein (weereens) niet reed. Zegtie: Je hebt een flitsapp toch? Slinger aan en gas erop ;)
pi_116978460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:34 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Precies hetzelfde hier :') Moest een keer mijn pa naar Schiphol brengen omdat de trein (weereens) niet reed. Zegtie: Je hebt een flitsapp toch? Slinger aan en gas erop ;)
Haha ja mooi is dat! Reed laatst netjes 140 op de CC, zat mn vader er ook naast geef toch eens gas man :9
pi_116978666
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:52 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha ja mooi is dat! Reed laatst netjes 140 op de CC, zat mn vader er ook naast geef toch eens gas man :9
Rij niet zo vaak met ons pap, die zit meestal in China, waar hij nog weleens met politie escorte rijdt :') Dus het kan hem eigenlijk niet snel genoeg gaan :P
pi_116983881
Pff er is weer eens geen zak te doen volgens mij, 2 beschikbare dagen 2x niet gebeld.
pi_116986522
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Rij niet zo vaak met ons pap, die zit meestal in China, waar hij nog weleens met politie escorte rijdt :') Dus het kan hem eigenlijk niet snel genoeg gaan :P
Haha dat is wel nice!

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:57 schreef enpe het volgende:
Pff er is weer eens geen zak te doen volgens mij, 2 beschikbare dagen 2x niet gebeld.
Join the club ^O^
pi_116989740
morgen eindelijk weer eens een rit. enkeltje arnhem-maastricht..

in een

SPOILER
pi_116991510
En ik heb de afgelopen weken alleen maar dagen van 12 uur of meer gedraaid :') Vorige week 25,5u in 2 dagen :P
  woensdag 19 september 2012 @ 19:22:43 #236
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116993747
Ik draai gemiddeld 14 uur per dag. Oh wacht, dat is niet Easyway :+. Volgende week om 06:00u in de auto naar Oldenzaal, verwachte eindtijd terug in Groningen is dan 22:00u :+ Het enige dagje Easyway dat ik had, had ik trouwens ook 11 uur :9
#26 || Luciano da Silva
pi_116993784
Pak je dan weer de trein naar Bad Bentheim ofzo?
  woensdag 19 september 2012 @ 19:24:58 #238
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116993858
Begin daar nou niet weer over :'(

Nee, met die snoepautomaten tikken de uurtjes lekker aan.
#26 || Luciano da Silva
pi_116994456
Ik had vandaag om 11 uur m'n 2e auto al afgeleverd, beetje jammer zo'n kort dagje.
pi_116995138
Haha morgen voor het eerst in een Saab kruipen. Ben benieuwd ... NRC onder de arm en erheen morgen! T'is een 2.0 turbo 9-3 uit 2008 overigens
pi_116996774
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:50 schreef RobinhoAjax het volgende:
Haha morgen voor het eerst in een Saab kruipen. Ben benieuwd ... NRC onder de arm en erheen morgen! T'is een 2.0 turbo 9-3 uit 2008 overigens
Contactsleutel zit in de middenconsole. En er was iets raar met het in de versnelling zetten van een automaat, maar ik weet niet meer wat. :+
Nee.
pi_116997683
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Contactsleutel zit in de middenconsole. En er was iets raar met het in de versnelling zetten van een automaat, maar ik weet niet meer wat. :+
Haha, daar ben ik de eerste keer Saab rijden wel ff naar op zoek geweest :P
pi_116998507
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:24 schreef joppie_saus het volgende:
Begin daar nou niet weer over :'(

Nee, met die snoepautomaten tikken de uurtjes lekker aan.
Is het nog een beetje leuk werk dan? Heb ik jou toen niet getipt om dit te doen? :P

Misschien ook wel iets om te doen na mijn stage.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:37:55 #244
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117001770
Ja volgens mij heb jij mij getipt. Ach, leuk werk? Easyway is chiller maar dit is zeker niet verkeerd. Bammetjes van huis zijn overbodig ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_117002453
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ja volgens mij heb jij mij getipt. Ach, leuk werk? Easyway is chiller maar dit is zeker niet verkeerd. Bammetjes van huis zijn overbodig ;)
Wat zit er allemaal in de automaten dan? Ik bedoel, twix mars, snickers en een zakje chips zijn toch echt vervangers voor je lunch ofwel dan?
Nee.
pi_117003616
Is dat ook in het weekend? In februari ga ik stage lopen, dus misschien iets voor dan, omdat EW er dan niet meer in zit.
pi_117004547
Hopelijk morgen een telefoontje voor m'n eerste rit!
  woensdag 19 september 2012 @ 23:07:44 #248
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117007170
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Wat zit er allemaal in de automaten dan? Ik bedoel, twix mars, snickers en een zakje chips zijn toch echt vervangers voor je lunch ofwel dan?
Frisdrank, water, chocola-producten zoals je al zei, koeken, maar ook broodjes gezond e.d.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat ook in het weekend? In februari ga ik stage lopen, dus misschien iets voor dan, omdat EW er dan niet meer in zit.
Ja, mits je woonachtig bent omgeving Nieuwegein of Groningen ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_117013026
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef Parpika het volgende:
Hopelijk morgen een telefoontje voor m'n eerste rit!
Succes!!
Nee.
pi_117018763
Ik zit nog te twijfelen over het karten, ik meen me te herinneren dat ik dan iets heb staan namelijk. Kan ik evt. later ook nog aanschuiven?

Ondertussen baal ik wederom. Voor de 4e week op rij geen werk. :(
pi_117018804
4 weken? Weet je zeker dat ze je niet zijn vergeten?
pi_117018980
Even mailen als je 4 weken niet gebeld bent!
pi_117026654
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik zit nog te twijfelen over het karten, ik meen me te herinneren dat ik dan iets heb staan namelijk. Kan ik evt. later ook nog aanschuiven?
Geen idee, eigenlijk.

quote:
Ondertussen baal ik wederom. Voor de 4e week op rij geen werk. :(
Haha, je hebt gewoon geen contractverlenging gekregen!
#26 || Luciano da Silva
pi_117029722
Er zal vast nog wel iemand op het laatste moment afzeggen omdat het hek van de overburen geschilderd moet worden ofzo :P

Twee ritten morgen, Veenendaal Dordrecht in een Megane en Schiedam Enschede in een Fiesta. Het wordt wel weer zo'n dag dat alles precies moet aansluiten om op tijd te komen overal, ik ben benieuwd.

Edit. De Fiesta heeft 60 hele pk's, een top van 152 en een acceleratie van 0-100 in 16,9 seconden. En dat in 2012. Wordt een lange rit.
pi_117030461
Thuis morgen ;(
pi_117030979
Hee jongens, ik heb even een vraag over werken bij Easyway. Je moet een dag in de week opgeven als vrije dag, maar als je dan niets krijgt (zoals ik hier lees), moet je dan wel die hele dag beschikbaar zijn?

Bijvoorbeeld in de situatie als Irritatie100 hierboven. Hij heeft nu kennelijk niets gekregen voor morgen, maar moet hij dan morgen heel de dag wachten op een eventuele spoedklus of is dat niet per se nodig?

Alvast bedankt :)
pi_117031151
Ik ook even vraagje: Vanaf wanneer gaat je salarisverhoging door je verjaardag in? Ben de 1e jarig, krijg ik die maand al het nieuwe loon? Of moet ik nog een maand wachten?
pi_117031243
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:41 schreef Snuf. het volgende:
Hee jongens, ik heb even een vraag over werken bij Easyway. Je moet een dag in de week opgeven als vrije dag, maar als je dan niets krijgt (zoals ik hier lees), moet je dan wel die hele dag beschikbaar zijn?

Bijvoorbeeld in de situatie als Irritatie100 hierboven. Hij heeft nu kennelijk niets gekregen voor morgen, maar moet hij dan morgen heel de dag wachten op een eventuele spoedklus of is dat niet per se nodig?

Alvast bedankt :)
Nee, bij spoedrit mag je altijd nee zeggen zonder problemen, je kan gewoon wat anders plannen.
pi_117031376
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Nee, bij spoedrit mag je altijd nee zeggen zonder problemen, je kan gewoon wat anders plannen.
Oke top!

Als ik zes maanden mijn rijbewijs heb ga ik solliciteren :7 :D
pi_117031617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:46 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik ook even vraagje: Vanaf wanneer gaat je salarisverhoging door je verjaardag in? Ben de 1e jarig, krijg ik die maand al het nieuwe loon? Of moet ik nog een maand wachten?
volgens mij vanaf je verjaardag. Dus alles voor je verjaardag-->oude loon, alles erna-->nieuwe loon
pi_117031825
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

volgens mij vanaf je verjaardag. Dus alles voor je verjaardag-->oude loon, alles erna-->nieuwe loon
Nee. Ik ben 29 april jarig en kreeg de hele maand april mijn 'nieuwe loon' uitbetaald.
pi_117036915
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Geen idee, eigenlijk.

[..]

Haha, je hebt gewoon geen contractverlenging gekregen!
Ja stel je voor...
pi_117039256
haha die priusrit was toch best grappig. nog nooit een prius gemaxt, klant zei 'geef maar flink gas' maar zei een kwartiertje later dat ik misschien toch maar beter binnen de rijbewijsgrens moest blijven..

moet mn mening over die prius gaan herzien geloof ik. blijft 0 acceleratie en vangt veel zijwind, maar was nog verassend comfortabel bij 180..
pi_117049138
Morgen voor het eerst in 3 weken weer een ritje, wel een leuke auto: 2 maanden oude BMW X1 met 183pk :) 7,7 sec naar de 100, gaan we even testen natuurlijk :+
Is weer eens wat anders dan een Renault Master, Ford Transit of Mercedes Vito :D
pi_117056019
Easyway heeft nu zelfs een advertentie op Facebook, of bestaat dit al langer?
pi_117057118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Easyway heeft nu zelfs een advertentie op Facebook, of bestaat dit al langer?
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien :D

Ik heb trouwens ook nog geen spoedje, dus ik ga nu maar tosti's vreten en Football Manager spelen ;(
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:34:25 #267
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117062262
Lekker dik worden dus
#26 || Luciano da Silva
pi_117064455
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:34 schreef joppie_saus het volgende:
Lekker dik worden dus
Ik ga straks nog even fitnessen :7
pi_117072609
Voor maandag drie ideale ritjes gekregen.

Utrecht - Groningen
Groningen - Meerkerk
Meerkerk - Utrecht

Alleen maar rijden en bijna geen OV _O_
pi_117073947
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Voor maandag drie ideale ritjes gekregen.

Utrecht - Groningen
Groningen - Meerkerk
Meerkerk - Utrecht

Alleen maar rijden en bijna geen OV _O_
Relaxte dag, ik heb helaasch niets gekregen.
pi_117087817
Heb weinig te klagen gehad deze week. Twee dagen beschikbaar en mooi Den Haag - Amsterdam en Den Haag - Hedel (of all places) kunnen rijden. Is het salaris van AR bij meer mensen nog niet overgemaakt?
pi_117095298
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef RobinhoAjax het volgende:
Heb weinig te klagen gehad deze week. Twee dagen beschikbaar en mooi Den Haag - Amsterdam en Den Haag - Hedel (of all places) kunnen rijden. Is het salaris van AR bij meer mensen nog niet overgemaakt?
Klopt, hier ook nog niet. Zal wel na het weekend worden dan..
pi_117100992
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Klopt, hier ook nog niet. Zal wel na het weekend worden dan..
Ja, ik heb inderdaad ook nog niks binnen. Dit is de eerste keer sinds ik er werk dat de uitbetaling te laat is
pi_117110763
Hopelijk dinsdag weer eens werken. Na twee weken veldwerk op terschelling in de kou in een tentje kijk ik wel uit naar een dikke bak met stoelverwarming onder mn reet :)
pi_117111242
Ik overweeg trouwens als bezorger te solliciteren bij de spare rib express in Utrecht. Iemand hier ervaring mee?
pi_117112606
Gesolliciteerd voor de Regio Breda! Ben benieuwd :)
pi_117117225
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:50 schreef maxmin het volgende:
Ik overweeg trouwens als bezorger te solliciteren bij de spare rib express in Utrecht. Iemand hier ervaring mee?
Volgens mij rij je dan in een Smart :P Zie ze weleens voorbij komen hier in Utrecht.
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar chaffeurs- of koerierswerk op zaterdag. Heb tot en met januari iedere dag college, dus werken voor AR zit er niet echt meer in. Hooguit een middagje na college.. Heb alleen nog wel geld nodig..
pi_117117546
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:57 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Volgens mij rij je dan in een Smart :P Zie ze weleens voorbij komen hier in Utrecht.
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar chaffeurs- of koerierswerk op zaterdag. Heb tot en met januari iedere dag college, dus werken voor AR zit er niet echt meer in. Hooguit een middagje na college.. Heb alleen nog wel geld nodig..
Ik heb nog nooit in een smart gereden maar dat klinkt niet zo aanlokkelijk:p
pi_117118483
Heeft een chauffeur wel eens geprobeerd bij aanschaf van een auto de verzekering ervan te overtuigen dat ze een lager tarief verdienen door een verklaring van EW/AR die het aantal dienstjaren, overtredingen en schades (in mijn geval zijn de laatste 2 0 O+ ) aan te vragen?
pi_117120409
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef Panthera. het volgende:
Heeft een chauffeur wel eens geprobeerd bij aanschaf van een auto de verzekering ervan te overtuigen dat ze een lager tarief verdienen door een verklaring van EW/AR die het aantal dienstjaren, overtredingen en schades (in mijn geval zijn de laatste 2 0 O+ ) aan te vragen?
Haha leuke vraag, maar ik denk niet dat velen hier al een auto hebben aangeschaft. Joppie en SRS? Verder nog mensen?
pi_117120454
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha leuke vraag, maar ik denk niet dat velen hier al een auto hebben aangeschaft. Joppie en SRS? Verder nog mensen?
Ja, ik ook. Sinds maart al.
pi_117121760
quote:

[..]

True. Maar ik denk dat ik zelf binnen nu en een jaar ook wel een auto heb (als de studie goed verloopt) en ik denk ook dat ik niet meer heel lang voor EW zal werken, dus ben wel even benieuwd :) Het zou niet onlogisch zijn.
pi_117122013
quote:

[..]

Eigen auto sinds juni 2011. Onderhand al nummer 4 :')! Maar om op basis van die informatie een lager tarief te krijgen is kansloos. Schadevrije jaren, dat is waarop je korting is gebaseerd.
pi_117122265
quote:
Een vriend van me heeft dit eens geprobeerd. Die werkt als directie chauffeur en maakt per jaar zo'n 100.000km in een 740D. Maar daar hadden ze bij de verzekeringsmaatschappij geen boodschap aan ;)

quote:

[..]

Ik heb geen auto hoor. Ik moet het doen met de auto van m'n ouders ;)
pi_117122407
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:08 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in een smart gereden maar dat klinkt niet zo aanlokkelijk:p
Mijn baas bij mij vorige werkgever heeft z'n 3-serie ingeruild voor een Smart (grotendeels uit kostenoverwegingen uiteraard). Die hoorde ik bijna nooit klagen, net als een andere collega daar die ook een Smart had. Dus volgens mij is dat geen reden om het niet te doen, vooral omdat het om korte ritten gaat.
pi_117122509
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Mijn baas bij mij vorige werkgever heeft z'n 3-serie ingeruild voor een Smart (grotendeels uit kostenoverwegingen uiteraard). Die hoorde ik bijna nooit klagen, net als een andere collega daar die ook een Smart had. Dus volgens mij is dat geen reden om het niet te doen, vooral omdat het om korte ritten gaat.
Haha van een 3-serie naar een smart! Best een overgang....
pi_117122891
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:30 schreef S-RS het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft dit eens geprobeerd. Die werkt als directie chauffeur en maakt per jaar zo'n 100.000km in een 740D. Maar daar hadden ze bij de verzekeringsmaatschappij geen boodschap aan ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:21 schreef Mallet het volgende:

[..]

Eigen auto sinds juni 2011. Onderhand al nummer 4 :')! Maar om op basis van die informatie een lager tarief te krijgen is kansloos. Schadevrije jaren, dat is waarop je korting is gebaseerd.
Jammer, toch bedankt!
pi_117124801
Hebben jullie naar je baan als hiker nog een ander contract ergens lopen? Zo ja hoe doe je dat dan met je loonheffingskorting?
  zaterdag 22 september 2012 @ 19:43:27 #289
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117125063
quote:

[..]

Staat op naam van moeders, helaasch.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 22 september 2012 @ 19:44:55 #290
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117125122
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb in Spanje een Smart gehuurd. Voor korte ritten en bezorgwerk prima, maar niet als vaste auto.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 22 september 2012 @ 19:45:57 #291
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117125167
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:35 schreef lukedeklein het volgende:
Hebben jullie naar je baan als hiker nog een ander contract ergens lopen? Zo ja hoe doe je dat dan met je loonheffingskorting?
Ja ik. Moet je even kijken waar je het meeste gaat verdienen en bij de andere de heffing laten inhouden.
#26 || Luciano da Silva
pi_117125226
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja ik. Moet je even kijken waar je het meeste gaat verdienen en bij de andere de heffing laten inhouden.
Hmm oke, beide kan zeker niet he? Beetje jammer aangezien er van dat loontje van EW na de loofheffing niet veel meer over blijft..
  zaterdag 22 september 2012 @ 20:04:37 #293
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117125879
Het zou kunnen mits je iedere maand onder de 600 euro samen blijft, maar illegaal is het wel.
#26 || Luciano da Silva
pi_117126787
quote:
Jup, collega van mij heeft 2 schadevrije jaren gekregen.
pi_117127229
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:12 schreef Panthera. het volgende:

[..]

True. Maar ik denk dat ik zelf binnen nu en een jaar ook wel een auto heb (als de studie goed verloopt) en ik denk ook dat ik niet meer heel lang voor EW zal werken, dus ben wel even benieuwd :) Het zou niet onlogisch zijn.
Oh ja, niet gedacht aan dat je het ook in de toekomst zou kunnen gebruiken. Maar wat S-RS zegt klinkt dus niet veelbelovend.

edit:
Maar Muurstraat zegt dan weer het tegengestelde..
pi_117127367
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:33 schreef lukedeklein het volgende:
Gesolliciteerd voor de Regio Breda! Ben benieuwd :)
leuk! pc of Hiker?
Nee.
pi_117127389
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:30 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Jup, collega van mij heeft 2 schadevrije jaren gekregen.
Oeh, dat is wel netjes zeg! Bij welke maatschappij zit die? Misschien wel handig voor Panthera en evt andere auto kopers hier ;)
pi_117127568
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

leuk! pc of Hiker?
Hiker..
pi_117127578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef S-RS het volgende:

[..]

Oeh, dat is wel netjes zeg! Bij welke maatschappij zit die? Misschien wel handig voor Panthera en evt andere auto kopers hier ;)
Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt of gehoord. Niet bij OHRA waar ik heb gewerkt en nu ook niet waar we de verzekeringen van Interpolis doen.
pi_117127733
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:04 schreef joppie_saus het volgende:
Het zou kunnen mits je iedere maand onder de 600 euro samen blijft, maar illegaal is het wel.
Oke thnx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')