Deze jongeman drinkt loodvrije benzine, met mate.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef hardcore-gabberr het volgende:
hallo buurman wat drinkt deze jongeman?
Het zou wat wezen als ie 1 liter bier drinkt per kilometer.quote:Op woensdag 12 september 2012 01:58 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Deze jongeman drinkt loodvrije benzine, met mate.
Dat moet pas weer op 30 november 2012.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:27 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Het zou wat wezen als ie 1 liter bier drinkt per kilometer.
Hoelang heeft hij nog voordat hij weer naar de APK moet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:50 schreef CecilBDemented het volgende:
je foto's doen het niet! ben wel nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef Pagan het volgende:
Foto's doen het hier prima, tevens gratis schopje.
Hier vind je meer foto's! http://imgur.com/a/3OrTy#0quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Elvander het volgende:
Hier ook geen foto's hoor, wel een pixbay frontpage maar verder niets.
Hoi! Ik betaal ¤64 per maand, in Gelderland. Het verschil per provincie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef Droverr het volgende:
Mooie auto! Wat betaal je aan wegenbelasting?
Achja, dat moet je ervoor over hebben. Ik rij een e34 520i uit 96 en goedkoop is het zeker niet, maar ik geniet van elke seconde die ik rij.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:11 schreef marcosta het volgende:
Dat is nou de reden waarom de meeste mensen geen grotere auto's meer willen rijden..
Je betaald je scheel alleen al om die auto überhaupt op de weg te mogen hebben.
Met gevolg dat die auto's niet meer te slijten zijn ook al zien ze er best ok uit
Ik ben het volkomen met je eens hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Achja, dat moet je ervoor over hebben. Ik rij een e34 520i uit 96 en goedkoop is het zeker niet, maar ik geniet van elke seconde die ik rij.
Itt tot bijv. de Peugeot 306 die ik eerder had. Lekker goedkoop, maar als ik daar de rit naar Cherbourg (1000km enkele reis) met 5 man in had moeten maken, had ik daar gebroken uitgekomen. 1000km in deze auto w.v. 600km zelf rijden en ik voelde me op zich prima, beetje moe alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |