SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
[ Bericht 0% gewijzigd door .Cake. op 05-09-2012 11:18:04 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
een hoopquote:Op woensdag 5 september 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Fipo.
Oh, en Klipnap = Klipnap. Wat maakt haar username nou weer uit?
Spanime is gewoon niet spang. Een paar uitzonderingen dan.. (Hajime no Ippo, Kuroko no Basukequote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Spanime is gewoon niet spang.
't Is niet eng. Is gewoon een beetje vies.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:05 schreef robin007bond het volgende:
De TT is trouwens een beetje eng.
klipnap is leukerquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:05 schreef robin007bond het volgende:
quote:Noses.
Where are their noses?
I mean, at least the one of the right is making an effort. OK it’s just a dot for a nose, but it’s a start. The others though have nothing. Absolutely nothing. A totally blank middle section of their faces. It’s not like they’re chibified or anything. They are just regular old character designs with no noses. I’ve been observing the gradual decline of noses throughout the past few years, but a total absense of noses altogether takes things too far. It looks unnatural! Are noses not considered moe or something? Let me take a regular old dude who could arguably be described as moe.
quote:Now let’s take away his nose.
quote:You see? It looks weird and unnerving! Noseless Bieber will now haunt your dreams.
quote:
JBquote:Op woensdag 5 september 2012 09:05 schreef robin007bond het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat een "zoek het verschil" plaatje? ik kan et niet ontdekken namelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Neus!!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een "zoek het verschil" plaatje? ik kan et niet ontdekken namelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPanime. Sport anime of sluikreclame?quote:Op woensdag 5 september 2012 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Spanime is gewoon niet spang. Een paar uitzonderingen dan.. (Hajime no Ippo, Kuroko no Basuke)
Eng? Je weet niet wat eng is! Niet voordat je Neusloze Justin Bieber gezien hebt!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:05 schreef robin007bond het volgende:
Geen idee, you tell me.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
SPanime. Sport anime of sluikreclame?
[..]
Eng? Je weet niet wat eng is! Niet voordat je Neusloze Justin Bieber gezien hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Having Klein back was nice, since his goofy lovableness contrasts Kirito’s gloom and faux-angst wonderfully, and Asuna continues to be the more interesting half of their duo. As much of a prat as our lead is, he isn’t bad enough to completely break my enjoyment of the series so long as these two continue to play more major roles. Now don’t get me wrong, Kirito is bad; this is a rare case where I’d advocate killing off the protagonist a third of the way through (preferably by Asuna with cutlery) in order to shift focus to Asuna, Klein, and the world at large. That said, who’s up for funding Asunart On-Klein with me, where everything else is the same but Kirito’s noticeably absent?
Ik vind zijn manier van schrijven/typen erg fijn lezen, heb je een link naar z'n blog?quote:
thecartdriver.comquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind zijn manier van schrijven/typen erg fijn lezen, heb je een link naar z'n blog?
Bedankt, ik blijf trouwens ook wel lezen op Animees hoorquote:
Dat is je geraden!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedankt, ik blijf trouwens ook wel lezen op Animees hoor
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Linkara History of Power rangers
[..]
[..]
[..]
[..]
Het ironie is dat Power Rangers(i.e PR alle 18 seizoenen),een adaptation is van de Japanse Super Sentai(SS)franchise.
Beginnend vanaf seizoen 16,Saban/Disney is contractueel verplicht om alle contents te gebruiken van Toei Bandai ,in knippen en plakken vorm!
Ik had eigenlijk al een vermoeden in Februari 2002 dat het Japans was,want in 1 van de aflevering zag ik de Tokyo Tower heel duidelijk .Dacht eerst van: "wtf,doet een Japanse iets in een 'Amerikaanse' jeugdserie?"
Pas in mei 2005 begreep ik het, door meerdere websites(waaronder bron 1) .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super Sentai was al populair in de jaren 70 tot en met begin jaren 90 in Europese(en via de Fransen ook sommige Afrikaanse landen),Aziatische en Zuid-Amerikaanse landen.![]()
super sentai.com/bron 1
tvtropes Super Sentai/bron 2
Super sentai wiki/bron 3
Ik mocht het nooit kijken van mijn ouders. Te veel geweldquote:Op woensdag 5 september 2012 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Power Rangers heb ik echt nooit gevolgd...
Dan heb je de origineel bron nog niet eens gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mocht het nooit kijken van mijn ouders. Te veel geweld
Ik heb niet over PR,maar Super Sentaiquote:Op woensdag 5 september 2012 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Power Rangers heb ik echt nooit gevolgd...
Power Rangers niet... Super Sentai al helemaal niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan heb je de origineel bron nog niet eens gezien
[..]
Ik heb niet over PR,maar Super Sentai
Maakt niet uitquote:Op woensdag 5 september 2012 17:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Power Rangers niet... Super Sentai al helemaal niet.
Maar trailers zijn niet representatiefquote:Op woensdag 5 september 2012 18:24 schreef .Cake. het volgende:
Afgaand puur op de trailers lijken mij K en From The New World het tofste.
Psycho Pass ook wel maar gebeurt weinig in de trailer. Muziek doet mij denken aan Kaki King.
/mening.
Niet qua verhaal, of VA prestaties misschien maar je kunt er wel wat van meekrijgen over de animatie, (achtergrond)muziekkeuze, karakterontwerpen en de algehele sfeer.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar trailers zijn niet representatief
Madoka was wel een grote troll op dat gebiedquote:Op woensdag 5 september 2012 18:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet qua verhaal, of VA prestaties misschien maar je kunt er wel wat van meekrijgen over de animatie, (achtergrond)muziekkeuze, karakterontwerpen en de algehele sfeer.
kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
K.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:24 schreef .Cake. het volgende:
Afgaand puur op de trailers lijken mij K en From The New World het tofste.
Psycho Pass ook wel maar gebeurt weinig in de trailer. Muziek doet mij denken aan Kaki King.
/mening.
Eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit is een goede serie voor jou! Eigenlijk een shounen, let niet op de eerste indruk.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
Maar goed, je kunt vaak wel zien of het je ding is of niet. Als je niet van romantiek houdt en je ziet heel de tijd kussende koppels, dan weet je al genoeg bijvoorbeeld.
Tja, dat is heel persoonlijk natuurlijk. Persoonlijk ben ik wel bereid om daar doorheen te kijken. Er zijn wel meer series geweest die mij qua art tegenstonden maar die ik wel afgekeken heb. Hoewel ik mij wel kan voorstellen dat je een serie niet zou kijken vanwege de art. *kuch*clannad*kuchekuch*quote:
Boku no pico schijnt goed te zijn heb ik gehoord.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand een goeie animefilm om vanavond eens te kijken?
Geen ghibli graag
Het begint met een B en het eindigt op Picoquote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen ghibli graag
Ok dan zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bocu no pico is geen film
Waar uit deze afbeelding blijkt dat er een BNP film isquote:Op woensdag 5 september 2012 19:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ok dan zou ik zeggen
[ afbeelding ]
Ik bedoel de K-ON filmquote:Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar uit deze afbeelding blijkt dat er een BNP film is?
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb de originele K-on! niet eens gezien
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ok dan zou ik zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik bedoel de K-ON film
Al is dit een plaatje van de K-ON tour
[ afbeelding ]
Zo goed?
Welk genre?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen ghibli graag
Perfect Blue.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen ghibli graag
The girl who leapt trough time, First squad, Breakblade 1,2,3,4,5,6, Jin-Roh: The Wolf Brigadequote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen ghibli graag
Iets met spannend zonder sci-fi of GIANT FUCKING ROBOTSquote:
Die eerste heb ik nog staan.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
The girl who leapt trough time, First squad, Breakblade 1,2,3,4,5,6, Jin-Roh: The Wolf Brigade
Waarom niet??quote:Op woensdag 5 september 2012 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Robiiiiiiiin dat PS3ding doet het weer niet![]()
Die is tofquote:
Is er nog meer dan de originele 12 episodesquote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die is tof![]()
Is die TV serie eindelijk af nu?
Ja deze: http://myanimelist.net/anime/5042/Kiss_x_Sisquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is er nog meer dan de originele 12 episodes?
Die heb ik nog geneens gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja deze: http://myanimelist.net/anime/5042/Kiss_x_Sis
Maar die is al 4 jaar 'airing'
Geen zin om aan te beginnen, omdat het nog niet af isquote:Op woensdag 5 september 2012 19:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die heb ik nog geneens gezien
Maar ik wacht eigenlijk op de subs voor Seitokai yakuindomo OVA 4quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen zin om aan te beginnen, omdat het nog niet af is
Perfect Blue.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iets met spannend zonder sci-fi of GIANT FUCKING ROBOTS
Ah, vervelend..quote:Op woensdag 5 september 2012 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Robiiiiiiiin dat PS3ding doet het weer niet![]()
Hij doet het nu wel dusquote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Perfect Blue.
[..]
Ah, vervelend..
Ach ja, geduld vrees ik.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen zin om aan te beginnen, omdat het nog niet af is
Ben "girl who leaped trough time" kijken, over anderhalf uur commentaar
Wat is er niet leuk aan K-ON?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er zo leuk aan K-ON
Valt niet uit te leggen je moet er gewoon aan beginnen om te weten of het iets is voor jou,quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vond Clannad niksquote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Valt niet uit te leggen je moet er gewoon aan beginnen om te weten of het iets is voor jou,
Niets als jij je niet aangetrokken voelt door 'schattige' meisjes en kinderachtige humor.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die is tof![]()
Is die TV serie eindelijk af nu?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond Clannad niks(haters gonna hate)
Hahaha.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit is een goede serie voor jou! Eigenlijk een shounen, let niet op de eerste indruk.
Dit is geen Clannad. Geen drama, geen romantiek... Alleen puur fuwafuwa taimu.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond Clannad niks(haters gonna hate)
Dan hou je dus niet veel meer over.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit is geen Clannad. Geen drama, geen romantiek... Alleen puur fuwafuwa taimu.
Hahaha.quote:
En Yuri yuriquote:Op woensdag 5 september 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
En crap als Girlz und Pantser, K-ON! en Muv Luv zeker wel?
Maar goed, wat vond je dan zo slecht aan Clannad?quote:
Waarom smeer je yoghurt op haar gezicht?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Sorry, mensen. K-ON!! haat kwam weer naar boven.
Dat is vooral na het zien van die Yui
Even een wraakactie:
[ afbeelding ]
[..]
Hahaha.
De characters, en hoe ze getekend zijn trekt mij gewoon niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar goed, wat vond je dan zo slecht aan Clannad?
Sowieso vind ik het wel een beetje apart. De slechte dingen in Clannad zijn juist veel prominenter aanwezig in K-ON! e.d.
quote:
WTFquote:Op woensdag 5 september 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Sorry, mensen. K-ON!! haat kwam weer naar boven.
Dat is vooral na het zien van die Yui
Even een wraakactie:
[ afbeelding ]
[..]
Hahaha.
Welke slechte dingen? Je bedoelt de melodrama? Je bedoelt Sunohara?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar goed, wat vond je dan zo slecht aan Clannad?
Sowieso vind ik het wel een beetje apart. De slechte dingen in Clannad zijn juist veel prominenter aanwezig in K-ON! e.d.
Maar K-ON! heeft ongeveer dezelfde stijl. Allebei is het ook nog eens van Kyoto Animation.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De characters, en hoe ze getekend zijn trekt mij gewoon niet.
Hmm, de eerste afleveringen gebeurt ook niet echt iets ingrijpend, maar het is ook vooral ter introductie van de personages.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Clannad, toen er na 6 afleveringen niks was gebeurt behalve wat niet al te boeiende characters laten zien had ik het wel gehad... wel toffe tekenstijl
Bohh.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar K-ON! heeft ongeveer dezelfde stijl. Allebei is het ook nog eens van Kyoto Animation.
[..]
Hmm, de eerste afleveringen gebeurt ook niet echt iets ingrijpend, maar het is ook vooral ter introductie van de personages.
En ik vind toch dat er redelijk wat gebeurd. Zo kom je te weten over Tomoya zijn thuissituatie, over Nagisa, haar familie, de klasgenoten, de club die ze samen moeten herbouwen, de reden dat Tomoya geen basketball meer kan spelen etc.
Precies hetzelfde inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar K-ON! heeft ongeveer dezelfde stijl. Allebei is het ook nog eens van Kyoto Animation.
De melodrama is niet erger dan Kokoro Connect of zo. Sterker nog, Kokoro Connect durf ik zelfs melodramatischer te noemen. Of een Toradora.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:34 schreef Kyubey het volgende:
Welke slechte dingen? Je bedoelt de melodrama? Je bedoelt Sunohara?
Nergens een Sunohara of enige vorm van dorama gezien hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Het gaat inderdaad om de fun factor. Ik kijk er objectief naar, en ik moet zeggen dat het nog steeds heel leuk is.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En ja, ja. Het gaat om de schattigheid en fun factor bij deze serie, maar dat is geen reden om er niet objectief naar te kunnen kijken. Objectief en rationeel bekeken is het gewoon bagger.
mwah, soms doet iets gewoon niet iets met me, is iets persoonlijks.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Hmm, de eerste afleveringen gebeurt ook niet echt iets ingrijpend, maar het is ook vooral ter introductie van de personages.
En ik vind toch dat er redelijk wat gebeurd. Zo kom je te weten over Tomoya zijn thuissituatie, over Nagisa, haar familie, de klasgenoten, de club die ze samen moeten herbouwen, de reden dat Tomoya geen basketball meer kan spelen etc.
Die onderste, zelden zo'n irritant personage gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Precies hetzelfde inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn negerquote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die onderste, zelden zo'n irritant personage gezien
Critici denken daar anders over.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
K-ON Ziet er echt vele malen beter uit dan Clannad Zelfs Sora no woto lijkt meer op K-ON
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwah, soms doet iets gewoon niet iets met me, is iets persoonlijks.
Girl who leaped trough time nu geeft me wel een top gevoel, het is allemaal zo...
En daarom moeten wij dat ook vinden?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Critici denken daar anders over.
Clannad heeft juist veel lof gekregen om zijn animatie.
Nou ja, ik denk dat critici er objectiever naar keken dan wat forumgangers.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En daarom moeten wij dat ook vinden?
Sowieso 'critici'quote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat critici er objectiever naar keken dan wat forumgangers.
De stijl kan je niet liggen, maar Clannad is zeker niet slechter geanimeerd zoals Dakgoot beweerd.quote:
Waaah.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef Kyubey het volgende:
Ritsu is boos. Heel erg boos.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat haar van Mio denk je maar weg
Oh man. Ik deed net even een bezoekje aan Google Afbeeldingen. Ik merk het.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fan service overload in Kono Naka ni Hitori Imouto ga Iru.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yui to the rescue!!!!
[ afbeelding ]
Not that I mindquote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man. Ik deed net even een bezoekje aan Google Afbeeldingen. Ik merk het.
Ach, als het niet zo'n serieuze serie is dan is het inderdaad niet zo erg.quote:
Door al dat gehamer van Scamp begin ik te geloven dat ik geëmotioneerd was door zielloos, formalistisch melodrama. Snel Robin! Overtuig me ervan dat het niet zo is.twitter:5camp twitterde op woensdag 05-09-2012 om 19:14:08Keyjerker: A Key story that tries to induce tears via incredibly haphazard methods involving little girls experiencing emotional trauma reageer retweet
Yui heeft superkrachten dat ze zo ver op zo'n manier kan springen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yui to the rescue!!!!
[ afbeelding ]
Scamp heeft gelijk. Grquote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door al dat gehamer van Scamp begin ik te geloven dat ik geëmotioneerd was door zielloos, formalistisch melodrama. Snel Robin! Overtuig me ervan dat het niet zo is.twitter:5camp twitterde op woensdag 05-09-2012 om 19:14:08Keyjerker: A Key story that tries to induce tears via incredibly haphazard methods involving little girls experiencing emotional trauma reageer retweet
Clannad is niet echt erg melodramatisch. Personages reageren heel realistisch op de gebeurtenissen die komen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als dat melodrama is, dan is Clannad melodrama.quote:Tegenwoordig betekent melodrama dat (gesproken) dramatische actie op toneel, in film of op televisie begeleid wordt door muziek.
Noem er is wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, als het niet zo'n serieuze serie is dan is het inderdaad niet zo erg.
Wat ik wel jammer vind is dat veel goede series worden verpest door heel veel fanservice.
Rebuild of Evangelion, daar is het echt wel een beetje jammer. Fullmetal Alchemist waar de borsten van Winry steeds groter wordenquote:
Toen die vader in episode 20 ofzo het theather binnen kwam stormen en een speech gaf was mijn gezicht wel even een emo gif hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad is niet echt erg melodramatisch. Personages reageren heel realistisch op de gebeurtenissen die komen.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Kanon.
Yeehaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Yui heeft superkrachten dat ze zo ver op zo'n manier kan springen.
Toch zou dat in het echt ook kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Toen die vader in episode 20 ofzo het theather binnen kwam stormen en een speech gaf was mijn gezicht wel even een emo gif hoor
Nee, Lucky Star is van hetzelfde kaliber. Maar dan wél met goed bedachte grappen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
K-ON! ziet er wel heel tof uit
Jullie kijken zeker ook rucky star
GIANT FUCKING ROBOTS, THEY ACTUALLY FUCK...quote:Op woensdag 5 september 2012 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iets met spannend zonder sci-fi of GIANT FUCKING ROBOTS
Nee want lucky starquote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
K-ON! ziet er wel heel tof uit
Jullie kijken zeker ook rucky star
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch zou dat in het echt ook kunnen gebeuren.
Moet jij je voorstellen dat je zoon of dochter huilend een voorstelling probeert te geven. Dan grijp je ook in. Of laat jij je zoon of dochter daar lekker staan huilen?
lekker laten staanquote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch zou dat in het echt ook kunnen gebeuren.
Moet jij je voorstellen dat je zoon of dochter huilend een voorstelling probeert te geven. Dan grijp je ook in. Of laat jij je zoon of dochter daar lekker staan huilen?
Dat valt nog wel, de voorbeelden die jij noemtquote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rebuild of Evangelion, daar is het echt wel een beetje jammer. Fullmetal Alchemist waar de borsten van Winry steeds groter worden
De OP van Madoka Magica, met twee naakte Madoka's.
BwTgSquote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
GIANT FUCKING ROBOTS, THEY ACTUALLY FUCK...
Je bent niet echt consequent.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee want lucky star
K-ON!, K-ON!!, Yuri Yuri
Ze mogen dan wel de zelfde formule hanteren het blijft toch een geheel andere anime.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent niet echt consequent.
Lucky Star hanteert dezelfde formule als K-ON!
Klopt maar in connotatiespraak is de betekenis: goedkoop effectbejag, aka wij laten betraande gezichten zien terwijl we zielige muziek op de achtergrond afspelen; huil kreng!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Trouwens: de officiële definitie van melodrama is:
[..]
Als dat melodrama is, dan is Clannad melodrama.
Eens kijken of ik de knipoog eruit kan pikkenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan met goed bedachte humor en knipoogjes naar andere anime of otaku-cultuur.
Bijvoorbeeld.
Mayo Chiki. Al was het ecchi, het verhaal had meer potentie.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat valt nog wel, de voorbeelden die jij noemt
Uhh wtfquote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan met goed bedachte humor en knipoogjes naar andere anime of otaku-cultuur.
Bijvoorbeeld.
Als je dat stuk bedoelt waar Saber en Emiya op elkaar moeten liggen om energie over te dragen oid, dat is wel fanservice. Wat ze ook verzonnen hebben als excuus.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
De porno in de visual novel van Fate/Stay Night was soms ook wel een emo.gif waard inderdaad.
Maar goed, dat voegde wel wat toe aan de banden tussen de personages. Ordinaire ecchi niet.
nopequote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
Of misschien ligt het aan mijzijn er mensen hier die fanservice als voordeel zien?
Mwah, ik vond dat niet echt een excuus. Emiya is nou eenmaal slecht in het overdragen van energie, dus zal dat op andere manieren moeten gebeuren.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als je dat stuk bedoelt waar Saber en Emiya op elkaar moeten liggen om energie over te dragen oid, dat is wel fanservice. Wat ze ook verzonnen hebben als excuus.
Fanservice vind ik zelf altijd een nadeel. Kore wa Zombie mag dan wel leuke ecchi zijn, maar de fanservice levert bij mij een standaard facepalm op.
Of misschien ligt het aan mijzijn er mensen hier die fanservice als voordeel zien?
Heb je nog zo'n leuk voorbeeldquote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is een referentie naar Initial D, een anime over straatraces.
Heeel veel Haruhi-verwijzingen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n leuk voorbeeld?
Hmm, dat kan vooral gebeuren bij grote bestanden. Dan is het inderdaad omdat je PC dan eigenlijk naar je Xbox streamed.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Robin, enig idee waarom het soms hapert, als ik iets op TV kijk via xbox en PS3 media server? Is het loaden zoals bij streams?
Argh die haruhi dance kan ik niet meer zien na 100 filmpjes an dikke lelijke weaboosquote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heeel veel Haruhi-verwijzingen.
Of bijvoorbeeld een Street Fighter referentie:
Er zitten er nog veel meer in hoor. Elke episodes wel een paar. Alleen de eerste 3 episodes zijn een beetje brak.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
Huh wat gaan jullie snel... Heb ik wat gemist?
Is me niet opgevallen, maar dat de personages fysiek groeien (en vermageren) in FMA is verdomde respectabel. En dat classificeren als fanservice is een beetje tja...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fullmetal Alchemist waar de borsten van Winry steeds groter worden
Incest > Necrofilie(+mamacomplex)quote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sanka fucking Rea. Dit is nog het beste voorbeeld, want Wanko verpest alles met haar fanservice.
Bullshit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, [de porno in F/S N] voegde wel wat toe aan de banden tussen de personages. Ordinaire ecchi niet.
Ara ara!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
Huh wat gaan jullie snel... Heb ik wat gemist?
Dat was niet echt fanservice. Maar ik weet niet of je de derde ending had gezien? Winry wordt nog best vaak als fanservice-object neergeet (in bad bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 5 september 2012 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen, maar dat de personages fysiek groeien (en vermageren) in FMA is verdomde respectabel. En dat classificeren als fanservice is een beetje tja...
Nou ja, dat bij Sakura was misschien wat overdreven. Maar die tweede keer met Saber was wel gewoon redelijk normaal.quote:Bullshit.
quote:
Oooh, welke moet ik kiezen... Wehrmacht in Parijs, of pantsugirl...... hmmm....quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Oooh, welke moet ik kiezen... Wehrmacht in Parijs, of pantsugirl...... hmmm....
Nee, ik kan niet kiezen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Oooh, welke moet ik kiezen... Wehrmacht in Parijs, of pantsugirl...... hmmm....
Nee, ik kan niet kiezen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In elke anime zit wel een stukje fanservice
En dan die opmerking over de borsten van Mio. Duidelijk om de fanbase te pleasen.quote:
Het is een goede term hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De term 'fanservice' is trouwens echt te dom
Hoe zou je het dan willen noemen? Of liever geen naam?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De term 'fanservice' is trouwens echt te dom
Ze draaien anders nog steeds geen Seizoen 3 van keionquote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is een goede term hoorfanbase vraagt, zij draaien.
Nog niet. Daar komt trouwens de maid van Mugi in voor die thee serveert.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ze draaien anders nog steeds geen Seizoen 3 van keion
De manga is al geëindigd. Een nieuw seizoen is te weinig om dat kleine resterende deel van de manga te laten zien die niet in de serie is voorgekomenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nog niet. Daar komt trouwens de maid van Mugi in voor die thee serveert.
Moet nog wel veel yui erin hebben imo, en ik weet al wat ik ga kijken als dit anime seizoen poep isquote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nog niet. Daar komt trouwens de maid van Mugi in voor die thee serveert.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Moet nog wel veel yui erin hebben imo, en ik weet al wat ik ga kijken als dit anime seizoen poep is
no! yui is friendquote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
http://wiki.answers.com/Q/Does_yui_from_k-on_kill_anybody
Hahaha, wat is dit voor een retard
En dat antwoord ook
echhi ofzo, gewoon, fanservice klinkt gewoon stomquote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan willen noemen? Of liever geen naam?
I know. Ik vond het ook een hele mooie filmquote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echhi ofzo, gewoon, fanservice klinkt gewoon stom
Girl who leaped trough time was fan-tas-tisch
Gewoon niet te veel over nadenken, er zitten vast eindeloos veel plotholes inquote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know. Ik vond het ook een hele mooie film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel over nadenken, er zitten vast eindeloos veel plotholes in
Het eindeDe plotholes zitten er niet in volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is best goed over nagedacht.
En volgens mij om:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gokje, SAO?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyubey weet jij welke ost er nu volledig is uitgebracht
[ afbeelding ]
Jap en hij loopt beter door dan de TV Versie.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gokje, SAO?
Maar goed, aan Kyubey om te antwoorden natuurlijk.
Dat is vaker zo inderdaad. Niet elk nummer past volledig in elke scène natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jap en hij loopt beter door dan de TV Versie.
In sommige scenes van DBZ (inb4 DBZ bah vies saai noob powerlevel8000 enz) was dat wel heel erg jaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is vaker zo inderdaad. Niet elk nummer past volledig in elke scène natuurlijk
IETS OVER NINEEETHOUUUUSAAAANDDDDDDDquote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In sommige scenes van DBZ (inb4 DBZ bah vies saai noob powerlevel8000 enz) was dat wel heel erg ja
Wat ene koele wallpaper! Wie/wat/waar?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyubey weet jij welke ost er nu volledig is uitgebracht
[ afbeelding ]
Wie weet ik niet heb deze wallpaper ergens op het internet gevonden en heb haar er vervolgens uitgeknipt en op een zwarte achtergrond geplaktquote:Op woensdag 5 september 2012 23:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat ene koele wallpaper! Wie/wat/waar?
Balen man.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef omelette het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel te weinig tijd voor animeNieuwe school kost nogal veel tijd.
Wel drie dagen weekend altijd dus ik ga wel wat tijd vrijmakenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen man.
Succes met je nieuwe school trouwens.
Àls je tien lopende series volgt a 25 min per serie per week kwijt dat zijn dus 4 uur en 10 min per week. Dat is best goed te doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef omelette het volgende:
[..]
Wel drie dagen weekend altijd dus ik ga wel wat tijd vrijmaken
Thanks!
dat zeggen ze altijd.. pfft.. je bent pas net begonnen johquote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef omelette het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel te weinig tijd voor animeNieuwe school kost nogal veel tijd.
af en toe een episode kan toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef omelette het volgende:
Eyeshield 21, Major, Giant Killing, Bamboo Blade...quote:Op woensdag 5 september 2012 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Spanime is gewoon niet spang. Een paar uitzonderingen dan.. (Hajime no Ippo, Kuroko no Basuke)
Bamboo Blade is de K-ON onder de spanimees. Maar met meer coherent verhaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Eyeshield 21, Major, Giant Killing, Bamboo Blade...
Dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef Arashimashou het volgende:
Hm... ik kijk de laatste tijd ook niet veel, niet zo veel met tijd te maken... eerder met zin. Moet nog altijd aan die Galactic Heroes beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Kyubey het volgende:
Mijn mentor heeft Spirited Away gezien![]()
Nee, maar hij vroeg wat anime was en toen: "oh ik heb laatst zoiets gezien, zo'n tekenfilm..."quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Misschien is hij wel zo'n arthouse filmkijker.
Belachelijk dat je die dingen maar 1/4 van het jaar kunt krijgen...quote:Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga lekker mijn backlog weg werken onder het genot van pepernoten. Ja, pepernotenKreeg een halve kilo pepernoten bij de boodschappen
Belachelijk dat ze nu al in de schappen liggen bedoel je zeker.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Repelsteeltju het volgendeek:
[..]
Belachelijk dat je die dingen maar 1/4 van het jaar kunt krijgen...
Klopt.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Belachelijk dat je die dingen maar 1/4 van het jaar kunt krijgen...
Ga weg, ik ben hartstikke blij dat ik ze nu al kan etenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze nu al in de schappen liggen bedoel je zeker.
Het is debiel vroeg. Maar ook debiel lekker.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze nu al in de schappen liggen bedoel je zeker.
Dat is het hele probleem; ik wil het allemaal kijken, maar er is zoveel om te kijken..quote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is debiel vroeg. Maar ook debiel lekker.
Ik heb ook een enorme backlog, maar ik maak me daar niet meer druk over. Komende week ga ik wat wegwerken van de lopende series, maar ga er ook een paar droppen. Verder kijk ik gewoon waar ik op dat moment zin in heb. Op dit moment is dat blijkbaar Kaijki S2.
Ben wel met meer series bezig, maar als je er geen zin in hebt heeft het geen zin om te kijken vind ik
Verder mee eens. Ze zijn echt heel verslavend.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik word misselijk van chocoladepepernoten. Omdat ik er altijd te veel van eet.
Van mijn moeder mag het niet omdat kruimelsquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verder mee eens. Ze zijn echt heel verslavend.
De beste snack tijdens anime?
Famous last words.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem; ik wil het allemaal kijken, maar er is zoveel om te kijken..Ik download er iig niets meer bij tot na het komende seizoen.
Als ik er aan begin is die zak ook na 20 minuten leeg, en een half uur later zit ik idd met een zere buik op de bankquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik word misselijk van chocoladepepernoten. Omdat ik er altijd te veel van eet.
Zoals een jongen waar ik mee in de klas heb gezeten heb altijd zei: 'waarom doe je dat?'quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm.... ziet er goed uit?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zoals een jongen waar ik mee in de klas heb gezeten heb altijd zei: 'waarom doe je dat?'
Combo breaker.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Combo breaker.
Enu lekker loempia etenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>Half tien s'avonds
>Ohayou
okay.jpg
En inderdaad een combo breaker
het laatste de rest ligt bevroren in de diepvriezerquote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze zullen koud dan wel op zijn.
zoetzure woksaus dusquote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik hou het zelf meestal bij zoet zuur
Te fuck?quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
leuk muziekje om mee wakker te worden
Okeeeeeeeequote:Op vrijdag 7 september 2012 07:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
de fuckquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Uguu~!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Halbe Zijlstra heeft mijn vraag beantwoord uguu~!
Ik zag het.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
1. Wie is Halbe Zijlstra?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Omdat ik nog Kokoro Connect flink moet inhalenquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:12 schreef .Cake. het volgende:
4. Waarom heeft niemand iets te commenten op Animees?
Al een paar weken is het zoquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had je niet voor 18:00 verwacht
Tssquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ik nog Kokoro Connect flink moet inhalen
1. (Demissionair?) Staatssecretaris Onderwijs en VVD'er.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
1. Wie is Halbe Zijlstra?
2. Wat was de vraag in kwestie?
3. Waar vond deze overdracht van informatie plaats?
4. Waarom heeft niemand iets te commenten op Animees?
En jij? Hmm? Al bij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heartseed gaat de druk wat opvoeren bij je. Nu moet je wel!![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja maar er viel niet veel op te merken bij die ep
Houd me op de hoogtequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
1. (Demissionair?) Staatssecretaris Onderwijs en VVD'er.
2. & 3. Stel hier je vragen aan Halbe Zijlstra van de VVD
4. Omdat ik me nu moet klaarmaken voor alweer een Japanse les, en me eigenlijk niet in de comment sectie van Animees durf te vertonen voordat mijn bijdrage over SOA 7 er staat.
Hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Net mijn eerste dag op ROC gehad; wat een ramp
We moesten Nederlandstalige muziek zingen voor de andere coach-groepen, Frans Bauer en die shit, dus ik zei: ''dit lijkt wel dagbesteding voor gehandicapte mensen'', kreeg ik daar direct een notitie voor!
wat an sich wel terecht is.. (die notitie)quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
We moesten Nederlandstalige muziek zingen voor de andere coach-groepen, Frans Bauer en die shit, dus ik zei: ''dit lijkt wel dagbesteding voor gehandicapte mensen'', kreeg ik daar direct een notitie voor!
17:31....een kater?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect 9 staat op Animees!
Kortere post, want het merendeel was amper waard om over te schrijven. Plus ik heb een beetje een kater.
Ah, balen man.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Terecht? Ik kom daar om opgeleid te worden tot juridisch medewerker, niet tot achtergrond koor zanger of wat dan ook.. Het is echt te gek voor wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat an sich wel terecht is.. (die notitie)
gelijk corrigeren, goeie zaak..
voor de rest is het wel van de zotte dat je moet gaan zingen; tenzij je op een muzikale opleiding zit.
wat voor opleiding doe je? (en welk ROC?)
Zo is het imo ook, bij mij dan. Ik zit bij iemand van 23 in de klas die moeder is van een dochtertje van 2 en ze is ook al zwanger van haar 2e kind. Dat is maar 1 van de vele voorbeelden die ik kan noemen. Ze gaf eerlijk toe dat ze niet veilig aan seks doet, wat ben je dan ook voor domme drol.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, balen man.
Maar goed, wen er maar aan. Soms is het inderdaad een verkapte sociale werkplaats. Alsof het mbo alleen bestaat om te pretenderen dat het gros echt wat kan, maar eigenlijk gewoon iets is om die mensen wat te laten doen. Zo lijkt het soms wel
Eens.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Terecht? Ik kom daar om opgeleid te worden tot juridisch medewerker, niet tot achtergrond koor zanger of wat dan ook.. Het is echt te gek voor wordenDe opleiding is dus zoals je waarschijnlijk al doorhad juridisch medewerker(openbaar bestuur is de richting die ik doe).
Hahaha. dat zijn van die dingen inderdaad.quote:[..]
Zo is het imo ook, bij mij dan. Ik zit bij iemand van 23 in de klas die moeder is van een dochtertje van 2 en ze is ook al zwanger van haar 2e kind. Dat is maar 1 van de vele voorbeelden die ik kan noemen. Ze gaf eerlijk toe dat ze niet veilig aan seks doet, wat ben je dan ook voor domme drol.
Sowieso vraag ik me af of ze geld heeft om het kind te onderhouden, of dat ze haar ouders daarvoor laat opdraaien of zo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind het wel tof dat ze als moeder zijnde ook nog naar school gaat, om je kind een betere toekomst te kunnen geven, maar daarvoor dumpt ze haar kind wel ergens, god mag weten waar, de hele dag, want we hebben 3x in de week van 8:30 tot 17:00 les. Ze had gewoon geen onveilige seks moeten doen, maar goed, soort zoekt soort.
Verplichte abortus als je je het financieel niet kan veroorloven zal wel te hard/cru zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af of ze geld heeft om het kind te onderhouden, of dat ze haar ouders daarvoor laat opdraaien of zo.
Of ze zal wel een of andere vorm van steun krijgen van de overheid. Of haar vriend moet genoeg verdienen voor de kinderen.
Vreselijk dit soort mensen
Maar goed, wat doe je eraan he?
Ik vind het wel sneu voor haar kinderen eigenlijk. Hoe worden die in hemelsnaam opgevoed? Ach ja...quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Verplichte abortus als je je het financieel niet kan veroorloven zal wel te hard/cru zijn
't Zal mij een zorg wezen, als ze mij maar niet lastig valt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor haar kinderen eigenlijk. Hoe worden die in hemelsnaam opgevoed? Ach ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |