Dat snap ik.. Desondanks sloeg je reactie als een tang op een varkenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn vraag mbt Palin was naar aanleiding van zijn liefdesverklaring richting Romney. Waarom hij Roemer er in betrekt, is voor mij ook een raadsel.
Wel PvdA stemmen he. anders kan je dat na september wel vergetenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, ik gaat slapen. Morgen weer lekker lui niet werken en vreten uit de ruif van de staat
Trustequote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, ik gaat slapen. Morgen weer lekker lui niet werken en vreten uit de ruif van de staat
SP en de studiefinanciering blijft nog wel ffquote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel PvdA stemmen he. anders kan je dat na september wel vergeten
Ik hap!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Keej, kennelijk gaat iedereen slapen
Samsom!!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar toch loopt het op zijn eind hier.. Na 0:00 uur op Fok!
Zo boeiend was het nou ook allemaal weer niet Whissie.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Keej, kennelijk gaat iedereen slapen
Van mij mag het.. Maar ik heb 'm deze zomer al eens gesproken na en debatquote:
En hoe kwam hij toen op je over?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag het.. Maar ik heb 'm deze zomer al eens gesproken na en debat
Ach wat lief, een koosnaampjequote:Op woensdag 5 september 2012 00:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo boeiend was het nou ook allemaal weer niet Whissie.
Vertel eens! Waar hadden jullie het over? Hoelang had je met hem gesproken? Wat vond je van hem toen je met hem sprak?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag het.. Maar ik heb 'm deze zomer al eens gesproken na en debat
Plasterk heeft een paar keer flink domme /onhandige uitspraken gedaan deze campagne, dus gelukkig Samsomquote:Op woensdag 5 september 2012 00:15 schreef MrBaas het volgende:
Denken jullie dat Samsom de beste keus was voor de PvdA of zou Plasterk het nog beter gedaan hebben? Albayrak vond ik heel leuk, maar niet als lijsttrekker. Wel heel jammer dat ze nu helemaal weg is
Kan denk ik op zijn vroegst pas morgen. niet meteen rechtstreeks na de uitzending.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef BradleyQ het volgende:
Ik ben net thuis
Maar... Ik kan noch het Nederland 1 programma noch het RTL Carrédebat terugkijken...
Weet iemand waarom dat is?
Uitzendinggemist en RTL hebben beide niet beschikbaar?
Als je de televisie nu aan zet krijg je 1vdv weer.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef BradleyQ het volgende:
Ik ben net thuis
Maar... Ik kan noch het Nederland 1 programma noch het RTL Carrédebat terugkijken...
Als `klein` (in de zin van "op tv leek hij groter, maar ik win qua lengte" al is hij 1.78 m), bevlogen, betrokken en ge:interesseerd in je mening en niet te beroerd met je te praten..quote:
Mijn kat heette Whiskey vroeger. Je doet me denken aan mijn kat. Helaas poepte mijn kat de hele huiskamer onder. Stomme kat.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach wat lief, een koosnaampje
Mijn televisie heeft de geest gegeven, anders had ik die al aangezet.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als je de televisie nu aan zet krijg je 1vdv weer.
Niet heel lang, want een lokale PVdA-dame die ook nog eens bij het CPB werkte was voor hem interessanter, maar ook ik kreeg gewoon de gelegenheid met hem te prtaten.. Mocht hem vertellen wat IK belangrijk vond en daar gaf hij een reactie op..quote:Op woensdag 5 september 2012 00:16 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Vertel eens! Waar hadden jullie het over? Hoelang had je met hem gesproken? Wat vond je van hem toen je met hem sprak?
Te kort geledenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef BradleyQ het volgende:
Ik ben net thuis
Mijn konijn vroeger ook (die naam, niet dat poepen)quote:Op woensdag 5 september 2012 00:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn kat heette Whiskey vroeger. Je doet me denken aan mijn kat. Helaas poepte mijn kat de hele huiskamer onder. Stomme kat.
Thanksquote:Op woensdag 5 september 2012 00:24 schreef Tweek het volgende:
Nieuwsuur kan je inmiddels wel bekijken.
Vieze parasiet.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
Cohen was dit jaar nog even bij machiavelli, de uva-politicologie studentenvereniging. Naast de bekende riedeltjes als dat het een aardige man was, bleek hij daar ook vooral bevlogen en krachtig over te komen. Althans dat vernam ik van de mensen die er wél waren :pquote:Op woensdag 5 september 2012 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als `klein` (in de zin van "op tv leek hij groter, maar ik win qua lengte" al is hij 1.78 m), bevlogen, betrokken en ge:interesseerd in je mening en niet te beroerd met je te praten..
Maar dat was Sybrand Buma ook niet.. Zeer aimabele man
Via uitzending gemist dan wellicht, want ik krijg dit http://nieuwsuur.nl/uitzending/2012-09-04/quote:Op woensdag 5 september 2012 00:24 schreef Tweek het volgende:
Nieuwsuur kan je inmiddels wel bekijken.
Ik ben nog steeds "Cohen-fan"quote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef thettes het volgende:
[..]
Cohen was dit jaar nog even bij machiavelli, de uva-politicologie studentenvereniging. Naast de bekende riedeltjes als dat het een aardige man was, bleek hij daar ook vooral bevlogen en krachtig over te komen. Althans dat vernam ik van de mensen die er wél waren :p
Zo'n setting is dus fundamenteel anders dan als je weet dat de 'natie' meekijkt.
Ik ook wel hoor. Maar ook Samsom. Heb ook toen het weer eens tussen Bos en Balkenende ging, op hem gestemd. Want was niet zo'n grote Bos-fan, maar wilde wel strategisch PvdA stemmen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds "Cohen-fan"![]()
Overigens ben ik geen lid van de PvdA, al denkt men van wel
Ja: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1286370quote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Via uitzending gemist dan wellicht, want ik krijg dit http://nieuwsuur.nl/uitzending/2012-09-04/
Maar je bent niet aaibaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn konijn vroeger ook (die naam, niet dat poepen)En ik ben zindelijk hoor
Tsja, ik had toen Samsom fractievoorzitter was niet veel verwacht, maar ben hem zeer gaan waarderen eigenlijk..quote:Op woensdag 5 september 2012 00:28 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Maar ook Samsom. Heb ook toen het weer eens tussen Bos en Balkenende ging, op hem gestemd. Want was niet zo'n grote Bos-fan, maar wilde wel strategisch PvdA stemmen.
Woei, wéér een complimentquote:
Thanks againquote:Op woensdag 5 september 2012 00:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1286370
Nee, wat is er?quote:
Je doet me denken aan mn kat, die heeft ook zoveel aandacht nodig..quote:Op woensdag 5 september 2012 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou ik praat kennelijk tegen lucht![]()
ökeledokiquote:Op woensdag 5 september 2012 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te kort geleden![]()
Zelfs Nieuwsuur was zonet nog niet terug te zien (en dat begon eerder)
Aandacht nodig? Of lastig discussiëren in je eentjequote:Op woensdag 5 september 2012 00:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Je doet me denken aan mn kat, die heeft ook zoveel aandacht nodig..
De parallel met een kat maken is lastiger met het woord 'discussieren' dan 'aandacht'quote:Op woensdag 5 september 2012 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aandacht nodig? Of lastig discussiëren in je eentje
Wilders was gisteren zonder meer de grappigste debater. Maar Nederland heeft behoefte aan een motiverende leider en niet aan een racistische clown.quote:
Of ze vindt dat haar poesje te weinig aandacht krijgtquote:Op woensdag 5 september 2012 02:23 schreef thettes het volgende:
[..]
De parallel met een kat maken is lastiger met het woord 'discussieren' dan 'aandacht'
Dit.quote:Wilders was gisteren zonder meer de grappigste debater. Maar Nederland heeft behoefte aan een motiverende leider en niet aan een racistische clown.
ik heb Nieuwsuur niet gezien, maar wat ik hier lees, is zoals ik het ook zie. Vroeg me de hele week al af of ik de enige was die er zo over dacht, maar gelukkig, zelfs de echte kenners delen mijn mening.. Het blijkt maar weer dat de media een persoon/partij kan maken of breken. Heel jammer...quote:Op woensdag 5 september 2012 05:00 schreef MakkieR het volgende:
Hebben jullie de nabeschouwingen ook gezien op nieuwsuur waar Hans Wiegel (VVD), Jan Marijnissen (SP) en Jan Terlouw (D66) te gast waren. Zij sloegen jawel gezamelijk de spijker op zijn kop. Hun zorgen ging uit op de manier hoe deze Debatten werden georganiseerd. Onmogelijke vraagstukken moesten maar binnen 5 seconden uitgelegd worden en makkelijke one-liners waren de manier om kiezers voor je te winnen. De wens van deze heren was juist om dieper in te gaan met de grote politieke problemen waar we mee zaten. Verder was het notabene Hans Wiegel en Jan terlouw die zeiden dat ze het onreeel vonden dat Roemer zo werd afgemaakt op zijn fouten die er nauwelijks waren. Ik deel deze mening en ik geef de huidige media daar de schuld aan. Eigelijk zou politiek Den Haag de algehele Debat uitzendingen gezamelijk moeten boycotten. gewoon alleen je eigen verhaal vertellen, andere partijen in zijn waarde laten en gezamelijk naar oplossingen zoeken. Dat is voor mij de kern van een eerlijke campagne voeren. Dit is alleen maar sensatie zoeken onderuit halen en bekvechten, het voegt totaal geen waarde aan het aanpak van de huidige problematiek.
Ik heb die nabeschouwing niet gezien, maar het klinkt als terechte kritiek van Wiegel en Terlouw. Ook sympathiek dat ze het voor Roemer opnemen. Op Nederland 1 sprong Bolkestein in de bres voor Jolande Sap en de manier waarop ze door de interviewster werd doorgezaagd over het zetelverlies.quote:Op woensdag 5 september 2012 05:00 schreef MakkieR het volgende:
Hebben jullie de nabeschouwingen ook gezien op nieuwsuur waar Hans Wiegel (VVD), Jan Marijnissen (SP) en Jan Terlouw (D66) te gast waren. Zij sloegen jawel gezamelijk de spijker op zijn kop. Hun zorgen ging uit op de manier hoe deze Debatten werden georganiseerd. Onmogelijke vraagstukken moesten maar binnen 5 seconden uitgelegd worden en makkelijke one-liners waren de manier om kiezers voor je te winnen. De wens van deze heren was juist om dieper in te gaan met de grote politieke problemen waar we mee zaten. Verder was het notabene Hans Wiegel en Jan terlouw die zeiden dat ze het onreeel vonden dat Roemer zo werd afgemaakt op zijn fouten die er nauwelijks waren. Ik deel deze mening en ik geef de huidige media daar de schuld aan. Eigelijk zou politiek Den Haag de algehele Debat uitzendingen gezamelijk moeten boycotten. gewoon alleen je eigen verhaal vertellen, andere partijen in zijn waarde laten en gezamelijk naar oplossingen zoeken. Dat is voor mij de kern van een eerlijke campagne voeren. Dit is alleen maar sensatie zoeken onderuit halen en bekvechten, het voegt totaal geen waarde aan het aanpak van de huidige problematiek.
Ach, Wilders heeft zichzelf allang buitenspel gezet. Geen hond wil nog met hem samenwerken; hooguit de VVD nog, maar de PVV en de VVD halen samen bij lange na geen meerderheid.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:37 schreef Oldie57 het volgende:
Wilders was gisteren zonder meer de grappigste debater. Maar Nederland heeft behoefte aan een motiverende leider en niet aan een racistische clown.
Iedereen zou dit moeten lezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, Wilders heeft zichzelf allang buitenspel gezet. Geen hond wil nog met hem samenwerken; hooguit de VVD nog, maar de PVV en de VVD halen samen bij lange na geen meerderheid.
Ik begin bijna medelijden met de man te krijgen. Waarom speelt hij dit spel nog? Hij gaat niks meer bereiken en moet - hoe triest dat ook is - zwaar beveiligd door het leven. En waarom? Om voor altijd en eeuwig oppositie te voeren. Want in de Nederlandse politiek kan hij niks meer bereiken.
De rol van Wilders, hoe grappig hij soms ook is, is uitgespeeld. In dat opzicht verschilt hij niet veel van clown Bassie. Ook best grappig, maar er komt een dag dat je met pensioen gaat.
Hij kan dan ook beter in een of andere Amerikaanse denktank gaan zitten. Beetje kissebissen met Hirsi Ali.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, Wilders heeft zichzelf allang buitenspel gezet. Geen hond wil nog met hem samenwerken; hooguit de VVD nog, maar de PVV en de VVD halen samen bij lange na geen meerderheid.
Ik begin bijna medelijden met de man te krijgen. Waarom speelt hij dit spel nog? Hij gaat niks meer bereiken en moet - hoe triest dat ook is - zwaar beveiligd door het leven. En waarom? Om voor altijd en eeuwig oppositie te voeren. Want in de Nederlandse politiek kan hij niks meer bereiken.
De rol van Wilders, hoe grappig hij soms ook is, is uitgespeeld. In dat opzicht verschilt hij niet veel van clown Bassie. Ook best grappig, maar er komt een dag dat je met pensioen gaat.
Hij beweert bij hoog en laag dat hij voorlopig de Nederlandse politiek nog niet verlaat. Nu weten we bij Wilders nooit wat zijn beloftes precies waard zijn - Roemer wees hem daar gisteren voortreffelijk op in het Carrédebat - maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij kan dan ook beter in een of andere Amerikaanse denktank gaan zitten. Beetje kissebissen met Hirsi Ali.
Stokbroodentax?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Blijft leuk, gewoon keihard de racismekaart spelen mbt Wilders he?.
Willen dat ontspoorde bevolkingsgroepen zich aanpassen en niet hun waarden aan ons opleggen is idd zo'n racistisch denkbeeld.
Dat wil de rest van Nederland wel natuurlijk. Maar als je roept dat je niet teveel Franse invloed wil is er niets aan de hand, maar wil je een achterlijk iets als geloof uit je samenleving weren, ja dan ben je een nazi.
ik ben geen voorstander van de PVV en zeker niet van Wilders, maar, op sommige punten heeft hij echt wel gelijk, al gaat hij soms wat te ver... Ik vind ook dat wij zelf baas moeten blijven over ons land. Verder vind ik ook dat alle inwoners van Nederland zich aan onze maatschappij, normen en waarden aan dient te passen. Dat zouden wij ook moeten als we in een ander land gaan wonen...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Blijft leuk, gewoon keihard de racismekaart spelen mbt Wilders he?.
Willen dat ontspoorde bevolkingsgroepen zich aanpassen en niet hun waarden aan ons opleggen is idd zo'n racistisch denkbeeld.
Dat wil de rest van Nederland wel natuurlijk. Maar als je roept dat je niet teveel Franse invloed wil is er niets aan de hand, maar wil je een achterlijk iets als geloof uit je samenleving weren, ja dan ben je een nazi.
Tuurlijk gaat ie soms (veels te) ver, maar dat is de enige manier waarop er echt over gesproken wordt. Een opmerking die niet opvalt, daar heeft niemand het over.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben geen voorstander van de PVV en zeker niet van Wilders, maar, op sommige punten heeft hij echt wel gelijk, al gaat hij soms wat te ver... Ik vind ook dat wij zelf baas moeten blijven over ons land. Verder vind ik ook dat alle inwoners van Nederland zich aan onze maatschappij, normen en waarden aan dient te passen. Dat zouden wij ook moeten als we in een ander land gaan wonen...
Wilders is gewoon geweldig vooral omdat je bij alles wat je niet wil kunt denken dat hij het alleen maar zegt maar ook niet echt wil. Tell me lies tell me sweet little lies.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ie soms (veels te) ver, maar dat is de enige manier waarop er echt over gesproken wordt. Een opmerking die niet opvalt, daar heeft niemand het over.
Kom je met iets achterlijks als de kopvoddentax (wat hij echt niet wil hoor) barst de discussie pas echt los.
Dat is gewoon taktiek.
Ik vind Wilders helemaal niet geweldig, wel slim en gehaaid.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wilders is gewoon geweldig vooral omdat je bij alles wat je niet wil kunt denken dat hij het alleen maar zegt maar ook niet echt wil. Tell me lies tell me sweet little lies.
Maar jij beweert wel dat hij iets helemaal niet wil terwijl jij dat helemaal niet kunt weten.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind Wilders helemaal niet geweldig, wel slim en gehaaid.
Aldus Wilders in de tweede kamer tijdens de APB in 2009.quote:Voorzitter, een beter milieu begint bij jezelf. Heel veel Nederlanders ergeren zich aan de vervuiling van de publieke ruimte door de islam. Oftewel, ons straatbeeld gaat op sommige plekken steeds meer lijken op Mekka en Teheran. Hoofddoekjes, haatbaarden, boerka’s, mannen in rare lange witte jurken. Laten we daar eens wat aan doen. Laten we onze straten gaan terugveroveren, en zorgen dat Nederland er weer gaat uitzien als Nederland.
Ja tuurlijk klopt het, maar daar gaat het toch niet om?quote:
Ja, dus? Wat is je punt nou?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja tuurlijk klopt het, maar daar gaat het toch niet om?
Dus de lage inkomens moeten blijer zijn met hetzelfde cadeautje, omdat ze het minder breed hebben? Nou, nou! Ze zullen erom staan te juichen
het is niet eerlijk! Lage inkomens zouden 1500 euro moeten krijgen, hoge 500.quote:
Dat Rutte met een achterlijk populistisch voorstel komt om alle hardwerkende Nederlanders 1000 euro te geven.quote:
Het staat gewoon in het kunduz-akkoord op instigatie van Groenlinks. Lees je stukken eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat Rutte met een achterlijk populistisch voorstel komt om alle hardwerkende Nederlanders 1000 euro te geven.
Dat Rutte, terwijl dit voorstel in z'n gezicht ontploft 2 weken later, hij het verdedigt met een idioot argument.
Nee. Dat een premier niet van die achterlijke dingen moet zeggen en zou moeten discussiëren op basis van plannen voor de toekomst. Dit is toch te sneu voor woorden.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is niet eerlijk! Lage inkomens zouden 1500 euro moeten krijgen, hoge 500.
Aldus het CPB.quote:Daarnaast stimuleert het CDA het sparen voor de aankoop van de eerste woning middels een
bonus van 1 à 1.000 euro.
Kom maar op met m'n stukken, dan zal ik ze eens lezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het staat gewoon in het kunduz-akkoord op instigatie van Groenlinks. Lees je stukken eens.
Nee Rutte had daar natuurlijk gelijk in.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja tuurlijk klopt het, maar daar gaat het toch niet om?
Dus de lage inkomens moeten blijer zijn met hetzelfde cadeautje, omdat ze het minder breed hebben? Nou, nou! Ze zullen erom staan te juichen
http://www.nu.nl/column-woensdag/2895396/stemhoer.htmlquote:Stemhoer
Soms is daar ineens zo'n spaarzaam moment, middenin campagnetijd, dat je proeft dat de kiezer toch niet helemaal mesjogge is. Door Peter Wierenga
Foto: ANP
Afgelopen weekend was het daar. Iemand zwaait met duizend euro, je ziet wenkbrauwen fronsen en een hoofd beleefd maar duidelijk zichtbaar heen en weer schudden. “Nee, bedankt, we hebben nog enig eergevoel meneer.”
Vooral opvallend is dat alleen onder de VVD-achterban enthousiasme te bespeuren valt voor het door Mark Rutte in de Telegraaf gelanceerde voorstel voor lastenverlichting. Duizend euro voor de hardwerkende Nederlander, zelfs de aanhangers van CDA en PVV die ooit in een triootje met de liberalen elkaars vingers aflikten, vinden dat veel te gortig.
....
Wet uitwerking fiscale maatregelen, toe, ga eens lezen. Echte brondocumenten zelfs. Tis wat hé.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kom maar op met m'n stukken, dan zal ik ze eens lezen.
En met dure woorden GroenLinks verantwoordelijk laten blijken voor de volledige inhoud van het Kunduz-akkoord is aardig kansloos. 10 zetels. VVD 31. CDA 21. D66 10 en CU 6.
quote:20:49 Dit liveblog maakt gebruik van een tweede scherm waarop een verkiezingsdebat te zien is. Wilt u achtergrondinformatie over onze updates, kijk dan op RTL 4 via de kabeltelvisie naar het debat.
20:45 Verwarde man blijkt Emile Roemer.
20:44 Verwarde man verstoort debat.
Ik snap wel dat jij het probleem niet ziet met die opmerking over "procentueel erop vooruitgaan". Je bent zelf net zo'n arrogant figuur.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wet uitwerking fiscale maatregelen, toe, ga eens lezen. Echte brondocumenten zelfs. Tis wat hé.
En het mooiste van alles is nog wel, dat je enerzijds het plan verdedigt, en anderzijds probeert het in de schoenen van GroenLinks te schuivenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wet uitwerking fiscale maatregelen, toe, ga eens lezen. Echte brondocumenten zelfs. Tis wat hé.
Google eens, die van de rijksoverheid staat vrij hoog. En dan btw-terugsluis. Uit mijn blote bolletjes 2,8 mld budgettair beslag tot 2014. Arbeidskorting heet het. Ken je dat? Krijg je als je werkt!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij het probleem niet ziet met die opmerking over "procentueel erop vooruitgaan". Je bent zelf net zo'n arrogant figuur.
Maar het is dus moeilijk, een linkje? Ik wacht rustig af, een document waarin staat dat iedere werkende Nederlander 1000 euro op z'n rekening krijgt. En is dat dan jaarlijks? Of slechts éénmalig? Kom op met die details, ik ben hartstikke benieuwd!
Waarom zou ik googelen als jij het linkje en de tekst zo neer kan leggen? En dan graag even met de koppeling dat Rutte met die 1000 euro doelde op een onderdeel van het Kunduz-akkoord. Want dat is nog een gaatje in die zeef van een verhaal van je.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Google eens, die van de rijksoverheid staat vrij hoog. En dan btw-terugsluis. Uit mijn blote bolletjes 2,8 mld budgettair beslag tot 2014. Arbeidskorting heet het. Ken je dat? Krijg je als je werkt!
Tis allemaal eng, feiten en cijfers, ik weet het. Toe, tik het eens in op google.
Een geweldig plan is het! Alleen ere wie ere toekomt hé. Je hebt je feiten niet op orde, leest kennelijk geen simpele stukken, gaat nu om je heen schoppen, allemaal prima, ik wijs je waar het staat.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
En het mooiste van alles is nog wel, dat je enerzijds het plan verdedigt, en anderzijds probeert het in de schoenen van GroenLinks te schuivenWat is het nou? Ben je trots op je grote leider, of wil je iemand anders de schuld geven? Allebei is een beetje treurig hoor.
Wie?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom zou ik googelen als jij het linkje en de tekst zo neer kan leggen? En dan graag even met de koppeling dat Roemer met die 1000 euro doelde op een onderdeel van het Kunduz-akkoord. Want dat is nog een gaatje in die zeef van een verhaal van je.
Waarom beantwoord je de vragen nou niet? En laten we even net doen alsof ik, zoals je stelt, cijfertjes en documenten echt eng vind. En dus jouw kundige leiding nodig heb om alle feiten te vinden. Help me dan even. En overtuig me. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, met het gelijk aan je zijde?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een geweldig plan is het! Alleen ere wie ere toekomt hé. Je hebt je feiten niet op orde, leest kennelijk geen simpele stukken, gaat nu om je heen schoppen, allemaal prima, ik wijs je waar het staat.
Ga gerust verder hoor
Ja ik wist t. Ik maak een tikfoutje en dat ga jij gebruiken om de vragen te ontwijken. Inmiddels verbeterd trouwens.quote:
Ik heb m hoor:quote:Op woensdag 5 september 2012 13:31 schreef Syntix het volgende:
Waar is het debat terug te kijken? Die falers bij rtl xl hebben hem nog niet online gezet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |