Dat snap ik.. Desondanks sloeg je reactie als een tang op een varkenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn vraag mbt Palin was naar aanleiding van zijn liefdesverklaring richting Romney. Waarom hij Roemer er in betrekt, is voor mij ook een raadsel.
Wel PvdA stemmen he. anders kan je dat na september wel vergetenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, ik gaat slapen. Morgen weer lekker lui niet werken en vreten uit de ruif van de staat
Trustequote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, ik gaat slapen. Morgen weer lekker lui niet werken en vreten uit de ruif van de staat
SP en de studiefinanciering blijft nog wel ffquote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel PvdA stemmen he. anders kan je dat na september wel vergeten
Ik hap!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Keej, kennelijk gaat iedereen slapen
Samsom!!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar toch loopt het op zijn eind hier.. Na 0:00 uur op Fok!
Zo boeiend was het nou ook allemaal weer niet Whissie.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Keej, kennelijk gaat iedereen slapen
Van mij mag het.. Maar ik heb 'm deze zomer al eens gesproken na en debatquote:
En hoe kwam hij toen op je over?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag het.. Maar ik heb 'm deze zomer al eens gesproken na en debat
Ach wat lief, een koosnaampjequote:Op woensdag 5 september 2012 00:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo boeiend was het nou ook allemaal weer niet Whissie.
Vertel eens! Waar hadden jullie het over? Hoelang had je met hem gesproken? Wat vond je van hem toen je met hem sprak?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag het.. Maar ik heb 'm deze zomer al eens gesproken na en debat
Plasterk heeft een paar keer flink domme /onhandige uitspraken gedaan deze campagne, dus gelukkig Samsomquote:Op woensdag 5 september 2012 00:15 schreef MrBaas het volgende:
Denken jullie dat Samsom de beste keus was voor de PvdA of zou Plasterk het nog beter gedaan hebben? Albayrak vond ik heel leuk, maar niet als lijsttrekker. Wel heel jammer dat ze nu helemaal weg is
Kan denk ik op zijn vroegst pas morgen. niet meteen rechtstreeks na de uitzending.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef BradleyQ het volgende:
Ik ben net thuis
Maar... Ik kan noch het Nederland 1 programma noch het RTL Carrédebat terugkijken...
Weet iemand waarom dat is?
Uitzendinggemist en RTL hebben beide niet beschikbaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |