Triest persoon jij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef remlof het volgende:
Ze hebben die huidkanker van Wilders goed weggeschminckt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe krijgen ze het hoofd van Wilders groter in beeld dan die van Buma terwijl hij verder wegstaat
Doe normaal manquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef remlof het volgende:
Ze hebben die huidkanker van Wilders goed weggeschminckt.
In het geheel niet, hij heeft gelijk, zijn tegenstanders hebben ook geen argumenten.quote:
Uit zijn duimquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Waar haalt Wilders dat 'feit' vandaan?
Open je ogen!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dezelfde dikke duim waar Rutte zijn "feiten" vandaan haalt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In het geheel niet, hij heeft gelijk, zijn tegenstanders hebben ook geen argumenten.
Nee! Eindelijk een leider! Hoppa!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom de teugeltjes zo strak Rick Nieman? Lekker laten gaan
Inderdaad, onder de CU gaan bejaarden massaal onder de brug slapen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In het geheel niet, hij heeft gelijk, zijn tegenstanders hebben ook geen argumenten.
Nee. God zij dank eindelijk iemand die oprecht probeert de leiding te gevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
Omdat niemand het kan volgen als ze allemaal door elkaar heen gaat lullenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
Je vergeet een werkwoord.quote:
zo wordt hij thuis ook behandeld door sachaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
Verstandigquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef Stiggie het volgende:
Ik verschuif langzaam van de VVD naar D66 deze verkiezingen
Dat hij nog een leuke baan voor Wilders weet: professor economie aan de universiteit van Athene.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
De baby hebben ze weggegooid en de nageboorte hebben ze gehouden, het resultaat: Een Buma.
Omdat niemand meer met hem wil pratenquote:
Niet zo gek als je mensen tegenover je hebt die een soort nieuwe religie hebben uitgevonden.quote:
Nee inderdaad, ik heb geen enkel goed argument van Wilders gehoord. In tegenstelling tot zijn tegenstanders die er meerdere hebben genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat hij nog een leuke baan voor Wilders weet: professor economie aan de universiteit van Athene.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Pff, kunnen ze Wilders voortaan thuislaten?
Wees geen vijand van democratiequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Mwoah, ik vind hem goddank steeds draaglijker worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Ach, omroepen mogen natuurlijk ook politiek bedrijven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wees geen vijand van democratie
Ken je "Ik ben een Kerstbal" van Bert & Ernie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef Baszh het volgende:
Wat een mandarijnhoofd heeft Samsom zeg
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
De baby hebben ze weggegooid en de nageboorte hebben ze gehouden, het resultaat: Een Buma.
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 21:47:45Die 'woehoe' als Wilders een oneliner scoort is Fleur Agema van boven in de zaal. #carredebat reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef marcodej het volgende:
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 21:47:45Die 'woehoe' als Wilders een oneliner scoort is Fleur Agema van boven in de zaal. #carredebat reageer retweet
Ik vind het wel een goed argument dat het grootste deel van de 60 plussers werkloos is en dit meer wordt. Die moeten allemaal een uitkering krijgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik heb geen enkel goed argument van Wilders gehoord. In tegenstelling tot zijn tegenstanders die er meerdere hebben genoemd.
2 van de 3 mensen boven de 60 werken nu al niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik heb geen enkel goed argument van Wilders gehoord. In tegenstelling tot zijn tegenstanders die er meerdere hebben genoemd.
Nouww, vond Halsema toch een graadje ergerquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Sap praat trouwens net zo kut als Halsema
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeuu ingrid
Alleen kon Halsema debatteren en overtuigen, dat kan Sap dus totaal niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Simpele mensen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
Ik snap serieus niet hoe Wilders meer dan 15 zetels haalt. Heeft tot nu toe overal een grap van gemaakt en heb geen normale oplossing gehoord voor de problemen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeuu ingrid
[ afbeelding ]
Heeuu ingrid
Thuis is hij een baas ja, een vrouw die hij kan onderdrukken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Buma is wel een baas ja? Beetje respect, met Buma komen er wel.
Hoezo? Ik capslock Rutte/de VVD amperquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef eriksd het volgende:
Jaja, daar gaan we. Vinger al bij de capslock Whiskers?
De visagiste die haar geplamuurd heeft, heeft volgensmij de zelfde biologische stopverf gebruikt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Hoe heet zij? Even serieus? Volgens mij ken ik haar van Hyves. Heet ze Willeke ofzoiets?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeuu ingrid
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Thuis is hij een baas ja, een vrouw die hij kan onderdrukken.
Sowieso niet je hele leven tegels leggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mij eerlijk gezegd weinig tot niet verdiept in de AOW leeftijd (tegen de tijd dat ik die leeftijd heb werken we vast toch al t/m 70 jaar), maar hoe zit dat eigenlijk met beroepen als stratenmaker of bouwvakker ofzo? Dat wordt gewoon langer met je stramme rug tegels leggen?
Hoezo is dat een goed argument? Dat maakt voor de overheidsbestedingen geen reet uit. Dus dat is geen argument tegen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed argument dat het grootste deel van de 60 plussers werkloos is en dit meer wordt. Die moeten allemaal een uitkering krijgen.
Hyves?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Hoe heet zij? Even serieus? Volgens mij ken ik haar van Hyves. Heet ze Willeke ofzoiets?
klopt, ik heb ook een gezin.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je over praat.
Nee, ik vond haar niet goed, ik vond Roemer slecht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarstraks vond je haar nog goed toen ze hetzelfde deed bij Roemer...
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarstraks vond je haar nog goed toen ze hetzelfde deed bij Roemer...
Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat blijkt. Maar dit is toch wel heel erg?
Iedereen werkloosquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat gebeurd nou eigenlijk als Griekenland 'omvalt'
Iets met dominostenen en andere vallende stenen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zal jou eens uitlachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik soms naar als ik de PVV achterban wil uitlachen.
Ik heb het voor vanavond wel weer gezien met de Speld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef sonnyspek het volgende:
De Speld@DeSpeld
Mark Rutte maakt grote blunder door een reeks van concrete maatregelen te noemen. #carredebat
Dat doe ik ook niet/ga ik ook niet doen maar vraag het me af, hoe dat zit bij dat soort beroepen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Sowieso niet je hele leven tegels leggen.
Dan kost het ons veel geld volgens ING.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Europa failliet door de afhankelijkheid van alle bankenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
D66 heeft een pakket aan maatregelen om 50+ers weer aan het werk te krijgen. Dat ze grotendeels werkloos zijn is geen argument om dan maar de AOW leeftijd niet te verhogen. Dan komen ze maar in de bijstand terecht, qua financien maakt het geen drol uit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2 van de 3 mensen boven de 60 werken nu al niet.
Probeer eerst maar eens de participatie van die mensen te verhogen, voordat je die aow verhoogt.
Zo niet jaag je meer mensen de bijstand in.
Maar blijkbaar is dat een doel van d66 an sich geworden. Oudere mensen de armoei injagen, ook door de ontslagversoepeling.
Dat is het. Maar waarom doet zij zo fel. Is het ergens goed voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik ook met mijn analyse.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Shreyas het volgende:
Die vrouw is echt niet capabel om vragen te stellen.
Typische zo'n lerares waarvan de hele klas zit te wachten tot de ellende voorbij is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar... je... verstaat... haar... wel goed
Jij zit ook lekker voor in de kerk met een tien eurobiljet te zwaaien als de collecte langskomt? Huichelarij ten top.quote:
Zal wel hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet/ga ik ook niet doen maar vraag het me af, hoe dat zit bij dat soort beroepen.
Dat had de autocue niet voorzienquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Ravvie het volgende:
"Terug naar de vraag" Terwijl hij eindelijk een keer antwoord geeft.
Niet te doen daar een uitzondering voor te maken: niet te definieren. Je kunt wel investeren in omscholing zodat mensen niet tot hun pensioen zwaar werk hoeven te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet/ga ik ook niet doen maar vraag het me af, hoe dat zit bij dat soort beroepen.
Zeer zeker kerel. Dat doe ik allemaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij zit ook lekker voor in de kerk met een tien eurobiljet te zwaaien als de collecte langskomt? Huichelarij ten top.
neequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je ook wat anders toe te voegen dan alleen kankeren op Pechtold en D66?
Ik neem even een kleine pauze als zij begint...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is het. Maar waarom doet zij zo fel. Is het ergens goed voor.
Daar leek het inderdaad opquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat had de autocue niet voorzien
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeer zeker kerel. Dat doe ik allemaal.
Alles onder de 1.60 moet gewoon geen stemrecht hebben. Bedoel, die mensen reizen met een railrunner.quote:
Sapquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Sound.Cloud het volgende:
Wie vinden jullie de beste tot nu toe?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Adelante het volgende:
Kan die muts terug naar Astro TV alsjeblieft
Op BNR nog geen reclame gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Senor__Chang het volgende:
Weer reclame godverdommeIs dit een commerciële zender ofzo
Samsommetjowwquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Sound.Cloud het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Senor__Chang het volgende:
Weer reclame godverdommeIs dit een commerciële zender ofzo
Hmmhm, aangezien ik Sap ook hoorde over uitzonderingen voor zware beroepen e.d. (niet dat ik er zelf eentje beoefen) maar dat zal inderdaad wel investering in omscholing worden dan, ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet te doen daar een uitzondering voor te maken: niet te definieren. Je kunt wel investeren in omscholing zodat mensen niet tot hun pensioen zwaar werk hoeven te doen.
Slobquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Sound.Cloud het volgende:
Slobquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Sound.Cloud het volgende:
Diederik!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Sound.Cloud het volgende:
Is hij er ook?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Paul het volgende:
Samsom doet het het beste, shit hij is echt goed
Samsom, Pechtold en Buma +Slob.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Sound.Cloud het volgende:
Buma!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Sound.Cloud het volgende:
Van der Staaijquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Sound.Cloud het volgende:
Heeft die serieus astro tv gedaan???quote:
En alle dikke mensen moeten het land uit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles onder de 1.60 moet gewoon geen stemrecht hebben. Bedoel, die mensen reizen met een railrunner.
Idd, ipv 2 vragen herhalen deed ze maar 1 herhalenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Confetti het volgende:
Man, wat werd Rutte gespaard vergeleken met de rest.
Kut onderwerp om hem op te pakken want hij was al duidelijk over Griekenland.
Het is net Winnie de Jong, het wachten is nog op de echte meltdown.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe triest ben je dan
@KustawBessems: Die 'woehoe' als Wilders een oneliner scoort is Fleur Agema van boven in de zaal. #carredebat
(dit is geen grap)
De AH reclames.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Sound.Cloud het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |