SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Erik.![]()
Ook het filmpje gezien,ze is ook nog eens heel spontaan met een mooi figuurquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat die broers die blonde mogen delen.
http://boerzoektvrouw.kro(...)eddate_op_de_trekker
ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar zij zal wel gek zijn als ze hem neemt.anders kan ze nog altijd voor die andere joducus gaan
![]()
Ja, inderdaad! Zij ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:06 schreef Mani89 het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)eddate_op_de_trekkerMusic is our universal language![]()
Die vrouwen van de tweeling. Ze lijken ook allemaal wel 50.
En dan Ineke. Die lijkt stukken jonger.
Maar uiteindelijk zijn ze waarsch allemaal even oud
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Waarschijnlijk wel ja, want ik zag op de close-up dat ze toch minder jong/mooi/elegant is dan het lijkt door goeie houding, outfit, straling. En ze zal zelf wel geweten hebben dat ze naar eentje van een boerenduo geschreven heeft.![]()
Hij is gewoon opgenomen in de reeks hoor? Ik had hem in m'n AT zonder dat ik in deze gepost hebquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik waarom heb je geen reeks van gemaakt ..ik zag hem niet in mijn AT
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.![]()
Bij mij niet toevallig kwam ik bij tv/radio en toen zag ik deze topique van BZVquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Abby79 het volgende:
Hij is gewoon opgenomen in de reeks hoor? Ik had hem in m'n AT zonder dat ik in deze gepost heb![]()
Bovenin een banner "boer boer boxershorts"Geen idee hoe of wat. Maar staat wel mooi boven het BZV-topic.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Naar mijn weten is het gewoon het volgende deel in de reeks. Misschien een foutje in het systeem dat je 'n niet zag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik waarom heb je geen reeks van gemaakt ..ik zag hem niet in mijn ATAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Is al opgelost... Ik zag de reeks later pasquote:Op woensdag 5 september 2012 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar mijn weten is het gewoon het volgende deel in de reeks. Misschien een foutje in het systeem dat je 'n niet zag.![]()
![]()
Vanavond weer![]()
![]()
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik waarom heb je geen reeks van gemaakt ..ik zag hem niet in mijn AT
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Krijgen we vandaag eigenlijk al die 'dates' op locaaasssie?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij alleen op en om de boerderie, en als ik het me goed herinner zag je in de preview dat ze Henk in 't VW busje hebben gezet. En dan aan het eind delen ze de blommekes uit aan de 5 gekozenen.![]()
Ze is wel tof. "Ga maar even aan de kant, dan ga ik rijden"quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:06 schreef Mani89 het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)eddate_op_de_trekker![]()
![]()
Maar waarom had de ene broer nou maar drie brieven ofzo en de ander twaalf? Was die echt zoveel leuker?*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*![]()
Ah, ik had al het idee dat het dan te snel zou gaan, maar kon niet bedenken wat.quote:Op zondag 9 september 2012 11:25 schreef Cee het volgende:
Volgens mij alleen op en om de boerderie, en als ik het me goed herinner zag je in de preview dat ze Henk in 't VW busje hebben gezet. En dan aan het eind delen ze de blommekes uit aan de 5 gekozenen.
Vandaag speeddatesen dan zal het inderdaad wel vijf kiezen zijn. Volgende week die dagdates op locatie en daarna logeren op de boerderie!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*![]()
Die speeddates zijn toch op een kasteel? Want ze zijn dan allemaal bijelkaar.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik voorspel rare momenten bij Aad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik ben ook benieuwd naar Henk zn chicks.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
De meisjes die hun brief voor mogen lezen zitten toch meestal bij de laatste vijf? Dan hebben we er dus al twee van Henk gezienEn ik vond t juist wel voor Frank spreken dat hij niet puur op uiterlijk selecteerde..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Denk je? Ik meen dat er toen veel reacties waren over knappe meisjes Judith en Berber. Dus mogelijk vond hij ze ook knap.![]()
Vanavond weer!!![]()
Henk is best een lekker dingEn ik vind die homo echt tof!
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Dan ben ik benieuwd want Aad was de vorige week aan het verkondigen dat hij echt geen vrouw wilde die ouder is dan hij, maar er was wel een vrouw van in de 50 die haar eigen brief mocht voorlezen.quote:Op zondag 9 september 2012 14:22 schreef ejiraM het volgende:
De meisjes die hun brief voor mogen lezen zitten toch meestal bij de laatste vijf? Dan hebben we er dus al twee van Henk gezienEn ik vond t juist wel voor Frank spreken dat hij niet puur op uiterlijk selecteerde..
[ Bericht 0% gewijzigd door Luxuria op 09-09-2012 15:25:00 ]All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik voorspel dat Aad de parel van dit seizoen gaat worden!
De parel der ergenissen dus he
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Dat denk ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 15:12 schreef MissJ het volgende:
Ik voorspel dat Aad de parel van dit seizoen gaat worden!
De parel der ergenissen dus he
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Hopelijk weer wat ongemakkelijke stiltes en black-outs bij de speeddates, hoewel ik denk dat de boeren van dit jaar redelijk spraakzaam zijn.![]()
Ik denk dat er geen types als Wietse of Annemarie er tussen zitten als ik goed heb opgelet.quote:Op zondag 9 september 2012 15:55 schreef pleeborstel het volgende:
Hopelijk weer wat ongemakkelijke stiltes en black-outs bij de speeddates, hoewel ik denk dat de boeren van dit jaar redelijk spraakzaam zijn.![]()
Zonder Aad zullen we nergens zijn. Al was Henk een paar seizoenen geleden een onverwachte hork. (Klaartje![]()
) Willem zou met z'n genicht ook nog wel positief kunnen verrassen.
That's all folks!![]()
Koffiequote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef alors het volgende:
Bijna weer, nog even thee zetten en de koekjes pakken!
![]()
![]()
![]()
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Henk ziet er ook beter uit dan Frank.quote:Op zondag 9 september 2012 13:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd of Henk beter uitziende dames heeft geselecteerd dan boer Frank van vorig jaar.![]()
ditquote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Henk ziet er ook beter uit dan Frank.
quote:Op zondag 9 september 2012 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de kaplaarzen en de boerenkiel aan.
ik weet even niet wat ik hiervan moet denkenquote:
Anita ook niet.quote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frank zag er ook niet verkeerd uit!
Maar ik vind Henk knapper.![]()
Snel stoppen met denken. Graag.quote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik weet even niet wat ik hiervan moet denken
That's all folks!![]()
Ik blijf het jammer vinden dat de boerinnen na Agnesquote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frank zag er ook niet verkeerd uit!
![]()
![]()
niet bijster aantrekkelijk waren en die van vorig jaar was ook gewoon niet leuk..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Klinkt als een plofkoe in de maag.quote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
Ik heb geen tijd gehad om bij te komen van een overload aan BBQ.That's all folks!![]()
Heb je weleens naar die oren gekeken? Ik vond haar niet veel knapper dan Annemarie hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat de boerinnen na Agnes![]()
![]()
niet bijster aantrekkelijk waren en die van vorig jaar was ook gewoon niet leuk..
![]()
Plofkoequote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt als een plofkoe in de maag.![]()
![]()
okquote:
Fok! is het tweede scherm.quote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef svann het volgende:
Is hier nog een tweede scherm bij eigenlijk?![]()
quote:
Neequote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je weleens naar die oren gekeken? Ik vond haar niet veel knapper dan Annemarie hoor.
Inderdaad alleen Agnes die Annemarie helemaal nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat de boerinnen na Agnes![]()
![]()
En de deze van dit seizoen ook niet.
![]()
FOK! is het eerste scherm voor mij, tv is ondergeschiktquote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
"Leukquote:Op zondag 9 september 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh ja, dit wordt het smak smak smak drie-kussen-gedeelte.je
te
ontmoeten!"
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wat heeft Yvon nou weer aan
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:
Dan gooi ik er wel een "hhja" inquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Waren de blauwe vesten in de aanbieding ofzo?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
die snor![]()
Aadje toch, een vrouw die oma is! Veeeeeeeeeeeeeel te oud voor jou joh!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Al die middelbare vrouwen die al helemaal verliefd zijn op 5 minuten beeldmateriaal.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Krulsnor heeft echt zo'n Van Gogh air om zich heen hangen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Geweldig he!quote:Op zondag 9 september 2012 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Al die middelbare vrouwen die al helemaal verliefd zijn op 5 minuten beeldmateriaal.
![]()
JA DUS TOCHquote:Op zondag 9 september 2012 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we vandaag eigenlijk al die 'dates' op locaaasssie?Al heb ik het verkeerd omschreven, maar idd die miepjes bij zo'n tafeltje
Ik geniet nu al van de awkwardness.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Het is nu al ongemakkelijk
Ik vind krulsnor een baasquote:Op zondag 9 september 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Krulsnor heeft echt zo'n Van Gogh air om zich heen hangen.
![]()
![]()
Heerlijk die homo-mannen bij de tafel van Henk"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
die hopen stiekem dat Henk bekeertquote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Heerlijk die homo-mannen bij de tafel van HenkThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
M&M's
En ze laten ze allemaal staan.
WTF zijn dat voor mensen?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Wicky de Viking shirt!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Met zn Wickie de Viking shirt
Beetje begrafenis idee krijg ik hierbijDe familie (de boeren) zitten i neen apart kamertje te wachten tot de genodigden die de overleden persoon de laatste eer komen bewijzen binnen zijn
![]()
![]()
Straks gaan al die homomannen er met elkaar vandoor.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die mannen van Henrieke kunnen beter bij de tafel van henk blijven staan. Die zijn allemaal leuker dan Henrieke
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
14, oh wacht.quote:Op zondag 9 september 2012 20:31 schreef matthijst het volgende:
Wicky de Viking. Pff, hoe oud ben jesig verwijderd door FA![]()
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 9 september 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
![]()
Zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ik dacht even dat alle mannen homo waren, maar ze kunnen natuurlijk ook voor Henrieke komen
Hoe ongemakkelijk ditOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar de homo's.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:
Is het gek dat ik krulsnor helemaal niet zo lelijk vind?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Henrieke; rok met legging![]()
Ooh er zitten oude bij Aad, dit gaat leuk worden![]()
"Eigenlijk is het heel simpel, alle dames geboren vóór 1970 mogen weer weg"
quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef ejiraM het volgende:
Ik dacht even dat alle mannen homo waren, maar ze kunnen natuurlijk ook voor Henrieke komen![]()
![]()
Die komt wel bij de laatste 3quote:Op zondag 9 september 2012 20:34 schreef alors het volgende:
Dat meisje met lang haar is mooi, van Henk
Dafuq is dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
dacht hetzelfdequote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef ejiraM het volgende:
Ik dacht even dat alle mannen homo waren, maar ze kunnen natuurlijk ook voor Henrieke komen![]()
![]()
ik vind m ook leuk, net zo'n schilder.quote:Op zondag 9 september 2012 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Hij heeft wel een bepaalde leuke uitstraling!quote:Op zondag 9 september 2012 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Ik ben echt heel benieuwd naar die doos die voor Henk komt, met dat rode polkadot boekje en babbels over sprookjes
Het leuke is ook dat ze met elkaar weg kunnen gaanquote:Op zondag 9 september 2012 20:35 schreef Terreros85 het volgende:
De mannen van Willem zijn nu al top. Wicky, snorro.
sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het leuke is ook dat ze met elkaar weg kunnen gaan.
ik dacht zoiets op te vangenquote:Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Wat zeggen ze nou, er heeft hier iemand zitten schijten?![]()
![]()
Zoiets verstond ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Wat zeggen ze nou, er heeft hier iemand zitten schijten?
Dat wordt nog leuk als ze de hoeven van die koeien staan te doen en de poep op hun wangen zitquote:Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Wat zeggen ze nou, er heeft hier iemand zitten schijten?.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Henk zal idd ook wel even moeten slikken
Henk meteen in het busje met z'n dames.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Henk toch ook homoquote:Op zondag 9 september 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Henk zal idd ook wel even moeten slikken![]()
![]()
Met Henk in een busje
ikganietdeopendeurintrappen ikganietdeopendeurintrappenquote:Op zondag 9 september 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Henk zal idd ook wel even moeten slikken![]()
Kandidaten zien er allemaal wel vrij normaal uit eigenlijk...
Hoop dat die Aad gaat flippen
Haters everywhere but I don't really care.![]()
ditquote:Op zondag 9 september 2012 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Aad is wel jaloers op de dames van Henk (ofzo)
Dit vind ik eigenlijk de allerleukste aflevering van het hele traject
Shocking he.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dit vind ik eigenlijk de allerleukste aflevering van het hele traject![]()
"Ja, ja, ja, ja, ja. Ja. Ja, ja."Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ja, ja, ja, ja, jaOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Overgang Erik naar Martin, Het had zo familie kunnen zijn![]()
Henriette lijkt een geblondeerde Agnes. Iets dikkere kop, zelfde brede bakkes.Haters everywhere but I don't really care.![]()
denk dat die het Ksenia complex heeft, gewoon een man willen hebben, kan niet iets met gevoel zijnquote:Op zondag 9 september 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon hele volzinnen, ik word er onpasselijk van.![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:41 schreef Pomodori het volgende:
De liefde van een man gaat door zn (k)hond.
![]()
Ik..... ben .... niet ......bang ......om ........mijn.....handen......vuil.....te .......maken.....in....tegen....deel....Haters everywhere but I don't really care.![]()
Dat is typisch boers wel he, meteen al denken over samenwonen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
mooie meid die Sharon, dat vindt Henk ook denk ik
Eerst afrekenen met de concurrentie.quote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
Spoetjes![]()
Sharon als je meeleest en het is niets met Henk geworden, PM me even![]()
![]()
Goed zo Henk vrouw doet de boodschappen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
En als ze haar naam niet zegt praat ze best normaalquote:
Iedereen zit hier te kwijlen op Sharon
Is ook omdat het veel praktischer is denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is typisch boers wel he, meteen al denken over samenwonen.
![]()
Praat zo traagquote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
Sharon doorJurjen niet, beetje slaapverwekkend.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
WAAR WAS EEN JURJENquote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
Sharon doorJurjen niet, beetje slaapverwekkend.
Zelfs de vrouwen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen zit hier te kwijlen op Sharon![]()
![]()
Idd, die naam is wat kamperig, zeker zoals ze het zelf zei.quote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En als ze haar naam niet zegt praat ze best normaalsig verwijderd door FA![]()
Wel sneu dat zo'n jonge knul dat denktquote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
Goed zo Henk vrouw doet de boodschappen.![]()
Jezus, ik hoop niet dat Jurjen doorgaat hoor, zo sloom. Die kan een halve zin zeggen in een uitzending.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Je zal maar zo desperate zijn dat je als jonge meid mee doet aan dit programma.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Aaadjuhhhh
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: