Henk ziet er ook beter uit dan Frank.quote:Op zondag 9 september 2012 13:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd of Henk beter uitziende dames heeft geselecteerd dan boer Frank van vorig jaar.
ditquote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Henk ziet er ook beter uit dan Frank.
quote:Op zondag 9 september 2012 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de kaplaarzen en de boerenkiel aan.
ik weet even niet wat ik hiervan moet denkenquote:
Anita ook niet.quote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frank zag er ook niet verkeerd uit!
Snel stoppen met denken. Graag.quote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik weet even niet wat ik hiervan moet denken
Ik blijf het jammer vinden dat de boerinnen na Agnesquote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frank zag er ook niet verkeerd uit!
Klinkt als een plofkoe in de maag.quote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
Ik heb geen tijd gehad om bij te komen van een overload aan BBQ.
Heb je weleens naar die oren gekeken? Ik vond haar niet veel knapper dan Annemarie hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat de boerinnen na Agnes![]()
![]()
niet bijster aantrekkelijk waren en die van vorig jaar was ook gewoon niet leuk..
Plofkoequote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt als een plofkoe in de maag.
okquote:
Fok! is het tweede scherm.quote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef svann het volgende:
Is hier nog een tweede scherm bij eigenlijk?
quote:
Neequote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je weleens naar die oren gekeken? Ik vond haar niet veel knapper dan Annemarie hoor.
Inderdaad alleen Agnes die Annemarie helemaal nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat de boerinnen na Agnes![]()
![]()
niet bijster aantrekkelijk waren en die van vorig jaar was ook gewoon niet leuk..
FOK! is het eerste scherm voor mij, tv is ondergeschiktquote:
"Leukquote:Op zondag 9 september 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh ja, dit wordt het smak smak smak drie-kussen-gedeelte.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |