SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Nee, je bent te laat. Jammer joh.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Esses het volgende:
Naamtopic (Y).
Thaboel, ff stats van vorige maand editen plz.
Ze heeft haar facebook verwijderd.quote:
Ik zie niets en van die site mag je niet hotlinken..quote:
awhquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zie niets en van die site mag je niet hotlinken..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zie niets en van die site mag je niet hotlinken..
Cheers!quote:
Whehehe, vetquote:
Ik ook!quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Maar dan wel in het wit, met de tekst aan de voorkant, zodat ik m'n bloes/jasje als een potloodventer kan opentrekken als zo'n trut weer onzin staat te blaten.
quote:
Likequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Esses het volgende:
Iets meer subforum gerelateerd:
[ afbeelding ]
Moet hij als katje er nog in zit niet op gaan zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Esses het volgende:
Iets meer subforum gerelateerd:
[ afbeelding ]
donateur of collectant?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:21 schreef Esses het volgende:
Kutdonateurs... Kijkt ze je gek aan als je zegt dat ze het geld voor het kankerfonds maar bij de overheid moet halen. Wil ze niet eens een bonnetje geven zodat het belastingsaftrekbaar is...
kut collectantquote:
Voel jij je even de grote man, omdat je een collectant af durft te bekken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:21 schreef Esses het volgende:
Kutdonateurs... Kijkt ze je gek aan als je zegt dat ze het geld voor het kankerfonds maar bij de overheid moet halen. Wil ze niet eens een bonnetje geven zodat het belastingsaftrekbaar is...
Och heb je mevrouw pisvlek ook weer. Nee, ik voel mij niet "de grote man". Collectanten moeten eens opzakken, vooral voor nutteloze, geldverslindende instellingen als het kankerfonds. Ga eens kijken waar het gedoneerde geld heen gaat... Ik weet niet of je ooit bij dergelijke instellingen bent geweest? Maar een commercieel bedrijf kan zo'n pand, met de dikke auto's op top locaties niet betalen. Daarnaast, ze krijgen al geld van mij omdat ik belasting betaal. Elke Nederlander doneert automatisch. Laat ze daar eerst maar eens fatsoenlijk mee om gaan. ANBI's.... Onzinorganisaties.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Voel jij je even de grote man, omdat je een collectant af durft te bekken.
Collectant bedoelde ik al in de tekst, dat was al duidelijk geworden. Waarom ik "bijdehand" doe? Ik vraag naar iets waar ik recht op heb, kan ze dat niet geven haalt ze het maar op een andere locatie. Misschien dat ze dan zelf ook gaat nadenken over hoe erg ze gebruikt word.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef EllaN het volgende:
Ik doneer ook niet om dezelfde reden, maar wat heeft het voor zin om bijdehand te gaan lopen doen tegen een donateur. Helpt het tegen de frustratie ofzo?
Hoe gaat het met je nieuwe opsta schema?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef BredeBradda het volgende:
En alweer 1e 2 uur die uitvallen, gaat lekker zo
Tssss, zo leer je nooit bijtijds op staan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef BredeBradda het volgende:
En alweer 1e 2 uur die uitvallen, gaat lekker zo
Ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe opsta schema?
Record gevestigd toen ik vanochtend om 7:57 wakker werd en om 8:00 normaal op m;n fiets zit, dikke adrenaline rush want wil natuurlijk niet telaat komenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe opsta schema?
Geen tanden poetsen, wel je haar doen? Wat een voorkeuren...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Record gevestigd toen ik vanochtend om 7:57 wakker werd en om 8:00 normaal op m;n fiets zit, dikke adrenaline rush want wil natuurlijk niet telaat komenUiteindelijk om 8:02 op de fiets. Geen tanden gepoetst en haar gedaan, ( dat dan wel ).
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Record gevestigd toen ik vanochtend om 7:57 wakker werd en om 8:00 normaal op m;n fiets zit, dikke adrenaline rush want wil natuurlijk niet telaat komenUiteindelijk om 8:02 op de fiets. Geen tanden gepoetst en haar gedaan, ( dat dan wel ).
Ja telaat komen of gewoon wat kauwgom naar binnen werkenquote:
Dan kom ik wel te laat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja telaat komen of gewoon wat kauwgom naar binnen werken
Waarom ben je niet gewoon om 0700 opgestaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja telaat komen of gewoon wat kauwgom naar binnen werken
Verslapen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gewoon om 0700 opgestaan?
Dat. Was vergeten m;n wekker te zetten voordat ik in slaap vielquote:
Te laat gemaakt dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat. Was vergeten m;n wekker te zetten voordat ik in slaap viel
Tsjah.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat. Was vergeten m;n wekker te zetten voordat ik in slaap viel
ja als je al te laat ben neem ik ook de tijd, tenzij het iets belangrijks isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Manneke, dat was ik gisteren ook, en werd maar 15 minuten ná mijn normale wekkertijd wakker. Had dus ruim genoeg tijd om fris en fruitig op kantoor te komen.
Nou, als ik mij verslaap dan is dat echt wel meer dan een kwartiertje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Manneke, dat was ik gisteren ook, en werd maar 15 minuten ná mijn normale wekkertijd wakker. Had dus ruim genoeg tijd om fris en fruitig op kantoor te komen.
Ik beweer ook niet dat ik mij verslapen heb, wél dat ik vergeten was mijn wekker te zettenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, als ik mij verslaap dan is dat echt wel meer dan een kwartiertje.
Dan verslaap ik mij dus. Sterker nog, als ik er niet minimaal 3 zet verslaap ik mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ik mij verslapen heb, wél dat ik vergeten was mijn wekker te zetten
Ik ben meestal net voor de wekkers (ja ook drie stuks) wakker, de wekkers zijn alleen maar om mij niet te verslapen als ik het te laat gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan verslaap ik mij dus. Sterker nog, als ik er niet minimaal 3 zet verslaap ik mij.
Dat dus idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Thaboel het volgende:
Tandjes poetsen is gewoon prio viezerik
Bij DEF zeker opdrukken met een tandenborstel in je gebitquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Thaboel het volgende:
Tandjes poetsen is gewoon prio viezerik
Zoek het belang van HPG-en maar eens opquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Bij DEF zeker opdrukken met een tandenborstel in je gebit
Nee serieus? :pquote:
Ik heb het ook moeten vragen hoorquote:
een soort woordenboek voor militairen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het ook moeten vragen hoor
U heeft ook geen ambities on bij def aan het werk te gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het ook moeten vragen hoor
Zie linkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
een soort woordenboek voor militairen?
Boekje met handige dingetjes en aantekening. Super handig!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
een soort woordenboek voor militairen?
Grappig, beetje een dagboek maken van je opleiding dus. Krijgt iedereen dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Pumatje het volgende:
je eigen boekske. Daar schrijf je alles in wat je leert tijdens de militaire opleiding, van burger naar militair. hoe je een schuilbivak maakt met eventuele tips, tot het opzetten van een wachtluisterpost.
Ook radiobediening tot het opbouwen van een aanval.
Ah, drie kwartier, dat gaat mij nog wel lukken vandaag te zienquote:
Ok ben benieuwd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Pumatje het volgende:
Nee, geen dagboek. Je gebruikt het echt om tevoorschijn te kunnen pakken voor een specifieke actie. Dus alles is functioneel. Hoe te knopen, hoe naar een andere radiofunctie te schakelen, hoe je taktieken toepast.Het is je eigen encyclopedie. Soort Mcguyver boekje.
ook kijkendequote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Bij DEF zeker opdrukken met een tandenborstel in je gebit
Ik niet, bij de laatste word ik wakker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben meestal net voor de wekkers (ja ook drie stuks) wakker, de wekkers zijn alleen maar om mij niet te verslapen als ik het te laat gemaakt hebt.
De enigen van wie ik dat hoor zijn of student of uitkeringstrekkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef Pumatje het volgende:
ik schrik me elke ochtend de pleuris van die wekkersfokking naar.
Doe een moord voor eens gewoon lekker wakker worden, zoals ik van sommige mensen hoor dat ze dat kunnen doordeweeks.
Je schrijft nog met een potlood?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Pumatje het volgende:
Studenten tijd was juist een ramp met wekkers. Was elke avond mijzelf weer aan het voorzien van heerlijke drank..daarom ging ik juist de dienst in. Dat ging echt niet meer goed![]()
Nu rook ik cubana's en kauw op lood
Onze F16's wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Refueling in the air
Doen/kunnen onze vliegtuigen dat eigenlijk
trainen ze dat ook nog, of is dat al wegbezuinigd?quote:
Ja, dat trainen ze nog. En gelukkig hebben we ook twee vliegtuigen die hen kunnen tanken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trainen ze dat ook nog, of is dat al wegbezuinigd?
En die vliegtuigen zelf dan? :pquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat trainen ze nog. En gelukkig hebben we ook twee vliegtuigen die hen kunnen tanken.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat trainen ze nog. En gelukkig hebben we ook twee vliegtuigen die hen kunnen tanken.
Hangen waarschijnlijk ook al van ducttape aan elkaarquote:
Gaat ons wel lukken. Maar we gaan verliezen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, nee, maar even serieus over de docu, ik kan mij de beelden van het 'brandende' schip nog goed herinneren, dit was een docu met achtergrond info die ik toen niet kende. Toch wel bewondering dat de Britten het voor elkaar gekregen hebben om binnen 3 weken battle-ready te zijn. Ik vrees dat ons dat nu niet meer gaat lukken als Chavez alsnog zijn ogen laat vallen op 'onze' eilanden.
Ik vermoed dat wel lukt hoor. 2x LPD + wat meuk erom heen. f-16's erbij. Vermoed dat we dat nog net kunnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, nee, maar even serieus over de docu, ik kan mij de beelden van het 'brandende' schip nog goed herinneren, dit was een docu met achtergrond info die ik toen niet kende. Toch wel bewondering dat de Britten het voor elkaar gekregen hebben om binnen 3 weken battle-ready te zijn. Ik vrees dat ons dat nu niet meer gaat lukken als Chavez alsnog zijn ogen laat vallen op 'onze' eilanden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat wel lukt hoor. 2x LPD + wat meuk erom heen. f-16's erbij. Vermoed dat we dat nog net kunnen.
Ik hoop dat Chavez zijn bek even dicht houd, en dat de politicie gaan inzien dat we rock-bottem zijn wat defensiebezuinigingen betreft. Maar ik vrees dat het overgrote deel van de medelanders daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Gaat ons wel lukken. Maar we gaan verliezen.
Of juist open trekt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat Chavez zijn bek even dicht houd, en dat de politicie gaan inzien dat we rock-bottem zijn wat defensiebezuinigingen betreft. Maar ik vrees dat het overgrote deel van de medelanders daar anders over denkt.
Hmm, zo kan je het natuurlijk ook zienquote:
We zijn gewoon op het punt beland dat blijbaar nederland vind dat def niet meer nodig is (quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat Chavez zijn bek even dicht houd, en dat de politicie gaan inzien dat we rock-bottem zijn wat defensiebezuinigingen betreft. Maar ik vrees dat het overgrote deel van de medelanders daar anders over denkt.
Ach, volgens de gemiddelde Nederlander komen de Fransen, Engelsen en Duitsers ons dan wel te hulpquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We zijn gewoon op het punt beland dat blijbaar nederland vind dat def niet meer nodig is () En ik vermoed helaas ook dat ze dit zullen blijven denken totdat er ergens FLINK die pleuris uitbreekt. Maar dan is het te laat.
Op 10 mei, 03:55, X-zeit, werden de wapenbestellingen van WO2 ook geleverd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We zijn gewoon op het punt beland dat blijbaar nederland vind dat def niet meer nodig is () En ik vermoed helaas ook dat ze dit zullen blijven denken totdat er ergens FLINK die pleuris uitbreekt. Maar dan is het te laat.
twitter:kon_marine twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:57:55Steun #defensie, stop #bezuinigingen. Teken de petitie op nederlandsteuntdefensie.nl . reageer retweet
Die alle 3 ook flink aan het bezuinigen zijn. Zoals in het stukje in het bezuinigings topic staat: Een officier van de Luchtrnobiele Brigade vraagt of ze soms Srebrenica vergeten zijn. Toen kwam de luchtsteun niet waarom Nederland had verzocht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, volgens de gemiddelde Nederlander komen de Fransen, Engelsen en Duitsers ons dan wel te hulp![]()
Ik weet wel dat mensen mij gek aankijken dat ik geretweet heb om de petitie Handen af van Defensie te tekenen.
Met bediening...quote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Op 10 mei, 03:55, X-zeit, werden de wapenbestellingen van WO2 ook geleverd.
En was dat niet een levering die we van de Duitsers kregen?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja ga slapen manquote:
Maar probeer dat maar eens aan de gemiddelde Nederlander uit te leggen, ik heb het laatst geprobeerd aan een Servische collega van mij. Men snapt níet dat het POLITIEKE beslissingen zijn om wél of géén luchtsteun te bieden. En NL is in dit geval de gebeten hond.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die alle 3 ook flink aan het bezuinigen zijn. Zoals in het stukje in het bezuinigings topic staat: Een officier van de Luchtrnobiele Brigade vraagt of ze soms Srebrenica vergeten zijn. Toen kwam de luchtsteun niet waarom Nederland had verzocht.
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Als hij dan is niets zei.quote:
Dat is 1quote:
Jij zou slapen.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:01 schreef BredeBradda het volgende:
Waar eerst hechtingen zaten, zitten nu 3 bulten op m;n kop, wtf
Ik ook... maar wtf:quote:
Heulemaal nietquote:
Na 12 september...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nu 12 september afwachten, of er daarna nog geld voor is
Klopt, en met 1 Europa krijgen we een veilige, stabiele, duurzame samenleving als ik de lijstrukkers mag geloven gisteren bij dat Carre debat...quote:Op woensdag 5 september 2012 07:47 schreef paintmeester het volgende:
Defensie is niet nodig. Alle problemen zijn op te lossen dmv diplomatie.
Ah, leesvoer voor bij de koffie.quote:
een of ander kloontje wat een twee jaar oud topic kicktquote:
Je werkt te hardquote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoorde vandaag dat collega's over mij geklaagd hadden
Zoiets jaquote:
Pauze bij ons ook eigen tijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef MaryMouse het volgende:
Een verschil van ruim 4 uur is ook wel erg groot. Pauzes zijn bij ons trouwens eigen tijd, of je nu een peukje buiten gaat roken of gaat lunchen.
Komt maar heel zelden in een werksituatie voor dat mensen zoiets rechtstreeks durven te zeggen.
Je collega's zullen niet blij zijn met een controleurquote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pauze bij ons ook eigen tijd.
Nee, mijn collega's waren er niet blij mee.
Mijn TC vermoedt dat men met de uren zit te sjoemelen. Zo niet, dan werken ze niet efficiënt, of wel erg traag als een slak.
Volgende week gaat hij een controleur sturen om te kijken wat die andere chauffeurs nu doen, en hoe ze het aanpakken.
Auto?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik ben er uit
Keuze voor mij is reeds gemaakt
Zullen ze idd niet blij mee zijn, maar ik ga mijn werkwijze toch echt niet aanpassen om hun te plezierenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je collega's zullen niet blij zijn met een controleur
[..]
Auto?
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen ze idd niet blij mee zijn, maar ik ga mijn werkwijze toch echt niet aanpassen om hun te plezieren
Auto ja, mijn keuze is gemaakt, ruimteverschil is maar 50 liter extra bij de Ford S-Max die duurder is in verbruik, wegenbelasting, verzekering, en aanschafprijs. Plus met de Eurotunnel kun je er geen dakkoffer opzetten omdat die dan hoger is dan 1,81 meter.
Yep, welke vind jij mooier?quote:
Ik vind ze allebei wel mooi, maar ik zou toch voor het panoramadak kiezenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, welke vind jij mooier?
[ afbeelding ]
of deze Mondeo? (maar dan in het zwart)
[ afbeelding ]
Ja ho eens ff, dat is de nieuwste versie, zoveel geld wil ik nu ook weer niet aan een auto gevenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel mooi, maar ik zou toch voor het panoramadak kiezen
Dan is het toch helemaal duidelijk, lijkt mij, dat het de mondeo gaat worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ho eens ff, dat is de nieuwste versie, zoveel geld wil ik nu ook weer niet aan een auto geven
Die we eerst op het oog hadden heeft dat dus niet, en geen navigatie, die mondeo wel. Die is trouwens ook nieuwer, 2009 ipv 2008 voor de S-Max.
Ohhh, ik kan vrijdag helaas niet naar Engeland om inkopen te doenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is het toch helemaal duidelijk, lijkt mij, dat het de mondeo gaat worden.
Whut, dat hebben jullie weken geleden al geplandquote:Op woensdag 5 september 2012 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, ik kan vrijdag helaas niet naar Engeland om inkopen te doen
Yep, maar ten eerste had ik me in de data vergist, en ten tweede, we hebben erg veel ziekteverzuim.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, dat hebben jullie weken geleden al gepland
Ah, sneu, maar goed (voor mij) te horen dat er wél inkopen gedaan gaan wordenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, maar ten eerste had ik me in de data vergist, en ten tweede, we hebben erg veel ziekteverzuim.
Dus Lotusss gaat vrijdag maar met haar broertje. Ze komen zaterdag terug, dan moet ik ook werken.
Yepquote:Op woensdag 5 september 2012 15:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, sneu, maar goed (voor mij) te horen dat er wél inkopen gedaan gaan worden
Huilende kinderen, puberende kinderen, dochters die marocs meenemen, kinderen die tot 30 jaar thuis wonen en als oppasopa fungeren.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:30 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Huilende kinderen, puberende kinderen, dochters die marocs meenemen, kinderen die tot 30 jaar thuis wonen en als oppasopa fungeren.
Een gouden toekomst ER, ik zeg doen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:30 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Huilende kinderen, puberende kinderen, dochters die marocs meenemen, kinderen die tot 30 jaar thuis wonen en als oppasopa fungeren.
Een gouden toekomst ER, ik zeg doen.
Hell no!quote:
Ongelukje zit in een klein hoekje :pquote:
Ik zie jeugdzorg al grijze haren groeien met ERquote:Op woensdag 5 september 2012 18:18 schreef Thaboel het volgende:
Een kleine bij Lotuss en ERIk zie het helemaal voor me
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:18 schreef Thaboel het volgende:
Een kleine bij Lotuss en ERIk zie het helemaal voor me
En dan expres tegen deurposten oplopend?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Toch kan ik mij verrassend genoeg ER wél voorstellen met een kleuter op zijn schouders.
Oh en Lotusss niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Toch kan ik mij verrassend genoeg ER wél voorstellen met een kleuter op zijn schouders.
Neu, Lotusss zie ik eerder zo'n koter een suikerklontje doordrenkt met jenever in zijn mond dauwen om stil te krijgenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh en Lotusss niet?
Nee maar inderdaad. ER met een kleine zie ik wel gebeuren ja.
Die auto komt er toch wel. Dus waarom niet gebruiken waar die voor gemaakt is?quote:
Transport dus, niet om naar de kinderopvang te brengenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die auto komt er toch wel. Dus waarom niet gebruiken waar die voor gemaakt is?
Wat dacht je van gewoon géén kinderen? Lijkt me een beter planquote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, Lotusss zie ik eerder zo'n koter een suikerklontje doordrenkt met jenever in zijn mond dauwen om stil te krijgen
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon géén kinderen? Lijkt me een beter plan
Nee, echt, moet er echt niet aan denken, echt totaal geen geduld mee, en m'n nachtrust verstoord terwijl ik toch al licht slaap.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is in ieder geval wél mijn plan
Ik heb een staafje in mijn arm laten rammen. Dus voorzorgsmaatregelen zijn genomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Ongelukje zit in een klein hoekje :p
Lijf gaat die afstoten. Littekenweefselvorming. Ongelukje, klein hoekje.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb een staafje in mijn arm laten rammen. Dus voorzorgsmaatregelen zijn genomen.
Dat vind ik jammerquote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is in ieder geval wél mijn plan
Nou ErwinRommel, we moeten alleen nog maar seksen als we kinderen willen verwekken.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Lijf gaat die afstoten. Littekenweefselvorming. Ongelukje, klein hoekje.
Kinderen zijn pas leuk als ze 18+ zijn en je een normaal gesprek mee kunt voerenquote:
Sex is vies. En trouwens zonder huwelijk is het verboden!!!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ErwinRommel, we moeten alleen nog maar seksen als we kinderen willen verwekken.
Want zo kan je elke vorm van anticonceptie wel afknallen.
Jij neemt gewoon dat staafje, de pil, en ik doen een kapotje om. Moeten we zeker veilige zeks hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ErwinRommel, we moeten alleen nog maar seksen als we kinderen willen verwekken.
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een spiraaltje en een vrouwencondoom en een pessarium met zaaddodende crème en na afloop natuurlijk elke keer "preventief" de morning-after pil slikken.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij neemt gewoon dat staafje, de pil, en ik doen een kapotje om. Moeten we zeker veilige zeks hebben
Zou ik elke maand doen ivm. abortus termijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een spiraaltje en een vrouwencondoom en een pessarium met zaaddodende crème en na afloop natuurlijk elke keer "preventief" de morning-after pil slikken.
En elke maand verplicht 2 zwangerschapstesten. Want het zou kunnen zijn dat er een valse uitslag komt...
Want u bent gynaecoloog en/of onderzoeker in de farmaceutische industrie?quote:
Dat staat er toch.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Zou ik elke maand doen ivm. abortus termijn.
Nee. Maar dat is ook niet relevant.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Want u bent gynaecoloog en/of onderzoeker in de farmaceutische industrie?
Oh, sorry. Dacht elke 2 maand 1. Lees foutje.quote:
Als het na jaren onderzoek op de Nederlandse markt komt, dan ben ik er zeker van dat het doet wat het belooft. Het is veiliger dan de pil omdat je die kan vergeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is ook niet relevant.
[..]
Oh, sorry. Dacht elke 2 maand 1. Lees foutje.
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef hoogvlieger het volgende:
Bazenuitspraak van HV: "Toch super mooi zo'n klein ventje, daar kan je alles mee doen wat je wil"
Ik zeg niet dat een staafje niet werkt. Even goed gaan lezen. Op het moment dat je door een bloedprikactie een littekenweefselcyste kunt krijgen kan dat ook wel door het inbrengen van een staafje. Ik schetste inderdaad een doem scenario, maar zoals ik zei: Een ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als het na jaren onderzoek op de Nederlandse markt komt, dan ben ik er zeker van dat het doet wat het belooft. Het is veiliger dan de pil omdat je die kan vergeten.
Na het inbrengen is er een hechting geplaatst om te voorkomen dat het eruit gedrukt wordt.
En nee, is niet veilig tijdens en vlak na gebruik antibiotica, maar dat is bij alle hormonale anticonceptiva zo.
Zoals suikerklontjes met jenever geven!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef hoogvlieger het volgende:
Bazenuitspraak van HV: "Toch super mooi zo'n klein ventje, daar kan je alles mee doen wat je wil"
De dubbelzinnigheid sloeg eigenlijk ergens anders op....quote:Op woensdag 5 september 2012 18:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals suikerklontjes met jenever geven!
D'ohquote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De dubbelzinnigheid sloeg eigenlijk ergens anders op....
Ja, heet geen batstaf maar wel vergelijkbaarquote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef Pumatje het volgende:
zijn er hier nog meer lui die in een batstaf of ciestaf werken?
Ja, ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef Pumatje het volgende:
zijn er hier nog meer lui die in een batstaf of ciestaf werken?
Neem aan dat je ook een studie doet? Of hebben jullie het enorm druk?quote:
Hij heeft zelfs tijd voor voltijd onderwijsquote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Neem aan dat je ook een studie doet? Of hebben jullie het enorm druk?
Vrij rustig. Geen zak te doen eigenlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Neem aan dat je ook een studie doet? Of hebben jullie het enorm druk?
Wij vallen tot nu toe goed buiten schot, daardoor wat meer rust.. maar door de voertuigen pool verwacht ik ook geen veel tijd kwijt te zijn aan onderhoud. Beetje jammer..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef paintmeester het volgende:
Reorganisatie jongen, welke staf heeft het niet druk met die onzin![]()
Ik kon deze week alle FUBE's aanpassen naar het commentaar van formatiebeheer. Kon lekker tot 23:15 overwerken
Klinkt als een leuk baantje.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef paintmeester het volgende:
Reorganisatie jongen, welke staf heeft het niet druk met die onzin![]()
Ik kon deze week alle FUBE's aanpassen naar het commentaar van formatiebeheer. Kon lekker tot 23:15 overwerken
samequote:Op woensdag 5 september 2012 20:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vrij rustig. Geen zak te doen eigenlijk.
quote:
Whehehe, maar dat is een kerncompetentie, flexibiliteit.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef paintmeester het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat werkje stond in ieder geval niet in mijn FUBE
De kerncompetentie in deze was: Omgaan met teleurstellingen - niveau 4quote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Whehehe, maar dat is een kerncompetentie, flexibiliteit.
Zet maar in je POP.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Whehehe, maar dat is een kerncompetentie, flexibiliteit.
Persoonlijk Ontwikkelings Prutswerk?quote:
Alleen de steller.quote:
Ik heb een keer zoiets met LBB gedaan... Of was dat het IOP??quote:
Nou, bij elke f*cking sollicitatie weer meesturen.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik heb een keer zoiets met LBB gedaan... Of was dat het IOP??
Afkortingen
Als je daadwerkelijk ook maar 1 persoon hebt die gesolliciteerd hebtquote:Op woensdag 5 september 2012 20:33 schreef paintmeester het volgende:
aahhh ik snap het. Dat hele solliciteren moeten ze ook maar eens de deur uit doen.
Gewoon voorkeur aangeven en geplaatst worden, klaar.
Ik krijg elke keer bij een nieuwe werknemer 1 sollicitant. Snel klaar
Kwestie van een legpuzzel. Als P&O je niet beschikbaar maakt kom je niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk ook maar 1 persoon hebt die gesolliciteerd hebt
Helaas, helaas, helaas kan ik dat niet zeggen. Je solliciteerd je suf, 150 man per vacature, 5 man op gesprek, en het circus begint weer opnieuw.
Met andere woorden een wassen neus, sollicitaties zijn bullshit en jullie maken je eigen regels. Duidelijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Kwestie van een legpuzzel. Als P&O je niet beschikbaar maakt kom je niet.
Alles te maken met vrijval datum/ beschikbaar e.d.
Architect van je eigen carrière he, bullshitVerplichte nummertjes horen erbij
[façade] Nee wij houden ons netjes aan de regels [/façade]quote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Met andere woorden een wassen neus, sollicitaties zijn bullshit en jullie maken je eigen regels. Duidelijk.
Nee duidelijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
[façade] Nee wij houden ons netjes aan de regels [/façade]
Op wat losse zooi regelen voor bat.quote:
Wie wel?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, ik heb daar nog niets in staan...
En je staat dus morgen wél om 0700 op?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:46 schreef BredeBradda het volgende:
Trusten, weer eerste 2 uur vrij morgen_!
Met de eerste twee uur vrij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je staat dus morgen wél om 0700 op?
Gister ook al he, dont worryquote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je staat dus morgen wél om 0700 op?
Eh, ja.quote:
Ik maak mij over mijzelf geen zorgenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Gister ook al he, dont worry
Helaas noodzakelijk voor opleidingenquote:
Je had 1 uur en 23 minuten kunnen sporten en/of lerenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:22 schreef BredeBradda het volgende:
Wat is het toch saai als je al 1.23 uur niks te doen hebt
Komt het ooit nog goed met die jongen?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je had 1 uur en 23 minuten kunnen sporten en/of leren
Leerwerk had ik niet, en een paar push-ups en sit-ups waren genoeg voor de ochtendquote:Op donderdag 6 september 2012 09:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je had 1 uur en 23 minuten kunnen sporten en/of leren
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt het ooit nog goed met die jongen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Leerwerk had ik niet, en een paar push-ups en sit-ups waren genoeg voor de ochtend
je hebt rust en je hebt rust....quote:Op donderdag 6 september 2012 10:28 schreef paintmeester het volgende:
Rust momentje is onderdeel van training he....
Tuurlijk, 1e en 2e rust namelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
je hebt rust en je hebt rust....
Ja ik ga zeker een uur hardlopen in de ochtend als ik daarna naar school moetquote:
Goeie troll die MMXXMXMXMMMXXX.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
Hier ER, dit is wel iets voor jou.
[ afbeelding ]
hehehequote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
Hier ER, dit is wel iets voor jou.
[ afbeelding ]
hmmmm. Moet ik nog uien voor je kopen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik sta op de "eerder-naar-huis-lijst" maar denk niet dat ik het verlossende telefoontje krijg...
Kan ze janken.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmm. Moet ik nog uien voor je kopen?
Ik ben ook nog (ongepland) aan het werk hoorquote:
De wens is de vader van de gedachte?quote:
Jezus christus, ik bedoelde gewoon op het effect wat uien op ogen hebben. Kleinzerig kind. Het water stroomt mij altijd met stralen uit de ogen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte?
Huilliequote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Jezus christus, ik bedoelde gewoon op het effect wat uien op ogen hebben. Kleinzerig kind. Het water stroomt mij altijd met stralen uit de ogen.
Over de rug van echte veteranen dus zichzelf mooi voordoen. Walgelijke vent. Meer zeg ik er niet over!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef Esses het volgende:
Via AJ. http://roermond.dichtbij.(...)oedselbank-te-moeten
Hoe denk je dat het in de opleiding zal gaan?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker een uur hardlopen in de ochtend als ik daarna naar school moet
Rubje kom d'r maar in.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef Esses het volgende:
Hij verwacht ontbijt op bedquote:Op donderdag 6 september 2012 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het in de opleiding zal gaan?
Jammer dat het niet strafbaar isquote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef Esses het volgende:
Tjah, is dat wel echt zo.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over de rug van echte veteranen dus zichzelf mooi voordoen. Walgelijke vent. Meer zeg ik er niet over!
Geen idee. Dit is de eerste keer dat ik over de man lees.quote:
Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is de eerste keer dat ik over de man lees.
quote:
dankiquote:
Mazzel.quote:
Wat is het?quote:
quote:
Je was op zoek naar grottenbier en kwam dit tegenquote:
Vriend kwam er mee aanzetten toen ik zei dat k geen pils meer hadquote:Op donderdag 6 september 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je was op zoek naar grottenbier en kwam dit tegen
Zie ik mijn vrienden toch liever aankomen zetten met bijv.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vriend kwam er mee aanzetten toen ik zei dat k geen pils meer had
Geen bier tegenover bier... Keus is snel gemaaktquote:Op donderdag 6 september 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie ik mijn vrienden toch liever aankomen zetten met bijv.
[ afbeelding ]
Dat is arremoequote:Op donderdag 6 september 2012 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geen bier tegenover bier... Keus is snel gemaakt
Ah, leuke vuurwerkshow?quote:
Ho ho, gratis bier. Mooie dingen.quote:
Jup, het nodige tokkie volk was er helaas wel weer om met ziektes door de film heen te schreeuwen.quote:
film/vuurwerk? Klinkt als een slechte hollywood filmquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jup, het nodige tokkie volk was er helaas wel weer om met ziektes door de film heen te schreeuwen.
Is ook geen echte film natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
film/vuurwerk? Klinkt als een slechte hollywood film
Ow, wacht, je bent naar een X-bios gegaan om een natuurfilm te zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:03 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Is ook geen echte film natuurlijkMaar ik film zeg maar voor nieuwsberichtjes op een forum/ niet professioneel ofzo.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, wacht, je bent naar een X-bios gegaan om een natuurfilm te zien
Porno m'n jong, porno.quote:
quote:
't is nog een spijkerbroekje van 15 jaar hèquote:
Nee 't enige wat ik hier snap is dat jullie mij grappen zitten te maken waar ik niks van snapquote:
Weet jij het verschil tussen lego en sex?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee 't enige wat ik hier snap is dat jullie mij grappen zitten te maken waar ik niks van snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |