SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Nee, je bent te laat. Jammer joh.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Esses het volgende:
Naamtopic (Y).
Thaboel, ff stats van vorige maand editen plz.
Ze heeft haar facebook verwijderd.quote:
Ik zie niets en van die site mag je niet hotlinken..quote:
awhquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zie niets en van die site mag je niet hotlinken..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zie niets en van die site mag je niet hotlinken..
Cheers!quote:
Whehehe, vetquote:
Ik ook!quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Maar dan wel in het wit, met de tekst aan de voorkant, zodat ik m'n bloes/jasje als een potloodventer kan opentrekken als zo'n trut weer onzin staat te blaten.
quote:
Likequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Esses het volgende:
Iets meer subforum gerelateerd:
[ afbeelding ]
Moet hij als katje er nog in zit niet op gaan zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Esses het volgende:
Iets meer subforum gerelateerd:
[ afbeelding ]
donateur of collectant?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:21 schreef Esses het volgende:
Kutdonateurs... Kijkt ze je gek aan als je zegt dat ze het geld voor het kankerfonds maar bij de overheid moet halen. Wil ze niet eens een bonnetje geven zodat het belastingsaftrekbaar is...
kut collectantquote:
Voel jij je even de grote man, omdat je een collectant af durft te bekken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:21 schreef Esses het volgende:
Kutdonateurs... Kijkt ze je gek aan als je zegt dat ze het geld voor het kankerfonds maar bij de overheid moet halen. Wil ze niet eens een bonnetje geven zodat het belastingsaftrekbaar is...
Och heb je mevrouw pisvlek ook weer. Nee, ik voel mij niet "de grote man". Collectanten moeten eens opzakken, vooral voor nutteloze, geldverslindende instellingen als het kankerfonds. Ga eens kijken waar het gedoneerde geld heen gaat... Ik weet niet of je ooit bij dergelijke instellingen bent geweest? Maar een commercieel bedrijf kan zo'n pand, met de dikke auto's op top locaties niet betalen. Daarnaast, ze krijgen al geld van mij omdat ik belasting betaal. Elke Nederlander doneert automatisch. Laat ze daar eerst maar eens fatsoenlijk mee om gaan. ANBI's.... Onzinorganisaties.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Voel jij je even de grote man, omdat je een collectant af durft te bekken.
Collectant bedoelde ik al in de tekst, dat was al duidelijk geworden. Waarom ik "bijdehand" doe? Ik vraag naar iets waar ik recht op heb, kan ze dat niet geven haalt ze het maar op een andere locatie. Misschien dat ze dan zelf ook gaat nadenken over hoe erg ze gebruikt word.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef EllaN het volgende:
Ik doneer ook niet om dezelfde reden, maar wat heeft het voor zin om bijdehand te gaan lopen doen tegen een donateur. Helpt het tegen de frustratie ofzo?
Hoe gaat het met je nieuwe opsta schema?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef BredeBradda het volgende:
En alweer 1e 2 uur die uitvallen, gaat lekker zo
Tssss, zo leer je nooit bijtijds op staan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef BredeBradda het volgende:
En alweer 1e 2 uur die uitvallen, gaat lekker zo
Ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe opsta schema?
Record gevestigd toen ik vanochtend om 7:57 wakker werd en om 8:00 normaal op m;n fiets zit, dikke adrenaline rush want wil natuurlijk niet telaat komenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe opsta schema?
Geen tanden poetsen, wel je haar doen? Wat een voorkeuren...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Record gevestigd toen ik vanochtend om 7:57 wakker werd en om 8:00 normaal op m;n fiets zit, dikke adrenaline rush want wil natuurlijk niet telaat komenUiteindelijk om 8:02 op de fiets. Geen tanden gepoetst en haar gedaan, ( dat dan wel ).
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Record gevestigd toen ik vanochtend om 7:57 wakker werd en om 8:00 normaal op m;n fiets zit, dikke adrenaline rush want wil natuurlijk niet telaat komenUiteindelijk om 8:02 op de fiets. Geen tanden gepoetst en haar gedaan, ( dat dan wel ).
Ja telaat komen of gewoon wat kauwgom naar binnen werkenquote:
Dan kom ik wel te laat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja telaat komen of gewoon wat kauwgom naar binnen werken
Waarom ben je niet gewoon om 0700 opgestaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja telaat komen of gewoon wat kauwgom naar binnen werken
Verslapen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gewoon om 0700 opgestaan?
Dat. Was vergeten m;n wekker te zetten voordat ik in slaap vielquote:
Te laat gemaakt dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat. Was vergeten m;n wekker te zetten voordat ik in slaap viel
Tsjah.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat. Was vergeten m;n wekker te zetten voordat ik in slaap viel
ja als je al te laat ben neem ik ook de tijd, tenzij het iets belangrijks isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Manneke, dat was ik gisteren ook, en werd maar 15 minuten ná mijn normale wekkertijd wakker. Had dus ruim genoeg tijd om fris en fruitig op kantoor te komen.
Nou, als ik mij verslaap dan is dat echt wel meer dan een kwartiertje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Manneke, dat was ik gisteren ook, en werd maar 15 minuten ná mijn normale wekkertijd wakker. Had dus ruim genoeg tijd om fris en fruitig op kantoor te komen.
Ik beweer ook niet dat ik mij verslapen heb, wél dat ik vergeten was mijn wekker te zettenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, als ik mij verslaap dan is dat echt wel meer dan een kwartiertje.
Dan verslaap ik mij dus. Sterker nog, als ik er niet minimaal 3 zet verslaap ik mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ik mij verslapen heb, wél dat ik vergeten was mijn wekker te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |