SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers
• inkie1010
• Muck
• QTPi
• Smittend
• Sonja27
• Vava
• Vonkenboer
• Wendytje
• Loqi
• iFries
• daantje1044
• charmed_angel
• Guppyfriend
• lyron
• Luthien87
• Lienzz
• tdrone
• Serinde
• snoekiesnoeksnoek
• Dandilion
• Bos81
• automatic_
• Stephanie1990
• RiesAmaris
• Finland
• Janeway
• DeLuna
• Poesopstokje
• Jum
• Kaasmuisje
• zoeperzazke
• KwadeAfdronk
Waar zijn de vorige deeltjes gebleven
Die zijn hier!
Heb je de laatste post? Open dan even een nieuw topic. De OP vind je hier!
[ Bericht 4% gewijzigd door BrandX op 06-09-2012 18:46:20 ]Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
En gebruikte senseo padjes ?quote:3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
Is er serieus een Round Robin gaande voor gebruikte Senseo padjes?quote:
Van harte gefeliciteerdquote:
» Sent: 171 postcardsquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:58 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerdOp hoeveel staat de score inmiddels?
Ik zie hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:35 schreef Phone het volgende:
Eerste 5 kaartjes geschreven, er zitten wel verschrikkelijke adressen tussen waar ik half dyslectisch van wordt
Dat is snel! Ik vond nog wat postzegels, dus heb nog even geen bestelling gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:56 schreef Bos81 het volgende:
O ja de postzegels van pmk zijn vandaag al ontvangen (had ze naar het huis van pa gestuurd)![]()
Echt bijzonder he, als dat gebeurt. Net van mij ook een naar China die er 92 dagen over had gedaan! Ik ga me dan altijd helemaal af lopen vragen wat er in de tussentijd mee gebeurd is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Een van mijn verstuurde kaartjes is na 80 dagen aangekomen in China
Ik heb er toch al 1 kaart van gekregen en ook al een paar met pinguins verstuurdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil pinguïns maar die krijg ik niet, haha
(wat ik ook wel snap... zijn lastige diertjes)
Jaloers!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er toch al 1 kaart van gekregen en ook al een paar met pinguins verstuurd
Ik krijg er alleen maar jeuk vanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb datzelfde met konijnenkaartjeswordt ik ook altijd helemaal blij van
Jeeeeejquote:Op woensdag 5 september 2012 09:48 schreef Finland. het volgende:
Jaj, ik ga vanmiddag een printer kopen die ook kan scannen en kopiëren. Hoef ik geen foto's meer te maken van mijn kaarten.
Bijna alle kaarten die ik ontvangen heb zijn inmiddels gefotografeerd, ze moeten alleen nog even geüpload worden. Moet ook zeggen dat ik er vaak geen haast bij heb hoor, dat fotograferen of scannen, als ik weer een leuk stapeltje heb dan doe ik dat weer.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:11 schreef inkie1010 het volgende:
Ik scande eerder ook al mijn kaarten, maar ben daar mee gestopt, het werd zoveel werk, dat ik het niet meer leuk vond en het een soort 'moeten' werd...
Ik heb al m'n kaarten op de binnenkant van de deur van de kelderkast gehangen. Dan zie ik ze elke keer als ik de deur open doe (wat best vaak is) en soms laat ik 'm ook gewoon open staan. Maar het klopt wel dat het heel druk overkomt, dus dan is 't fijn dat je er niets van ziet als de deur dicht is. Ideale oplossing wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 september 2012 03:13 schreef Jum het volgende:
Kreeg thuis commentaar: manlief vond alle kaarten op de radiator toch wel erg druk overkomen. Misschien dat ik ook maar zo'n foto-album moet gaan halen.....
Maar op den duur is je deur te klein hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef penelopei_a het volgende:
[..]
Ik heb al m'n kaarten op de binnenkant van de deur van de kelderkast gehangen. Dan zie ik ze elke keer als ik de deur open doe (wat best vaak is) en soms laat ik 'm ook gewoon open staan. Maar het klopt wel dat het heel druk overkomt, dus dan is 't fijn dat je er niets van ziet als de deur dicht is. Ideale oplossing wat mij betreft.
Nooit. Ik stuur ansichtkaarten, geen brieven, dus ik vind een envelop een beetje onzin.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef Phone het volgende:
Stoppen jullie kaarten in een envelop of niet ?
Poll: Envelop ?
• Ja
• Nee
• Hangt van soort kaart af
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat dus..quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Nooit. Ik stuur ansichtkaarten, geen brieven, dus ik vind een envelop een beetje onzin.
Ieuw nachtmerrie achtig.. Die had ik niet leuk gevonden zeg..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag kreeg ik deze![]()
[ afbeelding ]
Ik heb net al een kaartje gekocht daarvoorquote:Op donderdag 6 september 2012 08:15 schreef Keshet het volgende:
Gisteren had ik een kaartje uit Wit-Rusland en 1 uit Polen binnen. Beide leuk!
Misschien is dit een actie waar meer mensen uit dit topic aan mee willen doen? Verjaardagskaart voor mijn moeder
Nee, DM werkt amper op mobiel.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:21 schreef Mucha-Girl het volgende:
Automatic_, jij had me gisteren ge-PMt, kun je straks even via DM contact met mij opnemen ajb? Thank joe!
Ok, ja, wist niet dat je op mobiel zat.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, DM werkt amper op mobiel.
Ik heb de OP aangepast in de wiki
Vielen dank voor de snelle replyquote:Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef BrandX het volgende:
OP is gefixed zoals in de PM gevraagd werd
We are here to serverquote:Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Vielen dank voor de snelle reply
toevallig van user Starsun?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag kreeg ik deze![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, had het met liefde willen doen hoor, maar er was geen sprake van dat dat moest in het vorige topic, dus ik heb gewoon lukraak een nieuw topic geopend eigenlijk. Mijn fout misschien, sorry.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar dan moet degene die een topic opent wel aanpassingen doorvoerenEr waren een aantal linkjes/winkeltjes die moet meer werkte en dat heb ik aangepast. Dus daar is de wiki wel handig voor
Als er nu niets aangepast hoeft te worden, dan is de huidige functie idd ideaal
Nee, van Miss_Bell...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
toevallig van user Starsun?
mijn dochtertje kreeg van hem deze http://www.postcrossing.com/postcards/CN-658790
[ afbeelding ] en toen was ze pas 6 maanden oud. Ik vind zijn kaarten echt doodeng!
Het is gewoon een enge fotoquote:Op donderdag 6 september 2012 19:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, van Miss_Bell...
Wat is er nou eng aan Blythe poppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent bij de Ikea geweestquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:13 schreef janeway het volgende:
Wauw Arabische Emiraten.. Dat is echt een toffe..
Ik heb weer wat kaartjes binnen een titanic filmposter kaart.. Best leuk. Misschien dat ik kaarten van filmposters ga sparen..
Zoon lief heeft een kaartje verstuurd en na het registreren had het kaartje binnen het uur 19 fav meldingen.. Zo leuk is dat
hier is het kaartje
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1414373
Ik ben benieuwd wat er nog gaat komen..Mijn balans is weer bijna gelijk.. En nog 5 kaarten onderweg.. Dus ik ga binnenkort weer wat aanvragen...
Hee, even tussendoor; ik had jouw kaartje ontvangen (van harte gefeliciteerd aan je vriendin trouwens!quote:Op zondag 9 september 2012 12:34 schreef Seraphina het volgende:
Iedere keer als ik dit topic open op deze pagina (want de laatste) kijken die enge poppen me aan hahaha!
Vandaag zijn 2 kaartjes geregistreerd, dus ik mag weer sturen, Wit-Rusland en Ukraïne, niet zo origineel maar wel leuke en niet super veeleisende profielen, dus ik mag zelf een beetje wat gaan uitzoeken.
Komt bij jou de post op zondag?quote:Op zondag 9 september 2012 15:58 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Hee, even tussendoor; ik had jouw kaartje ontvangen (van harte gefeliciteerd aan je vriendin trouwens!), maar een kaartje terug komt er komende week aan, simpelweg nog geen tijd voor gehad.
Hier vanmorgen weer DRIE kaarten in de bus, geweldig zeg
Nee, maar ik was het hele weekend weg, dus heb vanmorgen pas in de brievenbus kunnen kijkenquote:
Ah vandaarquote:Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Nee, maar ik was het hele weekend weg, dus heb vanmorgen pas in de brievenbus kunnen kijken
..stop ik met Postcrossing. Bijna 1200 dagen lol van gehad, maar het is goed geweest.quote:Your mailbox
» Sent: 399 postcards
» Received: 399 postcards
Van mij mag dat kaartje wel in een spoiler. Gruwel van die poppenogen!!!quote:Op zondag 9 september 2012 12:34 schreef Seraphina het volgende:
Iedere keer als ik dit topic open op deze pagina (want de laatste) kijken die enge poppen me aan hahaha!
Wow...!quote:Op zondag 9 september 2012 17:17 schreef Melochan het volgende:
En met deze stats..
[..]
..stop ik met Postcrossing. Bijna 1200 dagen lol van gehad, maar het is goed geweest.
Mooie stats!quote:Op zondag 9 september 2012 17:17 schreef Melochan het volgende:
En met deze stats..
[..]
..stop ik met Postcrossing. Bijna 1200 dagen lol van gehad, maar het is goed geweest.
Mooie stats! Maar wat is de reden dat je gaat stoppen? Is er na drie jaar een soort van verzadigingspunt, dat je het allemaal wel gezien hebt?quote:Op zondag 9 september 2012 17:17 schreef Melochan het volgende:
En met deze stats..
[..]
Het is een Nederlander, hij krijgt de meest standaard postzegel die ik heb.quote:I joined Postcrossing to extend my stamp collection, so please use some nice stamps, n o t the standard stamps.
and please put the card in an envelope so I can more easely remove the stamps
Hij krijgt helemaal geen envelop.quote:
Leuk voor zijn verzameling!quote:Op maandag 10 september 2012 10:21 schreef Keshet het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen envelop.Ik word een beetje recalcitrant van dit soort mensen. Hell, misschien vergeet ik de postzegel wel. Krijgt 'ie zo'n strafportokaartje gratis en voor niks erbij.
Hahahaquote:Op maandag 10 september 2012 10:21 schreef Keshet het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen envelop.Ik word een beetje recalcitrant van dit soort mensen. Hell, misschien vergeet ik de postzegel wel. Krijgt 'ie zo'n strafportokaartje gratis en voor niks erbij.
Hier gaan de hurrays ook redelijk hard.quote:Op maandag 10 september 2012 14:32 schreef automatic_ het volgende:
Wat grappigDe kaartjes beginnen nu een beetje binnen te druppelen. Vrijdag 1, zaterdag 2 en vandaag weer 2!
Helaas gaat er een kaartje naar Taiwan verlopen
Jij bent al wel lang lid!quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Maariek het volgende:
Natuurlijk!
http://www.postcrossing.com/postcards/GB-356491
Ja weet ik, ik had toen een account gemaakt met de bedoeling dat ik er iets mee ging doen, maar uiteindelijk ben ik het gewoon weer vergeten totdat ik iets las over Postcrossing en me bedacht dat ik daar ook nog een account op hadquote:
En ze woont aan de juiste kant van de rivierenquote:
Haha, grappig!quote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Maariek het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik had toen een account gemaakt met de bedoeling dat ik er iets mee ging doen, maar uiteindelijk ben ik het gewoon weer vergeten totdat ik iets las over Postcrossing en me bedacht dat ik daar ook nog een account op had
Hell yeahquote:Op maandag 10 september 2012 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ze woont aan de juiste kant van de rivieren![]()
Wil soms helpen een oproepje in je profiel te zetten. Als diegene zich afvraagt waar de registratie blijft ziet ie dat vanzelf staan. Een keer succes mee gehad, een keer helaas ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:34 schreef Mucha-Girl het volgende:
Zo, een hoop gebeurd weer hier; ik sta inmiddels op 6 kaarten registered, er zijn er nog 6 onderweg en ik heb er ook 6 ontvangen.
Eigenlijk 7, maar ik had meteen een niet zo'n leuke primeur; de eerste kaart zonder I.D. Het zijn er twee, verstuurd door dezelfde sender uit Rusland. Met twee afbeeldingen van kunstwerken van Alphonse Mucha, degene naar wie ik hier vernoemd ben. Dus dat is simpelweg![]()
![]()
![]()
x oneindig
Ik heb geen idee...:o Volgens mij heb ik er ook geen meer. Maar ze zijn gemaakt door anjokan-fotografie.nlquote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef Herfstblad het volgende:
Is die foto toevallig gemaakt op de boekenmarkt van Deventer?
Leuk kaartje trouwens.
Die is leuk jaquote:
Pfff, dat is wel heel lame, een beetje reclame lopen maken voor je bedrijf.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:46 schreef Mucha-Girl het volgende:
een ad-card van het eigen bedrijf van meneer....
Vooral omdat het een kaart was met twee Maleisische meneren erop:quote:Op donderdag 13 september 2012 16:12 schreef lunapuella het volgende:
Hier vandaag weer twee kaarten binnen; eentje uit Taiwan met alleen adres en ID erop, verder niks. Toch een beetje jammer. Gelukkig was de tweede leuker; een kaart uit Münster met een heel verhaal in het Duits erop. Dat vind ik leuk, want ik wil mijn Duits oefenen.
[..]
Pfff, dat is wel heel lame, een beetje reclame lopen maken voor je bedrijf.
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:13 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Vooral omdat het een kaart was met twee Maleisische meneren erop:
[ afbeelding ]
Other than that was ik wel blij met de kaarten tot nu toe
Mooie kaarten!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:45 schreef automatic_ het volgende:
Twee kaartjes binnen:
De eerste komt uit Estland en dat is ook mijn eerste kaartje. Ook erg mooi! Wel via die samsung site, maar ik vind dat niet zo ergKaartje heeft er ook maar 3 dagen over gedaan
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/EE-139431
De tweede komt uit Engeland. Beetje jammer dat er alleen op staat "Happy Postcrossing". Bij het kaartje uit Estland staat tenminste een heel verhaal
Deze heeft er, volgens de site, 9 dagen over gedaan, maar de poststempel is van 12 september, haha. Dus eigenlijk zijn het maar 2 dagen
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/GB-358025
Onwijs leuk dat leesplankje!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom net een leuk kaartje tegen op een site!
http://www.pp-junkie.com/wendysign-leesplankje-p-3267.html
Ik vind ze alleen een beetje duur voor PC
http://www.uniekepostkaarten.nl/c-547845/postkaarten-los/
Jij hebt precies de zegels besteld die ik eerdaags ook wil gaan bestellen. Die Rundveerassen en de 'Beleef de seizoenen' zegels bedoel je denk ik he?quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Sokkepok het volgende:
Net de Postcrossing zegels besteld en een setje met koeien en eentje met bloemen
Eens kijken wie ik daar binnenkort allemaal blij mee kan maken ^^
Jep! ^^quote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef RiesAmaris het volgende:
[..]
Jij hebt precies de zegels besteld die ik eerdaags ook wil gaan bestellen. Die Rundveerassen en de 'Beleef de seizoenen' zegels bedoel je denk ik he?
Zijn die koeien etc ook speciaal qua europa/wereld?quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Sokkepok het volgende:
Net de Postcrossing zegels besteld en een setje met koeien en eentje met bloemen
Eens kijken wie ik daar binnenkort allemaal blij mee kan maken ^^
Nope, zijn gewoon met 50 cent waardequote:Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zijn die koeien etc ook speciaal qua europa/wereld?
Argh, ik probeer dat nu al een half jaar en ik loop het steeds mis -_-'quote:
Wel uit Australie!quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef penelopei_a het volgende:
Ik heb 't eerste kaartje gehad waar ik niets mee heb. Vind 'm een beetje scary. Wel een leuke uitleg op de achterkant.
http://www.postcrossing.com/postcards/AU-224983
quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Sokkepok het volgende:
Ik kreeg van de week nog een onwijs schattig kaartje uit China. Alleen die was gekomen via het Postcrossing forum, dus ik kan 'm helaas niet in m'n favorieten zetten
[ afbeelding ]
Ik heb ook uit mijn kindertijd redelijk wat verzameld en net toevallig vorige week een stash van zolder gehaald, omdat ik nog een zak heb liggen die gesorteerd en los geweekt moet wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:28 schreef RiesAmaris het volgende:
Ik heb als kind heel fanatiek postzegels verzameld, heb mn collectie hier op de werkkamer liggen. En dankzij postcrossing zijn daar de afgelopen 2 jaar heel stiekem nog wat velletjes aan toegevoegd.
een stash...een zak...dat klinkt als een shitload aan postzegelsquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook uit mijn kindertijd redelijk wat verzameld en net toevallig vorige week een stash van zolder gehaald, omdat ik nog een zak heb liggen die gesorteerd en los geweekt moet worden![]()
Ja was/is het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:37 schreef RiesAmaris het volgende:
[..]
een stash...een zak...dat klinkt als een shitload aan postzegels
Prik je wel luchtgaatjes in het pakketje?quote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet een kat naar Japan sturen
Oeps... Vergetenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:55 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Prik je wel luchtgaatjes in het pakketje?
En ik heb vandaag een Pinguïn kaart gehadquote:Thank you very much for the Olympic-themed Bunny Suicides card! I have never received one of these cards before, although I have seen some people mention them on their Postcrossing profiles. I like anything that is Olympic-related (even unofficially), as I was fortunate enough to run with the Olympic flame during the cross-Canada relay for the 2010 Winter Olympics in Vancouver. It was an awesome experience!
Yes, I do have a very Dutch name! My family is from 's-Gravenzande, near Hoek van Holland.
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1428928
Nee dus, maar hoe doe je dat met bijplakken? Vroeger had je nog bijplakzegels. Die bestaan nu ook niet meer. Hoe doen jullie dat?quote:Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zijn die koeien etc ook speciaal qua europa/wereld?
Oh... Ik dacht / ging er vanuit dat die er nu ook warenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef Jum het volgende:
[..]
Nee dus, maar hoe doe je dat met bijplakken? Vroeger had je nog bijplakzegels. Die bestaan nu ook niet meer. Hoe doen jullie dat?
Ik vond de koeienzegels ook erg geschikt voor PC.
Ik plak bij met kerstpostzegels.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef Jum het volgende:
Zie net op de site van postnl:
Ja dat kan. Voor Europa dient u 2 keer zoveel Nederland 1-postzegels te plakken als Europa 1-postzegels. Voor Wereld dient u 3 keer zoveel Nederland 1-postzegels te plakken als Wereld 1-postzegels. Daarnaast dient u een prioritysticker toe te voegen. Deze zijn gratis te verkrijgen bij het Postkantoor of via de website van PostNL.
Plak je dus zomaar 15 cent extra voor een kaart in Europa... voor wereld zou eigenlijk 2 zegels voldoende zijn maar moet je 55 cent extra plakken!!!
Zou je bij mogen plakken met oude guldenpostzegels?
grrr, moet je eerst weer omrekenen... en ik ben al geen ster met cijfers....quote:Maar je mag ook bijplakken met guldenpostzegels volgens mij hoor, als je maar aan het juiste bedrag komt in totaal.
2.20371quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef Jum het volgende:
[..]
grrr, moet je eerst weer omrekenen... en ik ben al geen ster met cijfers....
Dan verstuur je ae alleen in Europa, haha.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef Jum het volgende:
[..]
grrr, moet je eerst weer omrekenen... en ik ben al geen ster met cijfers....
Ik heb het toen zo vaak moeten ingeven bij het omrekenen, dat ik het tien jaar later ook nog steeds weetquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:54 schreef Jum het volgende:
[..]
hahah Bosje: dat wist ik ook nog wel!
Bestel ze maar en stuur ze maar naar mij, ik kan ze wel gebruikenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat is een goed koopje!
Ik twijfel om kaartjes te bestellen... Ik vind het zo leuk om te doenMaar heb ik ze nodig... Nee...
Kijk, nu snap ik hetquote:Op woensdag 19 september 2012 20:24 schreef Seraphina het volgende:
Oh verrek, handig om te vermelden dat ik heel erg van sterrenkunde hou, waar ruimtevaart toch wel wat mee te maken heeft
.
Heb je ze ook op dezelfde dag verstuurd of niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Er expiren vandaag drie kaartjes van mij... Maar eens drie berichtjes gestuurd, even checken of ze niet per ongeluk toch zijn aangekomen... !
Ja, ik schrijf altijd elke zaterdag een aantal kaartjes. Deze zijn dus allemaal van dezelfde dagquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je ze ook op dezelfde dag verstuurd of niet?
Ik zag dat laatst ook bij een meisje. Bij haar waren 4 of 5 kaartjes verlopen. Allemaal van dezelfde dag en andere landenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ik schrijf altijd elke zaterdag een aantal kaartjes. Deze zijn dus allemaal van dezelfde dag
Hopelijk komt het nog goed. Ik heb het opvallend vaak dat ik mensen een berichtje stuur en dat ze de kaart dan wel gehad hebben, maar vergeten zijn te registeren. Dus tja!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zag dat laatst ook bij een meisje. Bij haar waren 4 of 5 kaartjes verlopen. Allemaal van dezelfde dag en andere landen
Oo oke. En idd, die van 3mnd kan je wel vergetenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hopelijk komt het nog goed. Ik heb het opvallend vaak dat ik mensen een berichtje stuur en dat ze de kaart dan wel gehad hebben, maar vergeten zijn te registeren. Dus tja!
Hoewel er hier ook eentje bijzit die al 3 maanden niet meer online geweest is...
Dat is een heel leuk kaartje, maar die is niet van Limoon, maar van Natasha Chetkovaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn eerste limoon kaart![]()
![]()
Ik had deze al 2x gefav'ed bij andere mensen, haha.
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/BY-595862
Daarnaast nog een kaartje uit China en een kaartje uit Portugal. Of naja... Het meisje werkt op een cruise, dus hij is gepost in Oostenrijk
wowquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit maakt mijn twee expired kaartjes van deze week weer helemaal goedMijn eerste kaartje uit Kenia! Nee, zelfs m'n eerste kaartje van het Afrikaanse vaste land
![]()
http://www.postcrossing.com/postcards/KE-754
[ afbeelding ]
Vet gaaf!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit maakt mijn twee expired kaartjes van deze week weer helemaal goedMijn eerste kaartje uit Kenia! Nee, zelfs m'n eerste kaartje van het Afrikaanse vaste land
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
aah keigaaf!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuk zeg!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Wow cool!!
Ik kreeg dit. Echt grappig! Ik geloofde niet dat hij echt NL kon:
Beste Rachel,
dank U wel voor Uw kaartje!Ik kan Duits en het was niet zo moeilijk, het Nederlands te leren. Maar ik spreek niet zo goed, als ik graag wil. Ik was al 4 keer in België, daar kond ik een beetje Nederlands oefenen te spreken.
Ik heb niets in mijn profile geschreven, omdat men meer ruimte voor verbeelding heeft.
Met vriendelijke groeten uit Minsk
oooh Lotharingers!!quote:
SPOILER: En de andere tweeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
http://www.postcrossing.com/postcards/EE-139608quote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef RiesAmaris het volgende:
[..]
oooh Lotharingers!!![]()
Mag ik de link naar die kaart, dan kan ik m meteen faven, heb Lotharingers op mijn wensenlijstje staan..
![]()
quote:
Nog bedankt!quote:
Een week valt mee hoor. Eerder duurde het 2-3 weken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:07 schreef RiesAmaris het volgende:
oooh dat HEMA rek is handig zeg, en niet duur! *naar de HEMA dit weekend![]()
Mijn zegels zijn na een week wachten ook gearriveerd. Collectclub is niet bijster snel geloof ik
Die is van de Ikea. Ik had een setje van 5 gekocht (een beer, uil, kat, konijn en walrus) met de intentie om te gebruiken voor PC, maar inmiddels hangen ze in lijstjes op de kamer van mijn dochtertje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef automatic_ het volgende:
Hier ook een kaartje binnen!
Ze had er een kei leuke Nemo zegel op geplakt, haha
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/US-1877131
Cool, ik heb daar de uil van gekregen, uit Italiëquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die is van de Ikea. Ik had een setje van 5 gekocht (een beer, uil, kat, konijn en walrus) met de intentie om te gebruiken voor PC, maar inmiddels hangen ze in lijstjes op de kamer van mijn dochtertje.
Deze set dus
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo snel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef RiesAmaris het volgende:
2-3 weken ja? Wow da's best wel heel slecht eigenlijk!![]()
Ik kreeg er wel een leuk setje met herfstzegels en kaarten bij, vond ik dan wel weer een leuk extraatje
Zo zonde, ze belden bij me aan van de week, maar mijn huisgenoot deed op zijn half elfs open (we wonen in een flat), dus toen was de verbinding met de benedendeur al verbroken. En die kinderen bellen natuurlijk nooit twee keer aan. Echt superstom!quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:33 schreef Jum het volgende:
Iedereen ook weer kinderpostzegels besteld met bijbehorende leuke kaarten?
https://www.kinderpostzegels.nl/nl/bestellen/1548,3,1,0,0/quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:05 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Zo zonde, ze belden bij me aan van de week, maar mijn huisgenoot deed op zijn half elfs open (we wonen in een flat), dus toen was de verbinding met de benedendeur al verbroken. En die kinderen bellen natuurlijk nooit twee keer aan. Echt superstom!
Ik denk puur toeval.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef penelopei_a het volgende:
Wat ik dus vreemd vind: ik heb nu 65 kaarten ontvangen, en daar zijn er maar 2 uit de USA. Terwijl dat land wel op één staat met meest verstuurde kaarten. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik dacht dat de kaartjes op zich wel aardig gelijkmatig verdeeld werden, maar dat is blijkbaar niet zo.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Finland. het volgende:
@Takkfyrir Mag ik daarvan de ID, zou hem graag willen favven.
Dit is de link.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:26 schreef Herfstblad het volgende:
Die Japanse is gaaf! Ik wil hem ook fav'en
Alwéér een prijsverhoging?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees net (NOS) dat de postzegela omhoog gaan, ook de buitenland zegels.
Ik ga inslaanIs per januari 2013
Mooi doelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:00 schreef Melochan het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten. Nog effe snel voor de prijsverhoging van die zegelsM'n goal is 500 verstuurde kaarten voor 1jan2013. Nog 100 te gaan
Hoor net op het nieuws dat zegels voor binnen NL 4ct duurder worden, en voor Europa 5ct. Buiten Europa zal ook wel zoiets zijn dan.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht; Ik wil ook voor de 100 gaan voor 1 januari (vond het wel een leuk idee), maar... Ik sta al op 91 verzonden kaartenHaha.
Kun je in ieder geval rustig aan doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht; Ik wil ook voor de 100 gaan voor 1 januari (vond het wel een leuk idee), maar... Ik sta al op 91 verzonden kaartenHaha.
Ik had laatst ook zoiets gelezen (misschien in dit topic dan?). Heb het even nagekeken, en op de site van PostNL staat het volgende:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Hehe, na twee maanden radiostilte weer 11 kaartjes verzonden, moet alleen nog een stapel ontvangen kaarten scannen....
Begrijp ik nou dat je niet twee Nederland 1-zegels mag gebruiken voor Wereld, maar dat je er dan 3 moet plakken? Wat een onzin, de waarde van 2x1 is toch gelijk aan Wereld 1??
Dus het klopt niet. Zou ook wel heel erg raar zijn geweest.quote:Voor Europa dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Europa 1 postzegels. Voor Wereld dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Wereld 1 postzegels.
PMK?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:55 schreef takkfyrir het volgende:
Zo, ik heb net postzegels ingeslagen. 25 voor buiten Europa bij PMK, en 40 voor binnen Europa bij PostNL. Vond het nog wel moeilijk kiezen, zoveel toffe postzgels de laatste tijd, maar heb uiteindelijk gekozen voor Carré, de koeien, Bosatlas en NOCNCF 100 jaar.En dan aangevuld met een decemberzegel van vorig jaar.
Ik ben net voorbij de 600 kaarten maar verstuur de laatste tijd niet zoveel, dus ik ga niet meedoen met een challenge om tot 700 te gaan ofzo.
PMK heeft de afgelopen dagen meerdere grote storingen gehad. Nouja, hun internetboer dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:39 schreef Melochan het volgende:
Moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niks geef om postzegels, en dat ik altijd met m'n kaarten naar het lokale postagentschap ga om ze te laten frankeren op zo'n machineProbeer nu wel een bestelling te plaatsen bij PMK, maar hij flikkert m'n winkelmandje steeds leeg.
Momenteel is de site dan wel weer bereikbaar, maar bestelstraten (winkelmandjes enzo) staan meestal op een andere server (een beveiligde) dan de website zelf.quote:Beste klant van PostzegelsMetKorting.nl, Sinds gisteren is onze website www.postzegelsmetkorting.nl niet bereikbaar vanwege een omvangrijke storing bij onze website leverancier.Zij zijn met man en macht bezig onze website weer online te krijgen zodat u vandaag uw bestelling weer kan plaatsen. Wij bieden onze excuses aan voor de eventuele overlast.U begrijpt dat wij hier niets aan kunnen doen en vragen vriendelijk om uw begrip en geduld. Wij doen er alles aan om de overlast zo veel als mogelijk te beperken. Met vriendelijke groet,
Ik vind die kaarten best leuk!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:53 schreef Melochan het volgende:
Kwam er vanochtend achter dat ik nog een stapeltje van die gratis "Groeten uit Holland"-kaarten had. Normaliter stuur ik die niet zo snel, maar dit is wel een mooie kans om van die dingen af te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |