abonnement Unibet Coolblue
pi_117500056
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:00 schreef Melochan het volgende:
[ afbeelding ]

Kon het niet laten. Nog effe snel voor de prijsverhoging van die zegels :') M'n goal is 500 verstuurde kaarten voor 1jan2013. Nog 100 te gaan :')

Hoor net op het nieuws dat zegels voor binnen NL 4ct duurder worden, en voor Europa 5ct. Buiten Europa zal ook wel zoiets zijn dan.
Mooi doel

Ik ga voor de 200 voor het eind van dit jaar. Wat gewoon meer dan realistisch is met mijn 182 tot nu toe en 6 traveling (ja eigenlijk 12, maar ik heb er gisterenavond 6 aangevraagd)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:22:32 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117501671
Ik dacht; Ik wil ook voor de 100 gaan voor 1 januari (vond het wel een leuk idee), maar... Ik sta al op 91 verzonden kaarten _O- Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117501862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht; Ik wil ook voor de 100 gaan voor 1 januari (vond het wel een leuk idee), maar... Ik sta al op 91 verzonden kaarten _O- Haha.
:D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_117502110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht; Ik wil ook voor de 100 gaan voor 1 januari (vond het wel een leuk idee), maar... Ik sta al op 91 verzonden kaarten _O- Haha.
Kun je in ieder geval rustig aan doen :D

Morgen ofzo maar even postkaarten inslaan ergens. Iemand een goede online site voor "Groeten uit Amsterdam"-achtige kaarten? En het liefst een "voor 22:00 uur besteld, morgen in huis"-optie :')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:02:59 #280
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117503141
Funnycards misschien? Heb ik geen ervaring mee trouwens :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117503238
Funnycards kan de volgende dag zijn, maar die verzenden pas als de betaling binnen is en die hebben momenteel nog geen Ideal. Tenminste nog niet bij mijn laatste bestelling een paar maanden terug..

Dus is er een kans dat je ze pas overmorgen krijgt bij een bestelling van vandaag.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_117504516
Dank beide, zal zo eens kijken. Anders maar even langs het station zo, maar daar zijn ze zo duur (95ct/stuk :X ). In 't centrum hier heb je er 10 voor 3euro, maar geen tijd meer om langs te gaan ;(
pi_117514563
Zo, ik heb net postzegels ingeslagen. 25 voor buiten Europa bij PMK, en 40 voor binnen Europa bij PostNL. Vond het nog wel moeilijk kiezen, zoveel toffe postzgels de laatste tijd, maar heb uiteindelijk gekozen voor Carré, de koeien, Bosatlas en NOCNCF 100 jaar. *O* En dan aangevuld met een decemberzegel van vorig jaar.

Ik ben net voorbij de 600 kaarten maar verstuur de laatste tijd niet zoveel, dus ik ga niet meedoen met een challenge om tot 700 te gaan ofzo. :P
pi_117518481


Cute kaartje uit de VS heart.gif
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_117521536
Hehe, na twee maanden radiostilte weer 11 kaartjes verzonden, moet alleen nog een stapel ontvangen kaarten scannen....

Begrijp ik nou dat je niet twee Nederland 1-zegels mag gebruiken voor Wereld, maar dat je er dan 3 moet plakken? Wat een onzin, de waarde van 2x1 is toch gelijk aan Wereld 1??
I had a signature once. It was awful.
pi_117522112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Hehe, na twee maanden radiostilte weer 11 kaartjes verzonden, moet alleen nog een stapel ontvangen kaarten scannen....

Begrijp ik nou dat je niet twee Nederland 1-zegels mag gebruiken voor Wereld, maar dat je er dan 3 moet plakken? Wat een onzin, de waarde van 2x1 is toch gelijk aan Wereld 1??
Ik had laatst ook zoiets gelezen (misschien in dit topic dan?). Heb het even nagekeken, en op de site van PostNL staat het volgende:

quote:
Voor Europa dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Europa 1 postzegels. Voor Wereld dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Wereld 1 postzegels.
Dus het klopt niet. Zou ook wel heel erg raar zijn geweest.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:40:39 #287
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117523505
En een normale zegel + kerstzegel kan ook voor binnen Europa.

Misschien een idee dat degene die het nieuwe topic opent dat van takkfyrir en dat van mij erin t zetten?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117537450
Kwam er vanochtend achter dat ik nog een stapeltje van die gratis "Groeten uit Holland"-kaarten had. Normaliter stuur ik die niet zo snel, maar dit is wel een mooie kans om van die dingen af te komen oO<
pi_117537650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:55 schreef takkfyrir het volgende:
Zo, ik heb net postzegels ingeslagen. 25 voor buiten Europa bij PMK, en 40 voor binnen Europa bij PostNL. Vond het nog wel moeilijk kiezen, zoveel toffe postzgels de laatste tijd, maar heb uiteindelijk gekozen voor Carré, de koeien, Bosatlas en NOCNCF 100 jaar. *O* En dan aangevuld met een decemberzegel van vorig jaar.

Ik ben net voorbij de 600 kaarten maar verstuur de laatste tijd niet zoveel, dus ik ga niet meedoen met een challenge om tot 700 te gaan ofzo. :P
PMK?
pi_117537867
Balen dat ze de prijzen van postzegels alweer gaan verhogen. Binnenkort maar even flink wat zegels inslaan, dan scheelt dat weer! Ik dacht eigenlijk dat je moest bijplakken, maar sinds die 'Nederland 1' er op staat is dat niet meer, was ik helemaal vergeten.
pi_117538619
Moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niks geef om postzegels, en dat ik altijd met m'n kaarten naar het lokale postagentschap ga om ze te laten frankeren op zo'n machine :') Probeer nu wel een bestelling te plaatsen bij PMK, maar hij flikkert m'n winkelmandje steeds leeg. }:|
pi_117539280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:39 schreef Melochan het volgende:
Moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niks geef om postzegels, en dat ik altijd met m'n kaarten naar het lokale postagentschap ga om ze te laten frankeren op zo'n machine :') Probeer nu wel een bestelling te plaatsen bij PMK, maar hij flikkert m'n winkelmandje steeds leeg. }:|
PMK heeft de afgelopen dagen meerdere grote storingen gehad. Nouja, hun internetboer dan.

Dit stond in de mails die ze gisteren verstuurd hebben
quote:
Beste klant van PostzegelsMetKorting.nl, Sinds gisteren is onze website www.postzegelsmetkorting.nl niet bereikbaar vanwege een omvangrijke storing bij onze website leverancier.Zij zijn met man en macht bezig onze website weer online te krijgen zodat u vandaag uw bestelling weer kan plaatsen. Wij bieden onze excuses aan voor de eventuele overlast.U begrijpt dat wij hier niets aan kunnen doen en vragen vriendelijk om uw begrip en geduld. Wij doen er alles aan om de overlast zo veel als mogelijk te beperken. Met vriendelijke groet,
Momenteel is de site dan wel weer bereikbaar, maar bestelstraten (winkelmandjes enzo) staan meestal op een andere server (een beveiligde) dan de website zelf.
Een website up en running krijgen heeft meestal prioriteit boven het opnieuw beschikbaarstellen van de bestelstraat.
pi_117539559
Ah vandaar. Krijg net een mailtje met "bedankt voor je bestelling".. Vreemd, want ik had nog niet eens op iDeal geklikt :')

Iemand uit Taiwan met een wenslijstje:


I'd like to get REAL postcards RATHER THAN receive greetings cards or photo cards (pasted on a sheet of paper).

I ONLY love the standard size postcards (cm or inch), and use the album to store them. And I like printing postmarks and stamps on postcards, please no envelope.

I prefer to receive postcards of YOUR OWN city or country.
city view, night scene, snow scene, northern lights
natural landscape, volcano, glacier, waterfall, mountain
train, aircraft, icebreaker, sightseeing bus
belfry, bell tower, church, castle, bridge, temple, mosque
building, traditional building, historical places
carnival, traditional garments & dances
cattle, cow, buffalo, ox, bull, moo (CUTE ONLY)
owl, local unique animals(NO GENERAL ANIMALS)
UNESCO~World Heritage Sites(YOUR OWN country)
Hello Kitty
map (YOUR OWN country)

Please don't forget to sign and write down the place & date.
If possible, you can write something with your native language and then translate it into English.

Direct private swap is welcome.
Thanks all friends for swapping postcards with me.
I received and sent all postcards.
https://picasaweb.google.com/115002676788377916725

** Expired **
TW-564610,A-ra,Korea (South) (2012.05.25)
TW-529695,faatjaf,USA (2012.04.17)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:47:28 #295
147091 janeway
live long and prosper
pi_117540574
Die komt mij bekend voor..
Irritant he dat soort eisen..
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:54:01 #296
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117540793
Wat een eisen, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117543482
Tja :')

Net een bestelling geplaatst bij PMK *O*

  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:27:06 #298
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117550798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:53 schreef Melochan het volgende:
Kwam er vanochtend achter dat ik nog een stapeltje van die gratis "Groeten uit Holland"-kaarten had. Normaliter stuur ik die niet zo snel, maar dit is wel een mooie kans om van die dingen af te komen oO<
Ik vind die kaarten best leuk! :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:32:23 #299
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117550992
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:15:41 #300
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117587119
Ik heb vandaag mijn gratis Kermit kaarten binnen gehad _O-
En er zitten ook twee andere leuke kaarten bij. Verder nog een kaartje uit USA gekregen. Tot nu toe krijg ik uit de USA typische toeristenkaartjes, dus dat is wel leuk! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')