Gewoon verlengen. Hij is echt wel een hele goede kracht hoor op het middenveld.quote:Op maandag 3 september 2012 12:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Leerdam speelde gisteren toch op het middenveld.
Hij wilde toch zelf niet verlengen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Gewoon verlengen. Hij is echt wel een hele goede kracht hoor op het middenveld.
Omdat hij niet op het middenveld werd gezet. Vind hem op het moment beter dan Vormer. Verlengen is een optie waar serieus aan gedacht moet worden.quote:Op maandag 3 september 2012 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wilde toch zelf niet verlengen?
Van Geel gaf vorig seizoen ook al aan dat hij het juist van Leerdam heel jammer vond dat hij niet verlengde. Zou echt een goede zaak zijn als hij toch wil verlengen, maar ik vrees dat hij ook denkt -> 2013 gratis naar een andere club, wie weet komt er iets moois vanuit Engeland of Spanje...quote:Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef E.H. het volgende:
[..]
Omdat hij niet op het middenveld werd gezet. Vind hem op het moment beter dan Vormer. Verlengen is een optie waar serieus aan gedacht moet worden.
Daar kan je inmiddels wel weddenschappen op afsluiten jaquote:Op maandag 3 september 2012 12:42 schreef PIETR het volgende:
Leerdam vertrekt naar Twente, komende zomer.
Maar is verder totaal nergens op gebaseerd, (hooguit enkele berichten op voetbalzonequote:Op maandag 3 september 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je inmiddels wel weddenschappen op afsluiten ja
Je vergeet de belangrijkste punten:quote:Op maandag 3 september 2012 13:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Maar is verder totaal nergens op gebaseerd, (hooguit enkele berichten op voetbalzone, dat Fc Twente interesse had/heeft)
Hier blijven zal voor hem ook wel een optie zijn:
- Speelt geregeld in de basis.
- Speelt ook nog eens op het middenveld, Twente kan hem ook gaan gebruiken als rechtsback.
- van Geel zegt nu wéér te gaan praten met hem en zijn zaakwaarnemer, MvG weet ook dat het vorige bod niet voldoende is geweest; dus zal nu ook met een betere aanbieding komen.
Ik denk dat het helemaal nog niet zeker is dat hij weg gaat, laat staan naar Twente.
Het was helemaal nergens op gebaseerd maar het zou me niet verbazen gezien de interesse van Twente in Feyenoord spelersquote:Op maandag 3 september 2012 13:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Maar is verder totaal nergens op gebaseerd, (hooguit enkele berichten op voetbalzone, dat Fc Twente interesse had/heeft)
Hier blijven zal voor hem ook wel een optie zijn:
- Speelt geregeld in de basis.
- Speelt ook nog eens op het middenveld, Twente kan hem ook gaan gebruiken als rechtsback.
- van Geel zegt nu wéér te gaan praten met hem en zijn zaakwaarnemer, MvG weet ook dat het vorige bod niet voldoende is geweest; dus zal nu ook met een betere aanbieding komen.
Ik denk dat het helemaal nog niet zeker is dat hij weg gaat, laat staan naar Twente.
ze lijken ook allemaal op elkaar hequote:Op maandag 3 september 2012 11:46 schreef portie het volgende:
Iphone op zn best... Not
http://i.imgur.com/DiEHr.jpg
Jeroen Verhoeven ook.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Voor alle haters: Mathijssen in het elftal van de week
Terecht ook.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Voor alle haters: Mathijssen in het elftal van de week
Hij speelde gewoon goéd, en de meesten hier vinden dat ook, net als de pers.quote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Maar goed. Hij speelt heel degelijk en niet zo belachelijk slecht als mensen hier doen geloven.
Ik persoonlijk ben zoiezo nooit tegen het halen van Mathijsen geweest, veel ervaring/slimmigheid. Plus verbreding in de selectie was gewoon nodig na het vertrek van Vlaar, achteraf nu met de 2 blessures van de Vrij word dat mijn inziens onderstreept.quote:Op maandag 3 september 2012 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon goéd, en de meesten hier vinden dat ook, net als de pers.
Leerdam bracht weer niks extra's. Die zou op z'n 22e nu eigenlijk wel een stap vooruit moeten gaan maken.
Als je dat interview van BMI luistert (..maakt reuzestappen... op EL videos) hoor je BMI zelf wel gewoon letterlijk zeggen dat hij het zelf ook heel fijn vindt dat Mathijsen is gekomen, mede omdat hij in een fractie van een seconde kan coachen wanneer hij verkeerd loopt en anders een andere beslissing had genomen. Vanuit de groep wordt die leiderschap dus wel onderschreven. Verder speelt Mathijsen elke pot (bijna) foutloos.quote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Qua leiderschap twijfel ik wel een beetje aan hem, want hij zou zogenaamd daarom gehaald zijn, maar volgens mij trekt die gozer de hele wedstrijd niet eens zijn bek open. Maar goed. Hij speelt heel degelijk en niet zo belachelijk slecht als mensen hier doen geloven.
Ok, dat had ik nog niet gezien. Dat is wel goed om te horen, dan zit ik er toch naast. Qua voetbal is het sowieso geen domme aankoop, die jongen is goed.quote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als je dat interview van BMI luistert (..maakt reuzestappen... op EL videos) hoor je BMI zelf wel gewoon letterlijk zeggen dat hij het zelf ook heel fijn vindt dat Mathijsen is gekomen, mede omdat hij in een fractie van een seconde kan coachen wanneer hij verkeerd loopt en anders een andere beslissing had genomen. Vanuit de groep wordt die leiderschap dus wel onderschreven. Verder speelt Mathijsen elke pot (bijna) foutloos.
Mensen die dat niet inzien, en nog steeds blind staren op de penalty/ rode kaart, hebben volgens mij echt een heel beperkt voetballend inzicht.
Hij stuurt de verdediging aan, verliest bijna geen enkel duel, staat steeds op de juiste plek, is bijna altijd aanspeelbaar, houdt rust in het spel en heeft een zuivere lange pass
Dat durft Mathijssen niet meer en als het fout gaat wordt het weer een rode kaart of een goal.quote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat BMI - Mathijsen wel meer moeten inschuiven.
BMI doet dat met De Vrij naast hem best vaak. Alleen met Joris alleen achter je zou ik het ook niet doen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef Muto het volgende:
Heb ik hem vaak genoeg zien doen gisteren.quote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat durft Mathijssen niet meer en als het fout gaat wordt het weer een rode kaart of een goal.
watquote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef Steven184 het volgende:
Ik had trouwens helemaal gemist dat we Immers gehuurd hebben.
Van Hanegem:quote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef Muto het volgende:
quote:''Bij Feyenoord zag ik een detail in de centrale verdediging dat ik graag onder de aandacht breng.
Mathijsen speelde een goede wedstrijd tegen Vitesse en Martins Indi was wat minder. Eigenlijk verwacht ik juist van Martins Indi meer, hij is een groot talent. Maar hij blokkeert op de positie waar hij gisteren speelde.
Omdat De Vrij geblesseerd is, moest die jongen rechts naast Mathijsen staan, twee linkspoten. Mathijsen is opbouwend niet zo belangrijk en kun je in dit geval dus beter rechts in het centrum zetten. Dat lost hij met al zijn ervaring wel op.
Martins Indi komt vanaf links veel makkelijker het middenveld op en kan daar snel vooruitspelend de opbouw bepalen. Staat hij rechts, dan komt hij minder soepel op, heeft hij meer tijd nodig en is er net te weinig vertrouwen bij hem om te passen. Dat scheelt echt.''
quote:
In het AD stond dat van Geel Immers met een ingenieuze instructie voor 3 jaar gehuurd heeft in plaats van gekocht.quote:
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Vooralsnog heb ik overal gelezen dat hij gekocht is. 9ton zou er voor betaald zijn las ik overal.quote:Op maandag 3 september 2012 17:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
In het AD stond dat van Geel Immers met een ingenieuze instructie voor 3 jaar gehuurd heeft in plaats van gekocht.
hij heeft toch gescoord van de week ?quote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat Been Dani Fernandez weer naar zijn club heeft gehaald(Waar hij uiteraard veel geblesseerd is)
huren voor 3 ton per jaar ? Zou wel gek zijn deze constructie.quote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Vooralsnog heb ik overal gelezen dat hij gekocht is. 9ton zou er voor betaald zijn las ik overal.
Vandaar mijn verbazing toen ik het las.quote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Vooralsnog heb ik overal gelezen dat hij gekocht is. 9ton zou er voor betaald zijn las ik overal.
Het AD faalt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vandaar mijn verbazing toen ik het las.
Oh mijn god.quote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
In het rijtje stadionontwerpen, deze uit het FR12 dumpoverzicht.
Gelukkig zijn er nog slimme mensen.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 03-09-2012 om 19:09:3419:08 Joris #Mathijsen is door jullie verkozen tot FK MotM #vitFEY. @MulderErwin werd 2e, @ImmersLex 3e. http://t.co/3WqTNmkY reageer retweet
Dat is een ontwerp van de bedenkers van Red de Kuip.quote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Geil.quote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar dat er een 4-jarig contract is getekend?quote:Op maandag 3 september 2012 17:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
In het AD stond dat van Geel Immers met een ingenieuze instructie voor 3 jaar gehuurd heeft in plaats van gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Vandaar dat er een 4-jarig contract is getekend?Was er niet toen hij daadwerkelijk werd vastgelegd, dus details nooit gelezen. Dus was heel erg verbaasd toen ik het vandaag in het AD zag staan. Dus dacht, als ik het hier neerzet krijg ik vast reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Maakt niet uit. Daarom ontkracht ik het ook meteen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Was er niet toen hij daadwerkelijk werd vastgelegd, dus details nooit gelezen. Dus was heel erg verbaasd toen ik het vandaag in het AD zag staan. Dus dacht, als ik het hier neerzet krijg ik vast reactie.
Ook gescoord nu zie ik.quote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef Muto het volgende:
Manu direct met een assist op Daan Blij bij Excelsior.
Excelsior is toch wle een geweldige oplossing voor die jongens hoor.quote:
Echt super is dat, ja.quote:Op maandag 3 september 2012 21:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Excelsior is toch wle een geweldige oplossing voor die jongens hoor.
Dat moet je niet serieus nemen man. 1,2m voor BMI, 3 ton voor Achahbar/Vilhena etcquote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
http://www.transfermarkt.de/en/default/top-teams/basics.html
Klopt, is ook niet te serieus te nemen, maar met 3 kilo zout is het natuurlijk, over een hele selectie gemiddeld, wel enige vorm van indicatie. Maargoed, dat weten we natuurlijk opzich ook al lang, al onze 'toppers' zijn zelf opgeleid en bij een club als Feyenoord worden ze dan natuurlijk vrij laag aangeslagen. Hoop dan ook maar dat we, het liefst pas over een jaar of 2-3, een aantal topclubs weten te overtuigen van het talent van een aantal van die jongens zodat we eens aardig kunnen cashen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen man. 1,2m voor BMI, 3 ton voor Achahbar/Vilhena etc
quote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet te serieus te nemen, maar met 3 kilo zout is het natuurlijk, over een hele selectie gemiddeld, wel enige vorm van indicatie. Maargoed, dat weten we natuurlijk opzich ook al lang, al onze 'toppers' zijn zelf opgeleid en bij een club als Feyenoord worden ze dan natuurlijk vrij laag aangeslagen. Hoop dan ook maar dat we, het liefst pas over een jaar of 2-3, een aantal topclubs weten te overtuigen van het talent van een aantal van die jongens zodat we eens aardig kunnen cashen.
quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Elvis direct MOTM bij zijn debuut.
[ afbeelding ]
Lang niet zo gek hoor. Natuurlijk, als je ze wekelijks ziet spelen is het niet helemaal reeel, maar reken maar dat Strootman er bij veel clubs beter op staat, allereerst vanwege het team waar hij speelt, ten tweede ivm oranje.quote:Op maandag 3 september 2012 22:08 schreef portie het volgende:
Clasie 5 miljoen en Strootman 9 miljoen....![]()
Waarom stuur je zo iemand naar Excelsior als je zelf Cisse en Fernandez in de basis hebt staan.quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Elvis direct MOTM bij zijn debuut.
[ afbeelding ]
2 miljoen voor Enoh, 1,5 miljoen voor Van Rhijn.quote:Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen man. 1,2m voor BMI, 3 ton voor Achahbar/Vilhena etc
Manu is in eerste instantie al geen spits, verder hebben we het type Manu al een keer of 3 in onze selectie rondlopen. Prima om die jongen een jaartje in de Juup te laten ballen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef Slobeend het volgende:
Nog steedsdat Koeman Manu niet in de spits heeft geprobeerd.
Hij speelt het liefst in de spits zegt 'ie zelf. Maar ik begrijp je punt en die van Koeman ook. Alleen kan je vrij snel zien dat zo'n jongen veel meer talent heeft dan Cissy en Fernandez.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Manu is in eerste instantie al geen spits, verder hebben we het type Manu al een keer of 3 in onze selectie rondlopen. Prima om die jongen een jaartje in de Juup te laten ballen.
Het is daarom ook eerder een terechte vraag of je zo'n Omar wel had moeten huren als je Elvis al in je gelederen hebt. Een jongen als hem maar halsstarrig in de spits zetten omdat er niks anders is gaat hem ook niet worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij speelt het liefst in de spits zegt 'ie zelf. Maar ik begrijp je punt en die van Koeman ook. Alleen kan je vrij snel zien dat zo'n jongen veel meer talent heeft dan Cissy en Fernandez.
Sissy komt nooit meer van die naam af denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij speelt het liefst in de spits zegt 'ie zelf. Maar ik begrijp je punt en die van Koeman ook. Alleen kan je vrij snel zien dat zo'n jongen veel meer talent heeft dan Cissy en Fernandez.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
De oud wereld speler en zijn opvolger.
Heb je daar meer info over?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
Mooi ook dat Van Hanegem hem geeft. Is toch wel heel belangrijk geweest in zijn leven.
Iemand hier wou het volgens mij het nog zien.twitter:BasvVeenendaal twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 01:05:11Het voetballer van het jaar gala was indrukwekkend, Hilarisch, maar ook emotioneel. Morgen om 20.30 uur te zien op @eredivisielive #aanrader reageer retweet
Clasie is bevriend met Willem's zoon, was daar kind aan huis. Wonen ook bij elkaar om de hoek. Verder kreeg Clasie zijn eerste paar voetbalschoenen van de Kromme als klein kindquote:
Ah. Dat van die voetbalschoenen was me bekend, maar de achtergrond van dat 'kind aan huis' nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie is bevriend met Willem's zoon, was daar kind aan huis. Wonen ook bij elkaar om de hoek. Verder kreeg Clasie zijn eerste paar voetbalschoenen van de Kromme als klein kind
Verlaten door zijn moeder op zijn twaalfde goed genoeg?quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ah. Dat van die voetbalschoenen was me bekend, maar de achtergrond van dat 'kind aan huis' nietGoogle helpt me er niet mee. Wel een feel good story. Alleen zouden clasie's ouders dan eigenlijk nog arme alcoholisten moeten zijn of iets
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Verlaten door zijn moeder op zijn twaalfde goed genoeg?
quote:In het seizoen 2008-2009 wordt zowel Feyenoord B1 als Feyenoord A1 kampioen van Nederland. In beide elftallen is Jordy Clasie aanvoerder en mag hij uiteindelijk de schaal ontvangen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Altijd leuk, feitjes over spelers nalezen:
[..]
Je moet minimaal 29 wedstrijden gespeeld hebben geloof ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Raar dat Guidetti niet minstens 3e is geworden. Hij was zeker wel beter dan Eriksen
Te weinig wedstrijden gespeeld denk ik (maar 21), de precieze regels kan ik nergens vinden, alleen een onsamenhangend verhaaltje op wikipedia.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Raar dat Guidetti niet minstens 3e is geworden. Hij was zeker wel beter dan Eriksen
quote:Koeman: 'Pellè gaat er 15 maken'
Door: redactie
4-9-12 - 10:38 bron: AD Sportwereld
Trainer Ronald Koeman is blij met de komst van Graziano Pellè. 'Hij is geen echte doelpuntenmaker, maar ik schat in dat hij toch vijftien treffers kan maken', zegt Koeman in AD Sportwereld.
Volgens de coach is Anass Achahbar nog niet klaar voor meer speeltijd dan zijn invalbeurten van de laatste week. 'Daar is hij nog niet aan toe', zegt Koeman. 'Sekou Cissé is de laatste weken minder in vorm. Dat kan. Met de komst van Pellè en Verhoek hebben we mogelijkheden om te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |