Gewoon verlengen. Hij is echt wel een hele goede kracht hoor op het middenveld.quote:Op maandag 3 september 2012 12:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Leerdam speelde gisteren toch op het middenveld.
Hij wilde toch zelf niet verlengen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Gewoon verlengen. Hij is echt wel een hele goede kracht hoor op het middenveld.
Omdat hij niet op het middenveld werd gezet. Vind hem op het moment beter dan Vormer. Verlengen is een optie waar serieus aan gedacht moet worden.quote:Op maandag 3 september 2012 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wilde toch zelf niet verlengen?
Van Geel gaf vorig seizoen ook al aan dat hij het juist van Leerdam heel jammer vond dat hij niet verlengde. Zou echt een goede zaak zijn als hij toch wil verlengen, maar ik vrees dat hij ook denkt -> 2013 gratis naar een andere club, wie weet komt er iets moois vanuit Engeland of Spanje...quote:Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef E.H. het volgende:
[..]
Omdat hij niet op het middenveld werd gezet. Vind hem op het moment beter dan Vormer. Verlengen is een optie waar serieus aan gedacht moet worden.
Daar kan je inmiddels wel weddenschappen op afsluiten jaquote:Op maandag 3 september 2012 12:42 schreef PIETR het volgende:
Leerdam vertrekt naar Twente, komende zomer.
Maar is verder totaal nergens op gebaseerd, (hooguit enkele berichten op voetbalzonequote:Op maandag 3 september 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je inmiddels wel weddenschappen op afsluiten ja
Je vergeet de belangrijkste punten:quote:Op maandag 3 september 2012 13:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Maar is verder totaal nergens op gebaseerd, (hooguit enkele berichten op voetbalzone, dat Fc Twente interesse had/heeft)
Hier blijven zal voor hem ook wel een optie zijn:
- Speelt geregeld in de basis.
- Speelt ook nog eens op het middenveld, Twente kan hem ook gaan gebruiken als rechtsback.
- van Geel zegt nu wéér te gaan praten met hem en zijn zaakwaarnemer, MvG weet ook dat het vorige bod niet voldoende is geweest; dus zal nu ook met een betere aanbieding komen.
Ik denk dat het helemaal nog niet zeker is dat hij weg gaat, laat staan naar Twente.
Het was helemaal nergens op gebaseerd maar het zou me niet verbazen gezien de interesse van Twente in Feyenoord spelersquote:Op maandag 3 september 2012 13:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Maar is verder totaal nergens op gebaseerd, (hooguit enkele berichten op voetbalzone, dat Fc Twente interesse had/heeft)
Hier blijven zal voor hem ook wel een optie zijn:
- Speelt geregeld in de basis.
- Speelt ook nog eens op het middenveld, Twente kan hem ook gaan gebruiken als rechtsback.
- van Geel zegt nu wéér te gaan praten met hem en zijn zaakwaarnemer, MvG weet ook dat het vorige bod niet voldoende is geweest; dus zal nu ook met een betere aanbieding komen.
Ik denk dat het helemaal nog niet zeker is dat hij weg gaat, laat staan naar Twente.
ze lijken ook allemaal op elkaar hequote:Op maandag 3 september 2012 11:46 schreef portie het volgende:
Iphone op zn best... Not
http://i.imgur.com/DiEHr.jpg
Jeroen Verhoeven ook.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Voor alle haters: Mathijssen in het elftal van de week
Terecht ook.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Voor alle haters: Mathijssen in het elftal van de week
Hij speelde gewoon goéd, en de meesten hier vinden dat ook, net als de pers.quote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Maar goed. Hij speelt heel degelijk en niet zo belachelijk slecht als mensen hier doen geloven.
Ik persoonlijk ben zoiezo nooit tegen het halen van Mathijsen geweest, veel ervaring/slimmigheid. Plus verbreding in de selectie was gewoon nodig na het vertrek van Vlaar, achteraf nu met de 2 blessures van de Vrij word dat mijn inziens onderstreept.quote:Op maandag 3 september 2012 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon goéd, en de meesten hier vinden dat ook, net als de pers.
Leerdam bracht weer niks extra's. Die zou op z'n 22e nu eigenlijk wel een stap vooruit moeten gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |