Hij speelt het liefst in de spits zegt 'ie zelf. Maar ik begrijp je punt en die van Koeman ook. Alleen kan je vrij snel zien dat zo'n jongen veel meer talent heeft dan Cissy en Fernandez.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Manu is in eerste instantie al geen spits, verder hebben we het type Manu al een keer of 3 in onze selectie rondlopen. Prima om die jongen een jaartje in de Juup te laten ballen.
Het is daarom ook eerder een terechte vraag of je zo'n Omar wel had moeten huren als je Elvis al in je gelederen hebt. Een jongen als hem maar halsstarrig in de spits zetten omdat er niks anders is gaat hem ook niet worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij speelt het liefst in de spits zegt 'ie zelf. Maar ik begrijp je punt en die van Koeman ook. Alleen kan je vrij snel zien dat zo'n jongen veel meer talent heeft dan Cissy en Fernandez.
Sissy komt nooit meer van die naam af denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij speelt het liefst in de spits zegt 'ie zelf. Maar ik begrijp je punt en die van Koeman ook. Alleen kan je vrij snel zien dat zo'n jongen veel meer talent heeft dan Cissy en Fernandez.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
De oud wereld speler en zijn opvolger.
Heb je daar meer info over?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
Mooi ook dat Van Hanegem hem geeft. Is toch wel heel belangrijk geweest in zijn leven.
Iemand hier wou het volgens mij het nog zien.twitter:BasvVeenendaal twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 01:05:11Het voetballer van het jaar gala was indrukwekkend, Hilarisch, maar ook emotioneel. Morgen om 20.30 uur te zien op @eredivisielive #aanrader reageer retweet
Clasie is bevriend met Willem's zoon, was daar kind aan huis. Wonen ook bij elkaar om de hoek. Verder kreeg Clasie zijn eerste paar voetbalschoenen van de Kromme als klein kindquote:
Ah. Dat van die voetbalschoenen was me bekend, maar de achtergrond van dat 'kind aan huis' nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie is bevriend met Willem's zoon, was daar kind aan huis. Wonen ook bij elkaar om de hoek. Verder kreeg Clasie zijn eerste paar voetbalschoenen van de Kromme als klein kind
Verlaten door zijn moeder op zijn twaalfde goed genoeg?quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ah. Dat van die voetbalschoenen was me bekend, maar de achtergrond van dat 'kind aan huis' nietGoogle helpt me er niet mee. Wel een feel good story. Alleen zouden clasie's ouders dan eigenlijk nog arme alcoholisten moeten zijn of iets
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Verlaten door zijn moeder op zijn twaalfde goed genoeg?
quote:In het seizoen 2008-2009 wordt zowel Feyenoord B1 als Feyenoord A1 kampioen van Nederland. In beide elftallen is Jordy Clasie aanvoerder en mag hij uiteindelijk de schaal ontvangen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Altijd leuk, feitjes over spelers nalezen:
[..]
Je moet minimaal 29 wedstrijden gespeeld hebben geloof ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Raar dat Guidetti niet minstens 3e is geworden. Hij was zeker wel beter dan Eriksen
Te weinig wedstrijden gespeeld denk ik (maar 21), de precieze regels kan ik nergens vinden, alleen een onsamenhangend verhaaltje op wikipedia.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Raar dat Guidetti niet minstens 3e is geworden. Hij was zeker wel beter dan Eriksen
quote:Koeman: 'Pellè gaat er 15 maken'
Door: redactie
4-9-12 - 10:38 bron: AD Sportwereld
Trainer Ronald Koeman is blij met de komst van Graziano Pellè. 'Hij is geen echte doelpuntenmaker, maar ik schat in dat hij toch vijftien treffers kan maken', zegt Koeman in AD Sportwereld.
Volgens de coach is Anass Achahbar nog niet klaar voor meer speeltijd dan zijn invalbeurten van de laatste week. 'Daar is hij nog niet aan toe', zegt Koeman. 'Sekou Cissé is de laatste weken minder in vorm. Dat kan. Met de komst van Pellè en Verhoek hebben we mogelijkheden om te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |