quote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
In het rijtje stadionontwerpen, deze uit het FR12 dumpoverzicht.
Vandaar dat er een 4-jarig contract is getekend?quote:Op maandag 3 september 2012 17:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
In het AD stond dat van Geel Immers met een ingenieuze instructie voor 3 jaar gehuurd heeft in plaats van gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Vandaar dat er een 4-jarig contract is getekend?Was er niet toen hij daadwerkelijk werd vastgelegd, dus details nooit gelezen. Dus was heel erg verbaasd toen ik het vandaag in het AD zag staan. Dus dacht, als ik het hier neerzet krijg ik vast reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Maakt niet uit. Daarom ontkracht ik het ook meteen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Was er niet toen hij daadwerkelijk werd vastgelegd, dus details nooit gelezen. Dus was heel erg verbaasd toen ik het vandaag in het AD zag staan. Dus dacht, als ik het hier neerzet krijg ik vast reactie.
Ook gescoord nu zie ik.quote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef Muto het volgende:
Manu direct met een assist op Daan Blij bij Excelsior.
Excelsior is toch wle een geweldige oplossing voor die jongens hoor.quote:
Echt super is dat, ja.quote:Op maandag 3 september 2012 21:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Excelsior is toch wle een geweldige oplossing voor die jongens hoor.
Dat moet je niet serieus nemen man. 1,2m voor BMI, 3 ton voor Achahbar/Vilhena etcquote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
http://www.transfermarkt.de/en/default/top-teams/basics.html
Klopt, is ook niet te serieus te nemen, maar met 3 kilo zout is het natuurlijk, over een hele selectie gemiddeld, wel enige vorm van indicatie. Maargoed, dat weten we natuurlijk opzich ook al lang, al onze 'toppers' zijn zelf opgeleid en bij een club als Feyenoord worden ze dan natuurlijk vrij laag aangeslagen. Hoop dan ook maar dat we, het liefst pas over een jaar of 2-3, een aantal topclubs weten te overtuigen van het talent van een aantal van die jongens zodat we eens aardig kunnen cashen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen man. 1,2m voor BMI, 3 ton voor Achahbar/Vilhena etc
quote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet te serieus te nemen, maar met 3 kilo zout is het natuurlijk, over een hele selectie gemiddeld, wel enige vorm van indicatie. Maargoed, dat weten we natuurlijk opzich ook al lang, al onze 'toppers' zijn zelf opgeleid en bij een club als Feyenoord worden ze dan natuurlijk vrij laag aangeslagen. Hoop dan ook maar dat we, het liefst pas over een jaar of 2-3, een aantal topclubs weten te overtuigen van het talent van een aantal van die jongens zodat we eens aardig kunnen cashen.
quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Elvis direct MOTM bij zijn debuut.
[ afbeelding ]
Lang niet zo gek hoor. Natuurlijk, als je ze wekelijks ziet spelen is het niet helemaal reeel, maar reken maar dat Strootman er bij veel clubs beter op staat, allereerst vanwege het team waar hij speelt, ten tweede ivm oranje.quote:Op maandag 3 september 2012 22:08 schreef portie het volgende:
Clasie 5 miljoen en Strootman 9 miljoen....![]()
Waarom stuur je zo iemand naar Excelsior als je zelf Cisse en Fernandez in de basis hebt staan.quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Elvis direct MOTM bij zijn debuut.
[ afbeelding ]
2 miljoen voor Enoh, 1,5 miljoen voor Van Rhijn.quote:Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen man. 1,2m voor BMI, 3 ton voor Achahbar/Vilhena etc
Manu is in eerste instantie al geen spits, verder hebben we het type Manu al een keer of 3 in onze selectie rondlopen. Prima om die jongen een jaartje in de Juup te laten ballen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef Slobeend het volgende:
Nog steedsdat Koeman Manu niet in de spits heeft geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |