3.328 aldus Google. Maar ik kan niet pasten, zit mobielquote:Op maandag 3 september 2012 07:43 schreef Cee het volgende:
1 BOER ZOEKT VROUW 3.729.000
Ruim op nummer 1 dus, weet iemand de kijkcijfers van de eerste aflevering van 2 jaar geleden?
Mooie cijfers.. Dat laatste kan ik je niet helpenquote:Op maandag 3 september 2012 07:43 schreef Cee het volgende:
Ruim op nummer 1 dus, weet iemand de kijkcijfers van de eerste aflevering van 2 jaar geleden?
Kijkcijfers Boer Zoekt Vrouw seizoen 2010/2011quote:Op maandag 3 september 2012 07:43 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 02:24 schreef Teslynd het volgende:
Briefschrijfsters bij de broers op bezoek, in de parallelserie:
http://boerzoektvrouw.kro(...)het_erf/default.aspx
Sommigen zouden naar de functie van moeder kunnen solliciteren en pofmouwtjes zouden verboden moeten zijn na de kindertijd.
Voor de boeren is het zo wel ontspannend om zo kennis te maken.
die stemmen!quote:Op maandag 3 september 2012 02:24 schreef Teslynd het volgende:
Briefschrijfsters bij de broers op bezoek, in de parallelserie:
http://boerzoektvrouw.kro(...)het_erf/default.aspx
Sommigen zouden naar de functie van moeder kunnen solliciteren en pofmouwtjes zouden verboden moeten zijn na de kindertijd.
Voor de boeren is het zo wel ontspannend om zo kennis te maken.
Klopt. Is hier dichtbij en ik hoor dat er regelmatig een camerateam is.quote:Op maandag 3 september 2012 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens www. mediacourant.nl worden de tweeling gevolgd zag ik op twitter staan!
Dat zou ook goed kunnen ..maar ik heb de bron van mediacourant.nlquote:Op maandag 3 september 2012 10:43 schreef Hexagon het volgende:
Zullen wel internetfilmpjes worden zoals die broers vorig jaar.
Die kerels zij ook gewoon te vermakelijk om niet te volgen.
Maar hij voelt zich wel 30quote:Op maandag 3 september 2012 09:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk kan ik die Aad nog best begrijpen. Ben zelf 46 en vind mannen van mijn leeftijd of ouder echt suffe dozen. Maar ja, wat bij hem vooral tegenwerkt is dat hij er zelf uit ziet als 62...... en buiten dat maakt hij ook totaal geen vlotte, jonge indruk.
Hij heeft ook een reality-check nodig, hij denkt zelf dat hij grijs begint te wordenquote:Op maandag 3 september 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
Ik heb dit topic niet doorgelezen dus weet niet wat jullie meningen zijn maar die Aad was echt de grap van de eeuw.![]()
Wat een droplul zeg, mijn pa ziet er nog kwieker uit en die is 65. Maar Aad woont op de boerderie, loopt erbij als vader Abraham maar wel praatjes hebben.
Nou, nouquote:Op maandag 3 september 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
Wat een droplul zeg, mijn pa ziet er nog kwieker uit en die is 65.
Ehhh, er doen mannen mee die als dertiger nog nooooooooooooooit een relatie hebben gehad, en zelfs een slippertje of kus is ze vaak al vreemd. Dat noem ik niet eigen boontjes doppenquote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef sorcees het volgende:
die boeren hun eigen boontjes niet kunnen doppen.
Ze runnen wel vaak in hun eentje een eigen bedrijf in een moeilijke markt, werken hard en geven niet op, je kunt ook niet op alle gebieden ervaringsdeskundige zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ehhh, er doen mannen mee die als dertiger nog nooooooooooooooit een relatie hebben gehad, en zelfs een slippertje of kus is ze vaak al vreemd. Dat noem ik niet eigen boontjes doppen
Omdat ze zogenaamd zo lekker gewoon is gebleven.quote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef sorcees het volgende:
En toch gruw ik van die blonde hittemepit, zooo betuttelend, alsof die boeren hun eigen boontjes niet kunnen doppen.
Yvon Jaspers, mega populair, maar waarom?
Oh zoquote:Op maandag 3 september 2012 16:12 schreef sorcees het volgende:
[..]
Ze runnen wel vaak in hun eentje een eigen bedrijf in een moeilijke markt, werken hard en geven niet op, je kunt ook niet op alle gebieden ervaringsdeskundige zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |