SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Ja noord-Groningen is niet zo sexy als het Westland...quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Terreros85 het volgende:
Maar hij woont ook aan het einde van de wereld.know'm sayin?
word? word.![]()
Hoppa, gratis staatslot. Wint ie zometeen ook nog ff 10 miljoenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
En dat heeft een redenquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja noord-Groningen is niet zo sexy als het Westland...![]()
![]()
Ammenooitnietquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
56 vrouwen voor deze???
Bloemen > Spruitjes"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
56, niet veel. Sowieso veel boeren weinig brieven gehad.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het programma zit in het slopquote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Pedroso het volgende:
56, niet veel. Sowieso veel boeren weinig brieven gehad.![]()
![]()
Het zijn ook allemaal wat minder leuke boeren dan voorheen imo.quote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
Best weinig brieven eigenlijk allemaal.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Precies was andere jaren veel anders, zelf annemerieke had een overload en brieven.quote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
Best weinig brieven eigenlijk allemaal.Doei!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Starlie het volgende:
Leuke vent! Hij vind wel een vrouw denk ik!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geweldig gewoon eerst koffie en gebak en dan rustig lezen, ook al dringt Yvon aan![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Deze, die vrouw, dat jong ventje?
Nog 2?
Die homo neem ik aan... En?Haters everywhere but I don't really care.![]()
whehe hij wil liever een jong chickieThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Haha hij zoekt een jong bloempje
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
HEERLIJK![]()
Wat een baas!Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Als je een boer moet kiezen dan, dan ene met bloemetjes idd, zit je tenminste niet 24/7 in de stank van het vee.![]()
Goed zo. Hij weet precies wat hij wil en laat zich niet beinvloeden door madame Yvon."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja duh, alsof een man dan 60 wil, can't blame em
48? Hij lijkt ouder.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
48.quote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe oud is hij dan, toch ook tegen de 60?![]()
Aad gaat er 3 selecteren geen 10Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Dit belooft wat voor de uitzendingen, zo'n mand ie weet wat ie wil![]()
![]()
Wat een akelige manAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Yvon taait hem ook meteen af
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
EEN SPROOKJESMEISJE![]()
![]()
![]()
![]()
Doos-alert
Iddquote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze wordt lachen: wat een kutkerel zeg! En hij is 48 en lijkt eerder 62.![]()
Dat wordt hommelesquote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dit belooft wat voor de uitzendingen, zo'n mand ie weet wat ie wil![]()
![]()
![]()
![]()
helaas Marion, je bent 30 jaar te oud.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Dacht ik ook even.quote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef Meloewa het volgende:
ik wou zeggen dat meisje heeft toch niet geschreven voor die oude vent.![]()
![]()
Komt Yvon straks terug, Aad helemaal ziedend vanwege het feit dat er allemaal van die uitgerangeerde fossielen (aldus Aad) tussen zitten. Gooit ie een klomp naar haar toe.![]()
Die Sharon heeft dus echt geschreven voor Meneer Aart?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Komt Yvon straks terug, Aad helemaal ziedend vanwege het feit dat er allemaal van die uitgerangeerde fossielen (aldus Aad) tussen zitten. Gooit ie een klomp naar haar toe.![]()
![]()
Ina
Dit wordt 'm voor Aad
Komt Yvon straks terug, Aad helemaal ziedend vanwege het feit dat er allemaal van die uitgerangeerde fossielen (aldus Aad) tussen zitten. Gooit ie een klomp naar haar toe.!
![]()
Komt Yvon straks terug, Aad helemaal ziedend vanwege het feit dat er allemaal van die uitgerangeerde fossielen (aldus Aad) tussen zitten. Gooit ie een klomp naar haar toe.
Dat lijkt mij heeeel erg sterkquote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
Die Sharon heeft dus echt geschreven voor Meneer Aart?![]()
![]()
Haha, niet waar hij op hoopte...
Goddomme, wat wil hij dan?
Ga dan naar russianhoes.com ofzo, tjappieHaters everywhere but I don't really care.![]()
Hoe heet die boer 2 seizoenen terug, die het land op ging, hij pakte zijn jas en ging de keuken uit. Dit wordt een zelfde type
![]()
Die kleine met die rode wangetjes? Jan?quote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die boer 2 seizoenen terug, die het land op ging, hij pakte zijn jas en ging de keuken uit. Dit wordt een zelfde type![]()
Janquote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die boer 2 seizoenen terug, die het land op ging, hij pakte zijn jas en ging de keuken uit. Dit wordt een zelfde typeOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
whehehe Yvon "je ziet er niet uit als 30"![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik begin grijze haren te krijgen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
"ik begin grijs te worden"![]()
![]()
JA!quote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kleine met die rode wangetjes? Jan?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Ik begin grijze haren te krijgen"![]()
![]()
Ik denk dat hij sarcastisch was![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Die later of nu met die piggy dinges uit rotjeknor isquote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kleine met die rode wangetjes? Jan?
Lekker aardig
And I am a weapon of massive consumption
Kro had Aad ook wel in bescherming mogen nemen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
ditquote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Hexagon het volgende:
Aad gaat wel prachttv worden. Wat een hork.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kleine met die rode wangetjes? Jan?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Vertel me dat Aad door is
Popcorn in de aanslag volgende week hoorquote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Hexagon het volgende:
Aad gaat wel prachttv worden. Wat een hork.![]()
![]()
jij toch ook?quote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Remzz het volgende:
Het liefst zou Aad een meisje van begin 20 krijgen![]()
![]()
Aadje wordt inderdaad wel de topper dit seizoen.
Gegarandeerd actie.Haters everywhere but I don't really care.![]()
YEAH!quote:
Hassan kon toch ook gewoon een chickie laten uithuwelijken?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Helaas, Aad gaat het niet redden met z'm 56 brieven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uiteindelijk heb je d'r maar eentje nodig!quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Starlie het volgende:
Yvon kan niet rekenen.... 1099 weg... uhh dan hou je er 1 over...![]()
Wat een degelijke types die meisjesAnd I am a weapon of massive consumption
1109 brieven. Denk nog eens.quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Starlie het volgende:
Neen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Starlie het volgende:
Hij had 1109 brieven, dus 10 overquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Starlie het volgende:
Yvon kan niet rekenen.... 1099 weg... uhh dan hou je er 1 over...
Ze vertelde 'm zelf dat hij er 10 uit moest kiezen omdat hij door is.quote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Helaas, Aad gaat het niet redden met z'm 56 brieven.![]()
dat gaat leuke tv opleverenquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Aad is niet een man die zich in een keurslijf laat stoppen.![]()
![]()
Stichting korrelatie
Waarom zou je op zoek gaan naar een lotgenoot? Elke dag over hun leed praten?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Beter opletten, kerel!quote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Helaas, Aad gaat het niet redden met z'm 56 brieven.![]()
Ik vind het toch altijd wel zielig voor de mensen die zoveel moeite doen om een brief te schrijven en dan niet gekozen worden![]()
![]()
Oh, had ik gemist. Levert mooie TV op.quote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze vertelde 'm zelf dat hij er 10 uit moest kiezen omdat hij door is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Deze heeft 1,5 brief ofzo en dan toch volgen
Marcel. Zijn toyboy (of koiboi, in Willems geval.)"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
voor de een fijn, de ander niet.quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou je op zoek gaan naar een lotgenoot? Elke dag over hun leed praten?![]()
Yes, hij is door!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
57 priesters van de KRO???"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Deze is leuk!Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
Oh jee, een hoop intimiteiten en aanhankelijkheid tijdens het logeerweekend. Kan Fok dat aan?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hij selecteert op lengte, niet te groot geschapen. Doet best wel zeer aan je poepert.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die krijgen 6 brieven
Bij elkaar opgeteld welteverstaan![]()
![]()
Stel je voor dat de ene door is en de ander niet.quote:Op zondag 2 september 2012 21:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die krijgen 6 brieven
Bij elkaar opgeteld welteverstaan![]()
![]()
Wel fijn voor Fok, komende weken kunnen we lekker homograpjes blijven maken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Moet gelijk aan Marcel denkenquote:Op zondag 2 september 2012 21:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Jaaa!! Hij is door! Mannen-in-onderbroeken-T.V.!![]()
![]()
Zo kinderachtig zijn wij echt niet hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef marcodej het volgende:
Wel fijn voor Fok, komende weken kunnen we lekker homograpjes blijven maken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En dat dan tijdens de logeerweek de vrouw van zn dromen voor het broertje kiest.quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel je voor dat de ene door is en de ander niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die stemmen.
And I am a weapon of massive consumption
Nooit zulke polo's in je broek stoppen. Dat weet ik zelfs."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef Starlie het volgende:
Yvon haar blousje is een maatje of 2 te klein!![]()
![]()
Ik houd echt van jullie en jullie commentaar op de boeren
We hebben dus Hans, Willem, Martin, jonkie. En die tweeling? Of zat Henrieke er ook bij?De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Als je 48 bent doe je dat wel.quote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef marcodej het volgende:
Nooit zulke polo's in je broek stoppen. Dat weet ik zelfs.![]()
Henrieke zit erbij.quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Terreros85 het volgende:
We hebben dus Hans, Willem, Martin, jonkie. En die tweeling? Of zat Henrieke er ook bij?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: