SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk vind ik dit zelf de beste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef Frey het volgende:
Deze zijn van mij.
Maar eigenlijk vind ik dit zelf de beste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef Frey het volgende:
Deze zijn van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk vind ik dit zelf de beste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je hoeft niet te kijkenquote:Op maandag 3 september 2012 18:33 schreef Blondgirl21 het volgende:
Bijna weer tijd voor een seizoen vol relatie gezeik... wat heb ik er toch zin in
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het blijft natuurlijk wel Rogier Proper, ik ben allang blij dat het niet Lieke van Lexmond of Charlotte Besijn is
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
Proper spreekt schande van Lieke van Lexmonds Playboy-reportage.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
Proper prijst een wallencrème aan voor Marly van der Velden.
Eerlijk gezegd, heb ik het vorige seizoen ook alleen maar lopen zeiken, maar toch kijk ik het. Kijk al vanaf aflevering 1, en kan het niet laten om te stoppen. Hoe slecht het ook isquote:
GTST #343: Jan-Henk: van aannemer naar bajesklantquote:Op maandag 3 september 2012 18:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook nog steeds om lachen![]()
![]()
Dat heb ik dus ook.. kijk het al zolang dat ik ook niet kan stoppen met kijken,,quote:Op maandag 3 september 2012 18:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, heb ik het vorige seizoen ook alleen maar lopen zeiken, maar toch kijk ik het. Kijk al vanaf aflevering 1, en kan het niet laten om te stoppen. Hoe slecht het ook is
Die teksten onder de foto'squote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST #343: Jan-Henk: van aannemer naar bajesklant
Hier is het echt begonnen.
Samen kijken?quote:Op maandag 3 september 2012 19:00 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. kijk het al zolang dat ik ook niet kan stoppen met kijken,,
Kun je nagaan dat een week of twee later de prachtige muziek van Ronald Schilperoort voorgoed verleden tijd was in het huidige GTSTquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarnaast komen de oude tunes weer terug, evenals de fotoboekleader en een aftiteling zoals in de eerste seizoenen."
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik krijg trouwens kramp in mijn linkerarm."
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef Frey het volgende:
Na de laatste van seizoen 20:
[ afbeelding ]
"Oh wat een spanning, wat een sensatie! Nu zullen we 2 maanden in spanning moeten
zitten om te zien of er nog wel een nieuw seizoen komt na deze waardeloze cliffhanger!"
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik kan zo voorstellen dat, na een seizoen vol schaamteloze intriges en schaamteloze affaires, het huidige schrijversteam onder leiding van Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk wel toe is aan een paar weken rust. Wij niet, wij hebben namelijk al genoeg geslapen tijdens de uitzendingen, zó spannend waren ze."
Die van vanavond heb ik vorige week al gezien, die was niet veel soepsquote:Op maandag 3 september 2012 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen
Ik zit zelfs te twijfelen of ik zal gaan kijken
Je moest eens weten hoe vaak ik daar weer door blader.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zit - dankzij Frey - weer even te bladeren door de topics van de zomer van 2011. Een paar leuke en opvallende posts (al dan niet van mijzelf):
[..]
Kun je nagaan dat een week of twee later de prachtige muziek van Ronald Schilperoort voorgoed verleden tijd was in het huidige GTST
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En staat die Patrick er toevallig bij te kijken en kan hij alles horen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
Natuurlijk is Anton weer de enige dokter in Meerdijk
Okquote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Gulmez het volgende:
die homos die gtst schijven zijn zeker zo gefrustreerd dat ze altijd zijn gepest door turken dat ze nu proberen turken ten schande te maken maar wij staan boven die shit
Want in Turkije bestaan er geen homos?quote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Gulmez het volgende:
die homos die gtst schijven zijn zeker zo gefrustreerd dat ze altijd zijn gepest door turken dat ze nu proberen turken ten schande te maken maar wij staan boven die shit
Nee. Ze laat zich enorm hard palen door Rik en raakt zwanger. En Bilal laat zich enorm hard palen door Lucas en beiden krijgen ze een soa.quote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef markvanrinsum het volgende:
gaat nuran met die islamiet trouwen ?
Nee, bij het altaar zegt ze ''nee'' en komt Rik binnenstormen. Daarna gaat Bilal met Lucas naar bed. Of omgekeerd natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef markvanrinsum het volgende:
gaat nuran met die islamiet trouwen ?
quote:Op maandag 3 september 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]Ik heb geen boulevard gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Disclaimer, dit is een spoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:23 schreef Frey het volgende:
Ik moet eigenlijk alleen nog maar lachen om die belachelijke kop van Bing.
Oké.quote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Gulmez het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Disclaimer, dit is een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTST is een afspiegeling van onze samenleving.quote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Gulmez het volgende:
De tunes vandaag (op de Nuranscenes na) waren zeker niet slecht.quote:Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuw muziekje tijdens de scène tussen Lucas en Maxime. Dus misschien is Frey geïnteresseerd. Het klonk best goed.
Maar hij is geen kind van Ludo. Misschien maakt dat nog verschilquote:Op maandag 3 september 2012 20:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wanneer komen de Sanders-genen bij Lucas eindelijk naar voren. Hij wordt bedreigt en vervolgens gaat hij huilie doen.
Het ligt eraan of het van Merkies is. Als het heel anders klinkt dan het standaard Merkies-muziekje, is het hoogstwaarschijnlijk al bestaande muziekquote:Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuw muziekje tijdens de scène tussen Lucas en Maxime. Dus misschien is Frey geïnteresseerd. Het klonk best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |