Daarom zien ze Jef als De Koning.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien zaten AA&F en De Koning in hetzelfde pand
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi shot, kenmerkend voor de verhaallijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ging Robert ook in zee met Wassenaar?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Onno: "Robert, je wil het niet geloven, maar ik heb Frits hier werkelijk af laten tuigen!""
Robert: "Dat meen je niet? Hij ziet er nog goed uit vindt ik!"
Onno: "Ja, maar je kent mijn methodes hè?"
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Onno: "Robert, je wil het niet geloven, maar ik heb Frits hier werkelijk af laten tuigen!""
Robert: "Dat meen je niet? Hij ziet er nog goed uit vindt ik!"
Onno: "Ja, maar je kent mijn methodes hè?"
dat kan ik me niet herinneren, maar ging Wassenaar niet dood voordat Ludo de serie in kwam?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:59 schreef Frey het volgende:
Wat ik me niet meer kan herinneren: Hebben Ludo en Wassenaar nog samen scènes gehad?
Nee, want Wassenaar had Ludo nog in zijn greep.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat kan ik me niet herinneren, maar ging Wassenaar niet dood voordat Ludo de serie in kwam?
quote:Ludo wordt onder zware druk gezet, wanneer hij Janine belooft de samenwerking met Wassenaar te beëindigen.
quote:Ludo wil de garantie van Wassenaar dat hij en Janine veilig zullen zijn.
Uit seizoen 7.quote:Ludo broedt op een plan om onder de ijzeren greep van Wassenaar uit te komen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Rogier Proper houdt een betoog over de methodes van Onno P. Wassenaar.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Frits doet een poging om het mislukken van Deepaks ontvoering goed te praten bij Onno.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Frits moet diep door het stof door publiekelijk zijn excuses aan te bieden. Martine lacht hem uit.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
De ware reden van het instorten van de feesttent: Janine en Mickey doen een poging tot zingen.
Maar hij moet stoppen met flirten als hij merkt dat de camera's op hem gericht zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Robert blijkt gevoelens te hebben voor Tessel van Benthem.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Na Laura en Tessel willen nu ook Janine en Martine een lesbische verhouding beginnen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:15 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook Laura vindt een nieuwe liefde.
2x Arnie en Roos?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef LetsGame het volgende:
Govert en Hennie, Suzanne en Peter, Arnie en Roos, Robert en Laura, Jeanne en Daniel, Arnie en Roos, Janine en Ludo, Jessica en Julian, Rik en Anita, Lucas en Edwin (grapje), Kim en Che, Charlie en Nick, Stan en Fatima, Bing en Sjors (ook grapje
![]()
)
wat??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef LetsGame het volgende:
Govert en Hennie, Suzanne en Peter, Arnie en Roos, Robert en Laura, Jeanne en Daniel, Arnie en Roos, Janine en Ludo, Jessica en Julian, Rik en Anita, Lucas en Edwin (grapje), Kim en Che, Charlie en Nick, Stan en Fatima, Bing en Sjors (ook grapje
![]()
)
Is wel op het niveau van veel kijkers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf het nieuwe seizoen krijgt GTST een educatieve functie.
Zelfs dat vond ik een leuk koppel. In de tijden dat Charlie met Nick was, vond ik haar vaak nog leuk ook.quote:
Ik heb wel een nieuwe klaarstaan, maar die gaat over Wietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef Frey het volgende:
Ik zie dat het weer bijna tijd is voor een personage.
De meeste verkrachters in GTST zijn leuke personages. Frits van Houten, Nick Sanders, Frederik van Rossum.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Zelfs dat vond ik een leuk koppel. In de tijden dat Charlie met Nick was, vond ik haar vaak nog leuk ook.![]()
Maar dat was ook vooral de invloed van Nick.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe klaarstaan, maar die gaat over Wiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |