Uhm, nee, lees de tekst in de spoiler-tag maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
de 2e was het origineel (in Duitsland dan)
Qua naam of stem?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:21 schreef LetsGame het volgende:
Die Duitse Arnie klinkt als een foute jongen.
Eerder de Duitse Morris 3.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Qua naam of stem?
Over fout gesproken: de Duitse David Harkema:
[ afbeelding ]
Okee zover had ik niet gelezenquote:Nou, echt kloppen doet het niet, want Heiko schijnt later geen schuld te hebben aan de dood van die man.
Op zich een leuker einde in de zin dat ie niet dood is en in principe terug kan keren. Op zich wel apart dat ie dus nooit meer iets aan 'Robert' laat horen. 'Laura' is daar toch ook na een aantal seizoenen vertrokken of niet?quote:http://www.clipfish.de/video/2228473/gzsz-heiko-goodbye-1996/
Dit is een compilatie van zijn vertrek: hij duikt onder, zet zijn dood in scène en vertrekt vervolgens naar het buitenland: er werd vervolgens nooit meer iets van hem vernomen.
De Duitse Laura zat er maar 5 seizoenen in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee zover had ik niet gelezen
[..]
Op zich een leuker einde in de zin dat ie niet dood is en in principe terug kan keren. Op zich wel apart dat ie dus nooit meer iets aan 'Robert' laat horen. 'Laura' is daar toch ook na een aantal seizoenen vertrokken of niet?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, nee, lees de tekst in de spoiler-tag maar
Vermoord door de Duitse Linda?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De Duitse Laura zat er maar 5 seizoenen in.
Ik vond dat destijd wel een leuke vondst die vete tussen Laura en Linda, ook hoe dat zo gegroeit is en het langzamerhand weer uitdoofde. In seizoen 1 was Linda echt kind aan huis bij de familie Alberts, toen ze Arnie dumpte had ze het bij Laura al lichtelijk verpest. In seizoen 2 had ze het al niet zo op haar, maar de echte genadeklap kwam in seizoen 4 met Robert, toen dat gebeuren met Stan er nog eens bovenop in seizoen 5.quote:
Dat van de Bold was toch anders? Brooke (Linda) ging met Eric (Robert) en pakte hem af van Stephanie (Laura) al had ze de hele tijd al een oogje op hun zoon Rigde (Arnie). 3 jaar later ging Brooke er vandoor met Ridge. Brooke was best wel een slet en ging van de een naar de andere man en ze kwamen er achter dat Ridge niet Eric zoon was. Brooke had het sowieso verpest bij Stephanie, ook omdat Brooke niet zo goed op haar kinderen kon passen. Ridge kreeg voor dit alles wt met Taylor (Roos), die wel een goede indruk achterliet bij Stephanie. Door een moordpoging op Brooke van een andere schurk ging Taylor dood. Brooke en Ridge kwamen samen en waren een lange tijd gelukkig. Net als Eric en Stephanie, maar die waren al een tijdje terug. Een paar jaar later kwam Taylor terug, Brooke werd jaloers, omdat Taylor eigenlijk wel Ridges ware liefde was. Brooke gaat alleen wonen. Stephanie had een man het adres van Brooke gegeven en Brooke werd door deze man verkracht. Stephanie kwam haar excuses aanbieden bij Brooke, want de man had verteld dat hij dit adres kreeg van Stephanie. Het was weer helemaal goed tussen Brooke en Stephanie. Brooke en Ridge kwamen bij elkaar, leefden nog lang en gelukkig net zoals Eric en Stephanie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond dat destijd wel een leuke vondst die vete tussen Laura en Linda, ook hoe dat zo gegroeit is en het langzamerhand weer uitdoofde. In seizoen 1 was Linda echt kind aan huis bij de familie Alberts, toen ze Arnie dumpte had ze het bij Laura al lichtelijk verpest. In seizoen 2 had ze het al niet zo op haar, maar de echte genadeklap kwam in seizoen 4 met Robert, toen dat gebeuren met Stan er nog eens bovenop in seizoen 5.
Daarna werd het minder en nadat Arnie vermist raakte helemaal, het verschijnen van Laura op Linda's huwelijk was op zich wel een mooie afsluiter. Je zag ook echt dat al die zaken uit het verleden er niet meer toe deden en het gewoon goed was toen.
Wat betreft die verhouding tussen Robert en Linda, er waren toen kritieken van mensen om me heen dat ze het feit van 'de vader gaat met de ex-geliefde van de zoon' af hadden gekeken van the Bold (Eric-Brooke-Ridge), ik geloofde dat toen niet omdat dat van gtst eerder op de nederlandse televisie verscheen. Echter dat van the Bold was in de VS uiteraard al op televisie verschenen.
Dat is zeker vreemd ja, maar ik denk dat "Arnie" het zo wel goed vindtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee zover had ik niet gelezen
[..]
Op zich een leuker einde in de zin dat ie niet dood is en in principe terug kan keren. Op zich wel apart dat ie dus nooit meer iets aan 'Robert' laat horen. 'Laura' is daar toch ook na een aantal seizoenen vertrokken of niet?
The Bold... saaiste soap everquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat van de Bold was toch anders? Brooke (Linda) ging met Eric (Robert) en pakte hem af van Stephanie (Laura) al had ze de hele tijd al een oogje op hun zoon Rigde (Arnie). 3 jaar later ging Brooke er vandoor met Ridge. Brooke was best wel een slet en ging van de een naar de andere man en ze kwamen er achter dat Ridge niet Eric zoon was. Brooke had het sowieso verpest bij Stephanie, ook omdat Brooke niet zo goed op haar kinderen kon passen. Ridge kreeg voor dit alles wt met Taylor (Roos), die wel een goede indruk achterliet bij Stephanie. Door een moordpoging op Brooke van een andere schurk ging Taylor dood. Brooke en Ridge kwamen samen en waren een lange tijd gelukkig. Net als Eric en Stephanie, maar die waren al een tijdje terug. Een paar jaar later kwam Taylor terug, Brooke werd jaloers, omdat Taylor eigenlijk wel Ridges ware liefde was. Brooke gaat alleen wonen. Stephanie had een man het adres van Brooke gegeven en Brooke werd door deze man verkracht. Stephanie kwam haar excuses aanbieden bij Brooke, want de man had verteld dat hij dit adres kreeg van Stephanie. Het was weer helemaal goed tussen Brooke en Stephanie. Brooke en Ridge kwamen bij elkaar, leefden nog lang en gelukkig net zoals Eric en Stephanie.
Happy ending
Alleen Stephanie is geweldig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
The Bold... saaiste soap everWat dat betreft is het huidige GTST nog geniaal
Ja, toen ik laast een aflevering keek (er was niets anders interessants op tv) was zij echt iemand die mij opvielquote:
Ik kijk alleen af en toe als ik hoor dat er iets spannends gebeurt met Stephanie of zo, of ik kijk wat compilaties online. Maar het is geen serie die je moet gaan volgen nee. Dan zou je pas echt weten wat langdradig is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, toen ik laast een aflevering keek (er was niets anders interessants op tv) was zij echt iemand die mij opviel![]()
Maar voor de rest slaat het nergens op: Ridge staat op een berg, Brooke rijdt op een paard bij die berg, de twee zien elkaar (met de nodige close-ups), scène erna is Ridge die berg af en loopt op een sukkeldrafje naar Brooke toe, ze kijken elkaar weer eindeloos aan, scène daarna kijken die twee elkaar NOG eindeloos aan (met daaronder zo'n romantisch muziekje), en vervolgens cliff.
Zo krijg ik ook wel een aflevering vol ja![]()
Wat dat betreft is het huidige GTST een oase aan snelheidquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk alleen af en toe als ik hoor dat er iets spannends gebeurt met Stephanie of zo, of ik kijk wat compilaties online. Maar het is geen serie die je moet gaan volgen nee. Dan zou je pas echt weten wat langdradig is.
Lijkt me leukquote:Tros aast op Haagse comedy Trooststraat 55
Het Haagse antwoord op Toen Was Geluk Heel Gewoon. Zo wordt Trooststraat 55 omschreven, een comedyserie die zich afspeelt op een onbeduidende post van de gemeentereiniging Den Haag in de jaren ’80. Uit eigen middelen is een pilotaflevering opgenomen, Endemol gaat nu aan de slag met de serie, waarin rollen zijn weggelegd voor Bas Muijs, Casper van Bohemen, Stefan de Walle, Anne-Marie Jung en Stephan Evenblij. Het AD weet te melden dat de Tros waarschijnlijk aan de haal gaat met Trooststraat 55.
“Het is er een wereldje op zich, op een denkbeeldig adres in de ietwat mistroostige maar moderne Schilderswijk. Met pal ernaast een sjieke buurt met dito bewoners. De vegers zijn maten, komische gasten, soms tegenpolen van mekaar. En met een gezonde afkeer van werken verplaatsen ze zich iedere dag van hier naar daar”, omschrijven de makers Trooststraat 55. Achter de schermen werken mensen mee die ook bijdroegen aan Koefnoen en Draadstaal.
Volgens het AD is ook SBS 6 in de race om Trooststraat 55, maar de zender spreekt dit tegen. Trooststraat 55 is (nog) niet aangeboden bij SBS 6.
Helaas blijft het vaak bij "snelheid", want de verhaallijnen zijn ver te zoeken. Alleen de laatste maanden was het eindelijk weer boeiend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het huidige GTST een oase aan snelheid
Dat is de schuld van de schrijvers van ATWT: die gaven de tip het wat meer op het thema liefde te gooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas blijft het vaak bij "snelheid", want de verhaallijnen zijn ver te zoeken. Alleen de laatste maanden was het eindelijk weer boeiend.
De Nederlandse Ridge en Brookequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:20 schreef Frey het volgende:
Vroeger had je zoveel mooie koppeltjes in de serie.
Het enige koppel wat ik nu nog echt waardeer is Ludo en Janine.
Yeahquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef Frey het volgende:
In seizoen 4 komen de droomkoppels straks weer: Robert en Laura, Jef en Sylvia, Arnie en Roos.
Harmsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:29 schreef Frey het volgende:
Harmsen die bij A&A werkt heb ik trouwens ook nooit meegemaakt, dat lijkt me ook wel lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |