Dat vond ik juist een enorm leuke en goede twist aan het verhaal: Angela die haar woede zó heeft opgekropt in al die jaren en zich af reageert op Helenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moest ik net aan denken ja, toen was ze best evil geworden vond ik.
Niet alleen Helen ook Janine moest het enigzins ontgelden als ik me het goed herriner.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik juist een enorm leuke en goede twist aan het verhaal: Angela die haar woede zó heeft opgekropt in al die jaren en zich af reageert op Helen![]()
En die had net dat gedoe met die reisleider achter de rugquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet alleen Helen ook Janine moest het enigzins ontgelden als ik me het goed herriner.
Wanneer Helen Helmink weer terugkomt uit Canadaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef Frey het volgende:
En wanneer komt Alice de Boer weer terug.?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wanneer Helen Helmink weer terugkomt uit Canada
Maar dat zal héél lang gaan duren, want als je aan Jantien, Rohan en zelfs Martin gaat vragen of Helen Helmink kan terugkeren, weten ze niet eens over wie je het hebt
Alice? In seizoen 7 als Lisette de Boer, ten tijde van het vertrek van Helen. En daarna in seizoen 8 als Inge Berkhout: toen werd ze de oppas van Nina, maar toen er iets misging met Nina kreeg zij er de schuld van en werd teruggebracht naar de inrichting (terwijl Bowien er iets mee te maken had)quote:
Dus daarvoor niet? Op de site van GTST staat zoveel verkeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alice? In seizoen 7 als Lisette de Boer, ten tijde van het vertrek van Helen. En daarna in seizoen 8 als Inge Berkhout: toen werd ze de oppas van Nina, maar toen er iets misging met Nina kreeg zij er de schuld van en werd teruggebracht naar de inrichting (terwijl Bowien er iets mee te maken had)
Bij mijn weten niet nee, volgens mij wilde Helen zelfs sneller emigreren naar Canada toen bleek dat Alice uit de inrichting was ontsnapt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Dus daarvoor niet? Op de site van GTST staat zoveel verkeerd.
Houdt Ludo er een dubbelleven als travestiet op na?quote:Daarna stort ze zich volledig op haar werk voor Ludo Sanders. Uiteindelijk wordt ze ook verliefd op hem, maar de liefde is, ondanks dat de twee één keer het bed hebben gedeeld, niet wederzijds. Ze blijven wel beste vriendinnnen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:45 schreef PeterKelder het volgende:
Uit de biografie van Isabella op de site:
[..]
Houdt Ludo er een dubbelleven als travestiet op na?
Sowieso is het vreemd dat er geen speciale GTST-wikipedia bestaat: bij de Duitse GTST is dat wél zo: http://www.gzsz-wiki.de/quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:47 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Soms zou je willen dat het een soort Wikipedia was, dan konden we flink wat gaan corrigeren.
Zij hebben ook best leuke personages.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso is het vreemd dat er geen speciale GTST-wikipedia bestaat: bij de Duitse GTST is dat wél zo: http://www.gzsz-wiki.de/
Is dat niet gewoon een icon van één van de members?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Zij hebben ook best leuke personages.
[ afbeelding ]
Ah ja, ik dacht dat het een van de hoofdrolspelers was.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een icon van één van de members?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ah ja, ik dacht dat het een van de hoofdrolspelers was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:45 schreef PeterKelder het volgende:
Uit de biografie van Isabella op de site:
[..]
Houdt Ludo er een dubbelleven als travestiet op na?
Daar is Frits van Houten trouwens door de jaren heen veranderd in een 'good guy' die meerdere kinderen heeft en waar hij een goede vader voor is, tevens heeft hij het zakenleven vaarwel gezegd en doceert nu als professor aan een universiteit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
De Duiste Frits van Houten
Dat klopt, alhoewel hij zo nu en dan nog mensen manipuleert om zijn zin te krijgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar is Frits van Houten trouwens door de jaren heen veranderd in een 'good guy' die meerdere kinderen heeft en waar hij een goede vader voor is, tevens heeft hij het zakenleven vaarwel gezegd en doceert nu als professor aan een universiteit.
De Duitse Robert en Helen hebben tegenwoordig een terugkerende rol, ze zijn meestal maar 3 maanden per jaar écht te zien.quote:De duitse Helen en de duitse Robert kregen overigens samen een relatie daar, net als de duitse Rien en de duitse Annette, hun zoon speelt in het huidige GZSZ.
Nou, echt kloppen doet het niet, want Heiko schijnt later geen schuld te hebben aan de dood van die man.quote:De Duitse Arnie beging overigens een moord daar, de nederlandse verhaallijnen bevallen me toch beter, al is het jammer dat zoveel van die personages van seizoen 3-4-5 en 6 er niet meer zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
Een raadseltje: wie van de drie is de Duitse Peter Kelder???
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Antwoord:de 2e was het origineel (in Duitsland danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |