Vooral de relatie met Janine was kansloos.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anita en Janine in principe ook, en daar heeft hij ook mee liggen rollebollen
Het sloeg daarnaast ook nergens opquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral de relatie met Janine was kansloos.
Het einde van René Meijer werd misbruikt om deze verhaallijn te starten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het sloeg daarnaast ook nergens op
Walgelijk inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Het einde van René Meijer werd misbruikt om deze verhaallijn te starten.
Hij verdient een eigen fotostrip.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:33 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik hoop dat de mensen uit het GTST-topic op FOK! het volgende topic aan mij wijden."
Och, waarom ook niet
Na elke aflevering een uitspraak van hem.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"De toespraken van Rogier Proper"
"Het sloeg werkelijk nergens op!"quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Na elke aflevering een uitspraak van hem.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef Frey het volgende:
Na de laatste van seizoen 20:
[ afbeelding ]
"Oh wat een spanning, wat een sensatie! Nu zullen we 2 maanden in spanning moeten
zitten om te zien of er nog wel een nieuw seizoen komt na deze waardeloze cliffhanger!"
Alleen al dat plaatje steeds erboven, alsof hij het echt zo kan zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
Na de laatste van seizoen 18:
[ afbeelding ]
"Goh, hoe gaan wij deze zomer overbruggen zonder ook maar één moment terug te denken aan deze fantááááááááááástische cliffhanger? Ik hou het nu al bijna niet meer van de zenuwen!"
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen al dat plaatje steeds erboven, alsof hij het echt zo kan zeggen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik kan zo voorstellen dat, na een seizoen vol schaamteloze intriges en schaamteloze affaires, het huidige schrijversteam onder leiding van Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk wel toe is aan een paar weken rust. Wij niet, wij hebben namelijk al genoeg geslapen tijdens de uitzendingen, zó spannend waren ze."
Marjolein moet blijven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ken iemand hier die hevig zal protesteren, maar ik ben voor.
Zo hard aan het lachenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik krijg trouwens kramp in mijn linkerarm."
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Na elke aflevering een uitspraak van hem.
Oeeeeh! Oeh Oeh Oeeeh!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
"Het sloeg werkelijk nergens op!"
"Ze laten nogal wat steekjes vallen."
"Wanneer gaat Nina eens wallencrème gebruiken?"
"Waarom dat stereotype homogedoe?"
"Zelfs een kleuter kan een betere cliffhanger voor deze aflevering bedenken!"
"Sinds wanneer heeft Rik een broer?"
"Waarom is de zoon van Frits zo'n lulletje rozenwater?"
etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |