quote:
De oude snoeperd eet dan van 2 walletjes.quote:
Daar zat ik gisteravond nog aan te denken ja, dat Junior Sanders een zoon van Marcus blijkt te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Die leeft nog lang en gelukkig met het kleine zusje van Junior Sanders; Kimberley (Marcus' kinderen)
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:50 schreef Frey het volgende:
[..]
De oude snoeperd eet dan van 2 walletjes.
Zie post #126quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:53 schreef Frey het volgende:
Maar wat is Nouds functie nog als hij geen Alberts is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin is geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin is geniaal![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me: Nina die Daniël en Suzanne beteuterd nakijkt, terwijl de drogisterijmedewerkster naast haar komt staan en haar meedeelt dat de wallencrème uitverkocht is. Treurig violenmuziekje eronder, waarna Nina instortquote:
"Maar als ook Jan-Henk lucht krijgt van Karins terugkeer, ontstaat er een strijd tussen Jef en Jan-Henk om Karin."quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:05 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Henriëtte Tol zal terugkeren in de serie als Karin. Na al die jaren zal ze nog steeds gevoelens blijken te hebben voor Jef Alberts."
"En ook Lex Zandstra valt voor Karin."quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Maar als ook Jan-Henk lucht krijgt van Karins terugkeer, ontstaat er een strijd tussen Jef en Jan-Henk om Karin."
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:10 schreef Frey het volgende:
[..]
"En ook Lex Zandstra valt voor Karin."
Dat wordt wat.
Maar de oude snoeperd is niet alleen uit op bedrijfsstukken van A&A...quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef Frey het volgende:
Nou maar hopen dat Wietje niet doodgaat, dan kan zij stage gaan lopen bij A&A en spioneren voor Stenders.
Wat weer zorgt voor een jaloerse Stephanie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar de oude snoeperd is niet alleen uit op bedrijfsstukken van A&A...
Die vervolgens weer een affaire met Ludo begintquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat weer zorgt voor een jaloerse Stephanie.
Dat vind ik weer minder.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:41 schreef PeterKelder het volgende:
Die vervolgens weer een affaire met Ludo begint
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met wie dan?
EDIT: Ik heb al een idee: Jack
Janine ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef Lucas15 het volgende:
[..]Dat zou wat zijn! Stephanie had de moeder van Jack kunnen zijn...
Anita en Janine in principe ook, en daar heeft hij ook mee liggen rollebollenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef Lucas15 het volgende:
[..]Dat zou wat zijn! Stephanie had de moeder van Jack kunnen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |