quote:Op maandag 3 september 2012 07:43 schreef GotC het volgende:
Via die ingang kom ik het Zuiderpark binnen als ik mijn rondje doe met Evy, ga trouwens via dezelfde ingang/uitgang er ook uit, maar dan een stuk minder frisserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mooi om te zien hoe verbaasd iemand kan kijken tijdens het lopenCheck wel het prachtige HAAG atletiek shirt
Was het wel te doen het werdstrijdlopen, ik vond het zelfs gisteravond rond 20 uur nog benauwd met hollen.kap nah
Als je het maar niet gaat overdrijven he...Ik wil je hardlopend tegenkomen tijdens de Bruggenloop!quote:Op maandag 3 september 2012 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon doen morgen. Dan maar pijn
Ja ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 10:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je het maar niet gaat overdrijven he...Ik wil je hardlopend tegenkomen tijdens de Bruggenloop!
Als ik in het Zuiderpark loop, kom ik vanaf de andere kant het Park inquote:Op maandag 3 september 2012 10:21 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Via die ingang kom ik het Zuiderpark binnen als ik mijn rondje doe met Evy, ga trouwens via dezelfde ingang/uitgang er ook uit, maar dan een stuk minder frisser
Was het wel te doen het werdstrijdlopen, ik vond het zelfs gisteravond rond 20 uur nog benauwd met hollen.
Pain is weakness leaving the body.quote:Op maandag 3 september 2012 10:38 schreef Vexter het volgende:
Dat was dan de eerste keer! 3,5 km. Ging wel prima. Doe geen Evy oid. Nu wel benauwd
Gezondheid gaat voorquote:Op maandag 3 september 2012 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou vandaag aan m'n HM schema gaan beginnen
Tijdreizen ftwquote:Op maandag 3 september 2012 11:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
Binnen 2011 nogDan loop je wel heel hard
![]()
Dat is best een leuk siteje
In? Met 7.33 min/km.quote:Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ohhh ik kan ik twee weken al een HM lopen volgens de site.
Moet ik wel 9.6km in 7:33 minuut lopen, en dat is dan de eerste interval, van de 3
Die 9.6 kilometer moet ik dan na 7 minuut en 33 seconden lopen bereikenquote:
Ik had laatst ergens een post gezien over waar je vrij goedkoop zo'n matje kon scoren, maar ik weet niet meer waar.quote:
Wat een bullshit. Dat is 50% meer dan waar je in maanden naartoe getraind hebt. Dan heb je een veel te grote kans dat je na 1 keer die 15 km een tijd thuis zit omdat je geblesseerd bent geraakt. Denk es na joh.quote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je 10 km kunt lopen, kun je ook 15 km lopen. Door de pijn bijten en blijven lopen, dan maar je tempo wat aanpassen maar iedereen moet dit kunnen!
Bij de campingwinkel een slaapmatje?quote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens een post gezien over waar je vrij goedkoop zo'n matje kon scoren, maar ik weet niet meer waar.
Weet hier iemand toevallig waar dat was? (niet waar ik dat gezien had dus, maar waar je goedkoop een matje kan vinden)
Vandaag week 3 van de 10km met Renate starten. Even eerst vettigheid smeren en dan lopen (en de juiste huissleutels meenemen)
Decathlon, maar die moet je dan wel in de buurt hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens een post gezien over waar je vrij goedkoop zo'n matje kon scoren, maar ik weet niet meer waar.
Weet hier iemand toevallig waar dat was? (niet waar ik dat gezien had dus, maar waar je goedkoop een matje kan vinden)
Vandaag week 3 van de 10km met Renate starten. Even eerst vettigheid smeren en dan lopen (en de juiste huissleutels meenemen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
nou nou nou, op een gegeven moment is het wennen van je spieren en pezen aan de hardloopbelasting ook wel eens klaar hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Dat is 50% meer dan waar je in maanden naartoe getraind hebt. Dan heb je een veel te grote kans dat je na 1 keer die 15 km een tijd thuis zit omdat je geblesseerd bent geraakt. Denk es na joh.
Ik begin er ook pas volgende week mee. En met 16 weken zijn we dan precies op 30 december klaar!quote:Op maandag 3 september 2012 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Onbewust misschien?![]()
Maar nee! Als ik deze week begin ben ik precies binnen 2012 klaar als het goed gaat, en daar had ik me écht op verheugd
Schema op maat.
Waarheid. Ik kan 5 dus dan kan 42 ook wel, even door bijtenquote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Dat is 50% meer dan waar je in maanden naartoe getraind hebt. Dan heb je een veel te grote kans dat je na 1 keer die 15 km een tijd thuis zit omdat je geblesseerd bent geraakt. Denk es na joh.
Als je gelijk al zo doorpakt moet het helemaal goed komen!quote:Op maandag 3 september 2012 08:47 schreef Arquero het volgende:
[..]
Goede tip, bedankt![]()
Heb me meteen ingeschreven, zaterdag starten. Zin in
Dat zal best meevallen. Na 10 km zijn je spieren dermate opgewarmd dat je die 5km ook nog wel kunt lopen. Ik heb het dan ook met name over het mentale aspect; tussen de oren moet het goed zitten om iedere keer dat stukje verder te kunnen gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga morgen een ultramarathon doen...moet kunnen, even doorbijten alleen!
Dan is je nek wel weer in orde denk je?quote:Op maandag 3 september 2012 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga morgen een ultramarathon doen...moet kunnen, even doorbijten alleen!
5 kilometer verder als je 10 gewend bent is geen stukje meer. Is voor de meeste hier minimaal een half uur langer dan normaal.quote:Op maandag 3 september 2012 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zal best meevallen. Na 10 km zijn je spieren dermate opgewarmd dat je die 5km ook nog wel kunt lopen. Ik heb het dan ook met name over het mentale aspect; tussen de oren moet het goed zitten om iedere keer dat stukje verder te kunnen gaan.
Spijkers met koppen, supergoedquote:Op maandag 3 september 2012 08:47 schreef Arquero het volgende:
[..]
Goede tip, bedankt![]()
Heb me meteen ingeschreven, zaterdag starten. Zin in
Hehe, dankje.quote:Op maandag 3 september 2012 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Spijkers met koppen, supergoed
Altijd je spullen meenemen naar zoietsquote:Op maandag 3 september 2012 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik baal!! Was afgelopen weekend in Zeeland maar had mijn hardloopspullen niet meegenomen omdat ik gegarandeerd verdwaal en geen gps op mijn telefoon heb, Nu blijkt dat er een aantal andere in de familie ineens ook hardlopen sinds een paar maanden en die gingen dus lopen. AARRGH.
Volgend jaar zitten we op dezelfde plek en ga ik ook mee!!
quote:Op maandag 3 september 2012 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind het uitzweten wel irritant, ben net thuis. Weinig gezweet tijdens het lopen. Ik ga zitten en het zweet begint ineens te stromen
Tip: fietsenknooppunten volgenquote:Op maandag 3 september 2012 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik baal!! Was afgelopen weekend in Zeeland maar had mijn hardloopspullen niet meegenomen omdat ik gegarandeerd verdwaal en geen gps op mijn telefoon heb, Nu blijkt dat er een aantal andere in de familie ineens ook hardlopen sinds een paar maanden en die gingen dus lopen. AARRGH.
Volgend jaar zitten we op dezelfde plek en ga ik ook mee!!
Ja joh, gewoon even doorbijten.quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan is je nek wel weer in orde denk je?
Ja, klopt, had alleen een weekje eerder willen beginnen voor wat spelingquote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik begin er ook pas volgende week mee. En met 16 weken zijn we dan precies op 30 december klaar!
Kan Mr. Mo een beetje masseren?quote:Op maandag 3 september 2012 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon even doorbijten.
Het wordt wel minder *klopt af*
Ja daar zat ik ook al aan te denken maar ik ben echt extreem slecht in het vinden van de wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |