quote:Op zondag 2 september 2012 23:39 schreef winterstorm666 het volgende:
maarre ik geef niet op.![]()
ik breng je wel naar huis
Waar het hart vol van is en zulks.quote:
Die heb ik zeker:quote:Op maandag 3 september 2012 00:09 schreef winterstorm666 het volgende:
morgen heeeeeeeeeerlijk uitslapen. en dan een 5km denk ik.
heb je nog een suggestie voor hardloopnummers? mijn setlist word wat saai
Ohaiquote:
Neh het is gewoon een lomp beestquote:Op maandag 3 september 2012 00:19 schreef winterstorm666 het volgende:
hoi![]()
springt je kat niet uit zijn voegen sexy?
Iedereen loopt hier toch op zolder op een loopbandquote:Op maandag 3 september 2012 00:23 schreef winterstorm666 het volgende:
damn waarom heb ik geen video standaard .
die clips zijn zo grappig. al zal dat lastig kijken worden tijdens het lopen.
aan een riem en mee dat beest, ipv zakjes vlees zal hij kilometers vretenquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 00:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
aan een riem en mee dat beest, ipv zakjes vlees zal hij kilometers vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mooi om te zien hoe verbaasd iemand kan kijken tijdens het lopenCheck wel het prachtige HAAG atletiek shirt
![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 07:43 schreef GotC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mooi om te zien hoe verbaasd iemand kan kijken tijdens het lopenCheck wel het prachtige HAAG atletiek shirt
Je hoort nu echt bij de club daar
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
kiek 'er goan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mooi om te zien hoe verbaasd iemand kan kijken tijdens het lopenCheck wel het prachtige HAAG atletiek shirt
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Ik hoop niet dat ze bij ons veel foto's hebben gemaakt. Ik zal er i.i.g. minder florissant opstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mooi om te zien hoe verbaasd iemand kan kijken tijdens het lopenCheck wel het prachtige HAAG atletiek shirt
Edit:
Oké, the day after....
Ik kan nu niet meer zeggen dat ik geen spierpijn heb gekregen van hardlopen.
De spieren bij mijn kuiten en bovenbenen zijn duidelijk aanwezig
MAAR totaal geen last van mijn enkel!
[ Bericht 12% gewijzigd door streamnl op 03-09-2012 08:28:41 ]
Ik. eigenlijk ook. Dan kan en mag homer Simpson weg bij mijquote:Op maandag 3 september 2012 08:25 schreef mosselmossel het volgende:
Ik hoop wél dat er ergens foto's gaan zijn.
Goede tip, bedanktquote:Op maandag 3 september 2012 08:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je kunt zou ik een loopcursus kunnen doen. Zeker als je vermoed dat je manier van lopen niet goed is. Ik heb in maart Start to Run gedaan. Dat is erg laagdrempelig en ik heb er veel aan gehad. Www.starttorun.nl en het start volgens mijn aankomende zaterdag weer. Opgeven kan nog
quote:Op maandag 3 september 2012 08:47 schreef Arquero het volgende:
[..]
Goede tip, bedankt![]()
Heb me meteen ingeschreven, zaterdag starten. Zin in
[..]
Goede tip, bedankt![]()
Balen dat je nog last hebt.quote:Op maandag 3 september 2012 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge. Niet lopen vandaagnek/schouders hebben er nog geen zin in
Dan maar twee rustdagen nu en dan hopelijk morgen, donderdag en zaterdag lopen...
[..]
Goede tip, bedankt![]()
Nog steeds geen idee waar het nou vandaan komt?? Klote joh! vooral als je verder barst van de energiequote:Op maandag 3 september 2012 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
ThaNKS! Zo stom! Heb verder energie om een marathon te gaan lopen, 'bij wijze van', en dan zit ik hier kreupel te wezenNou ja, dan maar boeken lezen en series kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het wedstrijdje gisteren 4 rondjes door het park/over de atletiekbaan was...maakt het toch minder inspirerend. Al is het Zuiderpark in Den Haag best mooi
F means you're fucked
quote:Op maandag 3 september 2012 09:58 schreef YUR het volgende:
Hardlopen op een atletiekbaanJij loopt ook alsof het je totaal geen moeite kost heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het wedstrijdje gisteren 4 rondjes door het park/over de atletiekbaan was...maakt het toch minder inspirerend. Al is het Zuiderpark in Den Haag best mooi![]()
Geloof me...quote:Op maandag 3 september 2012 10:10 schreef Shravani het volgende:
[..]
Jij loopt ook alsof het je totaal geen moeite kost he
quote:Op maandag 3 september 2012 09:58 schreef YUR het volgende:
Hardlopen op een atletiekbaanOndergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het wedstrijdje gisteren 4 rondjes door het park/over de atletiekbaan was...maakt het toch minder inspirerend. Al is het Zuiderpark in Den Haag best mooi![]()
Rondjes![]()
Ja doei.
Computer says.....YESquote:Op maandag 3 september 2012 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Is dit de week dat ik weer eens kan hardlopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |