Heb ik al gezien. Is goed hequote:Op zondag 2 september 2012 22:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zit Game of Thrones te kijken op Rtl 4![]()
* kijkt met schuin oog ook nog de PS *
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiekt ze goannnquote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Oeps, Pistorius wordt geklopt op de 200mStrakke race van die Braziliaan
mental image whahahaquote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen, je kunt hetHet kuikentje wordt een adelaar en knalt daar hard over het parcours, onderweg Bea's / Patriesjes / Mel's opetend en uitspugend
![]()
/motivationalspeakermode
Tijd voor een kop thee.
Absoluutquote:
De start was ook niet dat je zegt, top. Maar goed, ga d'r maar eens aanstaan. Ik doe het haar niet naquote:Op zondag 2 september 2012 23:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Was wel close trouwens, maar ze kwam HEEL netjes weer terug op het eind
quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef winterstorm666 het volgende:
ow and by the way!!!
achum !
VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Oh lalaaaaquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef winterstorm666 het volgende:
hahhaha yes bossss!
morgen ben je de eerste!
'quote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef winterstorm666 het volgende:
moet je het wel even vasthouden tijdens het lopen ..
Ik schreeuw je er wel doorheenquote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef winterstorm666 het volgende:
hahahaha! door Mill stuivend over de zandpadden. met een balancerende brullende fietser achter me.
hmmmm sounds tempting!
Ik zorg er voor dat je spierpijn van je spierpijn nog spierpijn heeftquote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef winterstorm666 het volgende:
voelt de spierpijn al aankomen!
en mijn grenzen hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |