quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het loopt inderdaad 'zachter' maar als de ondergrond te rul is (lees: los zand etc) dan loopt het wel een stuk zwaarder
dit dusquote:Op zondag 2 september 2012 21:45 schreef Don_Vanelli het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is dat er al mensen zijn die na 7/8 k al gaan wandelen bij de 10em. Loop dan de 10k ofzo, want dat past dan beter.
Zouden dat geen bedrijfslopers zijn? Die gezellig met z'n allen meedoen, maar het eigenlijk niet aankunnen. Ik zie in het lijstje van mijn collega's 2:20 langskomen... Die moeten wel gewandeld hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 21:45 schreef Don_Vanelli het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is dat er al mensen zijn die na 7/8 k al gaan wandelen bij de 10em. Loop dan de 10k ofzo, want dat past dan beter.
Mee eensquote:Op zondag 2 september 2012 21:45 schreef Don_Vanelli het volgende:
Bea en Patries gingen vooral voor de gezelligheid, want deelnemen is toch het belangrijkstequote:Op zondag 2 september 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mee eens
Net als dat ik bij de Meidenloop en Ekiden al mensen zag wandelen na 1,5 - 2km. Dan is het lopen van een 5km toch gewoon te hoog gegrepen?
Bij sommige mensen zal de training ongetwijfeld goed gezeten hebben, maar hebben ze gewoon pech bij het evenement. Kramp ofzo.
Maar je maakt mij niet wijs dat het voor hen allemaal geldt.
Kalm aan doenquote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Vergeet die arme Mel niet, die had speciaal oppas geregeld
[/echtweg]
quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bea en Patries gingen vooral voor de gezelligheid, want deelnemen is toch het belangrijkste
quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Vergeet die arme Mel niet, die had speciaal oppas geregeld
[/echtweg]
Maar dat geldt voor mij ook. Echter was de 10k volgens mij ook gezellig. De marathon van Amsterdam lijkt me ook erg gezellig, maar dat zou voor mij ook nergens op slaanvom daar aan mee te doen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bea en Patries gingen vooral voor de gezelligheid, want deelnemen is toch het belangrijkste
Tof toch?quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef junkiexp het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/88137284
Les 12 helemaal uitgelopen, laatste minuut van de laatste 5 minuten was wel even een beetje pittig.
Ik sta echt versteld hoor, ik heb tot nu toe alles lessen uit kunnen lopen zonder problemen.
Knap hoor Junkiequote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef junkiexp het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/88137284
Les 12 helemaal uitgelopen, laatste minuut van de laatste 5 minuten was wel even een beetje pittig.
Ik sta echt versteld hoor, ik heb tot nu toe alles lessen uit kunnen lopen zonder problemen.
Ja maar er zit verschil tussen:quote:Op zondag 2 september 2012 21:54 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor mij ook. Echter was de 10k volgens mij ook gezellig. De marathon van Amsterdam lijkt me ook erg gezellig, maar dat zou voor mij ook nergens op slaanvom daar aan mee te doen.
Pfft alsof je dat sowieso niet easy kunt lopenquote:Op zondag 2 september 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:
Ik hoop morgen bijtijds thuis te zijn voor de looptraining. Rest van de week even kijken of ik nog 1 of 2 keer ga lopen, en wanneer en wat dan. 1 keer lange duurloop, nog een loopgroep, 2 korte trainingen... Even zien wat handig is.
Ik denk niet dat ik heel veel rust hoef te houden voor de 3EM, maar aan de andere kant... Ik wil wel een mooie tijd neerzetten.
Ik ben er bang voor jahquote:Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Knap hoor JunkieGeloof me dat zware komt nog wel
![]()
Al geminderd met roken ?
[..]
Jij hebt niet gelezen hoe m'n laatste trainingen gingen zeker?quote:Op zondag 2 september 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Pfft alsof je dat sowieso niet easy kunt lopenJij gaat dat gewoon lopen en stiekem bekertjes scoren
Jawel hoor, maar aan de afstanden te zien heb jij met 3EM echt geen problemenquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt niet gelezen hoe m'n laatste trainingen gingen zeker?
Nou ja, donderdag liep ik pas lekker ná 5kmquote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar aan de afstanden te zien heb jij met 3EM echt geen problemen
Gaat helemaal goed komen, je kunt hetquote:Op zondag 2 september 2012 22:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, donderdag liep ik pas lekker ná 5km
Maar goed, we zien wel. Heb zin in weer een evenement, en uitlopen is het belangrijkst. Al moet ik het op m'n tandvlees doen
quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen, je kunt hetHet kuikentje wordt een adelaar en knalt daar hard over het parcours, onderweg Bea's / Patriesjes / Mel's opetend en uitspugend
![]()
/motivationalspeakermode
Tijd voor een kop thee.
Ik zit Game of Thrones te kijken op Rtl 4quote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Pssst, zitten jullie ook al klaar voor de 100m van Marlou van Rhijn? http://nos.nl/ps2012/live/2/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |