quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef Don_Vanelli het volgende:
Vandaag de 10 EM in Tilburg gelopen. Op voorhand wilde ik 1:15 lopen, maar dit is bij lange na niet gelukt. Edoch heb ik er wel een geniaal verhaal aan overgehouden.
De trein faalden, waardoor ik te laat in Tilburg arriveerde. het gevolg was dat ik pas startte ongeveer 20 minuten nadat de laatsten waren vertrokken en 33 minuten na de eerste lopers. Ik vertrok dus alleen en eenzaam voor 16 afmattende kilometers. Het vervelende is dat eerst een lus maakt van 3 km en daarna pas de lus van 13 km. Derhalve werd ik in het eerste stuk bijna ingehaald door de Kenianen. Volgens mij had ik nog 2 minuten over ofzo op dat eerste stuk![]()
Enfin, ik had de eerste 3K doorstaan, verbaasde vrijwilligers en toeschouwers achter mij gelaten en op weg om de achterste linie in te halen. Ik denk wel dat ik de meeste support heb gehad van iedereen, ik liep tenslotte alleen en je voornaam staat in grote letters op het startnummer
Echter, na die drie kilometer ging ik het centrum uit en kwam ik op een gedeelte dat al afgebroken was, zodat ik aan de toeschouwers die er nog waren een aantal keer de weg heb moeten vragen. Helaas is dat niet helemaal goed gegaan, want ik ben op het eerste stuk een paar keer fout gelopen en helaas heb ik een paar minuten verloren met het wachten voor de stoplichten, want op sommige kruispunten waren de vrijwilligers al weg of moest ik helemaal niet zijn![]()
Na officieel 7 km (7.8 km op mijn horloge) raapte ik de eerste achterblijver op en liep ik godzijdank weer tussen de deelnemers. Echter, door het wachten en foutlopen had ik al dusdanig veel verloren dat de 1:15 onmogelijk was. Dus lekker rustig gelopen, achterblijvers aangemoedigd en als ik de uitslag mag geloven heb ik er nog ongeveer 100 ingehaald en kwam ik in 1:23 over de finish (officieel 1:54 met een bruto splittijd van 54:30 na 5km
). Onderweg nog iemand gezien die het hele parcours jonglerend deed en iemand die constant een pannenkoek opgooide met een pan
![]()
Geniale ervaring, maar voortaan zorg ik dat ik op tijd ben.
Holy crapquote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Tjongejonge, denk je ff 10 te gaan lopen, worden het er 18En dat terwijl Tante Betje op bezoek is
Distance: 18.01 km
Time: 1:57:50
Avg Speed: 9.2 km/h
De week ervoor blijkt erger op mijn conditie in te hakken dan tijdens.. weer iets geleerd
Wat.quote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Tjongejonge, denk je ff 10 te gaan lopen, worden het er 18En dat terwijl Tante Betje op bezoek is
Distance: 18.01 km
Time: 1:57:50
Avg Speed: 9.2 km/h
De week ervoor blijkt erger op mijn conditie in te hakken dan tijdens.. weer iets geleerd
True, maar ik hou mij doorgaans wel aardig de planningquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is toch het leukste aan hardlopen? Dat je van tevoren denkt: ik kan het niet en dat je jezelf dan toch verbaast?
Nu ff een banaan/aardbeishake verdiend
Maar jeetjedepeetje je loopt gewoon bijna een halve marathonquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is toch het leukste aan hardlopen? Dat je van tevoren denkt: ik kan het niet en dat je jezelf dan toch verbaast?
dat moet ook, de 14e oktoberquote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar jeetjedepeetje je loopt gewoon bijna een halve marathon![]()
Wat houdt off road in? Door de blubber en steentjes?quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
vakantie achter de rug dus weer tjid voor het serieuze werk...me opgegeven voor een off road halve marathon op 7 oktober...past prima in het schema
over het algemeen is er niet al te veel blubber...meer onverharde (bos en duin) padenquote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat houdt off road in? Door de blubber en steentjes?
het loopt inderdaad 'zachter' maar als de ondergrond te rul is (lees: los zand etc) dan loopt het wel een stuk zwaarderquote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Mwah ik heb vandaag ook een heel stuk over bosgrond gelopen, dat loopt echt zoveel beter dan asfalt of beton![]()
Jaquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |