ditquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Adele liedje, minpunten. Maar ze doet het goed, al is dit niet een stem waar ik graag naar luister.
Yes. Ron werd 8e, Nick viel net buiten de liveshows. (ten koste van Alicequote:Op zaterdag 1 september 2012 19:03 schreef MissJ het volgende:
Zaten Ron en Nick niet in dezelfde editie van Idols?
Die deed de vorige editie meequote:
helaas jaquote:
Eyelar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, echt wel leuk!
Ay-dinges- inderdaad, waar deed ze ook alweer aan mee. Denk een keer gesneuveld in een theaterronde vanwege de stress.
Stomme moeilijke namen ook! Dank je.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eyelar.
Deed mee aan X-Factor en was schor bij haar laatste optreden.
quote:
Ik zie hem vaak voorbij komen, dus ik speel vals.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Stomme moeilijke namen ook! Dank je.
Ik haat valsspelers! Maar ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zie hem vaak voorbij komen, dud ik speel vals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Trouble.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:58 schreef MissJ het volgende:
ok deze vond ik de beste van deze aflevering, samen met die ene vent die dat nummer van Coldplay zong. Wel liedje van Coldplay was dat trouwens?
en dinges is gewoon op de 2e plaats binnengekomen in de top 50quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, zo is het toch leuker beleven.![]()
De eerste aflevering was (logischerwijs) overtuigender. Maar heb me zeker vermaakt.Nu douchen en dan SBS.
![]()
Dat hoofd sprak boekdelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Dat Kinderen voor Kinderen-kutje; heerlijk die ergernis van Martijn richting die schreeuwkakdozen naast hem
Nee, die gaan ze er wel bijhouden. Cultfiguurtje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef TheVulture het volgende:
En Johannes die N&S een schrapkandidaat oplevert
quote:
Graag die doos, met die Trebledoos, meteen exit in de battlequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Dat Kinderen voor Kinderen-kutje; heerlijk die ergernis van Martijn richting die schreeuwkakdozen naast hem
quote:Trijntje brengt nieuwe single met Leona en Lisa
Trijntje Oosterhuis is druk met haar werkzaamheden voor The Voice of Holland en releast tussendoor ook nog haar nieuwe single. Woensdagochtend zong ze 'Knocked Out' live op 3FM. Haar achtergrondkoor bestond uit een aantal bekende gezichten.
'Knocked Out' is afkomstig van het album Wrecks We Adore, wat is geproduceerd door onder anderen Anouk. 'Ik had behoefte aan wat rauwers', vertelde Trijntje eerder over het schijfje.
Het nummer werd ten gehore gebracht samen met de drie achtergrondzangeressen Lisa Hordijk, Leona Philippo en Michelle. De reactie van 3FM-dj Giel Bielen loog er niet om: 'Tering zeg, hier wordt muziek gemaakt.' Op Twitter postte Trijntje een foto van haar 'lekkere koortje'.
Lisa, artiestennaam Lisa Lois, won in 2009 de talentenjacht X Factor. Leona was al achtergrondzangeres van Trijntje en dook op in de eerste aflevering van The Voice. Trijntje bestempelde de zangeres als 'diva' en oefent nu met haar voor de tweede ronde van The Voice, 'the battles'.
Bron
Nu geef je het al bijna wegquote:Op woensdag 5 september 2012 10:30 schreef iBenny het volgende:
Nou, 1 keer raden wie er ver komt...![]()
namedropping ftw
Oh, sorry, ik had niet goed gelezen dat zij kandidaat is, ik heb het vluchtig gelezen. Nu snap ik je meteenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:42 schreef iBenny het volgende:
Nou, ze krijgt nu (nog meer) extra aandacht buiten The Voice om. Nu ál. Wie haar nu goed kent, kent haar straks ook/nog. Wat dus stemmen oplevert en dus geld.
Vergelijk het een beetje met Charly Luske vorig jaar. Die dook opeens ook overal op na zijn auditie.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik had niet goed gelezen dat zij kandidaat is, ik heb het vluchtig gelezen. Nu snap ik je meteen
Geeft niet. Ik weet ondertssen wel dat het niet zo gewaardeerd wordt als ik dat zou verklappenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dus dat je bij de battles was geweest Benny en dus al het een en ander wist
Ehm ja, oke...quote:John de Mol: 'The Voice of Holland kan nog minstens 3 jaar mee'
John de Mol was woensdagochtend te gast bij Jan Smit in de ochtendshow op 100% NL. Jan vroeg John wat de houdbaarheid van The voice of Holland is, John durft zeker te beweren dat The Voice nog minstens 3 jaar mee kan. John vertelt: "Ik weet wat er nog voor verassingen komen en dat er genoeg ruimte in het format is om te blijven vernieuwen. In Amerika kunnen kandidaten van coaches gestolen worden, dat gaan wij volgend jaar ook doen. Mijn grootste zorg is of er nog genoeg talent is op dit niveau in Nederland? Je moet steeds dieper graven."
"Een nieuwe coach, als Trijntje, geeft al weer een nieuwe impuls aan het programma." gaat John verder. "dat ze mieuw is als coach werkt leuk met de andere coaches, dat ze door de jongens een beetje in de maling wordt genomen levert erg leuke televisie op. Maar belangrijk is wel dat als je vervangt, dan moet je dat wel kunnen doen met iemand van het zelfde niveau. En dat is niet makkelijk in Nederland. Het zou dus maar zo kunnen dat we met hetzelfde team verder gaan volgend jaar."
quote:"dat ze mieuw is als coach
Die inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Idols-Floortje die had moeten winnen van Raffaela?
Ka-fakking-ching!twitter:Jan_Vis twitterde op donderdag 06-09-2012 om 15:01:29Sandra van Nieuwland van The Voice Of Holland 3 is vanaf heden te boeken voor optredens! Gage: ¤ 1.975,- @Sammaday - http://t.co/FeCziXW8 reageer retweet
Dan zingt ze 3 uur, mag ik hopen?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:21 schreef iBenny het volgende:
Ka-fakking-ching!twitter:Jan_Vis twitterde op donderdag 06-09-2012 om 15:01:29Sandra van Nieuwland van The Voice Of Holland 3 is vanaf heden te boeken voor optredens! Gage: ¤ 1.975,- @Sammaday - http://t.co/FeCziXW8 reageer retweet
Voor 2000 euro?quote:
50 minutenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zingt ze 3 uur, mag ik hopen?
Ik ben al aan het slijmen bij @Jan_Vis of hij me in zijn stal op wil nemen. Ik doe Seven Nation Army, daarmee heeft iedereen succes.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef iBenny het volgende:
Goooooooeeeeed.... ik ga me nu aanmelden voor The Voice 4
De stadionversiequote:Op donderdag 6 september 2012 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben al aan het slijmen bij @Jan_Vis of hij me in zijn stal op wil nemen. Ik doe Seven Nation Army, daarmee heeft iedereen succes.
Nou ja dat dus, ik vind het grappig.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef iBenny het volgende:
Ze is net zo duur als Dries Roelvink
quote:John de Mol past battle-ronde The Voice of Holland aan
De opzet van de The Battle-ronde in The Voice of Holland wordt volgend seizoen aangepast. Dat heeft producent John de Mol aangekondigd op 100% NL. De kijkcijferhit van RTL 4 volgt daarin haar grote Amerikaanse broer. “In Amerika hebben ze een nieuw onderdeel, dat al is opgenomen. Als een coach in The Battle een talent wegstuurt, kan een van de andere drie coaches zeggen: ‘Kom maar bij mij.’ Dat werkt geweldig, dus dat gaan we volgend jaar ook in Nederland doen“, zo vertelt De Mol.
Door dit soort aanpassingen verwacht De Mol dat The Voice nog lang een tv-hit blijft. “Het is heel moeilijk te voorspellen, maar ik durf wel te beweren dat The Voice minstens drie jaar nog op dit niveau zal blijven. Dat zeg ik, omdat ik weet wat voor ruimte er nog in het format zit om iedere keer weer met een paar kleine nieuwigheidjes te komen om het programma een impuls te geven.”
Vooral externe factoren zullen de toekomst van The Voice of Holland bepalen, denkt De Mol. “Ik denk dat het talent eigenlijk de grootste zorg is. Hoeveel talent hebben we nog in Nederland op dit niveau? Je moet steeds dieper graven om ze te vinden.”
The Voice of Holland zit momenteel in haar derde seizoen.
Bron
ik ben echt heel benieuwd hoe zijn het gaat doen daar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:22 schreef Greys het volgende:
Ah, thanks!
Vanavond was er een voorstukje van Floortje haar optreden in The Voice als 'reclame'...
de USA versie dient deze dagen dus als proefkonijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Karina het volgende:
Volgend seizoen dezelfde verandering als in de Amerikaanse versie, het overnemen van weggestuurde kandidaten in de battle ronde:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik van haar auditie ga vinden, de kleine stukjes die ik wel eens heb gezien van haar (van vroegah) vond ik zo mierzoet. Bijna een beauty-pageant meisje, met altijd die fake smile. Wie weet valt het meequote:Op vrijdag 7 september 2012 00:22 schreef Greys het volgende:
Vanavond was er een voorstukje van Floortje haar optreden in The Voice als 'reclame'...
Dank je Bennyquote:
Ik kan niet wachten op de grote cliffhanger...quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank je Benny![]()
Over 11 uur zitten we nu het grote acteerwerk te bekijken
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank je Benny![]()
Over 11 uur zitten we nu het grote acteerwerk te bekijken
deaud?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Het kleine voorstukje dat op tv kwam gister van Floortje was iig verrassend
wat is deze?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat is ook vanavond. Ik kijk in de reclames wel ofzo
Dat ga ik, denk ik, ook doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
De reclames.... kijken hoeveel het staat en ik zap weer terug
Zeker niet onaardigquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef ZaZoe het volgende:
Ben benieuwd of ze vanavond gaan draaienvoor Floortje Smit
[ afbeelding ]
En scherpe knieën, vergeet de scherpe knieën niet!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n gekke houding daar, d'r heupen lijken reusachtig bij de rest van haar figuur
Heeft zo ook zijn voordelen, kan ze goed kinderen barenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
d'r heupen lijken reusachtig bij de rest van haar figuur
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En scherpe knieën, vergeet de scherpe knieën niet!
*wijst naar TT*quote:
Pizzapuntenquote:
Dat komt omdat ze in een wokkelhouding staatquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n gekke houding daar, d'r heupen lijken reusachtig bij de rest van haar figuur
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in een wokkelhouding staat
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Hit me baby one more time heeft z'n vingers verbrijzeld.. Ontmoeting met een metaalverwerker
Ah, lees ik net te laat. Vrienden al uitgenodigd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:54 schreef MissJ het volgende:
voetbal![]()
Het is maar een kwalificatiewedstrijd hoor (toch?
), dus niet belangrijk!
VOH is véééééél belangrijker en vooral véééééél leuker!
Ik niet, ik ben heteroquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb van nature gewoon een afkeer voor Floortje.
Ik moest lachen en ik weet niet eens of je weet waaromquote:
Ik zou het idee om The Voice te kijken toch eens gewoon in de groep gooienquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, lees ik net te laat. Vrienden al uitgenodigd.
Selectief lezen, zit je al aan de borrel?quote:
Wie? Dan kunnen we extra kritisch zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Greys het volgende:
Oeh leuk, mijn kennis komt in de show van vanavond
Neequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie? Dan kunnen we extra kritisch zijn.
Is het Franklin?
Is het die ene weer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeAl zou ik dat stiekem best tof vinden, die zou ze allemaal weg zingen
Ik gil wel alstie er is.
Geloof dat ik zijn naam niet mag noemenHij is er zelf nogal zenuwachtig over in elk geval dat ie niet teveel mag zeggen, want daar zijn ze kennelijk heul streng in.
Ik dm je wel een youtube linkje, moment.
Vincequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Even iets om in de stemming te komen:.
Ja, omdat Bo Bruce (Cranberrykloon) door moestquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
VinceM'n favoriet in een teleurstellend eerste seizoen. Die ging er in de battles ook al uit toch?
Boquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, omdat Bo Bruce (Cranberrykloon) door moest.
SPOILER: deelname spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaat KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree zingen
Leuk nummerquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:01 schreef iBenny het volgende:
SPOILER: deelname spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaat KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree zingen
Die staan niet op de foto!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En scherpe knieën, vergeet de scherpe knieën niet!
Water, brood en fruit. Vergeten boodschappen te doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft men zoal om te knabbelen en te drinken? Ik ga aan de jus d'orange en kaasstengels.
Wat duurt dat half uur nog lang...
He, wat jammerquote:
Witte Malthesersquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft men zoal om te knabbelen en te drinken? Ik ga aan de jus d'orange en kaasstengels.
Wat duurt dat half uur nog lang...
Niet? Die zijn er al een tijdje...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Witte Malthesers
Ik wist niet eens dat het bestond
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh en naturel ribbelchips en shanghai nootjes (alleen de witte borrelnoten dus) en die ga ik dan dippen in een mayo-ketchup dippie. Ja, ook de nootjes
![]()
![]()
Het is vrijdagavondquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Lutte het volgende:
Gomballen en wortelsap. En voorlopig eerst nog bakken huiswerk
Die is lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
We hebben ook nog die chips van kies de smaak liggen met azijn...
TVOH is een mooi pauzemoment.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Lutte het volgende:
Gomballen en wortelsap. En voorlopig eerst nog bakken huiswerk
Ik vind die cocktailsaus het lekkerstquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
We hebben ook nog die chips van kies de smaak liggen met azijn...
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja idd, tvoh kennende toch nog twintig minuten dan
Twintig minuten voordat het begint.quote:
Geen idee. Wiesda?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Gia het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/?reload=3&rdm=m9xtks66d#/watch?v=JkXdCSaGO6s
Deze charlotte?
En het eerste kwartier waarschijnlijk ook nogquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Kan ik nog net even de aftrap van Oranje kijken
oe, dat is wel heel optimistischquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En het eerste kwartier waarschijnlijk ook nogAls het daarna al 3-0 staat kijk ik alsnog gewoon mee
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oe, dat is wel heel optimistisch
Weet ik het, een charlotte die dat nummer zingt.quote:
Ik zit nog even te eten, en het komt er bijna weer uitquote:
quote:
Haiquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit nog even te eten, en het komt er bijna weer uit
Oh dat is vast die lekkerequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
Kèèk naoh ze hebbnun belg hier int program zette!
Jij kijkt omroep MAXquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk in de tussentijd heel even Met het mes op tafel.
GTSTquote:
Erik is stiekem 60+quote:
Jaquote:
Eeuwig en elke dag deze blikquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
Marly. Niemand kan zo goed acteren als haar
Nee dan is het 12 uur geweestquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan kunnen we weer rustig slapen?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eeuwig en elke dag deze blik
[ afbeelding ]
Zij schrijven echt alleen mensen uit door ze dood te laten gaan, apart welquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:34 schreef Stickertje het volgende:
he, die kerel in dat bed gaat dood volgens rtl boulevard
Je hebt geen wekker meer nodig. Je valt gewoon nooit in slaap met zo iemand naast je. Bang dat ze jouw hoofd eraf bijt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die emotiequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft zo'n oude kop ook hequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan komen ze later terug net als doktor simon en frits van houten 'evil twin brother 'quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij schrijven echt alleen mensen uit door ze dood te laten gaan, apart wel
Ja best welquote:
Ja, doet me denken aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die emotie. Haar acteerkunsten
.
Ik ben fan____!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |