Dat is wel een goed idee ja. Alleen moet het iemand zijn die verder niemand kent en nauwelijks in VBL komt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maak gewoon HMF mod, nieuwe 'afwezige' mod ter vervanging van Erwin
Rekenen was nooit je sterkste eigenschap.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ga ik niet allemaal tellen joh, dan ben ik vanavond nog bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdomme wat hebben jullie daar goed op geanticipeerd
Schalke nuquote:
Hij heeft wel een puike vbl avatarquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja. Alleen moet het iemand zijn die verder niemand kent en nauwelijks in VBL komt.
Ik stel voor dat http://forum.fok.nl/user/history/72182 mod wordt.
Met name Morph. Bij een scheldwoord is hij al wakker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alert, snel en waakzaam die VBL-mods
Hij is er idd kanker snel bij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met name Morph. Bij een scheldwoord is hij al wakker.
Morph is sneller dan de tijd die het duurt voordat het woord kanker uit mijn mond komtquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met name Morph. Bij een scheldwoord is hij al wakker.
Nou ja, ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alert, snel en waakzaam die VBL-mods
Steven is alleen maar met zijn ex bezig, Morpheus is dag en nacht de alarmbellen aan het smeren en DonRaja is altijd te laatquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik.
De rest doet keihard hun best en doet leuk mee.
Kankerlampquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe zelf normaal kut ka(n)kkerlak
Klompen Aan Nick Kan Er Rollen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Morph is sneller dan de tijd die het duurt voordat het woord kanker uit mijn mond komt
Idd, deze code is bijna onbreekbaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klompen Aan Nick Kan Er Rollen.
Eens kijken hoe snel hij het ontcijfert.
Er zit decodingsoftware op zijn alarm geïnstalleerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klompen Aan Nick Kan Er Rollen.
Eens kijken hoe snel hij het ontcijfert.
Shut the fuck up Jomandaquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen schiet Janssen een vrije trap erin. Vitesse wint met 1-0.
Dan hoef je niet meer te kijken.
Bek houwe, n00b.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef E.H. het volgende:
[..]
Alle credits gaan naar Yvonne natuurlijk.
Gaat AZ morgen winnen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen schiet Janssen een vrije trap erin. Vitesse wint met 1-0.
Dan hoef je niet meer te kijken.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kunnen er geen reet meer van. PSV gaat helaas winnen.
Tompsv dacht dat er een nieuwe mod kwamquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorzichtig, er zjin geen psv-mods meer.
Lekker voor hem.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tompsv dacht dat er een nieuwe mod kwam
Hebben jullie allemaal zo geplannedquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorzichtig, er zjin geen psv-mods meer.
we gaan psv'ers buitensluiten is het planquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal zo geplanned
Ben je ook al mod?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we gaan psv'ers buitensluiten is het plan
quote:
Mooi man, doorgeefluikjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het doorgeefluikje. en dat blijf ik jaren
Samen met LR.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het doorgeefluikje. en dat blijf ik jaren
Je contract loopt nog een seizoen. Je mag het wel afkopen natuurlijk, maar ontslag nemen zit er niet in.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem ontslag de druk wordt te groot nu pispaaltje Guitarist is weggevallen.
Bitch please, stiekem leid ik heel VBL.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy voelt zich klôte omdat hij niet het doorgeefluikje is
Probeer niet stoer te doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bitch please, stiekem leid ik heel VBL.
En gewoon zwart willen blijven omdat je al die aandacht niet wilquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bitch please, stiekem leid ik heel VBL.
Eerst City - QPRquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:18 schreef Doublepain het volgende:
Roda JC 18:45 Willem II 1
Zwolle 19:45 NEC 2
RKC Waalwijk 19:45 Heracles Almelo 2
NAC Breda 20:45 FC Utrecht 2
Bedankt Stijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:18 schreef Doublepain het volgende:
Roda JC 18:45 Willem II 1
Zwolle 19:45 NEC 2
RKC Waalwijk 19:45 Heracles Almelo 2
NAC Breda 20:45 FC Utrecht 2
Jij snaptquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
En gewoon zwart willen blijven omdat je al die aandacht niet wil![]()
Echt tof van je.
Doe ik baas.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij snaptNu weer terug aan het werk jij.
quote:266 Manchester City - Queens Park Rangers
Fulltime
1
Queens Park Rangers
11,02
298 NAC Breda - FC Utrecht
Fulltime
2
FC Utrecht
2,89
336 Liverpool - Arsenal
Fulltime
3
Liverpool
2,05
335 PSV - AZ
Fulltime
4
PSV
1,50
360 SC Heerenveen - Ajax
Fulltime
5
Ajax
1,54
403 Internazionale - AS Roma
Fulltime
6
AS Roma
3,31
Totale quotering499,20
Jouw inleg ¤ 10,00
Je maakt kans op ¤4991,99
Zag je die politiek correcte afscheidspost van mij gecombineerd met een super leuke grap?. Als ik nu geen moderator word weet ik het ook niet meer hoor.quote:
Er word geen nieuwe mod gekozen, dat had je kunnen weten als je het hele topic had gelezen en je niet alleen op je zelf had geconcentreerd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die politiek correcte afscheidspost van mij gecombineerd met een super leuke grap?. Als ik nu geen moderator word weet ik het ook niet meer hoor.
Dat is een conclusie die jij trekt maar waarom kan er niet alsnog een moderator bijkomen? Omdat jij dit vindt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er word geen nieuwe mod gekozen, dat had je kunnen weten als je het hele topic had gelezen en je niet alleen op je zelf had geconcentreerd.
Geen goede eigenschap voor een mod.
Hij is altijd schattig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij trekt maar waarom kan er niet alsnog een moderator bijkomen? Omdat jij dit vindt?Oh oh oh Davy GGMM is soms zo schattig.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij trekt maar waarom kan er niet alsnog een moderator bijkomen? Omdat jij dit vindt?Oh oh oh Davy GGMM is soms zo schattig.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
1:55Een echte classic
Deze Club Mix komt uit Stinho's geboortejaar
Diepzinnige tekst.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
1:55Een echte classic
Deze Club Mix komt uit Stinho's geboortejaar
Gaat lekker daarquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Update 31 augustus 20.18 uur - Voorzitter slaat kritiek Van Basten op transferbeleid in de wind
Trainer Marco van Basten leeft op gespannen voet met de directie van zijn werkgever. De trainer zei donderdagavond, vlak na de uitschakeling in de Europa League, dat sc Heerenveen ‘niets terughaalt’ voor de vertrokken spelers ter waarde van zeventien miljoen euro en dat ze er ‘niets aan doen’ om het team te versterken. De Utrechtse trainer zei dat hem was toegezegd dat hij de helft van de transferinkomsten mocht herinvesteren.
“Netto hebben de transfers ons 10,1 miljoen euro opgeleverd”, zei voorzitter Robert Veenstra echter tijdens de persconferentie, weet de Leeuwarder Courant. “En we hebben in totaal 4,4 miljoen uitgegeven aan tien nieuwe spelers.” De Friezen haalden deze zomer onder anderen Lukas Marecek, Daniël de Ridder, Alfred Finnbogason, Gianni Zuiverloon, Matthew Amoah en Marco Pappa binnen. Middenvelder Tobias Kainz heeft het Abe Lenstra Stadion overigens verlaten; hij keert terug naar Sturm Graz.
Update 1 september 16.30 uur - Van Basten neemt kritiek op transferbeleid Heerenveen niet terug
Marco van Basten blijft bij zijn negatieve uitlatingen over het transferbeleid van zijn werkgever sc Heerenveen. Voorzitter Robert Veenstra pareerde de kritiek van de hoofdtrainer, maar Van Basten haalt daar zijn schouders over op: "Het is natuurlijk hun goed recht om hun eigen draai te geven aan de transferbedragen. Feit blijft wel dat de spelers die aangetrokken zijn te laat zijn gekomen", aldus de oefenmeester tegen Omrop Fryslan.
Dat gaat niet lang goed daar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Update 31 augustus 20.18 uur - Voorzitter slaat kritiek Van Basten op transferbeleid in de wind
Trainer Marco van Basten leeft op gespannen voet met de directie van zijn werkgever. De trainer zei donderdagavond, vlak na de uitschakeling in de Europa League, dat sc Heerenveen ‘niets terughaalt’ voor de vertrokken spelers ter waarde van zeventien miljoen euro en dat ze er ‘niets aan doen’ om het team te versterken. De Utrechtse trainer zei dat hem was toegezegd dat hij de helft van de transferinkomsten mocht herinvesteren.
“Netto hebben de transfers ons 10,1 miljoen euro opgeleverd”, zei voorzitter Robert Veenstra echter tijdens de persconferentie, weet de Leeuwarder Courant. “En we hebben in totaal 4,4 miljoen uitgegeven aan tien nieuwe spelers.” De Friezen haalden deze zomer onder anderen Lukas Marecek, Daniël de Ridder, Alfred Finnbogason, Gianni Zuiverloon, Matthew Amoah en Marco Pappa binnen. Middenvelder Tobias Kainz heeft het Abe Lenstra Stadion overigens verlaten; hij keert terug naar Sturm Graz.
Update 1 september 16.30 uur - Van Basten neemt kritiek op transferbeleid Heerenveen niet terug
Marco van Basten blijft bij zijn negatieve uitlatingen over het transferbeleid van zijn werkgever sc Heerenveen. Voorzitter Robert Veenstra pareerde de kritiek van de hoofdtrainer, maar Van Basten haalt daar zijn schouders over op: "Het is natuurlijk hun goed recht om hun eigen draai te geven aan de transferbedragen. Feit blijft wel dat de spelers die aangetrokken zijn te laat zijn gekomen", aldus de oefenmeester tegen Omrop Fryslan.
Idd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat lekker daarBen benieuwd wanneer hij ontslag neemt.
Erwin Koeman 2. Zal Van Basten het ook uiteindelijk wijten aan het te open trainingscomplex?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat lekker daarBen benieuwd wanneer hij ontslag neemt.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rco-van-Basten.dhtmlquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erwin Koeman 2. Zal Van Basten het ook uiteindelijk wijden aan het te open trainingscomplex?
Die haalt de winterstop nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
eind September zelfs nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die haalt de winterstop niet
Weg trainerscarrière van Basten.quote:
Herder neemt de selectie dan op interimbasis over. Herder leidt de schaapjes wel naar hun plekquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Weg trainerscarrière van Basten.
Hij kan vast wel ergens in Italie aan het werk en het moet gezegd worden, zijn huidige selectie is ook wel een drama.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Weg trainerscarrière van Basten.
De selectie is bagger maar waarom gaat hij überhaupt daarheenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kan vast wel ergens in Italie aan het werk en het moet gezegd worden, zijn huidige selectie is ook wel een drama.![]()
Zo'n De Roon die dan als vervanger voor Elm komt van Sparta, die gast kan er echt helemaal niks van om over de aanval nog maar te zwijgen. En dan raken aankopen Amoah en Kum ook nog eens geblesseerd.
in januari/februari tekende hij héquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De selectie is bagger maar waarom gaat hij überhaupt daarheenHij had ook wel kunnen bedenken dat de gehele voorhoede zou worden verkocht.
Toen deden de 3 spitsen het toch ook al prima?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in januari/februari tekende hij hé
Klopt maar wat heeft hij teruggekregen. Een geblesseerde Amoah en een spits die te laat werd gehaald om in de Europa League mee te mogen doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De selectie is bagger maar waarom gaat hij überhaupt daarheenHij had ook wel kunnen bedenken dat de gehele voorhoede zou worden verkocht.
Die Guatemalaan is wel een goede hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar wat heeft hij teruggekregen. Een geblesseerde Amoah en een spits die te laat werd gehaald om in de Europa League mee te mogen doen. Kijk ik snap ook wel dat Heerenveen niet echt blij wordt als je als trainer in de media je beklag doet maar ze hebben ook wel gefaald.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Guatemalaan is wel een goede hoor.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?Omdat hij transfervrij in de Amerikaanse competitie was en niemand interesse in hem toonde op heerenveen na? (Of kom je nu weer met FM?)
Ik eet straks restjes shoarmavlees met snijbonen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Babi Pangang met Bami halen![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik vind je spelling slecht
Lekker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Babi Pangang met Bami halen![]()
Geweldig om te horen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Een koekoekwaardige goal van Theo @ FM
Als jij even door post zijn we er volgende week.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zullen we topic 1000 halen?
Doe jij het danquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij even door post zijn we er volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |