Weg trainerscarrière van Basten.quote:
Herder neemt de selectie dan op interimbasis over. Herder leidt de schaapjes wel naar hun plekquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Weg trainerscarrière van Basten.
Hij kan vast wel ergens in Italie aan het werk en het moet gezegd worden, zijn huidige selectie is ook wel een drama.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Weg trainerscarrière van Basten.
De selectie is bagger maar waarom gaat hij überhaupt daarheenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kan vast wel ergens in Italie aan het werk en het moet gezegd worden, zijn huidige selectie is ook wel een drama.![]()
Zo'n De Roon die dan als vervanger voor Elm komt van Sparta, die gast kan er echt helemaal niks van om over de aanval nog maar te zwijgen. En dan raken aankopen Amoah en Kum ook nog eens geblesseerd.
in januari/februari tekende hij héquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De selectie is bagger maar waarom gaat hij überhaupt daarheenHij had ook wel kunnen bedenken dat de gehele voorhoede zou worden verkocht.
Toen deden de 3 spitsen het toch ook al prima?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in januari/februari tekende hij hé
Klopt maar wat heeft hij teruggekregen. Een geblesseerde Amoah en een spits die te laat werd gehaald om in de Europa League mee te mogen doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De selectie is bagger maar waarom gaat hij überhaupt daarheenHij had ook wel kunnen bedenken dat de gehele voorhoede zou worden verkocht.
Die Guatemalaan is wel een goede hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar wat heeft hij teruggekregen. Een geblesseerde Amoah en een spits die te laat werd gehaald om in de Europa League mee te mogen doen. Kijk ik snap ook wel dat Heerenveen niet echt blij wordt als je als trainer in de media je beklag doet maar ze hebben ook wel gefaald.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Guatemalaan is wel een goede hoor.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?Omdat hij transfervrij in de Amerikaanse competitie was en niemand interesse in hem toonde op heerenveen na? (Of kom je nu weer met FM?)
Ik eet straks restjes shoarmavlees met snijbonen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Babi Pangang met Bami halen![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik vind je spelling slecht
Lekker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Babi Pangang met Bami halen![]()
Geweldig om te horen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Een koekoekwaardige goal van Theo @ FM
Als jij even door post zijn we er volgende week.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zullen we topic 1000 halen?
Doe jij het danquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij even door post zijn we er volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |