Dat is wel een goed idee ja. Alleen moet het iemand zijn die verder niemand kent en nauwelijks in VBL komt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maak gewoon HMF mod, nieuwe 'afwezige' mod ter vervanging van Erwin
Rekenen was nooit je sterkste eigenschap.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ga ik niet allemaal tellen joh, dan ben ik vanavond nog bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdomme wat hebben jullie daar goed op geanticipeerd
Schalke nuquote:
Hij heeft wel een puike vbl avatarquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja. Alleen moet het iemand zijn die verder niemand kent en nauwelijks in VBL komt.
Ik stel voor dat http://forum.fok.nl/user/history/72182 mod wordt.
Met name Morph. Bij een scheldwoord is hij al wakker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alert, snel en waakzaam die VBL-mods
Hij is er idd kanker snel bij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met name Morph. Bij een scheldwoord is hij al wakker.
Morph is sneller dan de tijd die het duurt voordat het woord kanker uit mijn mond komtquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met name Morph. Bij een scheldwoord is hij al wakker.
Nou ja, ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alert, snel en waakzaam die VBL-mods
Steven is alleen maar met zijn ex bezig, Morpheus is dag en nacht de alarmbellen aan het smeren en DonRaja is altijd te laatquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik.
De rest doet keihard hun best en doet leuk mee.
Kankerlampquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe zelf normaal kut ka(n)kkerlak
Klompen Aan Nick Kan Er Rollen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Morph is sneller dan de tijd die het duurt voordat het woord kanker uit mijn mond komt
Idd, deze code is bijna onbreekbaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klompen Aan Nick Kan Er Rollen.
Eens kijken hoe snel hij het ontcijfert.
Er zit decodingsoftware op zijn alarm geïnstalleerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klompen Aan Nick Kan Er Rollen.
Eens kijken hoe snel hij het ontcijfert.
Shut the fuck up Jomandaquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen schiet Janssen een vrije trap erin. Vitesse wint met 1-0.
Dan hoef je niet meer te kijken.
Bek houwe, n00b.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef E.H. het volgende:
[..]
Alle credits gaan naar Yvonne natuurlijk.
Gaat AZ morgen winnen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen schiet Janssen een vrije trap erin. Vitesse wint met 1-0.
Dan hoef je niet meer te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |