Vieze aandachtshoerquote:
Ik heb alleen het einde van de 1e helft gezien, het zag er niet goed uit.quote:
ik ben ook net thuis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb alleen het einde van de 1e helft gezien, het zag er niet goed uit.
Inderdaad. Wel om 18:30 een mooie pot tussen ManCity & QPR. QPR heeft echt een bazenteamquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:04 schreef AFCNiels het volgende:
Niet echt toppers vandaag, maar morgen super Sunday
Nee QPR heeft nog steeds geen bazenteam. Dat hadden ze niet toen je dat vorige week stelde en nu nog steeds niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel om 18:30 een mooie pot tussen ManCity & QPR. QPR heeft echt een bazenteam
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee QPR heeft nog steeds geen bazenteam. Dat hadden ze niet toen je dat vorige week stelde en nu nog steeds niet.
Hij heeft goed gespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf stuk gaan om deze gif.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Maar eens een nieuwe game opstarten met FM. Uiteraard de nieuwste database met transfers van gisteren
Volgens Gijp wordt het een eitje voor oranje, ik denk dat het nog wel moeilijk kan worden.quote:
Zal 'm even opzoeken. Ga een gamepje met Vitesse doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Linkje? Dan ga ik misschien nog één keertje de CL winnen met FM12 en dan stop ik met 12 en is het wachten op 13.
Ik doe gewoon Feyenoord denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal 'm even opzoeken. Ga een gamepje met Vitesse doen.
Kakuta - Bony - Reis
---------Ginkel
Janssen - Cziommer
Ik heb in FM11 volgens mij een mooie goal gehad van Lodeiro. Effe opzoeken staat op YTquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mooiste goal tot nu toe in FM
Blijft kut.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu hebben we er nog 4.
Boyband GG, Steve, Morph & Ranja
4 mods is genoeg. We wisten al dat Guitarist wegging, daarom hebben we 2 nieuwe mods gekozen. Raja en Steven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat SjaakBauer mod moet worden. liever geen PSV'ers als mod.
Aha.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
4 mods is genoeg. We wisten al dat Guitarist wegging, daarom hebben we 2 nieuwe mods gekozen. Raja en Steven.
Maak gewoon HMF mod, nieuwe 'afwezige' mod ter vervanging van Erwinquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
4 mods is genoeg. We wisten al dat Guitarist wegging, daarom hebben we 2 nieuwe mods gekozen. Raja en Steven.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ga ik niet allemaal tellen joh, dan ben ik vanavond nog bezig.
Godverdomme wat hebben jullie daar goed op geanticipeerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |