quote:Op zaterdag 1 september 2012 07:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
eeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeee Stijn!
He Sjaak! Ja prima. Ja kutzooi man. Kut om te horen dat we gewoon te licht zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Morph! Alles goed gozert? Klote he van Praag
Ja godverdomme man, nu baal ik helemaal van Kiev-thuis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
He Sjaak! Ja prima. Ja kutzooi man. Kut om te horen dat we gewoon te licht zijn
Hoe was je vakantie?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja godverdomme man, nu baal ik helemaal van Kiev-thuis.
Vakantie was top, heerlijk misdragen elke avond. Donderdag na de wedstrijd nog aardig lopen stoeien met een paar Tsjechen die langs kwamen lopen, ons zagen in Feijenoord kleding, en met glazen en stoelen begonnen te gooien
Dit seizoen vol op de competitie gaan, ik vind ons niet (veel) onder doen voor de rest van de top.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Klinkt als een topvakantie
Maar idd tegen Kiev hadden we gewoon moeten winnen
Met Pelle erbij komt het goed!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit seizoen vol op de competitie gaan, ik vind ons niet (veel) onder doen voor de rest van de top.
Coolsingel
Nouquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit seizoen vol op de competitie gaan, ik vind ons niet (veel) onder doen voor de rest van de top.
Coolsingel
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Coolsingel
quote:ALGEMENE VOORWAARDEN
Eredivisie live zal binnen 5 tot 10 werkdagen worden geactiveerd.
Dat zal best kunnen, maar feyenoord zal niet hoger staan danquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verdediging Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems![]()
![]()
Lekker derde worden
Sowieso wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zal best kunnen, maar feyenoord zal niet hoger staan dan
Da's die gozert die toen zo'n grote muil had over de Teen toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Typisch het volgende:
Die Zanka is ook echt een debiel zeg, zie nu die wedstrijd op EL van donderdag.
Me ouders hebben wel die krant gekocht, maar heb gewoon code van hier gebruikt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal is dat dezelfde dag. Sterker nog, het zelfde uur.
ZWOLLEquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Slecht Eredivisie programma vanavond.
Bij mij was hij binnen een dag geactiveerdquote:
Dat je het weet Stylo bij deze heeft Morpheus je uitgenodigdquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij mij was hij binnen een dag geactiveerd
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verdediging Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems![]()
![]()
Lekker derde worden
Farfan > Oud PSV'erquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:
Van Persie is zijn fuckbuddy kwijt
Zeker uit die ene reactie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Farfan > Oud PSV'er
Stevens > Oud PSV'er
Afellay > Oud PSV'er
Huntelaar > Oud PSV'er
Als het morgen niet regent, dan kan je nog steeds naar je balkon tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:31 schreef Jojoortje het volgende:
Zul je net zien dat Heerenveen het morgen op de heupen heeft.
Teringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |