caviaquote:
Denk het welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
Hij gaat toch niet naar Marco he? Toch....?
Je heet Wendy?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom doet mijn naamgenoot altijd zo overdreven? Wat een idioot.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
o ja, hoi![]()
was vergeten dat er natuurlijk weer een topic voor was
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Pheno het volgende:
Ik vind d'r geen hol aan, en iedereen doet zo overdreven Saunders
Nee Koen, ik sluit aanquote:
Hallo ik was ook negatiefquote:
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:33 schreef marcodej het volgende:
Een jongen met gitaar die Britney zingt is al lang niet meer origineel.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ongetwijfeld roggelen ze van The Voice wel een miet ent kriet met 'm! Ik bedoel, als Johnny fucking Rosenberg naar Bublé mocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Misschien zien we hem in november
Wedden dat ie er is?
wiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:35 schreef vencodark het volgende:
Sorry maar deze gast is net zo blijvend als Jaap bochel.
Lekker vertrouwd en staat als een huusquote:
quote:
Overdrijven is een vakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
"de geboorte van een artiest, daar ben je niet heel vaak bij"
Kom nou
Die heeft Wendy ook al niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker vertrouwd en staat als een huus
Vast welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Cee, zou er een clipje zijn van Mraz die Hit Me zingt?
Dat verwacht ik ook eigenlijk.quote:
Jep, net zo als Jim Bakkum toen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
Is dit niet zo'n figuur waar tienermeisjes van houden?
Ik kan er geen vinden. Alleen vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Cee, zou er een clipje zijn van Mraz die Hit Me zingt?
Nee, Jim zag er beter uit en was iig niet homofiel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:37 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook eigenlijk.
[..]
Jep, net zo als Jim Bakkum toen.
bende wagonnetjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:38 schreef Day het volgende:
Oh, Trijntje heeft er pas 6! dacht veel meer.
je kent zijn FOK!account nog niet?quote:
Wat maakt wel of geen homo nou weer uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, Jim zag er beter uit en was iig niet homofiel.
Dat zit-iequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]ik dacht al, zit Roel op FOK! soms.
De aantrekkelijkheid voor meisjes ging het toch om?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat maakt wel of geen homo nou weer uit
Voor een partner best veel, denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor gillende pubermeisjes? veel. Hoor je nog eens wat van RIcky Martin?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wel eens gemerkt hoeveel meisjes er helemaal idolaat zijn van zingende Kurt in Glee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
De aantrekkelijkheid voor meisjes ging het toch om?
kast uit komen is meestal einde carrierequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor gillende pubermeisjes? veel. Hoor je nog eens wat van RIcky Martin?
Ik heb nog nooit naar Glee gekeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wel eens gemerkt hoeveel meisjes er helemaal idolaat zijn van zingende Kurt in Glee?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zo, dat was een flinke zit.![]()
Tot volgende week weer allemaal
Dat is mede doordat ie weinig meer zingt gok ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor gillende pubermeisjes? veel. Hoor je nog eens wat van RIcky Martin?
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wel eens gemerkt hoeveel meisjes er helemaal idolaat zijn van zingende Kurt in Glee?
Tot volgende week?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Vast, maar ik vind het nog geen Jim Bakkum. Die zong trouwens veel slechter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is mede doordat ie weinig meer zingt gok ik ook
Maar serieus, er zijn toch plenty leuke homo's die op handen gedragen worden door meisjes?
Ik blijf wachtenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog geen Floortje volgende week, blijkbaar
Ja, je hebt je punt gemaakt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Die Paul Turner, denk je echt dat dat allemaal jongens waren die hem zo ver stemden?
Dat is echt een lange zit hoorquote:
En George Michael?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja dat, ken ik ook niet. Maar goed, ik vond vroeger Robert Long leuk
Ja... Ik was me al aan het verheugen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Oh shit vergeten dat de Gypsies niet komen vandaag
Kurtquote:
Onder huurlingen? Beatles-nummer verkrachten = dood.quote:
Nee dat vast niet inderdaad, daar heb jij weer gelijk inquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je hebt je punt gemaakt!![]()
Denk dat die meisjes inderdaad zwaar nat werden van Paul.
Beide prachtige stemquote:
quote:
Dat had ik wel al meteen door, nooit gedacht dat hij hetereo was eigenlijk. Maar toch vond ik hem leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat was geen mietje om te zien. Ok, in Gogo wel dan.die clip.
Owquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen wel slapen, werken, eten, drinken, enz..
Ik ben van de tijd dat is eigenlijk al uit de kast was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik wel al meteen door, nooit gedacht dat hij hetereo was eigenlijk. Maar toch vond ik hem leuk.
Ja en dat vind ik nou belachelijk, lekker belangrijk wie en waar hij iemand staan af te trekken, alsof al die "sterren" zich zo fatsoenlijk gedragen in VIP clubsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch een stuk minder geworden na z'n toiletincident
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef Pheno het volgende:
George Michael heeft zelfspot en welLets go outside is geniaal naar zijn toiletactie
Deze dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Nou deze man vind ik niet leuk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot volgende week.
(of morgen --> SCD)
Beyoncé is leukerquote:
Die ligt er als eerste weer uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef JRRY het volgende:
Velorisa![]()
Ik ga dood van verdriet als zij niet wint
SBS is meeste foute, maar toch ook weer leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]Ik moet nog even denken wat ik kijk, BtB of SBS
Ja maar het is een beetje langdradig. Vandaar mijn twijfel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
SBS is meeste foute, maar toch ook weer leuk
BtB weet ik eigenlijk nog niet zo goed waar het over gaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het is een beetje langdradig. Vandaar mijn twijfel.
quote:
Het gaat echt om de acts vind ik, de wedstrijd vind ik minder belangrijk. Het is niet spannend, dat je denkt: oe ik wil dat die of die wint.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
BtB weet ik eigenlijk nog niet zo goed waar het over gaat.
Ik kijk SCD, denk ik
quote:
Guildwarsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
"Fout bij het maken van de databaseconnectie"
grrrr
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef Kally het volgende:
Ik ga even een topic verder
Was weer gezellig
reageer nou eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
"Fout bij het maken van de databaseconnectie"
grrrr
wat een vreselijke engnek is datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Nou deze man vind ik niet leuk.
[ afbeelding ]
Van Rutte krijg ik het zuur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat een vreselijke engnek is dat
dal alleen is al reden genoeg voor mij om geen PvdA te stemmen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:41 schreef iBenny het volgende:
Marco's nummer "Ik kan het niet alleen"(dat is het nummer wat werd gedraaid na dat zielige verhaal) gaat als een speer op iTunes
Had hij niet ten tijden van de opnames problemen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Vonden jullie Martijn trouwens ook best lelijk? Er was iets met 'm. Misschien wordt ie gewoon niet zo mooi ouder ofzo.
Hij heeft altijd problemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had hij niet ten tijden van de opnames problemen?
Hij en die Amanda leven al tijden niet meer samenquote:
volgende relatie danquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij en die Amanda leven al tijden niet meer samen
Die zaten er vorig seizoen ook wel, maar werden in de Battles weggestuurdquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:51 schreef female81 het volgende:
Twee van de zeven auditie-uitzendingen zijn nu geweest, en ik heb er nú al +/- acht gezien die me meer aanspreken dan Iris Kroes.
Het wordt volgens mij chronologisch uitgezonden dus je weet nooit of het de beste zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:04 schreef female81 het volgende:
Ze stoppen wel elk jaar de beste in de eerste uitzendingen, afgezien van een uitschieter die aan het einde van elke uitzending steevast uitgezonden wordt.
Ooo... Nou oké danquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:10 schreef female81 het volgende:
Afgaande op andere forumberichten, van mensen die het kunnen weten, worden ze dóór elkaar uitgezonden, en op een zo uitgekookt mogelijke manier in volgorde gezet.
Zelfs een dode cactus spreekt me meer aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:51 schreef female81 het volgende:
Twee van de zeven auditie-uitzendingen zijn nu geweest, en ik heb er nú al +/- acht gezien die me meer aanspreken dan Iris Kroes.
QFTquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs een dode cactus spreekt me meer aan
Oh, ik dacht juist dat ze sinds een half jaar weer samen in één huis zatenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij en die Amanda leven al tijden niet meer samen
ditquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Goh, dat bandje had geen succes.
Niet teveel verklappen ato, wij kijken onwetend.
echt hequote:Op zaterdag 1 september 2012 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is stereotype bevestigend. Dat haar, die oorbelletjes, die kettingen.
Whop whop!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef MissJ het volgende:
en nu even een pizza in de oven schuiven
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:41 schreef MissJ het volgende:
deze werkt voor Obese of gaat zelf meedoen?
ditquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van de weinige Coldplaynummers die ik kan pruimen. Hun oudere materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |