Nee, die zijn niet eetbaar. Het zijn witte stokjes voor cakepops die ik met (eetbare) zilverspray heb overgespoten.quote:
gelukkig zit de winkel een behoorlijk eind fietsen van mij vandaanquote:Op donderdag 1 november 2012 17:38 schreef Nijna het volgende:
Dan misschien toch gewoon doen lady... zonde als t volgende maand op is... dan leg je het nog maar even in de kast en kijk je er pas in december weer naar...![]()
zucht, ik voel weer een ritje taartenshop aankomen, dit MOET ik hebben dit is zo mooiquote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Dit was mix voor koekjes van Koopmans, lady-wrb. Achterop het pak staat ook de tip om geen 225 gram boter toe te voegen aan de mix, maar 100 gram plus 1 ei. Dan blijven de koekjes perfect in vorm.En ik heb de koekjes gemaakt met de Snowflakes Cookie Cutter Texture Set van Autumn Carpenter. Dat is een doosje met 5 verschillende uitstekers en 2 reliëfmatjes. Na het bakken heb ik fondant uitgerold, reliëf erop gemaakt, met de koekjesuitstekers het fondant uitgestoken en het fondant met wat icing op het koekje geplakt. Daarna heb ik op het reliëf wat eetbare metallickleurige verf met een penseeltje aangebracht. Even laten drogen en klaar zijn de koekjes.
Hebben, hebben, hebben!quote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Dit was mix voor koekjes van Koopmans, lady-wrb. Achterop het pak staat ook de tip om geen 225 gram boter toe te voegen aan de mix, maar 100 gram plus 1 ei. Dan blijven de koekjes perfect in vorm.En ik heb de koekjes gemaakt met de Snowflakes Cookie Cutter Texture Set van Autumn Carpenter. Dat is een doosje met 5 verschillende uitstekers en 2 reliëfmatjes. Na het bakken heb ik fondant uitgerold, reliëf erop gemaakt, met de koekjesuitstekers het fondant uitgestoken en het fondant met wat icing op het koekje geplakt. Daarna heb ik op het reliëf wat eetbare metallickleurige verf met een penseeltje aangebracht. Even laten drogen en klaar zijn de koekjes.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk dat jullie er zo hebberig van worden! Ik heb nog een paar koekjes gemaakt en cadeau gedaan.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En straks als het kerst is kun je met een dik rietje of minirondje-uitsteker gaatjes in de koekjes maken vóór het afbakken, zodat je ze met een lintje eraan in de boom kunt hangen.
Nog meer argumenten nodig voor deze noodzakelijke aankoop?![]()
je laatste argument is er hier nou juist één om het niet te maken. alle eetbare waar verdwijnt hier altijd sneller uit de boom dan ik het erin kan hangen. daar is echt niet tegenop te bakken, vrees ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk dat jullie er zo hebberig van worden! Ik heb nog een paar koekjes gemaakt en cadeau gedaan.
En straks als het kerst is kun je met een dik rietje of minirondje-uitsteker gaatjes in de koekjes maken vóór het afbakken, zodat je ze met een lintje eraan in de boom kunt hangen.
dit moet ik eens proberen bij mijn sendung mit der mausvormpjes. die waren vorige keer niet eens meer te herkennen, zo uitgelopen waren zequote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb 1 kastje in de keuken met spullen, een paar schappen vol in de bijkeuken en 4 grote plastic Curverachtige afsluitbare bakken in de garage ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit moet ik eens proberen bij mijn sendung mit der mausvormpjes. die waren vorige keer niet eens meer te herkennen, zo uitgelopen waren ze
maar nog een vraagje: waar laat je alles? je moet toch wel een aparte schuur hebben om al die taartspullen op te bergen?
Spuug wat mooi!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Heb wel deze gevonden, komt in de buurt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Spuug wat mooi!
Ik kan alleen geen Nederlandse webshop vinden voor de set. Waar heb jij hem vandaan?
Nee ik wil de set met reliefmatquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb wel deze gevonden, komt in de buurt?
Ik heb ze gekocht bij Ellen's creative cakes in Donderen. Hier is een linkje naar de set!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Spuug wat mooi!
Ik kan alleen geen Nederlandse webshop vinden voor de set. Waar heb jij hem vandaan?
in dit gehucht is deze mix niet te koop. dirk heeft het niet en de plaatselijke albert heijn ook al niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooi he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik heb het vastgeplakt met wat royal icing, daar heb ik ook de lijntjes mee gemaakt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
hoe krijg je dat fondant goed op die koekjes dan? ik kreeg het niet voor elkaar zonder dat de boel vervormde. en ik vind fondant vies. ik hou niet zo van vanillesmaakjes
maar goed, ik heb nu tig pakjes van dat spul gehaald, dus ze hebben het hier maar te eten
ja maar hoe dik maak je dat fondant dan? moet je het heel erg door elkaar kneden of juist niet? want hoe meer ik kneedde hoe zachter het werd en hoe makkelijker het vervormde, niet op het koekje te krijgen wasquote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het vastgeplakt met wat royal icing, daar heb ik ook de lijntjes mee gemaakt.
Ik had het heel dun uitgeroldquote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar hoe dik maak je dat fondant dan? moet je het heel erg door elkaar kneden of juist niet? want hoe meer ik kneedde hoe zachter het werd en hoe makkelijker het vervormde, niet op het koekje te krijgen was
maar goed, ik heb geen royal icing. morgen maar eens halen. tegelijk met het kerstboomsetje
(en dan moet het voorlopig maar eens afgelopen zijn, ik ga failliet aan al die leuke dingen)
Ik plak nooit met icing, maar altijd met een klein beetje water met suiker. Wel heel weinig water erop doen, anders smelt je fondant.quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had het heel dun uitgeroldIk heb het behoorlijk door elkaar gekneed, aangezien ik er een kleurtje doorheen deed. Flink plat gerold, vormpjes uitgestoken, die op koekjes gedaan met wat plakdingetjes van royal icing eronder
Klein beetje poedersuiker met water zou ook werken hoor
aha, even laten liggen is de truuk dus! bedankt!quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik plak nooit met icing, maar altijd met een klein beetje water met suiker. Wel heel weinig water erop doen, anders smelt je fondant.
En wat kan helpen is je uitgestoken vormpjes gewoon even laten liggen. Ze drogen dan een beetje uit en blijven wat stijver.
Cakepop, niet pop cakequote:Op woensdag 7 november 2012 11:38 schreef MaLo het volgende:
Hoi! Wat een mooie dingen worden hier gemaakt.
Ik heb NU mijn allerallerallereerste lading pop cakes in mijn nieuwe pop cake apparaat. Ik wil pop cakes maken voor sinterklaas en/of kerst, bij de koffie. Gewoon simpele hoor, met bijv. witte icing en zilveren en rode hageltjes, dat is voor mij al uitdaging genoeg. Ben benieuwd of het lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |