Serieus? Hahaha.. nu moet ik echt even lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
o dan heb ik dat verkeerd begrepen al die jaren
ik had nog nooit van Friesche Palen gehoord tot ik een keer van Grunn naar Ljouwert reedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
o dan heb ik dat verkeerd begrepen al die jaren
we hebben nog een dikke 3 uur om dit topic vol te lullenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Zonde... Laatste Freaknacht en geen TT.
voor Gerard. vanaf volgende week B&Wquote:
idem dito.....ik heb er de puf niet meer voor als ik vrijdags om 7u opgestaan ben. vanochtend was het zelfs 6.30u, maar nu blijf ik luisteren tot mijn broertje langs is geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heb eigenlijk pas één keer naar de Freaknacht geluisterd ooit een keer terug van schiphol ofzo, op dat tijdstip ben ik echt nooit wakker
Tja, CDA gezinspartij.quote:
als je maar niet op de Piratenpartij stemtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens nog geen idee waarop ik moet gaan stemmen
vul stemwijzer en kieskompas in voor een idee. hoewel ik bij kieskompas bij 50+ uitkom....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens nog geen idee waarop ik moet gaan stemmen
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je maar niet op de Piratenpartij stemt
211oniP!quote:
tuurlijk maar je stem moet wel zinvol zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo?
Men mag het toch echt zelf bepalen natuurlijk.
Heb ik al gedaan, maar ik wil helemaal niet op de PVV stemmenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vul stemwijzer en kieskompas in voor een idee. hoewel ik bij kieskompas bij 50+ uitkom....
maar dat past wel het beste bij je! of dan kies je degene die op 1 na het dichtste bij is....of je kijkt op de lijst en kiest de raarste naamquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik wil helemaal niet op de PVV stemmen
Maar waarom niet die partij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tuurlijk maar je stem moet wel zinvol zijn
damn, dat zou echt een geniale username zijnquote:
Partij voor de mens en spiritquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kon ook een andere one issue partij noemen om eerlijk te zijn
Is dat alles? Ik ben niet overtuigd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kon ook een andere one issue partij noemen om eerlijk te zijn
en straks over Sterren Springen....quote:
Ah, dat heb ik gezien afgelopen zaterdag. Wat een hilarisch slecht programma is datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en straks over Sterren Springen....
Ach sodimitri op manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Zonde... Laatste Freaknacht en geen TT.
ik kijk het de volgende dag wel terug. ik vind alleen de sprongen boeiend. en de leuke dames in badpakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik gezien afgelopen zaterdag. Wat een hilarisch slecht programma is datIk zit alvast klaar voor morgenavond
dus......quote:
Buuf en ik vonden het sympathiestemmen van Nederland wel naar-de-tv-schreeuw-waardigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk het de volgende dag wel terug. ik vind alleen de sprongen boeiend. en de leuke dames in badpak
Kies voor jezus, tand voor mohammed?quote:
Grijs met wit en zwarte letters.quote:
het zou mij niks verbazen als dat bij mij al 48000 uur het geval isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor een bier denk, heb er al 48 uur niet een gedronken!
Heb er in Frankrijk elke dag wel eentje op, Belgische bieren enzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het zou mij niks verbazen als dat bij mij al 48000 uur het geval is
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
Hoi, examen toprope klimmen gehad en gehaald
.
gz hoe hoog heb je geklommen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
Hoi, examen toprope klimmen gehad en gehaald
.
de Saddam Hoessein Disco Show!quote:
door de liquidatie van bekende dictators heeft hij toch maar weer gekozen voor de originele naamquote:
Ik stem PVV.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kut politiek.
Ik stem 12 September op de piratenpartij.
It is all bullshit in the end.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Idi Aministry of Beats zou ook wel een vette naam zijn....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
door de liquidatie van bekende dictators heeft hij toch maar weer gekozen voor de originele naam
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik stem PVV.
Als ze vragen waarom laat ik ze het volgende pamflet zien:Fucking epic jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
hihi, je zei "blote"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:14 schreef Evertjan het volgende:
ze weten altijd wel heel snel hun standpunten op te dreunen uit het blote hoofd
Geen idee hoe hoog die muren zijnquote:
Ik wilde net vragen waar is dat loederquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Minthy btw is ze weer op stap zonder ons
ik meende te hebben gelezen dat ze bezoek heeft, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Minthy btw is ze weer op stap zonder ons
Vanmiddag en vanavond bezoek staat mij ook iets van bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende te hebben gelezen dat ze bezoek heeft, maar zeker weten doe ik het niet.
Bonfire!
Laat die mensen et lekker uit (be)zoekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende te hebben gelezen dat ze bezoek heeft, maar zeker weten doe ik het niet.
Bonfire!
ik heb het donkerbruine vermoeden dat Minthy dat niet vindt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat die mensen et lekker uit (be)zoeken
Wij zijn belangrijker
CDA promoten en totaal niet over prive praten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
Waarom is deze CDA'er eigenlijk in de show?
er schijnen binnenkort verkiezingen te zijn....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
Waarom is deze CDA'er eigenlijk in de show?
Dat snap ik, maar Stenders heeft niet genoeg uitzendingen om alle partijen een kans te geven, dus daar zit een zekere voorkeur in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er schijnen binnenkort verkiezingen te zijn....
Guus Meeuwisquiz![]()
Ik geloof ook niet dat ik in haar privé-leven geïnteresseerd ben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
CDA promoten en totaal niet over prive praten.
of deze dame is de enige die wil....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar Stenders heeft niet genoeg uitzendingen om alle partijen een kans te geven, dus daar zit een zekere voorkeur in.
Klopt, maar een beetje een mening hebben is er ook niet bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik in haar privé-leven geïnteresseerd ben.
Kan ik niet echt over oordelen, ik luister niet echt naar wat ze te zeggen heeft. Alle late-night-shows/actualiteiteshows ten spijt, ik kan me daar 's avonds echt niet meer op concentreren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje een mening hebben is er ook niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Bij mij andersom.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan ik niet echt over oordelen, ik luister niet echt naar wat ze te zeggen heeft. Alle late-night-shows/actualiteiteshows ten spijt, ik kan me daar 's avonds echt niet meer op concentreren.
Vind het wel leuke muziek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
Bob Marley, ik heb er helemaal niets mee.
Slap geouwehoer trek ik wel hoor, maar programma's als P&W ofzo gaan echt compleet aan me voorbij, dat gaat het ene oor in en het andere uit. Ach, doordeweeks lig ik op dat tijdstip toch al in bedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij mij andersom.
Overdag in de auto Arrow Jazz FM of Decibel Radio met veel muziek.
Nu vrijdag dit.
ik had hier afgelopen week een zak Croky Monsieur. tikkie apart, mij iets te kazig.quote:
Cheese bites oid van domino'squote:
quote:
Is dat d'r ? valt nog mee, past niet bij d'r stemquote:
nee, dit is Sabine Uitslag, de CDAbabe, maar vertrekkend uit de kamer geloof ik....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat d'r ? valt nog mee, past niet bij d'r stem.
Ze is van het t CDA, is er iig een klein stukje CDA seksiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ging over het CDA, niet over haar
nee, die lul van de playboy heeft em afgeserveerdquote:
wie?quote:
Bennie Solo!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
bovenste filmpje van http://t.co/7BliVR84 is weer een hint voor vannacht...
de jongen die je heel even bekkens ziet spelen is mijn kleine broertjequote:
quote:
dat zijn sowieso 2 puntenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef Evertjan het volgende:
lekkere tetten inkijk op de cam!!!!
de popquizkandidate.quote:
Samen met Farewell to the fairground en Kids vind ikquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dit echt 1 van de lekkerste nummers ooit....
Farwell vind ik ook prima, met Kids heb ik eigenlijk niksquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Samen met Farewell to the fairground en Kids vind ik
Er zijn zoveel nummers dat ik nooit een beste nummer aan zou kunnen wijzenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Farwell vind ik ook prima, met Kids heb ik eigenlijk niks
nee, ik ook niet, maar Papillion vind ik wel 1 van de beste. ik denk dat ik die over 20 jaar nog goed vindquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn zoveel nummers dat ik nooit een beste nummer aan zou kunnen wijzen
Ja inderdaad, van die nummers die lekker blijven..quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik ook niet, maar Papillion vind ik wel 1 van de beste. ik denk dat ik die over 20 jaar nog goed vind
69! ow wacht, dat is iets anders...quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja inderdaad, van die nummers die lekker blijven..
ik kan Racing Rats en Smokers ouside the Hospital Doors, maar de albums an sich nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
Jullie hebben de eerdere albums van Editors gemist ofzo?
Ik heb zelf In This Light And On This Evening en An End Has A Start op CD en The Back Room samen met die andere twee op mijn iPodquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
Jullie hebben de eerdere albums van Editors gemist ofzo?
Bach doen ze op 4.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
Mona Keijzer houdt van David Guetta? u-hu, ik denk dat ze gewoon hip wil lijken...
de mijne was ooit nog langer. zeker een cm of 5 onder de kin.....quote:
Ik bedoelde meer dat die van mij meer op mijn kin zit en bij hem onder zijn lipquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne was ooit nog langer. zeker een cm of 5 onder de kin.....
ik prefereer One van Metallicaquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Toch wel een lekker nummer One love
One by One van Foo Fighters!quote:
GeDuckrolled.quote:
olaquote:
Hé Pro Rutte man!quote:
VVD EEND!quote:
Software is matig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hapert het geluid elke keer als het beeld wordt overgescakeld?
Nop, ga ik niet op stemmen..quote:
hier ook, heeft iets met verschillende camstreams te maken. als je meer wil weten moet je Sirolf aan z'n mouw sjorrenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hapert het geluid elke keer als het beeld wordt overgescakeld?
ze moeten steeds schakelen van "workspace". geen idee waarom.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hapert het geluid elke keer als het beeld wordt overgeschakeld?
Dago is toch niet voor de 60% belasting op de hogere inkomens?quote:
Jawel, Dago betaald toch geen belasting!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dago is toch niet voor de 60% belasting op de hogere inkomens?
hij adoreerde haar tetters?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn opa was een soort van fan van Dolly Parton
Denk 't jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
De Dijk
[..]
hij adoreerde haar tetters?
ze komen ook in LWD, misschien koop ik tegen die tijd een kaartjequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 12 dagen en dan gaat ik weer naar de Dijk!
Ik heb ze al 5 keer gezienquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze komen ook in LWD, misschien koop ik tegen die tijd een kaartje
slaap lekker en gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga slapen mensenmorgen ben ik hier waarschijnlijk niet te vinden, misschien in de nacht en zondag vier ik m'n verjaardag
na Call me maybe....quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:49 schreef henkde_j het volgende:
Dit is echt een van de beste nummers van dit jaar wat mij betreft
FFFUUUUquote:
ninja edit!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
Fatboy slim - RIght here Right now
Blue Monday
net op tijd voor deze xylofoontyfus!quote:
Doe het eens andersomquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net op tijd voor deze xylofoontyfus!
quote:
sufytnoofolyx?quote:
Dat ik wakkerder werd van die tyfusherrie. FM hè, ik lig geen halve minuut achter ofzo.quote:
nja, maar er moet toch ook tijd tussen wakker worden en posten hebben gezeten? nu ja, je hebt er vast nog een stukje van meegekregen? toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat ik wakkerder werd van die tyfusherrie. FM hè, ik lig geen halve minuut achter ofzo.
Zucht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar er moet toch ook tijd tussen wakker worden en posten hebben gezeten? nu ja, je hebt er vast nog een stukje van meegekregen? toch?
laten we het er maar op houden dat we elkaar niet snappenquote:
Ik zat natuurlijk niet echt te slapen, maar wat te doezelen en van die tyfusherrie moet je wel wakker worden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat we elkaar niet snappen
ow, nu snap ik jequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat natuurlijk niet echt te slapen, maar wat te doezelen en van die tyfusherrie moet je wel wakker worden.
Dat is strafbaar!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, nu snap ik je
ik merk btw dat mijn lichaam aangeeft dat het 1u is en ik naar bed moet. maar ik ga nog want broertje straks op die straalpaal!
mmm, er mist in mijn post een "niet"........quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 31-08-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:18 schreef DaMook het volgende:
Zo maar eens slapen denk ik.. Morgen moet ik ook vroeg naar bed want wil er zondag een beetje optijd fris en fruitig uit om naar zundert te gaan. Bloemencorso daaro kijken.
jij ook slaap lekkerquote:
Ben (nog) niet wegquote:
en daarna netjes je tanden poetsen!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben (nog) niet weg. Even blikje leegdrinken
.
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarna netjes je tanden poetsen!
pics van je poesjes!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:26 schreef DaMook het volgende:
Ik heb wel twee poesjes op schoot nu.
trustenquote:
Vandaar de verwarring bij Giel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:32 schreef 3rdRock het volgende:
is deze beller een jongen? dan hoop ik voor hem dat het nog een jong jochie is en dat ie nog de baard in de keel moet krijgen anders wordt hij nog vaak voor meiske aangezien...
trusten!quote:
quote:
Ze zijn echt geweldig, vooral tosh geeft de laatste dagen zoveel liefdequote:
haha, mooi om te lezen en mooi dat je de stap gemaakt hebtquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zijn echt geweldig, vooral tosh geeft de laatste dagen zoveel liefde. Op zijn rug op mijn arm is no problem
. Twee weken terug kom ik hem nog niet eens oppakken
.
Na jaren eraan denken, ben ik blij dat ik het nu gedaan hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, mooi om te lezen en mooi dat je de stap gemaakt hebt
Stukje maarquote:
en hoe ze de helft van de tijd in de weg liggenquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Na jaren eraan denken, ben ik blij dat ik het nu gedaan heb. Zo leuk om ze te zien zitten als ik thuiskom.. En om ze bij me te hebben tijdens het computeren
.
Haha idd, vooral Toshquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
ow, dat was alles qua PiB?
[..]
en hoe ze de helft van de tijd in de weg liggen
tja, je hebt ze naar een pc genoemd of niet....quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha idd, vooral Tosh, Mac gaat op schoot liggen, maar Tosh tussen mij en het toetsenbord of erop
, of gaat mijn cursor proberen te vangen
.
Haha ja klopt, maar Mac en Tosh past meer bij mequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je hebt ze naar een pc genoemd of niet....
Win en Doos had ook gekund btw.....
I knowquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar Mac en Tosh past meer bij me.
Mwahhquote:
Nicequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:57 schreef 3rdRock het volgende:
mijn broertje heeft een foto van Fred gemaakt!
slaap lekker popje!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nice.
Maaaaar ik ga nu echt slapen. Truste alvast
![]()
![]()
.
Jij ookquote:
ik vind hem briljant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:28 schreef 3rdRock het volgende:
deze werd vandaag gebruikt in de popquiz
dweilorkest van mn broertjequote:
tuurlijk is al in de uploadquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:49 schreef 3rdRock het volgende:
Hole, heb jij toevallig dat gedoe met Bennie Solo en dat dweilorkest Alarmfase3 gecapt? en zou je me dat kunnen doen toekomen? Liefste met beeld. Zou m'n broertje heel vet vinden.
thnx!
en welterusten, ben nu ruim 20u wakker en vind het wel mooi geweest
W
super! pm/dm maar een linkje, dan download ik het morgen of bewaar ik de YT-link goedquote:
twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 03:11:33Mijn laatste freaknacht en de verassingen vliegen me om de oren! @benniesolo met #3FM
reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
super! pm/dm maar een linkje, dan download ik het morgen of bewaar ik de YT-link goedthnx en succes met de kranten straks. je bent een baas!
twitter:julianvelard twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 06:07:39Like @gerardekdom says, I guess this means I'm a Dutchman now. From NYC to Holland - reageer retweet
Klinkt als een avond geneuzel op de radio.quote:VPRO en NOS op 3 slaan handen ineen
Toegevoegd: vrijdag 31 aug 2012, 14:02
Update: vrijdag 31 aug 2012, 16:52
De VPRO en NOS op 3 starten een nieuw radioprogramma:3 voor 12 Radio News Night. Vanaf maandag 3 september is het programma iedere eerste maandag van de maand tussen 22:00 en 00:00 te horen.
3FM-dj Roosmarijn Reijmer voor de VPRO en NOS op 3-nieuwslezer Bart Jan Cune zoeken iedere maand het belangrijkste, opzienbarendste of juist kleinste nieuws voor je uit.
In de eerste uitzending is Olympisch Kampioen Dorian van Rijsselberghe te gast. Hij vertelt over de gouden plak die zijn leven veranderde. Daarnaast zijn er twee jonge kandidaat-Kamerleden aan het woord over de verkiezingen.
super! de link is inmiddels al opgepikt door Bennie en Alarmfase3. mocht je het originele bestand nog hebben durf ik het bijna niet te vragen....quote:
Dit zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:08 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/413(...)an-handen-ineen.html
[..]
Klinkt als een avond geneuzel op de radio.
Timur!quote:
hahahahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:39 schreef Cee het volgende:
Wauw, kiezen tussen kaarten voor MM of Alain Clark, da's het zelfde als dicht bij de afgrond staan en vragen of je liever over de rand geduwd of geschopt wil worden.
ik zou kiezen voor MM.....Alain Clark vind ik echt kut.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:39 schreef Cee het volgende:
Wauw, kiezen tussen kaarten voor MM of Alain Clark, da's het zelfde als dicht bij de afgrond staan en vragen of je liever over de rand geduwd of geschopt wil worden.
Als 't MM was dan zou Giel het al 30 keer op een dag draaien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
Taylor Swift? Dat gaan we ook op 3fm draaien? toe maar
terwijl hij zijn erectieve penis streelt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Als 't MM was dan zou Giel het al 30 keer op een dag draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |