Serieus? Hahaha.. nu moet ik echt even lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
o dan heb ik dat verkeerd begrepen al die jaren
ik had nog nooit van Friesche Palen gehoord tot ik een keer van Grunn naar Ljouwert reedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
o dan heb ik dat verkeerd begrepen al die jaren
we hebben nog een dikke 3 uur om dit topic vol te lullenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Zonde... Laatste Freaknacht en geen TT.
voor Gerard. vanaf volgende week B&Wquote:
idem dito.....ik heb er de puf niet meer voor als ik vrijdags om 7u opgestaan ben. vanochtend was het zelfs 6.30u, maar nu blijf ik luisteren tot mijn broertje langs is geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heb eigenlijk pas één keer naar de Freaknacht geluisterd ooit een keer terug van schiphol ofzo, op dat tijdstip ben ik echt nooit wakker
Tja, CDA gezinspartij.quote:
als je maar niet op de Piratenpartij stemtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens nog geen idee waarop ik moet gaan stemmen
vul stemwijzer en kieskompas in voor een idee. hoewel ik bij kieskompas bij 50+ uitkom....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens nog geen idee waarop ik moet gaan stemmen
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je maar niet op de Piratenpartij stemt
211oniP!quote:
tuurlijk maar je stem moet wel zinvol zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo?
Men mag het toch echt zelf bepalen natuurlijk.
Heb ik al gedaan, maar ik wil helemaal niet op de PVV stemmenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vul stemwijzer en kieskompas in voor een idee. hoewel ik bij kieskompas bij 50+ uitkom....
maar dat past wel het beste bij je! of dan kies je degene die op 1 na het dichtste bij is....of je kijkt op de lijst en kiest de raarste naamquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik wil helemaal niet op de PVV stemmen
Maar waarom niet die partij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tuurlijk maar je stem moet wel zinvol zijn
damn, dat zou echt een geniale username zijnquote:
Partij voor de mens en spiritquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kon ook een andere one issue partij noemen om eerlijk te zijn
Is dat alles? Ik ben niet overtuigd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kon ook een andere one issue partij noemen om eerlijk te zijn
en straks over Sterren Springen....quote:
Ah, dat heb ik gezien afgelopen zaterdag. Wat een hilarisch slecht programma is datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en straks over Sterren Springen....
Ach sodimitri op manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Zonde... Laatste Freaknacht en geen TT.
ik kijk het de volgende dag wel terug. ik vind alleen de sprongen boeiend. en de leuke dames in badpakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik gezien afgelopen zaterdag. Wat een hilarisch slecht programma is datIk zit alvast klaar voor morgenavond
dus......quote:
Buuf en ik vonden het sympathiestemmen van Nederland wel naar-de-tv-schreeuw-waardigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk het de volgende dag wel terug. ik vind alleen de sprongen boeiend. en de leuke dames in badpak
Kies voor jezus, tand voor mohammed?quote:
Grijs met wit en zwarte letters.quote:
het zou mij niks verbazen als dat bij mij al 48000 uur het geval isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor een bier denk, heb er al 48 uur niet een gedronken!
Heb er in Frankrijk elke dag wel eentje op, Belgische bieren enzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het zou mij niks verbazen als dat bij mij al 48000 uur het geval is
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
Hoi, examen toprope klimmen gehad en gehaald
.
gz hoe hoog heb je geklommen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
Hoi, examen toprope klimmen gehad en gehaald
.
de Saddam Hoessein Disco Show!quote:
door de liquidatie van bekende dictators heeft hij toch maar weer gekozen voor de originele naamquote:
Ik stem PVV.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kut politiek.
Ik stem 12 September op de piratenpartij.
It is all bullshit in the end.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Idi Aministry of Beats zou ook wel een vette naam zijn....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
door de liquidatie van bekende dictators heeft hij toch maar weer gekozen voor de originele naam
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik stem PVV.
Als ze vragen waarom laat ik ze het volgende pamflet zien:Fucking epic jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
hihi, je zei "blote"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:14 schreef Evertjan het volgende:
ze weten altijd wel heel snel hun standpunten op te dreunen uit het blote hoofd
Geen idee hoe hoog die muren zijnquote:
Ik wilde net vragen waar is dat loederquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Minthy btw is ze weer op stap zonder ons
ik meende te hebben gelezen dat ze bezoek heeft, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Minthy btw is ze weer op stap zonder ons
Vanmiddag en vanavond bezoek staat mij ook iets van bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende te hebben gelezen dat ze bezoek heeft, maar zeker weten doe ik het niet.
Bonfire!
Laat die mensen et lekker uit (be)zoekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende te hebben gelezen dat ze bezoek heeft, maar zeker weten doe ik het niet.
Bonfire!
ik heb het donkerbruine vermoeden dat Minthy dat niet vindt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat die mensen et lekker uit (be)zoeken
Wij zijn belangrijker
CDA promoten en totaal niet over prive praten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
Waarom is deze CDA'er eigenlijk in de show?
er schijnen binnenkort verkiezingen te zijn....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
Waarom is deze CDA'er eigenlijk in de show?
Dat snap ik, maar Stenders heeft niet genoeg uitzendingen om alle partijen een kans te geven, dus daar zit een zekere voorkeur in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er schijnen binnenkort verkiezingen te zijn....
Guus Meeuwisquiz![]()
Ik geloof ook niet dat ik in haar privé-leven geïnteresseerd ben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
CDA promoten en totaal niet over prive praten.
of deze dame is de enige die wil....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar Stenders heeft niet genoeg uitzendingen om alle partijen een kans te geven, dus daar zit een zekere voorkeur in.
Klopt, maar een beetje een mening hebben is er ook niet bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik in haar privé-leven geïnteresseerd ben.
Kan ik niet echt over oordelen, ik luister niet echt naar wat ze te zeggen heeft. Alle late-night-shows/actualiteiteshows ten spijt, ik kan me daar 's avonds echt niet meer op concentreren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje een mening hebben is er ook niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |