Oh wacht ik had ooit een topic waar niemand een antwoord op wistquote:
Gewoon wijn drinken, alles!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht ik had ooit een topic waar niemand een antwoord op wistIk genoot best, al had ik geen antwoord.
The Weakest Link!quote:
Volgens mij was ik bij haar auditiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee, was dat al twee jaar geleden?
Deze auditie was het:
Is ze goed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee, was dat al twee jaar geleden?
Deze auditie was het:
Ik zit ook al te denken: zit zij nog niet vol?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Trijntje heeft nu wel iets te veel kandidaten
Treintje is bijna volquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Trijntje heeft nu wel iets te veel kandidaten
Adopties, wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is ze goed?
*zoekt naar voorkennis ivm adopties
Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Adopties, wat?
Ja, ze kan wel zingen. Ook nog een keer met haar gejamd bij een uitje met de klas.
Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Adopties, wat?
Ja, ze kan wel zingen. Ook nog een keer met haar gejamd bij een uitje met de klas.
Zij lijkt me wel een type dat misschien voor soul/funk zou KUNNEN kiezen en dat is wel mijn genre, wat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Trijntje gaat iedereen verkeerde nummers laten zingen in de battles en de live shows
You'll learnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
Ah, sorry. Ik ben niet echt van dit alles op de hoogte enzo.
Deze aflevering tot nu toe nog helemaal niet, eigenlijkquote:
zuurpruim karina moppert weerquote:
nee van de PU.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef Symphonic het volgende:
OMG ze moet het clublied van de CU inzingen
moppersmurfjequote:
quote:
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze drie verschillende stemmen heeft.
Ik zat ook al te luisterenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft drie verschillende stemmen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft drie verschillende stemmen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:52 schreef Cee het volgende:
Nick gaat over op een spontane shock-fap.
Nick lijkt Marco achterna te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |