Ja, was er vorige week nog.quote:
Datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
Waar blijven die geyle dudes, ik heb ook gevoel!
Werkkleding van de wallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik schrok! En wat in hemelsnaam heeft ze aan
Het Engelse spellingswonder :")quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
Raffaela___________________________________________________________________________!
Datzelfde ding als het NSF?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik schrok! En wat in hemelsnaam heeft ze aan
SCHAT DAT MEEN JE NIET.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Studiotje het volgende:
Sonny is sooooooooooo ongelovelooos gaaay... meiiiiidddd!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Raffaëla die zegt dat dit z'n hele leven gaat veranderen. Moet je dat dan serieus nemen?
Datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Raffaëla die zegt dat dit z'n hele leven gaat veranderen. Moet je dat dan serieus nemen?
Oh... ALMELOOOOOOOOquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Idols jah. Gast komt uit Almelooooooooooooooo.
Klaar om een tweede kind met kutnaam uit te poepen, denk ik.quote:
Haar hoogtepunt was bij Idols maar dan net even anders...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Of zijn buik is te bolquote:
Neeeeee, Jan Kooyman kan het handelenquote:
quote:
Broertje danquote:
Treintje heeft vertragingquote:
Jaaa dat lijkt me tof man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:52 schreef fratsman het volgende:
[..]Misschien is het wel een grunter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |